Sari la conținut

Afghanman

Membru
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    BMW F650gs
  • Numar Moto
    B 20 WEU

Afghanman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. » Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00 ...pffff omul a intrebat care este faza cu pastilele si cu dimensiunile lor...oricum am spus ca este indicat sa mearga la un service » Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00 » Post actualizat in 03 Nov 2015 22:01 ...foarte bine Zidu...
  2. » Post actualizat in 03 Nov 2015 17:34 » Post actualizat in 03 Nov 2015 17:37 cauta in manualul de reparatie... verifica jocurile pt admisie si evacuare in functie de diferentele pe care le gasesti acolo comanzi pastilele care iti trebuiesc ... mai bine mergi la un service pentru ca este putin mai complicat
  3. Sal...caut semighidoane pentru Honda vfr800 vtec, 2002
  4. » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:01 » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:04 ...foarte bine Xena... » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:06 ZIDU... Nu...cum draq sa masori la capatul manetei? » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:12 ...iar jos levierul se introduce pe pinionul zimtat conform manualului de reparatie... trebuie respectata distanta dintre reperele pe care le gasesti in manual » Post actualizat in 05 Jul 2015 16:22 ...dupa montaj si reglaj ... actionati de citeva ori maneta pina la capat , nu trebuie sa se auda zgomote iar revenirea la loc a manetei trebuie sa fie cursiva , fara intreruperi sau zgomote( trosnit ca si cum cablul ar fi fortat undeva) ... merge si ceva vaselina la nucile de la ambele capete... asfalt uscat
  5. » Post actualizat in 07 May 2015 13:39 lol... ce draq pot sa inteleg de la tine...cind tu habar nu ai ce rol are vasul de expasiune ... sper sa nu ii gasesti un loc mai sus ... nu de alta dar sa fie prin cadere...
  6. ...desi recunosc ca este interesant ceea ce faci... astept rezultatele... sper sa le postezi Xenna
  7. sa inteleg ca tu xenna si cu Zidu sinteti amici... la inceputul postarii te intrebi daca cei de la BMW fac simeringuri dupa care vorbeste de kit-ul original... de parca cei de la Renault fac piese.... sa nu afle cei care au conceput ROTAX-ul ca ai reusit sa scapi de "jocul radial " al axului pompei de apa.... Zidu stie ca nu este nici un joc acolo... insa imi place ca nu zice nimic... lol
  8. ...ceea ce am scris este valabil pentru cei care sint iesiti la plimbare, cei care nu au la momentul respectiv o sursa de apa ...care cor sa ajunga acasa fara sa se opreasca din 10 in 10 minute sa verifice nivelul la antigel sau ulei... odata ce ati ajuns acasa puteti face ce vreti, adica irositi banii cumparind antigel in fiecare zi sau preferati sa o trageti pe dreapta si sa cumparati ceea ce s-a stricat.... si nu stiu cum dracu s-a ajuns de la pompa de apa la radiator???... aceste motoare au "suflet"... sint printre putinele motociclete care se indragostesc de posesor... nu va bateti joc de ele , puneti piese originale (stiu ca sint scumpe) , lasati sudurile, lipiturile pe seama "profesionistilor", motoarele sint facute sa mearga repectind niste parametrii, cantitati de "zemuri" si calitatea lor...chiar nu am vrut sa jignesc sau sa subminez calitatea lui Zidu (chiar am urmarit postarile lui) , imi repar singur motorul si imi place sa fac treaba cit mai bine.... motorul m-a adus acasa (in Bucuresti) de la Pecineagu cu pana pe ambele roti si pompa de apa cazuta ...respect parerile celorlalti , insa credeti-ma ca nu va invat de rau ( mai ales daca va faceti singuri mecanica) ... in concluzie , urmariti filmuletele de pe net , cititi postarile ( unele sint fff bune) si incercati sa cerneti informatia si sa luati ceea ce va este de folos si credeti ca este corect... asfalt uscat tuturor » Post actualizat in 04 May 2015 13:54 ...ceea ce am scris este valabil pentru cei care sint iesiti la plimbare, cei care nu au la momentul respectiv o sursa de apa ...care cor sa ajunga acasa fara sa se opreasca din 10 in 10 minute sa verifice nivelul la antigel sau ulei... odata ce ati ajuns acasa puteti face ce vreti, adica irositi banii cumparind antigel in fiecare zi sau preferati sa o trageti pe dreapta si sa cumparati ceea ce s-a stricat.... si nu stiu cum dracu s-a ajuns de la pompa de apa la radiator???... aceste motoare au "suflet"... sint printre putinele motociclete care se indragostesc de posesor... nu va bateti joc de ele , puneti piese originale (stiu ca sint scumpe) , lasati sudurile, lipiturile pe seama "profesionistilor", motoarele sint facute sa mearga repectind niste parametrii, cantitati de "zemuri" si calitatea lor...chiar nu am vrut sa jignesc sau sa subminez calitatea lui Zidu (chiar am urmarit postarile lui) , imi repar singur motorul si imi place sa fac treaba cit mai bine.... motorul m-a adus acasa (in Bucuresti) de la Pecineagu cu pana pe ambele roti si pompa de apa cazuta ...respect parerile celorlalti , insa credeti-ma ca nu va invat de rau ( mai ales daca va faceti singuri mecanica) ... in concluzie , urmariti filmuletele de pe net , cititi postarile ( unele sint fff bune) si incercati sa cerneti informatia si sa luati ceea ce va este de folos si credeti ca este corect... asfalt uscat tuturor
  9. scuze ... am exagerat putin cu impuritatile metalice ... trebuia sa ma rezum la impuritati si atit...oricum spalati-le...pt ca exista uzura si pe axul pompei (asta nu se mai coace chimic)...si astupati orificiul pina acasa , normal o sa rulati cu viteza mai mica... in 99%din cazuri nu pica decit simeringul de la exterior » Post actualizat in 03 May 2015 17:29 Antigelul este un produs folosit pentru protecţia sistemelor de răcire ale motoarelor cu combustie internă împotriva congelării, supraîncălzirii şi coroziunii. Este utilizat şi în alte aplicaţii unde este necesară protecţia sistemelor respective la temperaturi extreme. ETILENGLICOLUL (EG) este componentul principal din majoritatea lichidelor de răcire, având o îndelungată utilizare, cu precădere în industria auto. Nediluat etilenglicolul are punct de fierbere de 197,6°C (387,7°F) , respectiv punct de congelare de -13°C (8,6°F). Datorită vâscozităţii sale ridicate , transportă căldura cu 15% mai puţin eficient decât apa. Astfel, utilizarea sa în formă nediluată ar duce la supraîncalzirea motorului, cu implicaţii nefaste asupra funcţionării acestuia. Prin diluarea etilenglicolului cu apă în proporţie de 50/50 , punctul de fierbere este de 107°C (225°F), respectiv punctul de congelare de -37°C (-34°F). (Punctul de fierbere creşte cu creşterea presiunii de regim.) Prin diluarea etilenglicolului cu apă în proporţie 70/30 (etilenglicol/apă) , punctul de fierbere este de 116°C (240°F), respectiv punctul de congelare de -64,44°C (-84°F). La această diluţie (70% antigel concentrat) se obţine cea mai scăzută temperatură de congelare. Peste această proporţie punctul de congelare începe să crească. Astfel, nu se recomandă utilizarea lichidul de răcire în concentraţie mai mare de 70% (în volum) antigel concentrat, deoarece scade abilitatea sa de a disipa căldura şi totodată creşte punctul de congelare. Deasemenea , lichidul de răcire nu se va utiliza într-o concentraţie mai mică de 33% (în volum) antigel concentrat, deoarece diluţii mai ridicate diminuează concentraţia inhibitorilor de coroziune . Limite de concentraţie antigel pe baza de etilenglicol [% de volum] : Minim 33 % şi Maxim 70% . Pentru testarea punctului de congelare al unui lichid de răcire pe bază de etilenglicol , se utilizează uzual hidrometre (areometre). Acestea corelează densitatea soluţiilor de antigel cu punctul de congelare (practic se măsoară densitatea soluţiei de antigel, căreia îi corespunde un anumit punct de congelare). Determinarea trebuie efectuată la temperatura precizată pe hidrometru, la temperaturi mai mari citirile sunt eronate datorită creşterii densităţii cu creşterea temperaturii. Etilenglicolul este un compus toxic cu o doză orală LDLO = 786 mg / kg pentru om. Ingerarea acestuia poate fi fatală. După ingestie, etilenglicolul este metabolizat la acid oxalic, care este la rândul său toxic (acidul oxalic reprezintă componenta toxică din ciupercile otrăvitoare). Prin ingestie este afectat în primul rând sistemul nervos central, apoi inima şi în final rinichii. Ingestia unor cantităţi destul de mici poate fi fatală dacă nu se administrează tratament imediat. PROPILENGLICOLUL (PG) este componentul principal din ce în ce mai folosit în antigeluri deoarece nu este toxic. Datorită caracterului său non-toxic este recomandată utilizarea şi în sistemele de răcire/încălzire din industria alimentară sau în alte sisteme unde inhalarea sau ingerarea accidentală pot să apară. Nediluat propilenglicolul are punct de fierbere de 188°C (370,4°F) şi un punct de congelare de -59°C (-74,2°F). Densitatea sa este de 1,036 g/cm³ (Apa=1), fiind mai puţin vâscos faţă de etilenglicol. Spre deosebire de antigelurile concentrate pe bază de etilenglicol, antigelul pe bază de propilenglicol poate fi utilizat şi în forma concentrată pentru acele aplicaţii care necesită protecţie la temperaturi ridicate. Din aceste considerente antigelul pe bază de propilenglicol se foloseşte, în forma concentrată, ca agent de răcire pentru motoarele maşinilor de curse. Se asigură astfel o răcire mai bună, deoarece nu există apă care să vaporizeze în zona fiebinte a cilindrilor. Prin diluarea propilenglicolului cu apă în proporţie de 50/50 , punctul de fierbere este de 105°C (221°F), respectiv punctul de congelare de -32,2°C (-26°F). (Punctul de fierbere creşte cu creşterea presiunii de regim.) Prin diluarea propilenglicolului cu apă în proporţie de 60/40 (propilenglicol/apa) , protecţia la îngheţ a lichidului de răcire coboară până la -51°C (-60°F). Şi în acest caz lichidul de răcire pe bază de propilenglicol nu se va utiliza într-o concentraţie mai mică de 33% (în volum) antigel concentrat, deoarece diluţii mai ridicate diminuează concentraţia inhibitorilor de coroziune . Pentru determinarea concentraţiei de propilenglicol dintr-o solutie de antigel se utilizează un refractometru. Acesta foloseşte proprietăţile optice ale soluţiei. Soluţiile de antigel pe bază de propilenglicol nu se testează cu hidrometru, folosind greutatea specifică, din cauza rezultatelor ambigue (soluţiile conţinând 40% , respectiv 100% propilenglicol, au aceeaşi densitate). Deşi etilenglicolul are proprietăţi mai dorite sub aspectul regimului termic extrem pe care îl asigură prin diluarea cu apă, propilenglicolul este din ce în ce mai des utilizat datorită caracterului său non-toxic (prin oxidare se transformă în acid lactic, un compus nedăunator pentru organism ce se formează, spre exemplu , în muşchi în urma febrelor musculare). Cu toate ca ETILENGLICOLUL şi PROPILENGLICOLUL sunt compatibile şi pot fi amestecate fără a afecta performanţele de răcire, nu se recomandă acest lucru datorită reducerii avantajelor privind lipsa toxicităţii pentru propilenglicol. Amestecând antigelurile EG cu PG, devine imposibilă determinarea cu acurateţe a punctului de congelare utilizând hidrometrul. Greutatea specifică a PG este mai mică decât a EG ceea ce va determina pentru amestecul celor două antigeluri o densitate mai mică, căreia îi corespunde (pe hidrometru) un punct de congelare mai ridicat faţă de cel real. Cea mai sigură metodă de determinarea a punctului de congelare este, în mod evident, cea în care se utilizează un termometru. Instalaţia de determinarea a punctului de congelare pentru antigeluri nu este însă una uzuală. Aceasta determinare se realizează în laboratoare specializate. Fie că optăm pentru utilizarea unui antigel pe bază de etilenglicol sau a unuia pe bază de propilenglicol, nu vom folosi însă niciodată numai apă în sistemele de răcire, datorită problemelor de îngheţare, fierbere şi protecţie anticorozivă pe care le generează.
  10. » Post actualizat in 03 May 2015 13:19 Pompa de apa intotdeauna te ia prin surprindere, cind cad simeringurile o sa inceapa sa pice antigel pe orificiul de sub capacul pompei, daca esti la drum incearca sa il obturezi cu ceva pina acasa, este indicat sa iti cumperi un kit pompa de apa pt ca cei de la Bavaria il aduc cam in 7-10 zile siiii nu cred ca o sa iti convina sa stai pe dreapta atit de mult... orificiul acela tocmai din cauza asta exista ca sa nu se duca antigelul in ulei asa ca nu-ti face probleme cu uleiul... asffalt uscat » Post actualizat in 03 May 2015 13:29 » Post actualizat in 03 May 2015 13:33 ahhh .... si inca ceva ... pt cei care aveti probleme frcvente cu pompa de apa ... cel mai indicat este sa curatati si sa spalati furtune, radiator , termostat , capacul radiatorului ... impuritatile metalice din acestea distrug simeringurile si axul .... bafta
  11. » Post actualizat in 09 Sep 2014 06:50 sint interesat de cauciucul pe care-l vinzi... 0723171254 Alex
  12. » Post actualizat in 03 Sep 2014 21:40 Joaca-te cu ambreiajul pe loc ( fara sa bagi in viteza) si urmareste daca levierul de la ambreiaj situat pe capac revine de fiecare data la pozitia initiala... daca nu inseamna ca agata cablul pe undeva posibil uzura mare si ramine agatat in camasa si atunci cind scapa iti da simptomele respective » Post actualizat in 03 Sep 2014 21:40 Joaca-te cu ambreiajul pe loc ( fara sa bagi in viteza) si urmareste daca levierul de la ambreiaj situat pe capac revine de fiecare data la pozitia initiala... daca nu inseamna ca agata cablul pe undeva posibil uzura mare si ramine agatat in camasa si atunci cind scapa iti da simptomele respective
  13. nu te scuza... nu este specificata directia... dar cred ca se poate contacta cabanierul pt informatii » Post actualizat in 30 Jul 2014 21:37 eu incerc sa sun de 30 de minute ... fara succes » Post actualizat in 30 Jul 2014 21:45 btw... sint proaspat posesor de F 650gs... as fi bucuros sa intru in "haita"
×
×
  • Creează nouă...