-
Număr conținut
326 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Motocicleta
GSX-S 750
-
Numar Moto
6/49
Vizitatori Recenți Profil
1.887 citiri profil
thesaw's Achievements
Enthusiast (6/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Am mai scris de cateva ori, daca e cineva interesat cu adevarat de ce inseamna sa mergi cu electrica in RO raspund cu cea mai mare placere. Am 40.000 km cu Tesla si vreo 4000 cu Q8. Cu ambele am fix aceeasi viteza medie ca precedentele termice, toate intre 300 si 450 cai detinute in ultimii 10 ani. Cu Tesla am facut in 12h 1000km din care o ora stat pe loc la vama la Nadlac si vreo ora pierduta in ambuteiaje in Ungaria. Referitor la meme-uri, tiktokuri si teoriile conspiratiei nu am nici cel mai mic interes sa le combat sau macar sa discut pe marginea lor.
-
Multi isi iau masina electrica de curiozitate/e la moda, am si eu 2 cunostinte care si-au luat Model Y nedocumentati in prealabil cu ce se mananca condusul electric. Unul din ei e genul care sta la coada la Fetesti pentru ca nu intelege cum se plateste prin SMS taxa de pod. Am incercat sa-l mai indrum cu aplicatiile de incarcare, aplicatia masinii dar e prea mult pentru el si merge majoritatea timpului cu un Passat diesel. Celalalt, mult mai putin atehnic e incantat de masina si merge zilnic cu masina inclusiv concedii in Grecia, Germania. Referitor la drumurile lungi, cel putin in cazul meu nu a fost niciodata nevoie sa planific in vreun fel traseul pentru incarcare. Te sui in masina, pui destinatia, cand ajungi la 20% te uiti la statiile de prin zona incarci si mergi mai departe. In peste 90% din cazuri nu incarc deloc pe traseu pentru ca am la ambele masini cam 400km autonomie ritm de mers alert si nu e nevoie pentru un drum dus-intors catre destinatiile unde calatoresc frecvent. Daca stii ca faci 1000km in fiecare weekend prin excursii pe dealuri si munti da, masina electrica te va incomoda probabil cu planificarea incarcarii. Pentru drumuri obisnuite munte/mare nu te incomodeaza cu absolut nimic.
-
Defectul lui Bagnaia, care poate fi totusi si unul din atuurile care i-au adus doua titluri este ca i se pune pata rosie cand e in conditii de duel apropiat. S-a vazut cu Marquez la Portimao cand l-a tavalit, la Jerez cand la "mangaiat" tot pe Marquez cu roata fata pe umar cand se duelau, la Aragon cu Marquez cel mic cand s-au tavalit absolut stupid. Chiar si anul trecut cu Vinales la LeMans a avut un incident foarte asemanator cand se suie peste adversar fara sa tina cont de consecintele posibile. Faptul ca e bataios e una din cerintele sa fii campion mondial, dar sezonul asta cazaturile de la Portimao si Aragon au fost extraordinar de stupide si i-au adus cam 30 puncte in minus. Tinand cont ca a pierdut campionatul la 10 puncte, finalul putea fi altfel.
-
Am trecut si la a doua masina la electrocasnic, am luat un Q8 e-tron. Inca suntem in perioada de acomodare. Primele impresii sunt ca tot ce tine de autoturism in general (confort, silentiozitate, calitatea interiorului) este mult peste la Audi, dar tot ce tine de propulsor electric, eficienta si feedback de la motoare Tesla e mai buna. Mai revin dupa ce merg macar cateva luni cu ea.
-
A aparut cum era de asteptat si Superduke GT 1390. Dinamic si tehnologic e ce trebuie, fiabilitatea e cam discutabila in ultimii ani la KTM.
-
90% postari de pe topic sunt meme-uri, reeluri si clipuri tik-tok, ce sa mai adaugi la atat continut de calitate? Eu inca sunt multumit de masina dupa 37.000 Km. Zero probleme aparute, nici de natura electrica nici mecanica. Acum am a doua masina (diesel) la vanzare si dupa voi lua tot o electrica. Mai jos rezumatul incarcarilor pe ultimele 12 luni:
-
Vezi ca sunt vreo 4 grade la ora aia Sambata, nu va fi mare placere de motociclit pana la 12:00 mai ales prin zonele de deal/munte.
-
Foarte bine punctat, eu sunt unul care ma incadrez perfect la motociclit ca hobby si pentru care R9 mi s-ar potrivi manusa sincer. Pentru 4-5 ture de 5-600km pe an si frecat in zilele calde pe DN-uri virajate ar fi perfecta pentru mine Yamaha asta. Suficienta putere cat sa fie distractiva dar nu prea multa sa nu o poti folosi liber, suspensie si frane bune, electronica la zi. Sincer pentru mine e top of the list in momentul de fata, chiar vroiam sa schimb motorul anul viitor.
-
Adevarat, imi aduc aminte ca acum 10 ani cunoscatorii motogp discutau aprins pe langa curse si de filozofia lui Socrate, dualitatea corpuscul-unda sau influenta lui Monet asupra artei moderne. Conoscatorii s-au dus o data cu retragerea tribunului.
-
12. Gran Premio GoPro de Aragon
topic a răspuns lui thesaw în ioio_violaul Competitii Internationale
Probabil vom vedea iar dominatia Ducati sau mai bine spus GP24. Poate Aprilia sa mai miste ceva dar doar pentru top 5, nu podium. Ambii piloti Ducati Factory merg bine pe circuitul asta, JMartin nu a aratat cine stie ce in 2021 si 2022. Pe MM il vad din nou favorit pentru locul 4. -
KTM 890, 1290 ADV S & 1290 ADV R
topic a răspuns lui thesaw în ioio_violaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Poate e ca stick-shakerul Boeing care se activeaza cand te apropii de stall It's not a fault, it's a feature! -
Frumoasa cursa 2, turcul a depasit recordurile de victorii consecutive ale lui Rea si Bautista. Ei aveau 11, el a ajuns deja la 13. Sezonul asta e greu spre imposibil sa ii incurce cineva traseul spre campionat. Frumoasa si cursa lui Bulega, s-a luptat bine cu turcul pana la final.
- 156 răspunsuri
-
- supersport
- superbike
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
11. Motorrad Grand Prix von Osterreich
topic a răspuns lui thesaw în B.B.ul Competitii Internationale
Pai tehnic si Binder tot premiul Styriei a castigat, prima cursa a Austriei in 2021 fiind castigata de J.Martin -
11. Motorrad Grand Prix von Osterreich
topic a răspuns lui thesaw în B.B.ul Competitii Internationale
Si in 2020 a castigat Oliveira cu KTM in a doua cursa pe Redbull Ring cand Miller si P.Espargaro s-au incurcat reciproc in ultimul viraj.