Sari la conținut

Constantin Cirlan

Membru
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    constantin.cirlan1980@gmail.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Popesti-Leordeni
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Bmw f650gs dakar
  • Numar Moto
    DKR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    simson, voshod, quinqi, transalp, africa twin
  • Interests
    moto

Vizitatori Recenți Profil

705 citiri profil

Constantin Cirlan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua. As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua. As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua. As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua. As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua. As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua. As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. Salut. V am intrebat acum nu mult timp cum v ati simtit pe un transalp 700, daca l ati experimentat, cum v a placut in offroad, in afara lui etc. Nu am apucat sa va multumesc atunci si intre timp am plonjat in noua experienta cu 700 le care mi se pare o motocicleta excelenta, un motor vioi caruia ii atribui semnificativ mai multi cai decat are defapt, o ciclistica, asa cum am simtit o eu, fara cusur, nici mare, nici mica, senzatie de siguranta pe xare ti o ofera e f placuta. E din 2010 si in mod incredibil are 13900 de km. Ai putea sa nu crezi, am fost la fel de sceptic insa e, se prezinta, pur si simplu, noua. As personaliza o f putin si asta consta in ridicare ghidon f putin, 15..20mm, schimbat arc amortizor spate ptr o rulare pe drumuri laterale si neasfaltate ceva mai lina, crash bar as adauga, scut de aluminiu, pinion roata cu un dinte mai mult. Este o motocicleta care imbina perfect f multe cerinte si o consider acum, in etapa in care ma aflu, perfecta. Mi ar placea sa schimbam ceva pareri si experiente despre 700 si modificarile, unde le ati considerat necesare, pe care le ati facut. Scuze ptr inghesuiala. Am dat,, trimite,, de 2..3 ori ptr ca nu parea sa se intample ceva. Mi a fost refuzata editarea ptr ca trecusera cateva minute de la postare, editare unde am incercat sa curat ceea ce am dublat, triplat.
  2. Am una bucata kit pompa de apa cu ambalajul intact, nedesfacuta. Pret. 200 lei. 0757070390
  3. Speram ca evadarile pe trasee, din cand in cand, intre dealuri si prin paduri sa nu fie afectate f mult de ,, stradalizarea,, prin roata si probabil cursa la suspensii mai mici si ca poate face fata fara sa i atingi limitele la incursiuni adventure. Imi dau seama cat de mult depinde de rider si ca fiecare se poate simti altfel pe aceeasi motocicleta. As putea intui doar ca in buna traditie ta, at, motocicleta nu e atat de diferita de predecesoarele sale. Multumesc, ramane de vazut daca transalp e mai mult decat ce am eu nevoie sau nu. Sper sa am ocazia sa pipai pana detin unul. Multumesc. Daca cineva i a,, apasat,, suspensiile pana la lacul vulturilor, de ex, sa ne povesteasca daca moto a fost si la figurat la inaltime
  4. Salut. Cum vi se pare transalp 700 prin comparatie cu africa twin 750? Acele diferente evidente, cum se simt cand te ții de ghidonul mai noului transalp? Daca le ati experimentat, ce impresie v a lasat una fata de cealalta. Pe africa twin l am avut, l as mai avea, dar nu mi displace proaspatul transalp, insa nu am avut ocazia sa merg cu vreunul. Mersi.
  5. Am avut f650 gs dakar, frumos, surprinzator de lin, economic, abs, injectie, dual spark, service greoi, piese scumpe daca ai nevoie, ceva probleme specifice rezolvate prin resoftare, cutie de viteze flescaita, lumini bune, destul de fresh senzatia, bun ptr drumuri rele dar bizar de greu din cauza bateriei si rezervorului de ulei pozitionate dupa ghidon ceea ce nu m a incantat. Am avut Drz, misto, nu am apucat sa ma bucur de el, a fost o chestie de conjunctura, masinarie perfecta dar pe o anumita categorie, daca stateam in zona de deal.. munte nu as fi renuntat la el, Vstrom 650, pff.. mamaa- cea mai urata experienta motociclistica, mecanic, ciclistic, echilibristic, s a md. Are cateva calitati ptr mers pe strada si atat. Parerile astea vin de la cineva care nu a avut experiente majore cu motocicleyele, merg de demult, cateva mii in fiecare an, si am exprimat pareri posibil in contradictie cu ale altora mai experimentati. As prefera sa opresc experimentele consuma timp si bani. Tangential am mai testat si modele mai noi. Cu cat sunt mai noi cu atat sunt mai sensibile si nefiabile. Evident toate experientele au fost incadrate intr un anumit buget
  6. Nu mi displace motocicleta insa nu e schema de culori favorita si are aplicate modificari ceva mai multe decat mi as dori. Imi dau seama sansele de a gasi ceva in zona bugetului si preferintelor mele, nu sunt tocmai dese insa astept pana ce,, apare,, ceva mai aproape de ceea ce doresc. Oricum, spor la vanzare. Ps. Am avut pana acum 2 ani africa din 99, senzationala, am utilizat o 5 ani si am crezut ca merita sa mi satisfac curiozitatea de a avea si moto pe injectie, mai moderne..etc, insa acum stiu ca nu exista ptr categoria asta ceva mai bun chiar si cu 7..8 ani mai noua, nici pe departe.
  7. sunt sigur ca da, insa pur si simplu nu am gasit pe cineva disponibil in zona asta de timp
  8. sa l manipulezi ( pacalesti) prin contact pus, luat, respectiv decuplare mufa pana ce tija intra complet pana ce opune rezistenta atingand limita si deschizand calea de aer. evident nu va merge corect, dar asta e inceputul cu el montat pe corpul injectorului, cu porniri succesive pana va gasi limitele ptr functionare normala.
  9. da.corect. in plus, ca sa merg direct spre tinta, un sertao dragut si disponibil a rasp solicitarii de a si ceda tps ul la scurta proba, ca sa ies din agonie. raman dator cu concluzii despre rezolvarea intr un fel sau altul a problemei. pam, pam ..am rezolvat. Stefan GS mi a dat mesaj ieri ca are aceleasi probleme, ca are motocicleta descarenata si ne am pus de acord sa ma duc la el, asa fara relanti, sa facem ceva experimente schimband piesele de la o motocicleta la alta, imperechind in x actuatoare, tps uri. dupa 1.5 ore de incercari am gasit si metoda corecta de a face actuatorul sa stabileasca limitele si cursa corecta. in orice caz, ambele motociclete merg acum brici si comunicarea de aici a facut posibila rezolvarea problemei.
  10. ptr pornire, de ceva timp, chiar asa am facut, insa recent nu a mai mers nici la relanti, inainte de asta schimand deja actuatorul. se pare ca suspectul principal ramane tps ul pe care inainte sa ma hotarasc sa l cumpar as vrea sa l pot verifica in vreun fel ( probabil cu aparat de masura sa vad valorile rezistentei de la 0 la max ). poate exista vreo metoda aplicata, rapida pe motocicleta, nu stiu. oricum rasp voastre ma ajuta sa ma apropii de rezolvare sper fara cheltuieli inutile
  11. Salut. Va rog, stiti pe cineva in Bucuresti care sa aplice dakar ului meu din 2004, device ptr diagnoza?experimentez probleme consacrate ale modelului legate de ralanti, pornire bla bla. multumesc fain
  12. Este exact ceea ce am descoperit ca i lipseste. Pana la piesa corecta, am bagat pe pinul respectiv o bucata de furtun de silicon care permite etrierului sa se miste si rezolva si problema. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...