Sari la conținut

s_cristi

Membru
  • Număr conținut

    224
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://motorcycle-diaries.com/en/cristi-serban

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Suzuki XF650 Freewind 1997
  • Numar Moto
    SB50SLC
  • Club
    family club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Beta Euro 350, Suzuki XF650 Freewind
  • Interests
    drive long and stay alive longer

Vizitatori Recenți Profil

1.723 citiri profil

s_cristi's Achievements

  1. Complet de acord, nu e topic de cea mai nasoala situatie, de guiness book sau mai stiu eu ce ozn-uri am patit. Situatia a fost destul de la limita, un mic 'daca' adaugat acolo(neatentie, pieton pe dreapta, etc...) putea schimba deznodamantul. Un bun moment de reamintit necesitatea de a fi tot timpul vigilenti tocmai pentru ca astfel de situatii din trafic sunt destul de des intalnite, din pacate
  2. le trimit link de pe forum, nu e inregistrarea mea , faceam referire la postarea lui Raikk
  3. Ce ma enerveaza extra este ca nu avea nici farurile aprinse, desi legea este in vigoare de mai bine de 1 an, In rest, pentru mine este lege ca trebuie sa raman lipit de banda din dreapta in orice viraj cu viziblitate redusa. As putea-o numi si "adaptare la trafic" din pacate, atat de des intalnit este fenomenul de mai sus.
  4. Preturi, documente necesare RAR https://www.contact.info.ro/taxa-rar-2023-tarife-valabile-in-2023/ Inregistrat moped cu contractul de vanzare cumparare la Primarie Plata RCA pentru inmatriculare Dupa urmeaza lista documentelor de la DRPCIV, acolo taxele sunt mai mici (certificat de inmatriculare si placuta nr moto) Apoi vizite la peco si service
  5. De exemplu stiu pe cineva care ieri m-am dat cu motocicleta pe un traseu ciclo-turistic. Nu era niciun semn care sa interzica accesul vehiculelor motorizate dar tot nu m-am simtit prea in siguranta in ce priveste legea (fiind si la vale am si oprit motorul destul de des). Scena 2: la cateva minute dupa terminarea traseului, trecere de cale ferata cu semnale luminoase si sonore in actiune (fara bariere). Nea soferu' s-a coborat jos de pe motocicleta si a impins-o pana dupa calea ferata. A procedat corect (legal) conducatorul moto in aceste circumstante?
  6. O alternativa care chiar imi place, foarte promitator din ce am vazut in teste si prezentari pe YT
  7. Ce se mai aude despre acest model, l-a testat cineva prin Romania? Ca unul care ar fi tentat de trecerea la V-Strom, ma uitam ca ar fi o alternativa nici eu nu mai sunt tinerel, iar vanjos nu m-a facut mama
  8. Problema era de fapt 99% de la incarcarea intermitenta a bateriei care ajungea sa se consume in mers. Am descoperit asta dupa ce am pus un voltmetru digital in bord. In primele minute incarca bine iar in restul timpului nu mai incarca decat foarte rar. Ieri am schimbat regulatorul de tensiune cu unul no-name (era recomandat pentru scuter Yamaha) si se pare ca merge foarte bine 14.1V
  9. Exact cum spune si GoodKat mai jos, practic tot la judecata cu Euroins se ajunge (doar pentru anumite exceptii enumerate mai jos de poti judeca direct cu persoana vinovata de accident) Cu toate acestea, in ce priveste raspunderea civila delictuala a persoanei vinovata de producerea accidentului, aceasta poate fi atrasa numai in cazurile si in conditiile expres si limitativ prevazute de art.25 din Legea nr.132/2017, anume cand: a) accidentul a fost produs cu intentie; b) accidentul a fost produs in timpul comiterii unor fapte incriminate de dispozitiile legale privind circulatia pe drumurile publice ca infractiuni savarsite cu intentie, chiar daca aceste fapte nu s-au produs pe astfel de drumuri sau in timpul comiterii altor infractiuni savarsite cu intentie; c) accidentul a fost produs in timpul cand autorul infractiunii savarsite cu intentie incearca sa se sustraga de la urmarire; d) persoana raspunzatoare de producerea prejudiciului a condus vehiculul fara consimtamantul contractantului; e) asiguratul a refuzat in mod nejustificat indeplinirea obligatiilor sale impiedicand in acest fel asiguratorul RCA sa desfasoare propria investigatie conform prevederilor legale, iar asiguratorul este in masura sa probeze ca acest fapt a condus la plata nejustificata a despagubirii. https://www.legalconsult.ro/raspunderea-conducatorului-auto-in-caz-de-accident-–-dosar-dauna-rca/80.htm
  10. Seriozitate maxima din partea FGA
  11. Nu prea inteleg "ce vina are vinovatul" pentru faptul ca ASF, Euroins, FGA si GUV sunt de cacao. Din moment ce avea/are polita de asigurare valida la momentul accidentului nu mi se pare corect sa despagubeasca el. A comis o greseala, e depunctat pentru ea (financiar, puncte amenda, depinde cum) dar el era practic acoperit din punct de vedere legal in ce priveste raspunderea de a despagubi pe cineva. P.S. : Si eu am RCA la Euroins, o sa imi pun niste stickere pe masina sa stie lumea sa pastreze distanta. P.S.2 : Se pare ca tocmai s-a publica in Monitorul Oficial decizia de retragere a autorizatiei Euroins pe piata RCA
  12. Trăiesc 'pă bogăție'. Unele le-am pus ca să nu le arunc, erau de câteva zile in frigider și nu îmi place să fac risipă alimentară.
  13. Un clip frumos pentru pasionati Restaurare si Prezentare SuzukiFreewind XF650 E in limba italiana dar are subtitrare care se poate traduce automat in ce limba doriti dumneavoastra.
  14. Mă expun cu o simplă salată făcută de soție. Ton, ou fiert, salata iceberg, roșii, castraveți, rucola, ceapă, porumb fiert, cașcaval ras, lămâie, pătrunjel. La care se adaugă crutoane prăjite cu ulei de măsline și praf de usturoi, plus un sos 'Cezar'
×
×
  • Creează nouă...