ERU Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 De ceva vreme se discuta despre noul model de Himalayan care va aduce acest model in secolul 21. Diferente fata de vechiul model, in preimul rand racit cu apa, si cai in plus. Sunt curios daca Royal Enfield va merge cu mobra asta la Dakar, din specs e destul de clar tintita pentru Rally Raid, dar dpdv cai putere, desi e o crestere mare fata de modelul anterior, cred ca nu e destul pentru Dakar. Un alt punct important e greutatea, momentan nu exista specificatii, dar aparent e semnificativ mai usoara ca modelul anterior, din nou va fi destul de usoara pentru Dakar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreim92 Posted July 10, 2023 Share Posted July 10, 2023 Si eu sunt foarte curios ce o sa faca cu ea...daca va avea undeva la 160-170 kg cu toate cele stiute pana acum, si un pret pana in 6500 euro, eu m as cam baga la ea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted September 9, 2023 Author Share Posted September 9, 2023 La 10.07.2023 la 11:34, andreim92 a spus: Si eu sunt foarte curios ce o sa faca cu ea...daca va avea undeva la 160-170 kg cu toate cele stiute pana acum, si un pret pana in 6500 euro, eu m as cam baga la ea. 6500 mi se pare nerealist, dar cine stie ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prafrau Posted September 9, 2023 Share Posted September 9, 2023 La asta nou schimbi rulmentii de jug la fiecare plin, ca la ala vechi? Sa concurezi cu asta la dakar e ca si cum ai concura cu un crf300l cu pasager, doar ca ai si reparatii de facut seara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted September 11, 2023 Author Share Posted September 11, 2023 La 09.09.2023 la 14:21, prafrau a spus: La asta nou schimbi rulmentii de jug la fiecare plin, ca la ala vechi? Sa concurezi cu asta la dakar e ca si cum ai concura cu un crf300l cu pasager, doar ca ai si reparatii de facut seara. Esti rautacios. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted November 3, 2023 Author Share Posted November 3, 2023 Hai ca s-a lansat dar nu am mai trecut eu pe aici sa va zic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted November 7, 2023 Author Share Posted November 7, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted December 23, 2023 Author Share Posted December 23, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 24, 2023 Share Posted December 24, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pop Mihai Lucian Posted December 24, 2023 Share Posted December 24, 2023 asta pare a fi un model mai vechi, din ce vad, pe noul himalayan 450 au un sasiu nou tubular. Sunt curios daca pe noile modele o sa mai apara probleme din astea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted December 27, 2023 Author Share Posted December 27, 2023 La 24.12.2023 la 8:32, ENEOS a spus: Mda si eu cred ca esti pe topicul gresit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoS Garage Posted December 27, 2023 Share Posted December 27, 2023 cam asa-s facute mai toate kakaturile asiatice, ca-s pakistan, india sau china. hai teh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruginel Posted December 28, 2023 Share Posted December 28, 2023 Acum 9 ore, MotoS Garage a spus: cam asa-s facute mai toate kakaturile asiatice, ca-s pakistan, india sau china. hai teh! Ce apreciez la oamenii astia este ca din putin fac ceva. Este interesanta inventivitatea lor. Dar realist vorbind, tot ce inseamna CTC este practic inexistent iar calitatea este indoielnica cel mult. Ma uitam la momentul in care slefuiau tuburile si practic banda lua din tuburi cat vrea ea. Daca Gigel-Kumar tehnicianul nu impinge tuburile cu o anumita viteza, o sa te trezesti ca un telescop va curge mai repede decat celalalt. China poate face niste chestii FOARTE smechere, avand tehnologie de top, dar aia de obicei este doar pentru piata interna. Pentru piata externa...de obicei ajung gioarse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilie.ardeias Posted December 28, 2023 Share Posted December 28, 2023 (edited) Vazuta din confortul scaunului nostru de birou de aici din EU, realitatea oamenilor alora pare crunta / nesigura / brutala..etc Insa acolo, asta este normalitatea vietii. Populatia Indiei impreuna cu Pakistan este de 2 ori mai mare decat toata Europa. Am stat 6 luni pe acolo si dupa un timp, nimic nu mai era iesit din tipar; te obisnuiesti repede Fost posesor de RE Classic la care schimbam uleiul la 2000km si reconditionat amortizoare dupa mai bine de 10k km in care efectiv am abuzat mobra aia pe toate coclaurile; 2 persoane si multe bagaje. A costat parca undeva spre 20$ toata operatiunea. Asta se intampla in Varanasi..dupa ce coborasem din Nepal prin 400km de piatra concasata. Dupa reconditionare am acoperit tot nordul Indiei si inca vreo luna prin Jammu & Kashmir. Am vandut mobra in Manali fara niciun amortizor curs.. Pe atunci, abia aparuse himalayan si prin Kashmir era cumva deja normal sa sudezi cadrul. Inteleg ca au rezolvat problema asta ulterior cu noul cadru. Edited December 28, 2023 by ilie.ardeias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_cristi Posted March 21 Share Posted March 21 (edited) Ce se mai aude despre acest model, l-a testat cineva prin Romania? Ca unul care ar fi tentat de trecerea la V-Strom, ma uitam ca ar fi o alternativa nici eu nu mai sunt tinerel, iar vanjos nu m-a facut mama Edited March 21 by s_cristi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted March 23 Author Share Posted March 23 La 21.03.2024 la 12:17, s_cristi a spus: Ce se mai aude despre acest model, l-a testat cineva prin Romania? Ca unul care ar fi tentat de trecerea la V-Strom, ma uitam ca ar fi o alternativa nici eu nu mai sunt tinerel, iar vanjos nu m-a facut mama Sincer cred ca o trecere mai lina ar fi la un alt bicilindru. CF Moto 450MT, e din punctul meu de vedere, mai bun ca Himalayanul pe toate planurile. Are 2 cilindri, e mai usor, puterea e pe acolo la ambele, suspensia pare mai buna la 450MT si mie imi si place mai mult dpdv design. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unulupu Posted March 25 Share Posted March 25 Inca asteptam sa se aduca modelul nou la Royal Enfield Romania. Din ce apare pe net se pare ca modelul nou nu mai are acelasi cuplu la turatii joase, adica exact ce trebuie atunci cand mergi prin locuri necunoscute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_cristi Posted March 26 Share Posted March 26 La 23.03.2024 la 19:24, ERU a spus: Sincer cred ca o trecere mai lina ar fi la un alt bicilindru. CF Moto 450MT, e din punctul meu de vedere, mai bun ca Himalayanul pe toate planurile. Are 2 cilindri, e mai usor, puterea e pe acolo la ambele, suspensia pare mai buna la 450MT si mie imi si place mai mult dpdv design. O alternativa care chiar imi place, foarte promitator din ce am vazut in teste si prezentari pe YT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.