Jump to content

Recommended Posts

De ceva vreme se discuta despre noul model de Himalayan care va aduce acest model in secolul 21. Diferente fata de vechiul model, in preimul rand racit cu apa, si cai in plus. Sunt curios daca Royal Enfield va merge cu mobra asta la Dakar, din specs e destul de clar tintita pentru Rally Raid, dar dpdv cai putere, desi e o crestere mare fata de modelul anterior, cred ca nu e destul pentru Dakar.

Un alt punct important e greutatea, momentan nu exista specificatii, dar aparent e semnificativ mai usoara ca modelul anterior, din nou va fi destul de usoara pentru Dakar?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt foarte curios ce o sa faca cu ea...daca va avea undeva la 160-170 kg cu toate cele stiute pana acum, si un pret pana in 6500 euro, eu m as cam baga la ea. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
La 10.07.2023 la 11:34, andreim92 a spus:

Si eu sunt foarte curios ce o sa faca cu ea...daca va avea undeva la 160-170 kg cu toate cele stiute pana acum, si un pret pana in 6500 euro, eu m as cam baga la ea. 

6500 mi se pare nerealist, dar cine stie .....

Link to comment
Share on other sites

La 09.09.2023 la 14:21, prafrau a spus:

La asta nou schimbi rulmentii de jug la fiecare plin, ca la ala vechi?

Sa concurezi cu asta la dakar e ca si cum ai concura cu un crf300l cu pasager, doar ca ai si reparatii de facut seara.

Esti rautacios. :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Acum 9 ore, MotoS Garage a spus:

 

cam asa-s facute mai toate kakaturile asiatice, ca-s pakistan, india sau china. hai teh!


Ce apreciez la oamenii astia este ca din putin fac ceva. Este interesanta inventivitatea lor. Dar realist vorbind, tot ce inseamna CTC este practic inexistent iar calitatea este indoielnica cel mult. Ma uitam la momentul in care slefuiau tuburile si practic banda lua din tuburi cat vrea ea. Daca Gigel-Kumar tehnicianul nu impinge tuburile cu o anumita viteza, o sa te trezesti ca un telescop va curge mai repede decat celalalt. 


China poate face niste chestii FOARTE smechere, avand tehnologie de top, dar aia de obicei este doar pentru piata interna. Pentru piata externa...de obicei ajung gioarse.
 

Link to comment
Share on other sites

Vazuta din confortul scaunului nostru de birou de aici din EU, realitatea oamenilor alora pare crunta / nesigura / brutala..etc

Insa acolo, asta este normalitatea vietii. Populatia Indiei impreuna cu Pakistan este de 2 ori mai mare decat toata Europa. 
Am stat 6 luni pe acolo si dupa un timp, nimic nu mai era iesit din tipar; te obisnuiesti repede :)

Fost posesor de RE Classic la care schimbam uleiul la 2000km si reconditionat amortizoare dupa mai bine de 10k km in care efectiv am abuzat mobra aia pe toate coclaurile; 2 persoane si multe bagaje. A costat parca undeva spre 20$ toata operatiunea. Asta se intampla in Varanasi..dupa ce coborasem din Nepal prin 400km de piatra concasata. Dupa reconditionare am acoperit tot nordul Indiei si inca vreo luna prin Jammu & Kashmir. Am vandut mobra in Manali fara niciun amortizor curs..

 

Pe atunci, abia aparuse himalayan si prin Kashmir era cumva deja normal sa sudezi cadrul. Inteleg ca au rezolvat problema asta ulterior cu noul cadru.

 

Edited by ilie.ardeias
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ce se mai aude despre acest model, l-a testat cineva prin Romania? 

Ca unul care ar fi tentat de trecerea la V-Strom, ma uitam ca ar fi o alternativa
nici eu nu mai sunt tinerel, iar vanjos nu m-a facut mama

 

Edited by s_cristi
Link to comment
Share on other sites

La 21.03.2024 la 12:17, s_cristi a spus:

Ce se mai aude despre acest model, l-a testat cineva prin Romania? 

Ca unul care ar fi tentat de trecerea la V-Strom, ma uitam ca ar fi o alternativa
nici eu nu mai sunt tinerel, iar vanjos nu m-a facut mama

 

 

Sincer cred ca o trecere mai lina ar fi la un alt bicilindru. CF Moto 450MT, e din punctul meu de vedere, mai bun ca Himalayanul pe toate planurile. Are 2 cilindri, e mai usor, puterea e pe acolo la ambele, suspensia pare mai buna la 450MT si mie imi si place mai mult dpdv design.

Link to comment
Share on other sites

Inca asteptam sa se aduca modelul nou la Royal Enfield Romania. 

Din ce apare pe net se pare ca modelul nou nu mai are acelasi cuplu la turatii joase, adica exact ce trebuie atunci cand mergi prin locuri necunoscute.

 

 

Link to comment
Share on other sites

La 23.03.2024 la 19:24, ERU a spus:

 

Sincer cred ca o trecere mai lina ar fi la un alt bicilindru. CF Moto 450MT, e din punctul meu de vedere, mai bun ca Himalayanul pe toate planurile. Are 2 cilindri, e mai usor, puterea e pe acolo la ambele, suspensia pare mai buna la 450MT si mie imi si place mai mult dpdv design.

O alternativa care chiar imi place, foarte promitator din ce am vazut in teste si prezentari pe YT

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...