Felicitari pentru achizitie. Ca posesor de hibride toyota din 2013 ( am schimbat 2 priusuri si acum birjaresc un rav 4 hibrid) iti pot spune ca nu ai de ce sa iti faci probleme. Consumul poate fi si mai mic, daca inveti sa mergi cu ea. Pe autostrada va consuma semnificativ mai mult daca mergi cu peste 120 km/h. In oras, daca poti sa iti inchipui ca ai bijuteriile familiei sub pedala de acceleratie, sa frânezi din timp (franele lungi incarca bateria), vei avea un consum mic (bine, mai mic decat un hambar similar ca dimensiuni). Sunt zeci de tutoriale pe Youtube referitoare la acest aspect. Iarna, cu incalzirea pornita, va consuma semnificativ mai mult
Cutia e un eCVT (adicatelea nu are curele, e o tehnologie diferita). Nu are moarte daca ai grija de ea. Motorul, fiind hibrida, e mai putin uzat decat la o masina similara cu motor termic, Oricum, aspiratele de la Toyota sunt foarte fiabile. Bateriile, daca fac nazuri, se pot schimba doar elementii cu probleme, dar la 150.000 km, daca a fost utilizata corect, abia a ajuns la maturitate.
Evita sa lasi masina pe neutru, asta poate micsora semnificativ viata bateriei (in neutru bateria poate fi consumata complet, motorul nu o incarca atunci cand scade sub nivelul minim).
Drumuri bune!