Sari la conținut

ilie.ardeias

Membru
  • Număr conținut

    246
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest / Tulcea
  • Motocicleta
    Kawasaki KLR 650E

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Royal Enfield Classic 350

Vizitatori Recenți Profil

1.675 citiri profil

ilie.ardeias's Achievements

  1. Am vazut tarziu intrebarea ta.. Nu am mai contestat PV..am stat cuminte o luna pe dreapta.
  2. Termice..EV.. Cutii negre mai nou.. In ritmul asta, astia cu retromobile vom deveni ceva similar cu fostii birjari de sareta de dupa aparitia Ford T.
  3. Internet este cat este si curent electric...iar ala apare doar cateva ore dupa'masa. Nu stiu acum cum este, dar acum cativa ani abia reuseam sa fac upload la cate o poza. Maps.me offline am tot folosit si s-a dovedit foarte util.
  4. Booking merge cu orice VPN free instalat pe telefon/laptop. Poti folosi si Airbnb fara probleme.
  5. Imi permit sa intervin si eu; in 2017, Vodafone mergea mai bine decat Airtel, in general in India si in putinele zone din Jammu Kashmir unde am putut prinde semnal. A durat 2 zile activarea cartelelor.
  6. Vazuta din confortul scaunului nostru de birou de aici din EU, realitatea oamenilor alora pare crunta / nesigura / brutala..etc Insa acolo, asta este normalitatea vietii. Populatia Indiei impreuna cu Pakistan este de 2 ori mai mare decat toata Europa. Am stat 6 luni pe acolo si dupa un timp, nimic nu mai era iesit din tipar; te obisnuiesti repede Fost posesor de RE Classic la care schimbam uleiul la 2000km si reconditionat amortizoare dupa mai bine de 10k km in care efectiv am abuzat mobra aia pe toate coclaurile; 2 persoane si multe bagaje. A costat parca undeva spre 20$ toata operatiunea. Asta se intampla in Varanasi..dupa ce coborasem din Nepal prin 400km de piatra concasata. Dupa reconditionare am acoperit tot nordul Indiei si inca vreo luna prin Jammu & Kashmir. Am vandut mobra in Manali fara niciun amortizor curs.. Pe atunci, abia aparuse himalayan si prin Kashmir era cumva deja normal sa sudezi cadrul. Inteleg ca au rezolvat problema asta ulterior cu noul cadru.
  7. Oricum, ati documentat foarte misto tura asta... Pozele voastre efectiv m-au dus inapoi acolo sus Multumesc frumos! (eu am adunat foarte multe ore fimate cu GoPro..uitate pe un hdd) Am recomandat threadul unui prieten care are in gand sa plece anul care vine intr-o tura asemanatoare.
  8. Am stat vreo 6 luni prin India in 2017 calarind un RE Classic 350; ultima luna petrecuta in Jammu & Kashmir. Daca nu esti presat de timp, poti rezolva absolut totul ad hoc acolo, fara absolut nimic pregatit din timp si fara ghid. Cel mai ieftin iesi daca inchiriezi mobra din Delhi; cu cat mai aproape de munti, cu atat mai scump. Eu am cumparat mobra din Pondicherry/Tamil Nadu si vanduta ulterior in Manali, dupa 6 luni si aproape 20k km. Cu putin noroc si indemanare, poti face asta si pentru o luna; depinde in ce sezon aterizezi acolo. Pe anumite sectoare am calarit in grupuri mixte de Classic 350, Bullet 500 si pe atunci abia aparute: Himalayan. Eu personal, tot un Classic 350 carburator as alege; pe atunci am vazut foarte multe himalayan cu o multitudine de probleme, iar in pustietatea aia, ar fi ultimul loc in care vrei sa ramai cu mobra in drum. Poate astea mai noi au evoluat suficient..habar nu am. Un alt mare avantaj al 350 fata de restul a fost consumul.. Nu sunt multe cazari disponibile, majoritatea sunt deja cunoscute si marcate pe hartile locale. Curent electric doar dupa'masa cateva ore, semnal de telefon doar in zonele populate. Maps.me s-a dovedit foarte util mai peste tot in India si Nepal.
  9. Ala e Baja lui GheGhe? On Topic: Am vazut prin Grecia multe AfricaTwin RD03 si RD04 mint, inlcusiv politia in Athena inca le foloseste.
  10. Ha! Misto tura! Am petrecut o luna in zona aia intre Amritsar - Srinagar- Leh - Pangong Lake - Manali in 2017 si cand am vazut titlul topicului, am avut sentimentul revederii pe cineva drag.. Asteptam urmatoarele parti si multe poze...cat mai multe poze
  11. Vertul in plus are 4 variante (in cazul meu la Subaru). Pentru a nu demonta contactul, poti taia 4 chei diferite si folosit pe cea corecta. Ori, exista un decoder care mi-a gasit varianta corecta, avand acum codul combinatiei corect. Dar mi-am facut totusi 3 chei. Sa fie.
  12. Pierdut singura cheie la Subaru 2007. Le-am dus butucul din usa si un ECU Immob si mi-au facut cheie cu 450 ron. PIerdut singura cheie de la butuc bare portbagaj si mi-au facut cheie dupa butuc cu 100 ron. II stiu si pe cei de la Tineretului insa baietii de la Master Key Shop par cu ceva clase peste. Nu am nimic de castigat din a le face reclama
  13. Master Key Shop in Sectorul 2 sunt Stapanii Cheilor
  14. Am avut aceeasi problema acum vreo 13-14 ani la un w210 220cdi. Reuseam sa evit sa intre in limp mode daca o tineam turata peste 3000rpm. Fara nicio eroare in urma diagnozei cu STAR. Dupa multe saptamani de batai de cap, cu mutat diverse de pe o masina functionala for testing purposes, rezolvarea a constat intr'un nou turbo boost pressure sensor. Just my 2 cents
×
×
  • Creează nouă...