Am stat vreo 6 luni prin India in 2017 calarind un RE Classic 350; ultima luna petrecuta in Jammu & Kashmir.
Daca nu esti presat de timp, poti rezolva absolut totul ad hoc acolo, fara absolut nimic pregatit din timp si fara ghid.
Cel mai ieftin iesi daca inchiriezi mobra din Delhi; cu cat mai aproape de munti, cu atat mai scump.
Eu am cumparat mobra din Pondicherry/Tamil Nadu si vanduta ulterior in Manali, dupa 6 luni si aproape 20k km. Cu putin noroc si indemanare, poti face asta si pentru o luna; depinde in ce sezon aterizezi acolo.
Pe anumite sectoare am calarit in grupuri mixte de Classic 350, Bullet 500 si pe atunci abia aparute: Himalayan. Eu personal, tot un Classic 350 carburator as alege; pe atunci am vazut foarte multe himalayan cu o multitudine de probleme, iar in pustietatea aia, ar fi ultimul loc in care vrei sa ramai cu mobra in drum. Poate astea mai noi au evoluat suficient..habar nu am.
Un alt mare avantaj al 350 fata de restul a fost consumul..
Nu sunt multe cazari disponibile, majoritatea sunt deja cunoscute si marcate pe hartile locale.
Curent electric doar dupa'masa cateva ore, semnal de telefon doar in zonele populate. Maps.me s-a dovedit foarte util mai peste tot in India si Nepal.