Vizitator Repsolica Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 citez: "Frate nu mai vreau motor in viata mea" . las k am mai auzit eu dastea si peste 1 sapt l`am vazut in sha ybu draga insanatosire grabnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 (editat) nasol Editat August 15, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monster madness Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 a lovit persoanele in dreptul tunelui de la blocuri si motorul a alunecat pe jos pana langa gura de canal.Am inteles ca sa ridicat intr o roata pe troutuar si a pierdut controlul lovin 3 persoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 Alt inconstient care se crede in bikerboyz...cum pielea mea sa faci wheelie pe trotuar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco rider Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 ...cum pielea mea sa faci wheelie pe trotuar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 ...cum pielea mea sa faci wheelie pe trotuar? il adulau fetele de la balcon si cum avea gatul blocat de la mers cu 300/h l-a prins curentu si singura modalitatea sa vada calitatea pixdei de la balcoane era sa se ridice intr`o roata , si se afla pe trotuar ca pe sosea e periculos sa te plimbi si sa te uiti dupa muieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 (editat) foarte trist!!! pacat ca un procent foarte mare din "motociclisti" su sunt inca maturi la cap pentru a merge pe 2 roti.... no more comment (desi as avea parere despre omul ala...) insanatosire grabnica celori trei pietoni!!! Editat August 16, 2009 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Cum primesc masina inapoi, scot stickerul de pe ea. Nu ma fac de ras pentru "comunitatea" asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Cum primesc masina inapoi, scot stickerul de pe ea.Nu ma fac de ras pentru "comunitatea" asta!!! u suck ! p.s.: incepeti sa mergeti si pe jos din cauza liniutzelor care se fac , vindeti`va casele/apartamentele din cauza ca se fac chefuri zgomotoase la care lumea bea se drogheaza si borasca pe pereti , spargeti`va televizoare , radiouri ca este manelisti prezenti , hai sa mergem in pestera , acolo toti vom fi Batmani si Spidermani si o "comunitate" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Cum primesc masina inapoi, scot stickerul de pe ea.Nu ma fac de ras pentru "comunitatea" asta!!! plin orasul si toata tara de copii prosti inconstienti care se numesc motociclisti.... respect pentru exceptie bineinteles! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 (editat) plin orasul si toata tara de copii prosti inconstienti care se numesc motociclisti.... ...Si toti is fani Rossi,il dottore,cum vreti voi,toti vor numaru 46,toti vor casca agv rossi replica.Edwadrs,Hayden,Pedrosa,Stoner parca nici nu exista.Pai pokemonii astia nici nu cred ca s-ar califica la o cursa motogp..desi se cred clone perfecte ale lui Rossi. E gen cum era pe vremuri,cand toti consrvarii se credeau schumacheri,si aveau sticker cu scuderia ferrari pe treispezece...rau nene lipsa asta totala de personalitate la romanashi.Cum vine unu tare,cum toti il imita,dar habar nu au ce background,cata munca si cat antrenament au schumacherii astia de pe circuit.La noi e pe modelul : "pac mi-am tras un vitezan de 600 SH din italia,asa de inceput,mi-am luat o casca rossi replica,sau daca nu am avut bani,o casca normala,si un sticker cu 46 si gata...is rossi,is cel mai tare,pot sa-i dau 300 pe magheru ca io-s cel mai bengos rider din oras,ma doare in palarie de parerea motociclistilor experimentati,aia-s prosti,eu oricum nu o sa-i dau in gura la inceput." Pana nu scapam de teribilismu asta,tot om vedea accident dupa accident cu RIP-urile de rigoare..dar nimeni nu incearca sa-i educe pe prunci,sau daca chiar nu se poate,sa-i limiteze legal nene,cum fac nemtii...n-ai 21 de ani si experienta pe motor...pune-ti pofta in cui de vitezane si de tot ce depaseste 50 de cai,si o sa vedeti cum scade drastic rata de accidente.Trebuiesc luate niste masuri,in loc sa dam cu balele pe forum.Sa se faca nene si o campanie anti prostie in randul "motociclistilor" ca nu totdeauna conservarii is de vina.Trebuie invatati incepatorii cum sa fie mai bine vazuti in trafic,cel mai important lucru dupa parerea mea.Am facut cu un amic incepator un test de vizibilitate,si va zic ca daca nu stiam ca e undeva acolo in spate,il maturam de pe banda!! Nu l-am vazut in niciuna dintre cele 3 oglinzi din dotare,el fiind exact in punctul meu mort paralel cu mine si l-am observat doar cand am intors capul(era greu sa vina putin spre mine si sa-mi dea un flash in oglinda?...ma intreb).Dupa 7 ani de conserva,am inceput sa ma gandesc serios la treaba asta,si sunt acum de 10 ori mai atent la punctul mort,pentru ca multi bikeri nu stiu sa se faca vazuti deloc,de aici si accidentele. Bafta! Editat August 16, 2009 de Pauliee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 asta cu Rossi ii vreo aluzie fina la cineva de aici de pe forum? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleck Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 asta cu Rossi ii vreo aluzie fina la cineva de aici de pe forum? ) Nu stiu, nu cunosc... Da' e buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Daca te referi la petrica....nu..nu era aluzie la el.Pur si simplu ziceam de pruncii care s-au uitat si ei odata la motogp,au vazut cine castiga si hop si ei rossi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TriluLiluL Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 hai ma...si eu care credeam ca l-am vazut pe rossi prin oradea. ma intrebam eu ce face pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 dutye tu-n pwla ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 ... multi bikeri nu stiu sa se faca vazuti deloc,de aici si accidentele. ce ai zis tu combinat cu neatentia soferilor = NASOLIE mare , or sa treaca multi ani , vreo 2 generatii 3 pana o sa invete si unii si altii sa tina cont soferii de motociclisti/scutere motociclistii de soferi , gropile/canalele care le mai ocolesc soferii cand facem depasiri de orice natura... pana atunci , legea junglei si baietii care sunt cu renuntzarea la orice fel de campanie , jos stickere , motoarele in garaj , etc , haideti sa mergem inapoi in pesteri ca acolo este bine ... daca sunt retarzi cu motoare tari si fara cap asta inseamna ca iesim incognito sa nu ne vada lumea ? progresul nu inseamna sa bagam capul in pamant ca strutul dar fiecare cum poate/cum vrea. M-i se rupe de tzaranii care el tureaza aiurea , m`i se rupe de forjatorii de duminica , fiecare pasare moare pe limba ei , mai mergeti oameni buni in tzari unde motociclsimul este la el acasa si veti auzi toata noaptea sunete de 2 timpi forjate la maxim , atunci ce veti face ? veniti inapoi in romanica si il auziti pe unu la 2...3 zile si veti fi fericiti. Parca sunteti nijte babe care stau la geam si toata ziua comenteaza si behaie la trecatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 conservari ,motociclisti, scuteristi, fiecare avem de demonstrat celuilat,cat de buni suntem, trist dar asta e realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 nu e trist , asa e omu , deci suck`it up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 conservari ,motociclisti, scuteristi, fiecare avem de demonstrat celuilat,cat de buni suntem, trist dar asta e realitatea. Demonstratiile astea ar trebui facute pe circuit in conditii maxime de siguranta....motociclismul urban/extraurban ar trebui sa fie o pura placere personala,fara a asuma prea multe riscuri.Peezdele se pot agata si cu tramvaiu,nu trebuie neparat sa-ti crapi coloana in doo...asta e doar parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Demonstratiile astea ar trebui facute pe circuit in conditii maxime de siguranta....motociclismul urban/extraurban ar trebui sa fie o pura placere personala,fara a asuma prea multe riscuri.Peezdele se pot agata si cu tramvaiu,nu trebuie neparat sa-ti crapi coloana in doo...asta e doar parerea mea. Asa ar fi normal!!!!!!!!! Dar suntem catalogati toti niste incostienti din cauza altor inconstienti care braveaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zozo88 Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 de la accidente s-a ajuns la barfe si la povesti, continuati in alta parte ... schimbati nr de tel. sau id-uri P.S.: in rest ai grija de pielea ta ca altu nicicum nu o sa aiba grija de tine, ai sticker sau nu - ii tot una, cu casca fara casca, cu amenda in buzunar sau fara ... spiritul de motociclist cat in trafic cat in respect in ziua de azi e rar intalnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauliee Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 ... spiritul de motociclist cat in trafic cat in respect in ziua de azi e rar intalnita. Stii cum e...daca nu merge mohamed la munte,vine muntele la mohamed...poti sa uiti de respect,ca nu respectul te salveaza.Te salveaza vigilenta,atentia,anticiparea si experienta in trafic.Tu ca motociclist trebuie sa stii ca baciu ion cand vireaza cu 1310-le lui copt pe drumu national,nu te asteapta pe tine ca vii cu 270 la ora,fiindca nu e obisnuit...daca stii asta,inseamna ca o iei mai incet pe drum public,si o sa-ti faci damblaua pe circuit.Daca nu ai acces la circuit,ia-ti cuplos nu vitezan.Daca totusi ai ales vitezan,ai grija nene si nu arunca tot timpul vina pe conserve.Pur si simplu nu is conservarii inca obisnuiti cu vitezele cu care circulati voi.Cum nu poti forta un copil sa vorbeasca la 6 luni,asa si cu conservarii...trebuie timp,rabdare si intelegere...fenomenul moto e destul de nou pe la noi,si nu vorbesc de comuniste,ci de noul val de vitezane care pe zi ce trece sunt tot mai ieftine si care au motociclisti neexperimentati la comenzi.Nu va uitati tot timpul la nemti fiindca ei au retea de autostrazi din anii 60,au regulile lor nescrise pe acele autostrazi,is obisnuiti cu viteze mari din cauza asta greselile sunt destul de rare.Romania are drumuri nationale cu 1 banda pe sens,pline de curbe,gropi,carute,pietoni indisciplinati...Cand calaresti vitezan nene,iei in considerare toate aceste lucruri,fiindca in contextul actual TU esti singurul care le poate evita,tu ai asul in maneca...nu conservaru' care nici nu te vede.Tu il vezi intai! Ia masuri si nu te baza pe respect niciodata,pentru ca si daca conservaru te respecta si e cat de cat atent,tu daca nu iti joci cartile cum trebuie,tu pici de fraier,nu conservaru,care sta si plange pe marginea drumului ,si spune "cum nu l-am observat?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Stii cum e...daca nu merge mohamed la munte,vine muntele la mohamed...poti sa uiti de respect,ca nu respectul te salveaza.Te salveaza vigilenta,atentia,anticiparea si experienta in trafic.Tu ca motociclist trebuie sa stii ca baciu ion cand vireaza cu 1310-le lui copt pe drumu national,nu te asteapta pe tine ca vii cu 270 la ora,fiindca nu e obisnuit...daca stii asta,inseamna ca o iei mai incet pe drum public,si o sa-ti faci damblaua pe circuit..Romania are drumuri nationale cu 1 banda pe sens,pline de curbe,gropi,carute,pietoni indisciplinati...Cand calaresti vitezan nene,iei in considerare toate aceste lucruri,fiindca in contextul actual TU esti singurul care le poate evita,tu ai asul in maneca...nu conservaru' care nici nu te vede.Tu il vezi intai! Ia masuri si nu te baza pe respect niciodata,pentru ca si daca conservaru te respecta si e cat de cat atent,tu daca nu iti joci cartile cum trebuie,tu pici de fraier,nu conservaru,care sta si plange pe marginea drumului ,si spune "cum nu l-am observat?" Perfect deacord, cred ca asa gandeste oricare om care are o minte matura. Dar cred ca totusi posturile sunt inutile cine n are cap degeaba citeste si tot cum il duce pe el pasarica va merge. Ieri m am intors de la Brno de la Gp , si da am numar 46 la motor cred ca n are lagatura pasiunea pentru curse cu condusul stradal. Unul se cheama pilotaj iar altul condus cine piloteaza pe strazi de obicei nu o duce mult... Motor nu as da pe mana la tineri sub 25 de ani numai dupa o examinare psihologica riguroasa , dupa ce i as arata cateva filme sau poze cu accidente moto desi nu cred ca ar avea efect decat daca ar fi martor pe viu la unul. Dar sa revin la ce am vazut pe M0 pe centura Budapestei la intoarcere(am fost cu motorul) , un elicopter survola zona cautand un loc de aterizare , nu stiam de ce , continuaind deplasarea pe MO pe contrasens observam un accident si coloana imensa de masini care bloca ambele benzi pe sens, M0 NU ARE BANDA DE URGENTA !!! practic drumul era blocat complet, reducand viteza sa vedem ce sa intamplat pe contrasens observ 2 motoare unul dintre ele cu fata sparta dar radiatrul inca intact , iar pe asfalt.....era intinsa o fata asezata pe o parte .....sub ea ...intestine,mațe nu pot descrie .....nu cred ca erau ale ei pt ca ea era in viata insa, cred ca erau ale celuilalt pasager...dar nu am zarit piciare ,cap ...probabil au fost spulberate de masinile venite din spate..... tragic marcant tot drumul de la Budapesta ne am gandit(eram 3 motoare care veneam de la Brno) la acele imagini ...aveam impresia ca si noi am putea....nu mergem 50 km ca pe M3 spre Debretin o masina in Âşanțul din dreapta Âşi înca vre o 8 ciocnite in lanț ...... nu iti mai vine sa iesi pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zozo88 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Stii cum e...daca nu merge mohamed la munte,vine muntele la mohamed...poti sa uiti de respect,ca nu respectul te salveaza.Te salveaza vigilenta,atentia,anticiparea si experienta in trafic.Tu ca motociclist trebuie sa stii ca baciu ion cand vireaza cu 1310-le lui copt pe drumu national,nu te asteapta pe tine ca vii cu 270 la ora,fiindca nu e obisnuit...daca stii asta,inseamna ca o iei mai incet pe drum public,si o sa-ti faci damblaua pe circuit.Daca nu ai acces la circuit,ia-ti cuplos nu vitezan.Daca totusi ai ales vitezan,ai grija nene si nu arunca tot timpul vina pe conserve.Pur si simplu nu is conservarii inca obisnuiti cu vitezele cu care circulati voi.Cum nu poti forta un copil sa vorbeasca la 6 luni,asa si cu conservarii...trebuie timp,rabdare si intelegere...fenomenul moto e destul de nou pe la noi,si nu vorbesc de comuniste,ci de noul val de vitezane care pe zi ce trece sunt tot mai ieftine si care au motociclisti neexperimentati la comenzi.Nu va uitati tot timpul la nemti fiindca ei au retea de autostrazi din anii 60,au regulile lor nescrise pe acele autostrazi,is obisnuiti cu viteze mari din cauza asta greselile sunt destul de rare.Romania are drumuri nationale cu 1 banda pe sens,pline de curbe,gropi,carute,pietoni indisciplinati...Cand calaresti vitezan nene,iei in considerare toate aceste lucruri,fiindca in contextul actual TU esti singurul care le poate evita,tu ai asul in maneca...nu conservaru' care nici nu te vede.Tu il vezi intai! Ia masuri si nu te baza pe respect niciodata,pentru ca si daca conservaru te respecta si e cat de cat atent,tu daca nu iti joci cartile cum trebuie,tu pici de fraier,nu conservaru,care sta si plange pe marginea drumului ,si spune "cum nu l-am observat?" Iti doresc sanatate, fericire si noroc in trafic, nu iti doresc dar as fi curios de parerea ta dupa ce nene Pavel intra cu bolidul in tine din lateral sau iti taie calea (ex. Fazek si Timi, Tibi cine a murit nu de mult la piata mare, si as mai putea continua) aceste pareri si opinii le-am vazut de n-ori scrise pe forum si a avut ceva efect? eu zic ca poate, dar pana cand voi le scrieti a 10000000x-oara eu ma dau o tura prin imprejurimi daca imi permite cardul. P.S. Pauliee dupa ce mergi cu moto destul, o iei la vale si ramai in pana de cauciuc sau ramai cu motorul gripat pe drum si habar nu ai ce sa faci, atunci o sa mai vb. Eu dupa ce s-au intamplat mai multe porcarii incepe sa imi placa din ce in ce si mai bine , iar in rest sunt pe o parere cu Tudor - "trebuie" vandut motorul caci sunt si accidente nu numai rideuri placute. Mesaj completat Perfect deacord, cred ca asa gandeste oricare om care are o minte matura. Dar cred ca totusi posturile sunt inutile cine n are cap degeaba citeste si tot cum il duce pe el pasarica va merge. Ieri m am intors de la Brno de la Gp , si da am numar 46 la motor cred ca n are lagatura pasiunea pentru curse cu condusul stradal. Unul se cheama pilotaj iar altul condus cine piloteaza pe strazi de obicei nu o duce mult... Motor nu as da pe mana la tineri sub 25 de ani numai dupa o examinare psihologica riguroasa , dupa ce i as arata cateva filme sau poze cu accidente moto desi nu cred ca ar avea efect decat daca ar fi martor pe viu la unul. Dar sa revin la ce am vazut pe M0 pe centura Budapestei la intoarcere(am fost cu motorul) , un elicopter survola zona cautand un loc de aterizare , nu stiam de ce , continuaind deplasarea pe MO pe contrasens observam un accident si coloana imensa de masini care bloca ambele benzi pe sens, M0 NU ARE BANDA DE URGENTA !!! practic drumul era blocat complet, reducand viteza sa vedem ce sa intamplat pe contrasens observ 2 motoare unul dintre ele cu fata sparta dar radiatrul inca intact , iar pe asfalt.....era intinsa o fata asezata pe o parte .....sub ea ...intestine,mațe nu pot descrie .....nu cred ca erau ale ei pt ca ea era in viata insa, cred ca erau ale celuilalt pasager...dar nu am zarit piciare ,cap ...probabil au fost spulberate de masinile venite din spate..... tragic marcant tot drumul de la Budapesta ne am gandit(eram 3 motoare care veneam de la Brno) la acele imagini ...aveam impresia ca si noi am putea....nu mergem 50 km ca pe M3 spre Debretin o masina in Âşanțul din dreapta Âşi înca vre o 8 ciocnite in lanț ...... nu iti mai vine sa iesi pe drum Manule nu stiu cum sunteti voi cu asta, dar mie de cand a murit Tibi la piata mare imi e cam groaza de indicatorul acela, sa nu vb de toate celelalte. Cand am fo in Hu in concediu am aflat ca un motociclist politist nu departe de unde am avut eu ceva dificulitati technice a avut accident mortal, omul conducea moto de minim 10 ani, chiar si concura la anumite curse, pe circuit si in misiuni ii era destul viteza cu motorul personal conducea frumos si lent, dar intr-o curba a alunecat, motorul s-a oprit in balustrada el alunecand sub balustrada si dupa ce s-a ridicat tipul a picat de pe picioare si a murit. E o intamplare foarte nasoala si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.