Sari la conținut

Coltul Impatimitilor De Boxere Clasice,nemodificate


Dixi
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 424
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa inteleg ca e posibil sa cumpar chestiile care zic ei ca le au?

Ei zic ca da. Dar trebuie sa soliciti o oferta prin mail. Am fost curios de preturile motocicletelor restaurate si am trimis o solicitare pt. MB650(?) si pt. un MT16. Spun ei ca in max. o saptamana primesc raspuns. Sa vedem. :ok:

Editat de Max Friz's R 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Friz, cum merge Uralul? mai exact motorul, cutia, ca la restul nu vad ce ar putea sa pice.

Am avut prima problema: s-a infundat un carburator, imediat dupa o alimentare la peco cilindrul dreapta nu a mai mers si din carburator curgea benzina. L-am desfacut si gata. Ziceau cei de la Ural Moto ca sunt cam sensibile la murdarie aceste carburatoare. O sa pun filtru de benzina.

In rest, merge perfect. Noroc ca e vreme buna :ok: . Nu pierde ulei pe nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, numai fatalaii cheama asistenta pt schimbarea unei bujii sau alte asemenea...

Asta cu benzina care curge e ceva cu care eu personal sunt foarte obisnuit. Speram totusi ca la Uralul nou s-a scapat de ea. Nu-i bai.

Daca ansamblul megre bine per total, e perfect. Te rog, tine-ne la curent. electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei zic ca da. Dar trebuie sa soliciti o oferta prin mail. Am fost curios de preturile motocicletelor restaurate si am trimis o solicitare pt. MB650(?) si pt. un MT16. Spun ei ca in max. o saptamana primesc raspuns. Sa vedem. :ok:

foarte bine, asteptam sa ne spui si noua ce ti-au raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bleah..am gasit un Zundapp K 500, are acte, e stata, in rest arata bine, doar ca..furca fata e alta, are puse telescoape de mos si nici nu cred ca saua spate este orig sau tobele. In rest arata binisor, dar si pretul e cam mare---3000 de euroi negociabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bleah..am gasit un Zundapp K 500, are acte, e stata, in rest arata bine, doar ca..furca fata e alta, are puse telescoape de mos si nici nu cred ca saua spate este orig sau tobele. In rest arata binisor, dar si pretul e cam mare---3000 de euroi negociabil.

Daca intr-un nipru jumulit bagi o mie si jumate de euro ca sa-l scoti la linia de plutire ma intreb cat poti baga intr-un zundapp, mai ales ca sigur iti iese par alb in cap ca sa gasesti piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bleah..am gasit un Zundapp K 500, are acte, e stata, in rest arata bine, doar ca..furca fata e alta, are puse telescoape de mos si nici nu cred ca saua spate este orig sau tobele. In rest arata binisor, dar si pretul e cam mare---3000 de euroi negociabil.

 

 

Hai ca bag peste vreo oră o poză cu mister Zundapp K 500. In alta ordine de idei, am mai gasit 2 KS 750. Hai, care le vrei? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sant asa de valoroase acum , ca nu le poate vinde nimeni...zac asa in starea asta ruginita si valoroasa...Despre restaurare nu poate fi vorba...trebuie sa fi barbat bine , peste 50 de ani , cu o afacere de succes, si cu timp liber(pentru golf si alte mizilicuri...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

o informatie de ultima ora de la dealerii ural din romania: pt. anul viitor (si se pare ca si pe mai departe) in europa nu se mai livreaza nici un model solo, ci doar modelele cu atas. :)

iar acestea vor fi conforme normelor de poluare euro 3.

 

asadar ma pot considera norocos, am comandat pe ultima suta de metri un ural solo. deja piese de colectie :D

insa ultimul exemplar ural solo vandut in europa nu este al meu ... dar e tot in romania!!! probabil se va anunta el pe aici ... :hug:

 

si daca tot a dat frigul, m-am gandit sa inlocuiesc evacuarea originala (cam prea mult crom pe acest ural pt. gustul meu) cu una complet neagra. in plus aceste tobe (italienesti) ii vor da si un sunet mai impozant.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vad, nu ai furca Paioli pe fata ci asta ruseasca care flambeaza si amortizeaza prost :). Am mers cu si fara toba finala, puterea aceeasi., deci sa nu te astepti la o putere sporita cu tobele negre, care sunt tot de fabrica din cate stiu.

Care esti cu Uralul solo nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa te inseli? :) nu e furca aceeasi ca la retro solo? :hug:

iata datele uralului solo furnizate de dealerul din romania:

 

Tip 4 timpi, carburator, racire cu aer, 2 cilindri, boxer

Alezaj/cursa 78x78

Capacitate, cc 745

Putere 40 cp la 5600 rpm

Raport compresie 8.6:1

Ansamblu supape OHV. prin 2 tije , 2 supape pe cilindru

Diametru supape Admisie 1x42

Evacuare 1x38

Carburatoare 2x Keihin L22-AA

Volum ulei 2.3 L, 20W50

Sistem aprindere Microprocesor, NPO Avtomatika

Benzina Regular fara plumb, 95

Tip rezervor Metal cu robinet automat

Capacitate rezervor 19 L

Alternator DENSO, 500 Wt, 14V

Demaror electric CT 395B, 736 Wt

Baterie 12 V, 18 A/H

Trenul de rulare

Ambreiaj Dublu disc uscat, disc actionat diametru 180 mm

Cutie viteze Mecanica, 4 viteze + revers

Rapoarte viteze 1-3,6

2-2,28

3- 1,56

4- 1,19

Revers –4,2

1,2 L 15W40

Cadru, suspensie

Cadru Sudat circular,tevi rotunde intersectate

Furca fata Telescopica, PAIOLI

Cursa suspensiei fata 140 mm

Suspensie spate Bascula, amortizoare hidraulice si arcuri

Cursa suspensiei spate 100 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, a ta e furca sovietica care e si pe Nipru. Nu e un lucru neaparat rau, avand in vedere pozitia de condus a Solo-ului tau, poate e mai bine o furca mai taraneasca. In plus gasesti piese f usor, semeringuri ieftin, se schimba usor, dar nu e Paioli. :)

 

In poze ai 2 Wolfuri din Breaza si Solo Clasic al meu.

 

 

--- Mesaj completat în 18 Nov 2007 01:49 -------------
Acum sincer daca ar vinde o varianta cheala, fara demaror, cu K68-uri, cu platina comenzi rusesti etc. pe aia as lua-o. Binenteles cu motorul de 750.

post-4291-1195342819_thumb.jpg

post-4291-1195342982_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...