Sari la conținut

Coltul Impatimitilor De Boxere Clasice,nemodificate


Dixi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 424
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merge f. bine. Dupa 200 km. a inceput sa dea rateuri, am sunat la Ural Moto, au spus ca s-a "lasat" motorul si trebuie reglat avansul. L-am dus la un specialist, l-a reglat, si de la 200 la 2000 a mers perfect.

In rest ce sa zic, e puternic, e f. usor manevrabil (in ciuda greutatii), comod. Am urcat pana la 110 km/h, doar de proba. Nu stiu daca putea mai mult, nu aveam drum pentru asta, si oricum nu imi place (sufla prea tare vantul). Cu 80 in afara si 60 in loc. toarce cel mai bine, in vit. a 4a. Sub 50 cere a 3 a. Iar marsarierul face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa rodaj, care tine mai mult de 2500km cat zic ei, poti merge linistit in 90-100 cu a 4-a, 70 cu a 3-a. Mersul cu 60 intr-a 4-a in oras in rodaj este o greseala. Poate pe ceas 160.

Si schimba mai des uleiul decat intervalul recomandat, macar in rodaj. In rodaj se pune ulei auto mineral 20W50 de calitate. Poate cel mai bun ulei de pe piata din categoria minerala, si din fericire cel mai ieftin, este Lubrifin 20W50 API SJ. Dupa vreo 7000 km recomand sa pui numai ulei sintetic, 20W50, exista Mobil , Agip si alte marci, intrucat este uleiul cel mai potrivit regimului ridicat de temperatura la care functioneaza Uralul. Uralul 750 nu trebuie sa consume ulei vizibil pe joja, decat daca uleiul este prea subtire. Uleiul de cutie sau grup s-ar putea sa inceapa sa piarda in curand :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi semeringurile la primul semn de oboseala, iar dupa orice interventie la motor/cutie/grup etansezi cu simt de raspundere, pe cat posibil cu garnituri de origine si nu cu silicon nu trebuie sa curga deloc ulei.Oricum cateva zeci de mii de km in conditii de exploatare normala si daca n-ai ghinionul sa crape ceva, n-ar trebui sa faci nici o interventie la motor sau cutie.

Sa-l stapanesti sanatos si sa nu ai evenimente neplacute cu el!

@Aleko - la ulei sintetic eu nu prea am gasit indicativ mai mare de 10w50. 20w50 deja e mineral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

uite aici ulei MOTUL 20W60 : http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=10&b=1

 

DA' CRED CA SI UN 300V DUBLU ESTER 15W50 SINTETIC IL "REZOLVA" PE NIPRU! :kick:

 

--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 13:07 -------------
eu nu as pune alta MARCA DE ULEI INTR-O MOTOCICLETA! cu sigurantza e cel mai bun ULEI MOTULUL! :blink:

 

CIAO! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa rodaj, care tine mai mult de 2500km cat zic ei, poti merge linistit in 90-100 cu a 4-a, 70 cu a 3-a. Mersul cu 60 intr-a 4-a in oras in rodaj este o greseala. Poate pe ceas 160.

Si schimba mai des uleiul decat intervalul recomandat, macar in rodaj. In rodaj se pune ulei auto mineral 20W50 de calitate. Poate cel mai bun ulei de pe piata din categoria minerala, si din fericire cel mai ieftin, este Lubrifin 20W50 API SJ. Dupa vreo 7000 km recomand sa pui numai ulei sintetic, 20W50, exista Mobil , Agip si alte marci, intrucat este uleiul cel mai potrivit regimului ridicat de temperatura la care functioneaza Uralul. Uralul 750 nu trebuie sa consume ulei vizibil pe joja, decat daca uleiul este prea subtire. Uleiul de cutie sau grup s-ar putea sa inceapa sa piarda in curand :kick:

Mersi de sfaturi.

La 500 km. am schimbat uleiul cu Motul full sintetic 20W50.

La 1000 km. am schimbat uleiul la cutie (tot 20W 50) si la grup (de transmisie).

Asta conform sfaturilor celor de la Ural. Ei recomandasera Yacco full sintetic, dar nu am gasit.

Cei de la Ural au zis ca urmatorul schimb de ulei sa il fac la 2500 km., la cutie la 5000 km. iar la grup la 10000.

Ai alta parere?

 

--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 15:25 -------------

Daca schimbi semeringurile la primul semn de oboseala, iar dupa orice interventie la motor/cutie/grup etansezi cu simt de raspundere, pe cat posibil cu garnituri de origine si nu cu silicon nu trebuie sa curga deloc ulei.Oricum cateva zeci de mii de km in conditii de exploatare normala si daca n-ai ghinionul sa crape ceva, n-ar trebui sa faci nici o interventie la motor sau cutie.

Sa-l stapanesti sanatos si sa nu ai evenimente neplacute cu el!

@Aleko - la ulei sintetic eu nu prea am gasit indicativ mai mare de 10w50. 20w50 deja e mineral

Thanks.

 

--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 15:45 -------------

uite aici ulei MOTUL 20W60 : http://www.motul-romania.ro/default.asp?op...dsub=10&b=1

 

DA' CRED CA SI UN 300V DUBLU ESTER 15W50 SINTETIC IL "REZOLVA" PE NIPRU! :)

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 13:07 -------------</small><br/>eu nu as pune alta MARCA DE ULEI INTR-O MOTOCICLETA! cu sigurantza e cel mai bun ULEI MOTULUL! :blink:

 

CIAO! :blink:

Deci am nimerit-o cu uleiul Motul! Dar nu stiam ca este si 20W60. E mai bun decat 20W50? Si se potriveste la Uralul meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

MOTUL 20W60 REZISTA MAI BINE LA TEMPERATURI MAI MARI! :blink: .... CARE EXISTA , "CATEODATA" LA ORICE MOTOR CU RACIRE PE AER PE TIMPUL VERII ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rodaj nu se foloseste uleiul sintetic, intarzie rodajul, motorul nu ajugne la performante, consuma mai mult. Intrucat rodajul adevarat al pieselor tine mult mai mult decat intervalul recomandat de orice fabrica este bine sa incepi sa folosesti sinteticul mai tarziu.

Deja ai bagat sintetic, si nu mai poti reveni la mineral fiindca va spuma.

Schimburile de ulei sintetic dupa rodaj se fac din 2500 in 2500.

Ce iti recomand eu tie este sa folosesti motorul un pic mai sportiv, si in oras la diferite turatii, ca sa inceapa sa se rodeze piesele cum trebuie. Nu-l incarca la ture mici , nu-l tine mult in ture maxime, dar variaza turatia, orasul e foarte bun pentru Uralul tau acum.

 

--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 19:56 -------------
In rest, pune mana si citeste despre Uralul tau, recomand manualul neoficial de pe net al lui Bill Glaser, da search. Si inca ceva, nu mai asculta tot ce ti se zice :blink:.

 

--- Mesaj completat în 04 Oct 2007 08:41 -------------
Ah si intreaba-i pe baietii de la Ural daca ai vreo porcarie de catalizator in toba, s-o dai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in acest caz, iata un boxer clasic, nemodificat, fabricatie 2007 (deci nu e vechi - se poate "inscrie" aici?). Posesor al subsemnatului. :kick:

Merge si suna perfect. La 2000 km. doar benzina :blink: . Si un schimb de ulei la 500 km., ca asa zice cartea tehnica.

 

Cat a durat pana ti-a venit? acum am inteles ca termenul de livrare e de mai mult de 2 luni... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat a durat pana ti-a venit? acum am inteles ca termenul de livrare e de mai mult de 2 luni... :blink:

Am dat avansul (conditie pt. comanda) in 26 iunie, motocicleta a venit in Bucuresti in 1 august, iar acolo a stat 2 saptamani pana au facut omologarea si au scos cartea de identitate de la RAR. Si inca 2 zile pana cand mi-au adus-o acasa baietii de la Ural Moto, cu duba lor.

Un alt forumist a dat comanda in august si i-au spus ca vine in RO abia in noiembrie, din cauza numarului mare de comenzi din Europa.

Deci eu am fost norocos! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avansul? cat a fost avansul? rate? toarna...

Avansul este min. 25% din pretul ei (5850 E parca), deci cam 1500 E., platiti in lei la cursul zilei. La fel si pretul final, adica restul de 75%. Pana nu achiti pretul total, nu se face livrarea. Ural Moto nu vinde in rate, eu am apela la un credit de la banca pt. restul de aprox. 3500 E., ca am mai luat ceva accesorii (huse piele pt. scaune, potbagaj cromat si crash bar spate - doar cel din fata e in dotarea standard).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea tehnica a Uralului la consum carburant e indicat 7-8 l/100km.

Am observat insa (fara a calcula, ca doar sunt bin rodaj) un consum mult mai mic. Asa ca am zis sa calculez exact.

Ieri, am facut plinul (ochi), am dat kilometrajul partial la 0, si am pornit la drum. (Super calatorie!) La final, dupa 330 km, am facut din nou plinul: au intrat fix 13,95 l. Rezulta astfel un consum de doar 4,22 l/100 km.!! Care sa fie explicatia? Sa ii sun pe cei de la Ural sa le spun sa modifice datele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e consumul la drum lung URalul 650 si cel de 750 coboara spre 4 in conditii optime. Completeaza profilul cu locatia si cand ai chef de o tura cu Ruralul mai lunga sa-mi dai de stire. Asta nu inseamna ca daca e dereglat nu poate consuma 10 sau poate chiar 11 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Completez imediat profilul.

Spune-mi te rog, in conditiile in care am trecut pe ulei sintetic cat dureaza rodajul? In carte scrie 1500 km. Am aproape 2500 km.

Si la ce viteza schimb din a 3a in a 4a pe durata rodajului? Dupa rodaj mi-ai spus ca pot rula cu 70 in a 3a si cu 100 in a 4a. Ce alte restrictii mai am in rodaj? Am gasit si manualul neoficial al Uralului, dar la aceste intrebari nu are raspunsuri.

 

--- Mesaj completat în 07 Oct 2007 11:09 -------------

cand ai chef de o tura cu Ruralul mai lunga sa-mi dai de stire.

Cam mare distanta, dar daca se poate, sunt deschis oricand. As fi venit la intalnirea voastra a atasistilor, dar nu am gasit in BM un motor cu atas de imprumutat. Am vazut un IJ Planeta 4 pe pagina atasistilor, din Timisoara, la 1000 E. Ce parere ai despre el? Merita?

Editat de Max Friz's R 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merita. E un Jupiter 4. Cumpara-ti un Nipru cu atas, gaseste-l pe la 5-600 Euro.

In rodaj mergi normal, fara sa-l tii subturat. El se va roda singur dar un pic mai incet. CE-i drept e bine ca in prima periaoda de 500 km au avut timp sa se aseze segmentii cu uleiul mineral.

Altele:

Intotdeauna incalzesti motorul inainte de orice drum, eu iau ca reper formal momentul cand capacul chiulasei este caldut, cam 2-3 minute vara. Cu motorul meu din 2002 pot rula linistit 65-70 cu a 3-a in oras dupa care schimb. Motorul de la al tau este mai puternic cu cativa cai probabil, rapoartele la cutie sunt la fel. Acum in rodaj poti rula 100 km/h solo pe distante medii. Dupa poti rula constant si 120 pe ceas. In timpul roajului la drum lung poti din cand in cand actiona ambreiajul taiand gazul pentru 2-3 secunde,se creaza depresiune in camera de ardere care aduce mai mult ulei de ungere si racire pe peretii cilindrului. Daca era Nipru sau M72 recomandam de asemenea un dop de ulei 2T la ture mai lungi la viteza. Cand schimbi viteza la Ural astepti un pic cu maneta trasa ca sa intre mai frumos in viteza. Eliberarea prea brusca a ambreiajului, franele de motor foarte puternice etc. duc la uzura pinioanelor de distributie.

Sa ai grija permanent la flansele de carburator sa nu traga aer fals, asta a fost o problema permanenta la Ural cu carburatoare vacumatice, modelul 2007 teoretic are flanse model Mikuni care nu se fisureaza asa usor.

 

--- Mesaj completat în 07 Oct 2007 11:57 -------------
benzina cu plumb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult. In mare cam asa am si facut.

Benzina cu plumb presupun ca e la restrictii. Nu am pus, de altfel aici cartea zice 95 fara plumb, si am respectat-o.

Nu am probleme cu carburatoarele, sper sa nici nu fie.

Am spus ca la 500 km. am facut un reglaj la avans, pt. ca dadea rateuri, nu doar la rece, ci si in mers, destul de des. A mers OK pana la 2000 km., dar ieri am observat din cand in cand cate un rateu, de regula doar in a 3a, dupa trecere din a 4a. Ce inseamna? Trebuie iar umblat la avans? Si e normal sa trebuiasca asa des astfel de interventii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma pricep la aprinderea ta Ducati. Benzina cu plumb e mai buna decat cea neetilata fiindca etilul de plum sau ce au bagat astia ca inlocuitor face viata mai usoara in camera de ardere. Si ai si putere mai mare. Insa trebuie sa nu ai catalizator, vezi daca ai...

Sa ai de rezerva bujii la drum recomand bujie Beru echivalenta cu NGK BP7HS. Rateurile sunt in carburator sau pe evacuare. Presupunand ca aprinderea este buna (apr electr, bobina, fise,bujii) si carburatoarele sunt curate putem aprecia ca: rateurile in carburator indica amestec sarac sau mare, cele in evacuare amestec bogat sau avans mic.

 

In concluzie mai intai asigura-te ca benzina e curata in carburator, curge cum trebuie pana la carburator, bujia da scanteie calumea. Nu te apuca sa reglezi nimic in rest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...