flav Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 @flav :De unde esti?vad ca ai nr de ph din Mizil City Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iunie 25, 2007 Autor Share Postat Iunie 25, 2007 Pai atunci adunati-va ma intr-o zi si veniti o fuga la Ploiesti,la o bere ceva.Am auzit de gasca voastra din Mizil si mi-ar parea bine sa ne cunoastem.Arunca si tu niste poze aici cu fierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 25, 2007 Share Postat Iunie 25, 2007 /index.php?...3921&st=100 Aici sunt poze cu un BK 350 din Cj. Am vazut-o, am auzit-o si e o bijuterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iunie 25, 2007 Autor Share Postat Iunie 25, 2007 Frumos...felicitari propietarului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 din Mizil City dupa numar as zice ca ai fosta nipra a lui Van Damme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flav Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 dupa numar as zice ca ai fosta nipra a lui Van Damme exact ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 (editat) in septembrie vreau sa ma apuc si eu de reconditionare (pana atunci maistrang bani din salariu cate un pic) o sa dispun de aprox 1000 lei si as vrea sa o coafez pe asta mica a mea. cadrul si rotile vor fi vopsite rosii in camp electrostatic. de cromat una-alta de desfacut motorul si cutia si grupul si schimbate toate garniturile/semeringurile schimbat piese defecte(sper sa nu fie cazul) strans ce mai e de strans (imi bate motorul in partea dreapta ) poate 2 carburatoare mai bune(de japo, sh ) sper ca o sa ma incadrez in buget. acum, buba cea mare, de unde iau piese bune? uralmaster e o alternativa dar sunt multe pe care nu le gasesc acolo care ma poate ajutacu sfaturi, piese si injuraturi il astept cu drag si bere Editat Iulie 19, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 GASPAR BT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 GASPAR BT. ia rait. ce de gunoaie mai are si ala... nu inteleg inca in ce mod poti prleucra o maneta de ambreiaj sa reziste trei secunde. trei secunde ma?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 10 milioane sint putine pentru uralmaster, cumpara de la gaspar, trebuie sa-ti spun ca zambesc, nu o sa bagi 10 o sa bagi 30. cand te apuci da-mi si mie de veste, eu mai am putina vopsea de dat si o termin, asta dupa un an de munca in care am facut cam tot ce vrei tu sa faci si uite ca nu au mers toate ca pe roate, electrostaticul a fost dat subtire si cu pori la suduri asa ca dupa ce am montat motocicleta si i-am facut instalatia electrica a dat o ploaie ca a udat-o putin si a inceput sa rugineasca pe la locurile respective, am incercat sa rezist dar dupa 3 zile am demontat-o din nou si acum o vopsesc, multa poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 10 milioane sint putine pentru uralmaster, cumpara de la gaspar, trebuie sa-ti spun ca zambesc, nu o sa bagi 10 o sa bagi 30. cand te apuci da-mi si mie de veste, eu mai am putina vopsea de dat si o termin, asta dupa un an de munca in care am facut cam tot ce vrei tu sa faci si uite ca nu au mers toate ca pe roate, electrostaticul a fost dat subtire si cu pori la suduri asa ca dupa ce am montat motocicleta si i-am facut instalatia electrica a dat o ploaie ca a udat-o putin si a inceput sa rugineasca pe la locurile respective, am incercat sa rezist dar dupa 3 zile am demontat-o din nou si acum o vopsesc, multa poveste. 10 milioane si multa munca e tot ce pot anul asta sunt student si la anu'amsi nunta deci "e" multe de facut iar finantele imi spun daca in fiecare toamna investesc suma asta eu sunt multumit unde ai facut vopsirea aia sa te duci sa le urezi "sanatate" o sa specific ca stratul de vopsea sa nu fie micrometic ieri i-am desfacutcapacul de la chiulasa si am gasit kinder surprise: o piulita si discul ala mic pe care apasa bratul pe supapa de admisie plutind in ulei p-acolo(incercuite cu albastru), un filet (e o piesa la tija care nu stiu cum se numeste dar arata ca un surub si e fixat de brat,incercuit cu rosu) mancat de tot, a trebuit sa recurga la o tiganie de improvizatie si i-am pus contrapiulita de 13 fortat ca aia de 14 culisa pe filet intr-un hal de invidiat si cum orice belea nu vine singura mai si scotea un sunet aiurea mauit pe langa cotul de evacuare si "SURPRISE" :flama iesise laplimbare cotul si pe mine nu m-a anuntat. i-am desfacut toba si am "montat niste tabla" la colierele care o tin ca era prea libera si aluneca (am tobe de ij pe ea si nu stiu cat de bine e sa le mai tin ) pana la urma s-a rezolvatsi vad ca merge bine... va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 iezact, asta e problema: o sa ai surprize, si atunci ce o sa faci? iti jur ca atunci cand m-am apucat de motocicleta am zis sa o fac treptat cu investitii anuale, insa din una in alta nu am avut incotro, am schimbat de m-am saturat. ce am invatat si pot spune acum este ca nu as mai da la nimeni nimic de facut, aproape tot ce am dat a trebuit refacut, nu lasa la voia intamplarii nimic, chiar acum lucrez sa scot grundul de pe piese, m-am dus si am cumparat grund auto si i-am cerut femeii si diluant (am zis sa-mi dea special pentru grund auto policolor), s-a intors si a luat de pe raft o sticla de grund, a zis ca diluant de policolor nu are. mi-a dat solvent compatibil D 509. trebuia D506. a iesit caca, se lua grundul cu unghia. gandeste-te cum e sa te apuci sa dai iarasi cu peria dupa ce ai mai facut-o de o gramada de ori si dupa ce ai mai platit si sablarea si electrostaticul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 2,5RON la Gaspar perechea surub-piulita cu pas marunt. Dar acum probabil ca schimbi si culbutorul fiindca ai facut tigania. Pastilele sunt si mai ieftine si se schimba din cand in cand. Ele oricum sunt optionale, sunt acolo ca sa nu se uzeze culbutorul pe supapa. In poza ta de avatar vad ca ai un Nipru cu tobe de Nipru, aripa fata coborata originala (este un Nipru restilizat de rusi, m-as mira sa fie MT16, mai degraba MT11, dar daca asa scrie in acte..). Ce i-as face eu sa fie frumos: as lua rezervorul de Nipru, aripile, tot, cadrul l-as lasa asa (daca e negru) fiindca e f rezistenta vopseaua pe el. Le-as vopsi negru sau albastru sau roscat Dnepr as trasa dungile lui albe si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 nici sa o las asa nu pot si daca mai apare vre-o problematrebuie sa o rezolv si asa mai invat cate ceva sper sa reusesc macar 80% din ce mi-am propus nu vreau sa o transform in japoneza dar nici sa o las de izbeliste incetul cu incetul va deveni ceea ce visez eu: un Dnepr foarte bun spor la treaba si poate ne mai impartasesti din experientele placute/neplacute ce apar in decursul lucrarilor ca asa mai invatam si noi cate ceva uite cam cum mi-ar placea modificata cu bun gust (vopseaua nu ma atrage ) si uite cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 recomand vopsea Policolor Duralchid, este rezistenta la intemperii, dupa 2 ani de la vopsire, daca o spal lumea ma lauda ca am revopsit-o. rezervorul original este replica rusilor la rez de BMW ale anilor 60-70. Estetic cred ca are legatura mai mare cu seaua bancheta si aripile de Nipru decat rezervorul de Ij. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 si eu prefer rezervorul de dnepr in locul celui de ij, daca-l vinzi pe ala de ij si cumperi unul de dnepr iti mai ies ceva bani, daca ala primul e modelul eu zic sa mai astepti putin, cateva saptamani si sa vezi, cand o termin pe a mea, ca e mai frumoasa fara aripi taiate si sa customizate. pun o poza facuta inainte sa o redemontez (mai mult sa ma laud cu fata mea pentru ca nu se vede mare lucru). eu voi folosi emaur, cu toate ca toata lumea a spus ca sint un fraier, dar fiind incepator cu vopsitul am zis sa nu ma complic. si cu stopul ce ai facut? inca ceva intodeauna am auzit ca ghidonul de dnepr e nasol, am cumparat unul si vreau sa spun ca e beton, imi place cum arata si e foarte comod, nu l-am pus la mine l-am pus la fratele meu dupa ce l-am cromat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 (editat) rezervorul original este replica rusilor la rez de BMW ale anilor 60-70. Estetic cred ca are legatura mai mare cu seaua bancheta si aripile de Nipru decat rezervorul de Ij. stiu da ma bate nevasta-mea ca-i place mai mult asta de ij sper ca l-oi schimba si p-ala odata in alta ordine de idei in talon si carte scria ca motorul e de mt16 si modelul motocicletei mt11 acum dupa ce mi-am trecut actele pe numele meu aia nu au mai scris in talon asa si au trecut peste tot mt11 o sa schimb la avatar (oricum daca n-am atas cu tractiune tot mt11 e ) tobele is de ij sigur (a mea e aia rosie ) culbutorul nu il schimb ca nu i-am facut nimic tigania am facut-o din lipsa de piese si eu cu nevasta-mea muncim de la 8 seara la 2.30 noaptea si nu avem alt mijloc de transport deja am vb cu gaspar sa-mi trimita alea si un set de garnituri zi-mi si mie ce sa-i fac ca se incinge rau in partea dreapta, presiunea la ulei e ok (nu se aprinde becul) da ram impresia ca se deschide supapa de evacuare prea repede si mi-e frica sa nu-mi topesc draq ceva la chiulasa. nu stiu, poate sunt doar paranoic dar chiar ma intereseaza cand am lucrat la toba de i-am fixat cotul se vedea flama pe langa cot in interioracum dupa ceam bagat cotul bine in chiulasa nu mai vad nimic peacolo darse mai aude cate un rateu si nu e in toba e in cot multam de sfatul cu vopseaua si eu prefer rezervorul de dnepr in locul celui de ij, daca-l vinzi pe ala de ij si cumperi unul de dnepr iti mai ies ceva bani, daca ala primul e modelul eu zic sa mai astepti putin, cateva saptamani si sa vezi, cand o termin pe a mea, ca e mai frumoasa fara aripi taiate si sa customizate. pun o poza facuta inainte sa o redemontez (mai mult sa ma laud cu fata mea pentru ca nu se vede mare lucru). eu voi folosi emaur, cu toate ca toata lumea a spus ca sint un fraier, dar fiind incepator cu vopsitul am zis sa nu ma complic. si cu stopul ce ai facut? inca ceva intodeauna am auzit ca ghidonul de dnepr e nasol, am cumparat unul si vreau sa spun ca e beton, imi place cum arata si e foarte comod, nu l-am pus la mine l-am pus la fratele meu dupa ce l-am cromat. cu stopul n-am facut nimic aripile nu le tai!!! am uyitat sa precizez, si nici frana pe disc nu pun decat pe fata dar asta nu acum sa-ti traiasca fetita si sa dea domnu sa-i placa motoarele si sa zica peste ani si ani: "si taica-miu era motociclist, ia uitati aici o poza cu mine cand eram mica si ma tinea pe Nipra lui " ma mai laud cu niste poze Editat Iulie 20, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Salut. Mai Andrei, tu ai aripa de fata foarte buna, nu ai de ce sa tai din ea. De ce spun asta (eu asa vad lucrurile, poate altcineva vede altfel). Aripa este apropiata de roata, nu este lata in exces, deci nu are suprafata velica mare in care sa intre aerul sa opuna rezistenta la innaintare sau vint lateral, intr-un cuvint are aerodinamica. Este usoara. Mai bine 1 kg de tabla minus si 1kg de bagaj sau benzina plus. Aripa spate pare f. putin scurtata, lucru bun, in caz de pana pe spate poti scoate roata mai usor, in cazul unei aripi spate mai lunga vai de mama ta sa dai jos roata, trebuie sa o ridici "in podul casei" s-au sa o inclini pe o parte. Daca esti solist cu ea, nu mai spun ce sacosa de injuraturi tragi. Daca o scurtezi mai mult, trebuie s-ai pui "cozoroc" caci altfel te spala pe spate daca mergi pe, s-au imediat dupa ploaie. Lucruri de care trebuie tinut cont, cine vrea, nu este obligatoriu. Nu puteai sa ma suni ptr. culbutor si pastila? Se gasea ptr.tine ceva pe acolo prin magazie. Trebuie sa reglezi bine jocul la cilindrul din dreapta si vor dispare zgomotele alea aiurea. Vezi ca am scris aici la "comuniste" un mod practic de reglare al jocului la supape la Nipru. Saua daca este comoda la drum ptr tine, nu o modifica, este de munca la greu, ti-o spun pe propria-mi piele. Da-mi un tel.(0745109970) si vedem ce mai vorbim. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 21, 2007 Share Postat Iulie 21, 2007 Salut. Mai Andrei, tu ai aripa de fata foarte buna, nu ai de ce sa tai din ea. De ce spun asta (eu asa vad lucrurile, poate altcineva vede altfel). Aripa este apropiata de roata, nu este lata in exces, deci nu are suprafata velica mare in care sa intre aerul sa opuna rezistenta la innaintare sau vint lateral, intr-un cuvint are aerodinamica. Este usoara. Mai bine 1 kg de tabla minus si 1kg de bagaj sau benzina plus. Aripa spate pare f. putin scurtata, lucru bun, in caz de pana pe spate poti scoate roata mai usor, in cazul unei aripi spate mai lunga vai de mama ta sa dai jos roata, trebuie sa o ridici "in podul casei" s-au sa o inclini pe o parte. Daca esti solist cu ea, nu mai spun ce sacosa de injuraturi tragi. Daca o scurtezi mai mult, trebuie s-ai pui "cozoroc" caci altfel te spala pe spate daca mergi pe, s-au imediat dupa ploaie. Lucruri de care trebuie tinut cont, cine vrea, nu este obligatoriu. Nu puteai sa ma suni ptr. culbutor si pastila? Se gasea ptr.tine ceva pe acolo prin magazie. Trebuie sa reglezi bine jocul la cilindrul din dreapta si vor dispare zgomotele alea aiurea. Vezi ca am scris aici la "comuniste" un mod practic de reglare al jocului la supape la Nipru. Saua daca este comoda la drum ptr tine, nu o modifica, este de munca la greu, ti-o spun pe propria-mi piele. Da-mi un tel.(0745109970) si vedem ce mai vorbim. Asfalt uscat numai sub roti. nea' Victore nu vreau sa-i tai aripa fata ca imi place tare mult asa eu ma refeream la modificari doar la sea si la tablele alea laterale care vor inlocui plasticele actuale,plus stopul si semnalele spate care nu-mi plac din aripa spate voi taia 1.5cm ca iese prea greu roata... dar parca imi pare rau sa o dezbrac asa de mult la poponeata... ma mai gandesc. oricum toate astea in septembrie se vor intampla... ce mai face dnepra aia desfacuta? se regenereaza ? cutia s-a inchegat? la cutia aia de la dv. ii cam da afara ulei pe la tija de ambreaj nu stiu ce sa-i fac... sa-i schimb semeringuri ceva? ne mai auzim la telefon...buba e ca eu noaptea muncesc si ziua dorm da' gasesc eu 5 min sa mai vb... "Asfalt uscat numai sub roti." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 21, 2007 Share Postat Iulie 21, 2007 10 milioane si multa munca e tot ce pot anul asta sunt student si la anu'amsi nunta deci "e" multe de facut iar finantele imi spun daca in fiecare toamna investesc suma asta eu sunt multumit unde ai facut vopsirea aia sa te duci sa le urezi "sanatate" o sa specific ca stratul de vopsea sa nu fie micrometic ieri i-am desfacutcapacul de la chiulasa si am gasit kinder surprise: o piulita si discul ala mic pe care apasa bratul pe supapa de admisie plutind in ulei p-acolo(incercuite cu albastru), un filet (e o piesa la tija care nu stiu cum se numeste dar arata ca un surub si e fixat de brat,incercuit cu rosu) mancat de tot, a trebuit sa recurga la o tiganie de improvizatie si i-am pus contrapiulita de 13 fortat ca aia de 14 culisa pe filet intr-un hal de invidiat si cum orice belea nu vine singura mai si scotea un sunet aiurea mauit pe langa cotul de evacuare si "SURPRISE" :flama iesise laplimbare cotul si pe mine nu m-a anuntat. i-am desfacut toba si am "montat niste tabla" la colierele care o tin ca era prea libera si aluneca (am tobe de ij pe ea si nu stiu cat de bine e sa le mai tin ) pana la urma s-a rezolvatsi vad ca merge bine... va urma ...se numesc suruburi de reglare a tachetilor....am luat de la Uralmaster vreo 2 perechi in speranta ca se potrivesc, dar nu este chiar asa...acelasi pas, dar nu sant foarte tari si au capul mai mic(si filetul mai dea'npulea...) Ce mi-a atras atentia pe foaia de catalog ce ai postat-o sant piesele cu codul KMZ 8.152014/5*/12*/13*...care par a fi un alt tip de tachet! varianta veche pesupune ghidaje direct in bloc, care normal , sant foarte uzate si nu mai poti face nimic fara sa desfaci tot motorul.Astea semana foarte tare cu cele de ural, o solutie simpla si eleganta de a elimina (o parte ) din harmalaia pe care o face un motor uzat...(ca ale noastre.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Mie mi se potrivesc perfect Nipru sau Ural. La Nipru sunt 2 tipuri de tacheti, aia vechi sunt mai buni. Nu stiu cum se scoate usor roata spate la mine, te-ai uitat la cric poate s-a indoit, Niprul este ca si Ijul un motor care se desface si se face f repede. Asa si inca ceva, aici e locul Niprelor nemodificate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 Mie mi se potrivesc perfect Nipru sau Ural. La Nipru sunt 2 tipuri de tacheti, aia vechi sunt mai buni. Nu stiu cum se scoate usor roata spate la mine, te-ai uitat la cric poate s-a indoit, Niprul este ca si Ijul un motor care se desface si se face f repede. Asa si inca ceva, aici e locul Niprelor nemodificate. cum arata tachetii model vechi de Nipru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 cum arata tachetii model vechi de Nipru? ma vad nevoit sa fac ceva [oze la mt9 ca sa-ti demonstrez. teoretic are tacheti vechi. o sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 am gesit amarnic, e vorba de culbutori, nu de tacheti. La MT10 pe care l-am avut, am avut o chiulasa cu culbutori clasici, si una cu niste chestii nasoale, grosolane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 "IT'S ALIVEEEE" , VICTORIE , asta seara in jurul orei 00;10 A PORNIT JIVINA!!!! PARDON : NIPRA!!! da' acuma face figuri chiulasa dreapta.... stanga merge ceas, dreapta da rateuri in toba!.... cred ca va trebui sa ma uit si pe la ea "un pic", poate nu-i asa grav si trebuie doar pasuite supapele sa inchida cum trebuie!.... si de incarcat am stat cu aparatul de masura pe bornele de la baterie(mai bine zis l-am infipt in baterie , si arata cam asa: la relanti in jur de 13~ volti, turat: in jur de 13,8 14,2volti , tot timpul cu faru aprins(faza scurta)! bine macar ca merge incarcarea, de chiulasa ma ocup eu ! mai ramne de vazut ce ar mai fi cu probleme pe la ea, ca nu m-am mai uuuitat in ea de vreun an, si o sa am si eu nipru functional! VA SALUT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.