ubord Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 cum merge? cum merge? glasu' ,i-ai auzit glasul? carburile, cu merge cu ele? ...fuge? sau numa' trage? sau nici nu fuge , nici nu trage? zi! --- Mesaj completat în 03 Sep 2007 23:38 -------------..cu 2 tobe poti sa o reglezi mai usor...mult mai usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Imi place, este Nipru, si arata ca un Nipru. Tobele astea de Voshod aduc a ultimul model de tobe ucrainiene, nu-s rele. Daca vrei sa le schimbi are Gaspar pistoc la 80Ron bucata. Daca nu ai scos sitele din tobe scoate-le ca o sa mearga Niprul ca un Minsk, o sa se incinga ca dracu. In rest imi place rezervorul, rezervorul de Nipru este cel mai bun, ai loc de alternator, furtune, vezi nivelul usor si nu ocupa mult loc. Nu imi vinzi mie instalatia veche de esapare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 sau iti arunca tot ce e prin tobe(daca nu ai scos sitele din ele ) a avut un amic nipru cu tobe de MINSK parca... si nu i-a scos sitele... DUPA 10 MINUTE MAXIM, de reglat la ea si "bibilit" pe la motor, a facut BUM si a iesit tot ce era in tobe...(aproape in acelasi moment ) am fost pe jos de ras LA MODUL CEL MAI SERIOS... si pana in momentul aala eu urlam la ei: "BAH scoate-ti bah sitele ca faci praf motorul... " ei , NU, ca merge si asa...AUZI TU: TOBE DE 2 TIMPI PE MOTOR IN 4 TIMPI s-au lamurit singuri "DUPA" ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 @Aleko- nu vand esapamentul vechi ca as fi prea tigan daca l-as vinde.Il dau moka doar De mers merge, in sitele din tobe am dat niste gauri.Fara site face k draq. Facusem si un filmulet cu telefonul, dar nu il vede winampul in formatul facut.O sa fac altul sa-i auziti si glasul:) --- Mesaj completat în 04 Sep 2007 12:25 -------------Iata si un filmulet. Inca ceva: un atas in stare buna(structura ca tabla se reface)inclusiv cu prinderi gasesc pe undeva? 016.wmv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Poate gaurile nu ajung, daca merge ca dracu fara motiv, se incinge scoate sitele pana gasesti o metoda... Eventual taie din partea finala si lasa doar putin. Asa a patit un prieten cu 2 tobe de CZ sport, tobe superbe, des le vezi pe Nipru. Ne miram de ce, inuram bietul Nipru, cand ne-a lovit in sfarsit un licar de intelepciyune si ne-am gandit la site de le-am scos, agregatul gonea ca ogarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 @kama3 e baiat pe cinste si are nipra super marfa, la fel cum avea si minsku pe care i l-am hinghierit la ilioara cand a venit prin bucale, in rest, cam rau ca nu a baut cu mine maybe next time sa-l stapanesti sanatos kama3, si la fel de ingrijit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 ia boxeristilor, turnati care are un set de tobe de esapament de nipru, modelul cu tobele in forma de trabuc, nu cele taiate drept la capat. doresc. decartez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 ia boxeristilor, turnati care are un set de tobe de esapament de nipru, modelul cu tobele in forma de trabuc, nu cele taiate drept la capat. doresc. decartez. din astea asa? din cate am inteles de la fostul proprietar sunt de ij (ca si rezervorul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Dupa ce l-am asamblat, am incercat sa-l pornesc cu tobele astea.Nu vroia s-o ia si cum singura modificare erau tobele pe ele le-am suspectat.Am procedat exact ca la minsk cand nu vroia s-o ia. La minsk dadeam sita afara, il porneam fara sita si apoi cu motorul pornit puneam sita.Dupa ce se ardea calamina nu mai erau probleme(se intampla chestia asta daca statea nepornit mai mult de-o luna). Am dat sitele afara si cu chiu cu vai l-am pornit si am stabilizat relantiul(cand am pus cablurile de acceleratie n-am mai nimerit pozitia la care carburile sa mearga sincron).Nu era nici de la cabluri ci de la platina(ajunsese la 0,9).In sfarsit am vrut sa pun sitele inapoi si in momentul in care am bagat-o pe prima am simtit presiune.Daca luam mana de pe sita o arunca jumate afara.Am marit cateva gauri de pe corpurile sitelor si pe cele doua laterale din capatul sitelor.Cand le-am bagat la loc presiunea le mai impingea cam 1-2 cm.La mers nu mi se pare sa se incalzeasca prea tare in schimb de la 65-70 in sus incepe sa paraie mult mai tare decat se auzea cu esapamentul original.Diferente am sesizat la trasul in deal unde trage mult mai bine decat inainte(probabil si pt ca platina era reglata, bujiile erau curate, benzina din rezervor curata...). Eram curios daca poate sa traga si masina, si am incercat sa tractez solenza.Din lipsa de sufa solida am incercat cu o sfoara data in doua dar dupa 3 metri a pocnit.Dar nu parea sa traga greu.O sa caut o sufa mai solida si o sa incerc macar 100 de metri sa vad ce poate. @Mr ORL - De la 1 ianuarie m-apuc iar de baut, cred ca 1 an de embargo ajunge, si cum lumea e mica probabil ca o sa avem ocazia sa bem o bere impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Dupa un an de zile le-am terminat, mult de munca, poveste lunga. ce am facut? ne-am ocupat de mecanica dintr-un cap in altul, am schimbat rulmenti, simeringuri, garnituri. roti refacute, amortizoare refacute. Set motor nou. Carburatoare japoneze si aprindere electronica. Am lucrat si la imagine. Ce a iesit se poate vedea in poze. Rog, si pe aceasta cale, pe oricine are un surub si o piulita de la culbutor si poate sa se lipseasca de ea sa ma ajute. Am cumparat motocicleta pe 5 septembrie 2006, am terminat-o pe 4 septambrie 2007, azi am facut un drum de cativa kilometri pentru testare si mi s-a retezat un surub de la culbutor, pe 27 septembri plec din tara si pana iau niprul dupa mine cine stie cat trece si gaspar nu are suruburi, asa ca am mare nevoie de surubul asta. Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 fain! acum este rosie sau bej? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 din astea asa? din cate am inteles de la fostul proprietar sunt de ij (ca si rezervorul ) cam asa ceva, dar exista si pentru nipru, facute de KMZ --- Mesaj completat în 06 Sep 2007 22:55 ------------- Eram curios daca poate sa traga si masina, si am incercat sa tractez solenza. trage, am tras io cu m-ul un mercedes cobra --- Mesaj completat în 06 Sep 2007 22:57 ------------- Dupa un an de zile le-am terminat interesant mod de dispunere a carburatoarelor, dar e bine ca merge. chiar, ce culoare e in talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 sint doua, una a mea si una a fratelui meu. pun o poza cu ele de cand le-am cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 (editat) sint doua, una a mea si una a fratelui meu. pun o poza cu ele de cand le-am cumparat. a muncit bubaq aici intr-un an cat altii in 7 si rezultatul e super ok imi place aia bej cum ai vopsit jantele??? o sa se cam jegareasca rau cadrul ala alb...trebuie tot timpul sa-l stergi si pe cat e de aspectuos pe atat e de pretentios oricum felicitari!!! Editat Septembrie 6, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 pai mai Vali , las-o dreaqu , ca daca nici SA TRACTEZE "CEVA" nu puteau motoarele astea boxer... atunci eu zic ca erau chiar degeaba... adica hai , ca viteza mare NU LE CERI , da' macar sa traga ca disperatele, macar atata lucru pot !!! asta imi place si mie , ca au cuplu... de te satura ! chiar asa: CE CULOARE E IN TALON?! CA PARCA SUNT DOUA MOTOCICLETE DIFERITE uite-o si pe a mea( in mai multe stadii ) este o poza si de cand aveam eu plete si NIPRUL ERA ORIGINAL CRED CA E SINGURA POZA DE "CALIBRUL" ASTA (plus unul din pretenii mei din micul grup de motociclisti din ramnic) si eu la un BECK'S pe vremea cand mai SI BEAM ALCOOL... acuma nu mai stiu nici ce gust are berea SPER SA NU FIU INJURAT CA AM PUS ATATEA POZE , DAR M-AM "SUPARAT" SI LE-AM CAUTAT PE TOATE CARE LE AVEAM SI LE-AM PUS PT. CA , "AICI" UNDE LE-AM POSTAT ESTE "COLTUL IMPATIMITILOR DE BOXERE" deci ... nu cred ca deranjeze pe cineva , NU? CIAO! .......... ce am uitat...... "NEMODIFICATE".............. LA DREAQU....... MI-AM ADUS AMINTE DUPA CE AM POSTAT TOT "CARNATUL" DE POZE...... CE BOU SUNT........ SA MA SCUZATI .... DAR SUNT FOARTE NEATENT... DE LA UN TIMP........ scuze inca o data........ ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 ural.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 a muncit bubaq aici intr-un an cat altii in 7 si rezultatul e super ok imi place aia bej cum ai vopsit jantele??? o sa se cam jegareasca rau cadrul ala alb...trebuie tot timpul sa-l stergi si pe cat e de aspectuos pe atat e de pretentios oricum felicitari!!! Jentile sint vopsite electrostatic. --- Mesaj completat în 07 Sep 2007 07:18 ------------- ural.. multumesc drobule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 ORIGINAL FACUT !!! cat te-au costat jentile? (sa le"vopsesti" in camp electrostatic ) arata bine! dar tot spite au... sunt muuult mai bune rotile turnate!!! FRUMOS MOTOR! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Sper sa va placa personalizarea. --- Mesaj completat în 07 Sep 2007 14:11 -------------Sper sa va placa personalizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 e de acolo, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 "comunist " 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 e de acolo, nu?? Clar! Pe majoritatea pieselor scrie "Fabricat in URSS" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Care ma poate ajuta si pe mine cu un k65 bun la un pret rezonabil? Sau doua k68 pekar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Datorita faptului ca nu toti posesorii de boxere,iubesc ce e frumos si vechi,deschid acest topic special pentru aceasta minoritate.Astept poze cu motoarele voastre,cat mai originale si nemodificate decat de timp... Aici ne putem cere ajutorul,sfatul,chiar si piese pentru batrane..ca doar suntem injectati cu acelasi virus. Motorisca mea Pai in acest caz, iata un boxer clasic, nemodificat, fabricatie 2007 (deci nu e vechi - se poate "inscrie" aici?). Posesor al subsemnatului. Merge si suna perfect. La 2000 km. doar benzina . Si un schimb de ulei la 500 km., ca asa zice cartea tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 bravo, sa-l stapanesti sanatos, l-am vazut si eu la UralMoto. sunt tare curios cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.