Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Salut! Cum limitez si delimitez un CBF600 din 2006 pe carburatie? Ma intereseaza pentru inceput sa-l limitez.

Va rog nu ma intrebati de ce. Merci anticipat!

Îi pui jicloare (main jets) de diametru mai mic. Așa era limitat CB-ul meu când l-am luat și avea și acte în regulă (din Germania), dar nu știu care e procedura pentru acte în România.

Mesaj completat

Mai am o curiozitate, că azi tot am făcut vreo 400 km cu treabă, nu plimbare: dacă merg în Germania pe autostradă care e viteza maximă de croazieră, adică aia la care pot să merg 50.000 km fără să stric motorul? Cred că se poate merge la 160 fără nici o problemă, poate chiar la 180 dar mai mult nu sunt sigur. Ce credeți, că nu am găsit nici o cifră oficială pe tema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai am o curiozitate, că azi tot am făcut vreo 400 km cu treabă, nu plimbare: dacă merg în Germania pe autostradă care e viteza maximă de croazieră, adică aia la care pot să merg 50.000 km fără să stric motorul? Cred că se poate merge la 160 fără nici o problemă, poate chiar la 180 dar mai mult nu sunt sigur. Ce credeți, că nu am găsit nici o cifră oficială pe tema asta?

Nu exista "viteza 100% safe" si "viteza la care iti strici motorul in 321.09Km", cu cat turatia/viteza e mai are cu atat uzura (motor/rulmenti/etc) e mai pronuntata. Viteza maxima cred ca devine o problema generatoare de uzura daca o tii peste 200Km/h frecvent, ce-i sub 200 Km/h conteaza mult mai putin decat:

- daca o subturezi;

- daca folosesti un ulei de slaba calitate sau nu-l schimbi la timp;

- daca o supraturezi cu motorul rece;

- daca nu-i respecti rodajul.

 

Cele 4 de mai sus sunt cauzele frecvente pentru pistoane blocate, ambreaj distrus sau alte belele care ard la buzunar. Daca intretii bine motorul dar totusi ii dai gaz la maxim atunci doar o sa schimbi segmentii mai des si o sa te coste mai mult benzina.

 

Ce am scris mai sus se aplica la orice motor modern, auto sau moto si mi-a fost confirmata de mai multe motoare calarite dar intretinute si diferiti mecanici (auto/moto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa imi cumpar un parbriz de la Givi. Cica este cu 12.5 cm mai inalt dacat cel original.

 

http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=HONDA...CBF-600N-04--09

 

Eram curios daca are cineva asa ceva, sau ceva asemanator si daca merita banii. Este protectia la vant mai buna, care sunt eventualele dezavantaje?

 

Orice opinie este bine venita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și pe mine mă interesa inițial ideea, dar am descoperit că nu am nevoie deși sunt înalt: vântul de la cel standard îmi vine fix în gât, nu îmi vine nici în piept nici direct ăn cască, e cel mai bine așa. Cu parbriz mai înalt cred că mi-ar veni fix în cască.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cu parbrizul original pe minim si cu saua la maxim curentul imi vine in "buza" castii. Stiu asta pentru ca daca stau drept ca un chopperist zgomotul scade si mai mult. Dar daca il ridic la maxim, atunci curentul bate pe la jumatatea castii, in viziera. Daca l-as pune pe maxim plus 12.5 cm s-ar putea sa-mi vina curentul peste casca. E trecut pe lista "de cumparat in viitor", si eu sunt curios daca ajuta si mai ales cum se comporta la viteza pe autostrada (180km/h).

 

Apropo: aveti idee unde gasesc niste rulmenti de jug? Astia sunt (10051207)? La Honda nu-i au pe stoc.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.83 si in configuratia actuala combinatia parbriz casca (Shoei X-Spirit) este mai mult decat zgomotoasa. Daca ma las putin mai jos incepe si mai rau cu sumet de joasa frecventa la marginea inferioara a castii. De aici trag concluzia ca vantu imi vine pe undeva pe la umeri. Asta incercam si eu sa imi dau seama daca cu 12.5 cm in plus va trace de casca sau nu. Din cate vad eu prin poze, are si marginea superioara putin inclinata in sus, asa ca s-ar putea sa fie suficient.

 

In momentul de fata este can nasol, pentru ca vreau sa imi iau ceva echipament de comunicatii si eu nu ma aud nici pe mine in casca de la o anumita viteza in sus. De obicei merg cu dopuri dar daca imi iau ceva de comunicat montat in casca nu mai pot sa folosesc dopuri.

 

Nu am gasit pareri decat pe un forum spaniol, si cu ceva Google traslations, am ajuns la concluzie ca ei ar fi destul de multumiti.

 

Daca primesc aprobarea de la dep. financiar (a se citi soata) imi iau si va anunt cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pentru ca cele originale s-au tocit. :agree:

 

Oricum si CBF-urile 2008 vin cu Pilot Road 2 deci s-ar putea spune ca-s si astea-s originale. Nu m-as baza deloc pe articole din reviste (sau site-uri "mari"), foarte rar sunt obiective cand fac astfel de teste. Cauta pe forum, discutia e generala, nu tine strict de CBF-uri, s-a mai discutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Mi-am vandut de curand Hornetul si ma gandeam sa achizitionez un CBF 600 S

Ce parere aveti? E o miscare buna, ori sa revin la Hornet ?

Stiu ca Hornetu' e mai sportiv, dar ma batea vantu' de ma termina!

Eu am 1,70 si 72 Kg si vreau sa stiu daca ajung cu picioarele pe pamant.

Numai bine si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu inaltimea nu o sa ai probleme dar sa stii ca nici CBF-ul nu-i chiar PanEuropean. Daca citesti cateva pagini mai in urma o sa vezi ca exista si CBF-isti intersati de parbriz mai inalt. Stiu cum e un naked, am avut unul inainte si de la 120km/h in sus era cosmar, pe CBF poti traversa autostrada cu viteza maxima ascuns in spatele parbrizului. Daca un naked are protectie la vand de nota 1-2, CBF-ul are de ... 6-7.

 

Daca vii de pe Hornet s-ar putea sa te dezamageasca puterea. Fa un test drive inainte de a cumpara. Si arunca un ochi si pe CBF-ul de 1000. Daca nu avea autonomia aia de toata jena, il aveam deja.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca cele originale s-au tocit. :agree:

 

Oricum si CBF-urile 2008 vin cu Pilot Road 2 deci s-ar putea spune ca-s si astea-s originale. Nu m-as baza deloc pe articole din reviste (sau site-uri "mari"), foarte rar sunt obiective cand fac astfel de teste. Cauta pe forum, discutia e generala, nu tine strict de CBF-uri, s-a mai discutat.

 

 

 

stiu ca revistele fac mai multa reclama dar testul era pe roti de 120 fata si 160 spate cu un suzuki bandit adica si pentru CBF.

 

Mesaj completat

stiu ca revistele fac mai multa reclama dar testul era pe roti de 120 fata si 160 spate cu un suzuki bandit adica si pentru CBF.

 

 

 

apropos

se pot pune si mai late pe spate?

 

 

Mesaj completat

 

stiu ca revistele fac mai multa reclama dar testul era pe roti de 120 fata si 160 spate cu un suzuki bandit adica si pentru CBF.

 

 

apropos

se pot pune si mai late pe spate?

 

 

/index.php?...&start=3090

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu inaltimea nu o sa ai probleme dar sa stii ca nici CBF-ul nu-i chiar PanEuropean. Daca citesti cateva pagini mai in urma o sa vezi ca exista si CBF-isti intersati de parbriz mai inalt. Stiu cum e un naked, am avut unul inainte si de la 120km/h in sus era cosmar, pe CBF poti traversa autostrada cu viteza maxima ascuns in spatele parbrizului. Daca un naked are protectie la vand de nota 1-2, CBF-ul are de ... 6-7.

 

Daca vii de pe Hornet s-ar putea sa te dezamageasca puterea. Fa un test drive inainte de a cumpara. Si arunca un ochi si pe CBF-ul de 1000. Daca nu avea autonomia aia de toata jena, il aveam deja.

 

 

Nu am pretentia sa nu ma bata vantu' deloc (am masina pt. asta), dar daca zici totusi ca e asa mare diferenta e okay! Imi place

In legatura cu puterea ai dreptate, eram foarte multumit de puterea Hornetei si tre sa fac un test drive inainte.

Nu ma intereseaza de 1000 ca are consum mai mare (parca tu ziceai ceva mai in urma de treaba asta).

Mersi pt. raspuns. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce cauciucuri folositi?

lol

 

Michelin Pilot Road 1 , generatia 2006 cu 25 000 facuti; dar le schimb cu Dunlop Qualifier in curand. De Michelin am ramas f multumit dpdv al durabilitatii si al aderentei pe ploaie; vreau sa incerc in viitor Pilot Road 2 si Pirelli Angel ST.

 

 

Salutare,

Mi-am vandut de curand Hornetul si ma gandeam sa achizitionez un CBF 600 S

Ce parere aveti? E o miscare buna, ori sa revin la Hornet ?

Stiu ca Hornetu' e mai sportiv, dar ma batea vantu' de ma termina!

Eu am 1,70 si 72 Kg si vreau sa stiu daca ajung cu picioarele pe pamant.

Numai bine si asfalt uscat.

 

Pe CBF poti sta drept pana la 160+, o viteza de croaziera decenta.

Diferenta de putere dintre hornet si cbf se observa de la 120 km cand oricum incepe sa te bata vantul pe hornet :agree:

Apropo ai luat in considerare si un Hornet S?

 

PS: un mic sample cu noua

:) Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe CBF poti sta drept pana la 160+, o viteza de croaziera decenta.

Diferenta de putere dintre hornet si cbf se observa de la 120 km cand oricum incepe sa te bata vantul pe hornet :agree:

Apropo ai luat in considerare si un Hornet S?

 

A da, normal, dar nu prea imi place. O sa mai fac un test drive si cu Hornet 600S, dar Cbf arata mai bine, si e mai Touring....

Sunt in dilema totala.... vreau neaparat in toamna asta.... ca mai scad preturile.

Mersi... numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pot pune si mai late pe spate?

Teoretic da, practic nu merita deoarece ii afectezi negativ ciclistica. Degeaba o sa arate roata spate "mai bine", daca o sa te imprastii ca incepatorul la o curba usoara.

 

Nu am pretentia sa nu ma bata vantu' deloc (am masina pt. asta), dar daca zici totusi ca e asa mare diferenta e okay! Imi place

E un echilibru foarte bun pentru un allrounder, are si protectie rezonabila la vant afara, dar nici nu mergi cu ea in coloane in oras. Vrei strict oras, iei naked. Vrei strict afara, iei o carenata. Asta-i ok la ambele.

 

Nu ma intereseaza de 1000 ca are consum mai mare (parca tu ziceai ceva mai in urma de treaba asta).

Nu consumul ma deranjeaza, dai mai mult pe benzina ca sa beneficiezi de putere mai multa, e de inteles. Problema e ca daca tragi mai mult de gaz, ramai in pana prostului sub 200Km. Si in afara tarii sunt zone unde nu gasesti benzinarii la mai putin de 300Km (Grecia e doar un exemplu). Vad 1000-le strict ca un motor de Europa, unde poti alimenta oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic da, practic nu merita deoarece ii afectezi negativ ciclistica. Degeaba o sa arate roata spate "mai bine", daca o sa te imprastii ca incepatorul la o curba usoara.

 

 

 

eu credeam ca stau mai bine pe curba cu un cauciuc mai lat deoarece acum am ajuns la limita cauciucului spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu credeam ca stau mai bine pe curba cu un cauciuc mai lat deoarece acum am ajuns la limita cauciucului spate.

Nu-ti trebuie mai lat ci mai sport, mai rotund, ca sa nu te limitezi in "marginea" anvelopei. Oricum, si cu Bridgestone BT57 te apleci de zgarii scaritele pe asfalt curat, probabil tu vrei sa scoti si pintenii la scarite si sa zgarii direct toba. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti trebuie mai lat ci mai sport, mai rotund, ca sa nu te limitezi in "marginea" anvelopei. Oricum, si cu Bridgestone BT57 te apleci de zgarii scaritele pe asfalt curat, probabil tu vrei sa scoti si pintenii la scarite si sa zgarii direct toba. :agree:

 

 

am si toba atinsa de fo 2 ori (de urgenta)

daca pun unul mai lat nu pot sa ma aplec mai mult?

daca pun unul mai lat se schimba ciclistica in rau?

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc!

mi-ati fost de mare ajutor!

 

o sa incerc Dunlop Qualifier.

 

Thrill: cum ai ales Dunlop Qualifier?

 

stel_ice: f buna CBF 600 S - ciclistica, putere, etc.

este user friendly

este si pentru incepatori si pentru avansati si pentru oras si pentru autostrada si pentru drumuri mai proate deci pentru romania este ok

eu am 1,79m si 103 kg, iar in toamna asta o sa-mi iau VFR 800 (2006) cu CBS-ABS

 

 

Always HONDA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thrill: cum ai ales Dunlop Qualifier?

 

Pe scurt: la plezneala! Voiam un pneu mai sport si pe acesta il aveau in stoc baietii, l-am luat la ocazie dar intr-o stare f buna (cel de pe fata).

Eu as mai tine Pilot Road-urile tinand cont ca vine sezonul ploios.

 

 

am si toba atinsa de fo 2 ori (de urgenta)

daca pun unul mai lat nu pot sa ma aplec mai mult?

daca pun unul mai lat se schimba ciclistica in rau?

multumesc!

 

Eu n-am atins toba niciodata, nu stiu cat de mult te-ai aplecat de ai apucat sa atingi cu ea :agree: In schimb, am cam ramas fara pintenii de pe scarite, s-au tocit subit..

 

Cred ca-ti poate da mai mult feedback Fanfane, el are 170 pe spate.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de putere dintre hornet si cbf se observa de la 120 km cand oricum incepe sa te bata vantul pe hornet :agree:

Apropo ai luat in considerare si un Hornet S?

Hornet S nu se mai fabrică de ani buni, CBF 600 S e înlocuitorul (același motor, cam aceeași moto mai puțin elemente de design, vezi manualul Haynes comun pentru Hornet și CBF).

 

Nu se simte neapărat diferența de putere, ci modul în care o obții: CBF-ul are putere destulă, dar vine domol (carburatoare mai mici), e intenționat făcută chestia asta pentru începători. Hornetul e mai brutal. Diferența de putere nu o simți nici la top speed, peste 200 km/h e nasol cu ambele: consumă în draci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...