Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Pun cateva poze cu ''ingineria mea''.Am desenat aprox. pe unde vin firele ascunse.Cele de la blocul de lumini vin prin mantaua aia mare si ies undeva sub bord.

La montaj este mai usor sa dai jos aparatoarea neagra care vine peste bord pentru acces sa ascunzi mai bine cabluri,etc.

Am facut pozele de aproape si vad ca a rezultat o nuanta usor verzulie dar in realitate lumina este alba.

post-32975-1257487955_thumb.jpg

post-32975-1257487998_thumb.jpg

post-32975-1257488005_thumb.jpg

post-32975-1257488014_thumb.jpg

post-32975-1257488022_thumb.jpg

post-32975-1257488049_thumb.jpg

post-32975-1257488079_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pun cateva poze cu ''ingineria mea''.Am desenat aprox. pe unde vin firele ascunse.Cele de la blocul de lumini vin prin mantaua aia mare si ies undeva sub bord.

La montaj este mai usor sa dai jos aparatoarea neagra care vine peste bord pentru acces sa ascunzi mai bine cabluri,etc.

Am facut pozele de aproape si vad ca a rezultat o nuanta usor verzulie dar in realitate lumina este alba.

 

 

Foarte misto facut montajul.Bravo !

Cablaj vizibil cat mai redus, intrerupator in potitie ergonomica, excelent.

Zilelel astea ma uit dupa proiectoare si daca gasesc ceva asemanator dau capacele alea negre jos si ascund tot cablajul.

Fara sa vreau am vazut ca langa blocul de lumini ar mai fi un intrerupator, face parte tot din schema ?

Am vazut ca tu ai mentionat locul intrerupatorului pe carena, frontal ??????

 

multzu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de aprecieri

Intrerupatorul ala mare de pe ghidon e de la manerele incalzite.

 

Bravo !

Super misto ti-ai facut motoreta.

Dupa ce o rezolv cu proiectoarele vreau sa mai fac un lucru- sa ii pun aripa spate ptr protectia amortizorului.

A mai fost topic-ul asta dar nu s-a tras o concluzie, de unde se poate lua, cat este de folositoare.

Poate vad si ceilalti comment-ul meu si vin cu o informatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de consumatoare, de xenon, etc... Mie mi-a masurat un tip de la un service consumul si mi-a zis ca pt a nu imi manca putere din baterie (deci la punctul in care nici nu incarca bateria) tre sa am minim 1500 de ture. Deci daca stau cu reglajul standard de 1300 de ture la relanti, as putea sa ma trezesc cu bateria moarta dupa mult stat in trafic, pe la stopuri.

Asa ca mie personal imi e frica sa-mi mai pun alti consumatori pe motor. Xenon pe scurta si manere incalzite mi se par deja la limita cu consumul pt un CBF.

 

Iar legat de aripi, eu am o mare problema cu aripa fata. Imi arunca noroi/apa pe radiator si pe picioare in ultimul hal. O exista o aripa mai lunga, sau exista vreo varianta sa-i pun ceva in plus ? Ma gandeam sa prind ori o bucata de cauciuc ori ceva plastic, probabil cu niste suruburi. Desi imi e cam mila sa-i dau gauri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de consumatoare, de xenon, etc... Mie mi-a masurat un tip de la un service consumul si mi-a zis ca pt a nu imi manca putere din baterie (deci la punctul in care nici nu incarca bateria) tre sa am minim 1500 de ture. Deci daca stau cu reglajul standard de 1300 de ture la relanti, as putea sa ma trezesc cu bateria moarta dupa mult stat in trafic, pe la stopuri.

Asa ca mie personal imi e frica sa-mi mai pun alti consumatori pe motor. Xenon pe scurta si manere incalzite mi se par deja la limita cu consumul pt un CBF.

 

Iar legat de aripi, eu am o mare problema cu aripa fata. Imi arunca noroi/apa pe radiator si pe picioare in ultimul hal. O exista o aripa mai lunga, sau exista vreo varianta sa-i pun ceva in plus ? Ma gandeam sa prind ori o bucata de cauciuc ori ceva plastic, probabil cu niste suruburi. Desi imi e cam mila sa-i dau gauri...

 

 

Salut.

Poate o exista o aripa mai lunga.

Si eu am aceeasi problema, dupa un drum pe niste trasee mai murdare sunt murdar pe ghete iar radiatorul este plin de noroi.

Nici nu stiu daca isi mai face bine treaba la cat noroi strange pe el.

Eu as zice sa nu ii faci improvizatii.

Unu, nu este sigur, doi, ii strici estetica.

Cu acest subiect al consumului de curent nici nu mai stiu ce sa cred.Cred ca difera de la motor la motor deoarece am auzit de mai multe praguri de incarcare al alternatorului.

Cred ca cel mai bine se masoara fiecare motor in parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce o rezolv cu proiectoarele vreau sa mai fac un lucru- sa ii pun aripa spate ptr protectia amortizorului.

A mai fost topic-ul asta dar nu s-a tras o concluzie, de unde se poate lua, cat este de folositoare.

http://www.bs-motoparts.de/Mud-Guards-Hond...69a5b61e_x1.htm

 

 

Iar legat de aripi, eu am o mare problema cu aripa fata. Imi arunca noroi/apa pe radiator si pe picioare in ultimul hal. O exista o aripa mai lunga, sau exista vreo varianta sa-i pun ceva in plus ? Ma gandeam sa prind ori o bucata de cauciuc ori ceva plastic, probabil cu niste suruburi. Desi imi e cam mila sa-i dau gauri...

Nu esti singurul: /index.php?...t&p=2144080

 

Idee: http://cgi.ebay.co.uk/FENDA-EXTENDA-MUDGUA...007136004r15409

 

 

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sa inteleg ca tu ti-ai luat ?

Oare or livra si in Romania.....s ct o costa transportul , are cineva vreo idee ?

Stii cumva care este sistemul de prindere ?

Pe foto nu se vede nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-am luat, ala nu pare sa expedieze in afara UK, era doar un exemplu. Iar pretul transportului probabil va depasi pretul prelungirii de aripa. Dublu nu-mi vine sa dau, o solutie ar fi o combinatie intre mai multi CBF-isti pentru a scadea pretul de transport.

 

Se prinde cu suruburi sau/si adeziv: supplied with stainless steel self-tapping screws (can also be fitted to the mudguard with a flexible adhesive such as Sikaflex 221).

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nov 10 2009 - 6 zile de la ultima postare.Tb sa umplem topicul asta...

Cat de mult va lasati pe curbe cu cbf-ul?

Eu cand vad curbe in fata nu pot rezista sa nu-i dau,simt acel ''rush''( aka adrenalina) cum incepe sa pompeze,turatia in 7000 mutat poponeata din sa genunchiul in afara capul sub parbriz.Nu am ajuns pana acum cu genunchiul pe jos dar oare poate pana acolo?

Astept raspunsurile voastre.

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu simt aceeasi "dementa" cand vad serpentine in fata ochilor. Poti sa pui genunchiul pe jos cu CBF-ul dar iti trebuie mai mult antrenament si e de preferabil sa incerci pe circuit (AMC) unde asfaltul e cat mai bun. Am reusit de 2 ori dar e al naibii de solicitant dpdv fizic, trebuie sa scoti tot fundul din sa, sa-ti apleci mult corpul de partea virajului (nu neaparat sa apleci cat mai mult motorul) si sa-ti mentii toata greutatea pe varful scaritei; normal la un ss in situatia asta ai putea sa-ti mentii o parte din greutatea corpului de ajutandu-te de rezervor, gen "prinzi" cu celalalt picior rezervorul motocicletei dar la CBF nu prea se poate din cauza faptului ca nu are un rezervor atat de proeminent.

 

Vineri 13 am comis primul accident: langa Foisor, ma aflam langa banda de langa axul drumului care se aglomereaza subit, eu semnalizez sa ma bag pe banda 1 (era libera), ma uit in oglinzi .. nimic, intorc capul sa verific unghiul mort moment in care doamna din fata mea lipeste pedala de frana de podea pe motiv ca cineva i-a taiat fata.

In momentul cand intorc capul ma trezesc in fata faptului implinit, schitez o tentativa de frana si ma trezesc pe jos ..

Mea culpa

Daune motor: maneta frana rupta, aripa fata crapata, carena si crashbarul polizat.

Eu: glezna a incasat o lovitura destul de puternica; curios ca am simtit tocmai a doua zi dimineata cand am incercat sa ma scol din pat, pe moment n-am avut nici pe dracu'; durerea s-a amplificat odata cu trecerea orelor. Putea fi mai rau daca nu purtam genunchierele, dar putea fi si mai bine daca purtam cizme si nu adidasi.

Masina: Bara din spate putin capsata.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos, dar cât mai e varza la voi în piată, acolo lângă autogară? De unde Hornet pe topicul de CBF?

 

Andu, eu m-am resemnat cu ideea că motocicletele merg cel mai bine cu partea cauciucată în jos și cum genunchii mei nu sunt din cauciuc sper să nu îi pun niciodată jos. Nu merg chiar ca moșneagul (Adam zice că merg un pic cam tare), dar nici nu iubesc zgomotul scăriței pe asfalt. Cred că nu sunt dependent de andrenalină :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merg chiar ca moșneagul (Adam zice că merg un pic cam tare), dar nici nu iubesc zgomotul scăriței pe asfalt.

Nu doar eu cred, altii au dat in scris ca si ei cred acelasi lucru. Si daca nu mai simti adrenalina la vitezele alea poate ca e momentul pentru niste ochelari sablati ca-n reclama la Sprite. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da scuza -ma ca te intreb de un chopper aici pe forumul asta de supersportive . :crack: :)

Discuția despre Hornet e pe un topic vecin, aici se discută despre CBF 600 și în general citesc doar posesorii de CBF 600 - de unde să știm cât consumă Hornet* și cui îi pasă?

 

* Probabil 6-10 litri la 100 km în funcție de viteză și regimul de mers. Sub 5 nici împinsă. Sigur mai mult ca un GS500 și nu cred că are rezervorul mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare ? a schimbat cineva lichidul de racire din mobra , eu o am din vara lui 2007 ? credeti sa si-ar putea pierde din proprietati ?

 

si daca stiti solutii de lustruit compunentele de aluminiu ori care-s de inox

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soluție de lustruit am cumpărat dintr-un magazin gen Praktiker (nu îmi aduc aminte de unde, am în zonă cam toate magazinele posibile) și nu am fost extaziat: jențile din aluminiu sunt eloxate, după utilizarea soluției nu arată mai bine (fiind vechi nu arătau nici mult mai prost). Furca la fel.

 

Antigelul eu îl schimb de obicei la 3-4 ani. Până acum la CBF nu l-am schimbat, dar probabil o să mențin intervalul. De asemenea cam la 2-3 ani schimb lichidul de frână care fiind coroziv nu se aruncă la canal, ci pe mașina unui dușman care are mai multe femei ca tine :alcy:

Mesaj completat

Știe cineva ce rol au plăcile de metal din capătul suporților pentru scărițem scpre spatele motocicletei *unul chiar lângă prinderea tobei) și de ce sunt prinși slab și vibrează? Eu cred că sunt chiar anti-vibrație, dar au început să facă zgomot la anumite viteze și nu se pot strânge mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

eu am renuntat la ele , tot din motive ca nu puteam sa le strang , si tot acolo am montat suportii laterali , cert este ca am renuntat la cauciucurile alea

Mesaj completat

stie cineva de unde se poate comanda o aripa spate ptr cbf , as vrea ca iarna asta sa-i montez una, mercic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am renuntat la ele , tot din motive ca nu puteam sa le strang , si tot acolo am montat suportii laterali , cert este ca am renuntat la cauciucurile alea

Mesaj completat

stie cineva de unde se poate comanda o aripa spate ptr cbf , as vrea ca iarna asta sa-i montez una, mercic

 

 

Eu am comandat aripa spate de la: http://www.bs-motoparts.de/Hinterradabdeck...hw_p7988_x2.htm .

Foarte multumit: o platesti prin "moneybookers" si vine repede prin "DHL" .

Toate produsele sunt de la "PUIG".

Eu am comandat varianta neagra nu cea imitatie din carbon si am mai comandat crashpad-uri, capete de ghidon si aparatoare pentru galerie.

La costul total se mai adauga 34.90 euro pentru transport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am comandat aripa spate de la: http://www.bs-motoparts.de/Hinterradabdeck...hw_p7988_x2.htm .

Foarte multumit: o platesti prin "moneybookers" si vine repede prin "DHL" .

Toate produsele sunt de la "PUIG".

Eu am comandat varianta neagra nu cea imitatie din carbon si am mai comandat crashpad-uri, capete de ghidon si aparatoare pentru galerie.

La costul total se mai adauga 34.90 euro pentru transport.

Salut,

O sa comand si eu aripa spate si capetele de ghidon.De mult cautam o aripa spate dar sunt cam rare.

Vreau sa te intreb doua lucruri : daca se potrivesc bine capetele de ghidon (am mai incercat cu ceva after market si erau o prostie, nu se pupau deloc cu sistemul de prindere de pe motocicleta).

Apoi, ce trebuie demontat de la motocicleta ptr a monta aripa din spate, cat este de complicat ?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O sa comand si eu aripa spate si capetele de ghidon.De mult cautam o aripa spate dar sunt cam rare.

Vreau sa te intreb doua lucruri : daca se potrivesc bine capetele de ghidon (am mai incercat cu ceva after market si erau o prostie, nu se pupau deloc cu sistemul de prindere de pe motocicleta).

Apoi, ce trebuie demontat de la motocicleta ptr a monta aripa din spate, cat este de complicat ?

 

Multumesc,

 

 

Si eu am fost nevoit sa schimb capetele de ghidon dupa ce am pierdut unul dintre ele pe drum. Am luat unele aftermarket la pretul de ~30 lei din magazinul din Cotroceni. S-au potrivit doar dupa ce *am scos doua tuburi lungi (aprox ~10 cm) aflate la fiecare capat in parte; tuburile au rolul de a reduce vibratiile din ghidon, dar sincer nu prea am observat nicio diferenta dupa ce le-am schimbat.

* - au fost scoase de un mecanic sub atenta mea supraveghere :D

Deci pe scurt, s-ar putea sa fi nevoit sa indepartezi acele tuburi pentru a instala capetele de ghidon aftermarket.

 

PS: Urasc zapada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost nevoit sa schimb capetele de ghidon dupa ce am pierdut unul dintre ele pe drum. Am luat unele aftermarket la pretul de ~30 lei din magazinul din Cotroceni. S-au potrivit doar dupa ce *am scos doua tuburi lungi (aprox ~10 cm) aflate la fiecare capat in parte; tuburile au rolul de a reduce vibratiile din ghidon, dar sincer nu prea am observat nicio diferenta dupa ce le-am schimbat.

* - au fost scoase de un mecanic sub atenta mea supraveghere :D

Deci pe scurt, s-ar putea sa fi nevoit sa indepartezi acele tuburi pentru a instala capetele de ghidon aftermarket.

 

PS: Urasc zapada!

 

Si eu urasc zapada si frigul !!!

Sufar cand stau in coloana in masina si ma gandesc ca EA sta in garaj sub prelata.

Despre capetele de ghidon astept sa vina cu precizari Edward, poate nu mai este nevoie de nici o modificare.Oricum, si daca as fi nevoit sa fac modificarea am sa o fac tot la un mecanic de specialitate.

 

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am comandat, arata destul de bine dar inca nu l-am montat.

Am motocicleta bagata la iernat si o sa le montez la primavara, inainte de prima iesire, dar la un service specializat pentru ca nu vreu sa umblu eu pe acolo ca nu ma pricep.

Cred ca se vor potrivii foarte bine pentru ca sunt speciale pentru CBF 600 (pe ani de fabricatie) si de asemenea sunt de la PUIG (+).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...