Vizitator AdrianB1 Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Și pe mine mă interesa inițial ideea, dar am descoperit că nu am nevoie deși sunt înalt: vântul de la cel standard îmi vine fix în gât, nu îmi vine nici în piept nici direct ăn cască, e cel mai bine așa. Cu parbriz mai înalt cred că mi-ar veni fix în cască. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 21, 2009 Share Postat August 21, 2009 Eu am 1.83 si in configuratia actuala combinatia parbriz casca (Shoei X-Spirit) este mai mult decat zgomotoasa. Daca ma las putin mai jos incepe si mai rau cu sumet de joasa frecventa la marginea inferioara a castii. De aici trag concluzia ca vantu imi vine pe undeva pe la umeri. Asta incercam si eu sa imi dau seama daca cu 12.5 cm in plus va trace de casca sau nu. Din cate vad eu prin poze, are si marginea superioara putin inclinata in sus, asa ca s-ar putea sa fie suficient. In momentul de fata este can nasol, pentru ca vreau sa imi iau ceva echipament de comunicatii si eu nu ma aud nici pe mine in casca de la o anumita viteza in sus. De obicei merg cu dopuri dar daca imi iau ceva de comunicat montat in casca nu mai pot sa folosesc dopuri. Nu am gasit pareri decat pe un forum spaniol, si cu ceva Google traslations, am ajuns la concluzie ca ei ar fi destul de multumiti. Daca primesc aprobarea de la dep. financiar (a se citi soata) imi iau si va anunt cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 Eu sunt mai înalt ca tine și casca e un HJC mai ieftin, dar nu prea am de ce să mă plâng. Aștept și eu cu interes să ne spui cum e parbrizul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 ce cauciucuri folositi? lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Michelin Pilot Road 2 lol de ce? de ce nu cele originale? am citit intro revista, de curand, un test efectuat cu un Bandit si cele mai bune au fost Dunlop Qualifier. stiti ceva de astea? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Salutare, Mi-am vandut de curand Hornetul si ma gandeam sa achizitionez un CBF 600 S Ce parere aveti? E o miscare buna, ori sa revin la Hornet ? Stiu ca Hornetu' e mai sportiv, dar ma batea vantu' de ma termina! Eu am 1,70 si 72 Kg si vreau sa stiu daca ajung cu picioarele pe pamant. Numai bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Pentru ca cele originale s-au tocit. Oricum si CBF-urile 2008 vin cu Pilot Road 2 deci s-ar putea spune ca-s si astea-s originale. Nu m-as baza deloc pe articole din reviste (sau site-uri "mari"), foarte rar sunt obiective cand fac astfel de teste. Cauta pe forum, discutia e generala, nu tine strict de CBF-uri, s-a mai discutat. stiu ca revistele fac mai multa reclama dar testul era pe roti de 120 fata si 160 spate cu un suzuki bandit adica si pentru CBF. Mesaj completat stiu ca revistele fac mai multa reclama dar testul era pe roti de 120 fata si 160 spate cu un suzuki bandit adica si pentru CBF. apropos se pot pune si mai late pe spate? Mesaj completat stiu ca revistele fac mai multa reclama dar testul era pe roti de 120 fata si 160 spate cu un suzuki bandit adica si pentru CBF. apropos se pot pune si mai late pe spate? /index.php?...&start=3090 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Cu inaltimea nu o sa ai probleme dar sa stii ca nici CBF-ul nu-i chiar PanEuropean. Daca citesti cateva pagini mai in urma o sa vezi ca exista si CBF-isti intersati de parbriz mai inalt. Stiu cum e un naked, am avut unul inainte si de la 120km/h in sus era cosmar, pe CBF poti traversa autostrada cu viteza maxima ascuns in spatele parbrizului. Daca un naked are protectie la vand de nota 1-2, CBF-ul are de ... 6-7. Daca vii de pe Hornet s-ar putea sa te dezamageasca puterea. Fa un test drive inainte de a cumpara. Si arunca un ochi si pe CBF-ul de 1000. Daca nu avea autonomia aia de toata jena, il aveam deja. Nu am pretentia sa nu ma bata vantu' deloc (am masina pt. asta), dar daca zici totusi ca e asa mare diferenta e okay! Imi place In legatura cu puterea ai dreptate, eram foarte multumit de puterea Hornetei si tre sa fac un test drive inainte. Nu ma intereseaza de 1000 ca are consum mai mare (parca tu ziceai ceva mai in urma de treaba asta). Mersi pt. raspuns. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) ce cauciucuri folositi?lol Michelin Pilot Road 1 , generatia 2006 cu 25 000 facuti; dar le schimb cu Dunlop Qualifier in curand. De Michelin am ramas f multumit dpdv al durabilitatii si al aderentei pe ploaie; vreau sa incerc in viitor Pilot Road 2 si Pirelli Angel ST. Salutare, Mi-am vandut de curand Hornetul si ma gandeam sa achizitionez un CBF 600 S Ce parere aveti? E o miscare buna, ori sa revin la Hornet ? Stiu ca Hornetu' e mai sportiv, dar ma batea vantu' de ma termina! Eu am 1,70 si 72 Kg si vreau sa stiu daca ajung cu picioarele pe pamant. Numai bine si asfalt uscat. Pe CBF poti sta drept pana la 160+, o viteza de croaziera decenta. Diferenta de putere dintre hornet si cbf se observa de la 120 km cand oricum incepe sa te bata vantul pe hornet Apropo ai luat in considerare si un Hornet S? PS: un mic sample cu noua Editat Septembrie 10, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Pe CBF poti sta drept pana la 160+, o viteza de croaziera decenta. Diferenta de putere dintre hornet si cbf se observa de la 120 km cand oricum incepe sa te bata vantul pe hornet Apropo ai luat in considerare si un Hornet S? A da, normal, dar nu prea imi place. O sa mai fac un test drive si cu Hornet 600S, dar Cbf arata mai bine, si e mai Touring.... Sunt in dilema totala.... vreau neaparat in toamna asta.... ca mai scad preturile. Mersi... numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Teoretic da, practic nu merita deoarece ii afectezi negativ ciclistica. Degeaba o sa arate roata spate "mai bine", daca o sa te imprastii ca incepatorul la o curba usoara. eu credeam ca stau mai bine pe curba cu un cauciuc mai lat deoarece acum am ajuns la limita cauciucului spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Nu-ti trebuie mai lat ci mai sport, mai rotund, ca sa nu te limitezi in "marginea" anvelopei. Oricum, si cu Bridgestone BT57 te apleci de zgarii scaritele pe asfalt curat, probabil tu vrei sa scoti si pintenii la scarite si sa zgarii direct toba. am si toba atinsa de fo 2 ori (de urgenta) daca pun unul mai lat nu pot sa ma aplec mai mult? daca pun unul mai lat se schimba ciclistica in rau? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 multumesc! mi-ati fost de mare ajutor! o sa incerc Dunlop Qualifier. Thrill: cum ai ales Dunlop Qualifier? stel_ice: f buna CBF 600 S - ciclistica, putere, etc. este user friendly este si pentru incepatori si pentru avansati si pentru oras si pentru autostrada si pentru drumuri mai proate deci pentru romania este ok eu am 1,79m si 103 kg, iar in toamna asta o sa-mi iau VFR 800 (2006) cu CBS-ABS Always HONDA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) Thrill: cum ai ales Dunlop Qualifier? Pe scurt: la plezneala! Voiam un pneu mai sport si pe acesta il aveau in stoc baietii, l-am luat la ocazie dar intr-o stare f buna (cel de pe fata). Eu as mai tine Pilot Road-urile tinand cont ca vine sezonul ploios. am si toba atinsa de fo 2 ori (de urgenta)daca pun unul mai lat nu pot sa ma aplec mai mult? daca pun unul mai lat se schimba ciclistica in rau? multumesc! Eu n-am atins toba niciodata, nu stiu cat de mult te-ai aplecat de ai apucat sa atingi cu ea In schimb, am cam ramas fara pintenii de pe scarite, s-au tocit subit.. Cred ca-ti poate da mai mult feedback Fanfane, el are 170 pe spate. Editat Septembrie 10, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Diferenta de putere dintre hornet si cbf se observa de la 120 km cand oricum incepe sa te bata vantul pe hornet Apropo ai luat in considerare si un Hornet S? Hornet S nu se mai fabrică de ani buni, CBF 600 S e înlocuitorul (același motor, cam aceeași moto mai puțin elemente de design, vezi manualul Haynes comun pentru Hornet și CBF). Nu se simte neapărat diferența de putere, ci modul în care o obții: CBF-ul are putere destulă, dar vine domol (carburatoare mai mici), e intenționat făcută chestia asta pentru începători. Hornetul e mai brutal. Diferența de putere nu o simți nici la top speed, peste 200 km/h e nasol cu ambele: consumă în draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Pe scurt: la plezneala! Voiam un pneu mai sport si pe acesta il aveau in stoc baietii, l-am luat la ocazie dar intr-o stare f buna (cel de pe fata).Eu as mai tine Pilot Road-urile tinand cont ca vine sezonul ploios. Eu n-am atins toba niciodata, nu stiu cat de mult te-ai aplecat de ai apucat sa atingi cu ea In schimb, am cam ramas fara pintenii de pe scarite, s-au tocit subit.. Cred ca-ti poate da mai mult feedback Fanfane, el are 170 pe spate. am apecat-o de urgenta sa nu intru sub TIR pe Cheia dupa ce, pe o curba la dreapta, am ocolit nisipul din coltul curbei. nu prea ma intereseaza motocicleta (am CASCO) dar vreu sa-mi cresc copilul cu toate ca ma si asigurare de VIATA. cauciucurile pe care le-ai ales sunt intr-o revista recenta pe primul loc si pe ploie si pe uscat intr-un test comparativ. Fanfane: cum se comporta CBF-ul cu 170 pe spate? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Fanfane: cum se comporta CBF-ul cu 170 pe spate? Treaba e ca nu am termen de comparatie. N-am mers decat f putin cu altele cu cauciuc normal. Eu mi-am cumparat-o cu 170. Pe curbe m-am dat doar cu a mea. Nu am reusit sa folosesc cauciucul pana la capat, tot mai ramane cam un cm neatins. Nu sunt eu mare racer, deci nu pot sa zic daca doar atat poate. Oricum n-am atins cu scaritele. Din cate am auzit eu pe la altii, cauciucul mai lat e mai bun in linie dreapta, ai stabilitate mai mare. Pe curba nu ar mai fi la fel de bun ca unul de marimea corecta. Eu personal intentionez sa-mi schimb cauciucul acum in toamna. Si o sa iau unul standard, de 160. Atunci o sa va pot zice diferenta intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 cu CBF-ul scaritele si varful cismelor ajung f repede pe asfalt! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) Si arunca un ochi si pe CBF-ul de 1000. Daca nu avea autonomia aia de toata jena, il aveam deja. Daca tragi un ochi aici o sa vezi ca posesorii de CBF1000 au inregistrat un consum mediu intre 5.5 - 7.5 si sigur printre cei 85 de utilizatori s-au gasit si cativa forjatori dispusi sa scoata untul din ele. Oricum, daca as avea bani de un cbf1000 mi-as lua un FZ1 Fazer. Editat Septembrie 10, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) De banii ăia mi-aș lua un CBF 600 S pe injecție și cu diferența aș face turul Europei Thrill, CBF-urile alea de 1000 nu sunt modele cu injecție? Consumă mai puțin decât cele pe carburatoare. Editat Septembrie 10, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) De banii ăia mi-a? lua un CBF 600 S pe injec?ie ?i cu diferen?a a? face turul Europei Thrill, CBF-urile alea de 1000 nu sunt modele cu injec?ie? Consumă mai pu?in decât cele pe carburatoare. De banii aia mi-as lua un CBF 125 si as face turul lumii si de restu' gume Turbo. Yep, toate-s pe injectie, 2007->2009. Editat Septembrie 10, 2009 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Bai fratilor, citesc ultima pagina si am crezut ca am gresit topicul. Scarite pe asfalt, slidere terminate, toba pe asfalt, cauciucuri sportive, 200+. Pai mie mi s-a spus ca mi-am luat o motocicleta de penionar. Si am actionat in consecinta. Am livit o singura data cu cizma, si cred ca a fost din cauza unei pozitionari mai nefericite. In cazul asta, mai am de invatat pana sa ma incumet la o plimbare cu voi. Pace....ma duc la antrenamente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) Stai calm, nici eu nu am pus vreodată scărițele pe jos și se pare că nu merg chiar ca pensionarul. Cu cauciucurile duse până la capăt scărițele mele erau departe de sol, or fi strâmbe Cauciucuri sport? Adam și-a luat Pilot Road 2 (touring sau sport-touring), Thrill cu Pilot Road, eu am tot sport-touring, deja suntem destui pentru un azil pentru vârsta a treia, nu? Dacă voiam senzații tari luam R6, nu CBF. Sau CBR RR, GSX-R, 'busa, dar am luat totuși CBF, de ce oare? Mie unul îmi place la nebunie să ajung întreg acasă de fiecare dată Editat Septembrie 10, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Hornet S nu se mai fabrică de ani buni, CBF 600 S e înlocuitorul (același motor, cam aceeași moto mai puțin elemente de design, vezi manualul Haynes comun pentru Hornet și CBF). Nu se simte neapărat diferența de putere, ci modul în care o obții: CBF-ul are putere destulă, dar vine domol (carburatoare mai mici), e intenționat făcută chestia asta pentru începători. Hornetul e mai brutal. Diferența de putere nu o simți nici la top speed, peste 200 km/h e nasol cu ambele: consumă în draci. Nu ma intereseaza viteza asa mare 200 km/h. Nici cu Horneta nu mergeam la drum lung mai mult de 130 km/h (poate si din cauza vantului). De Suzuki GSF 650S ce parere aveti? poate v-a trecut prin minte si modelul asta cand ati ales CBF. Numai bine. http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006...ditGSF650Sc.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Nu ma intereseaza viteza asa mare 200 km/h. Nici cu Horneta nu mergeam la drum lungmai mult de 130 km/h (poate si din cauza vantului). De Suzuki GSF 650S ce parere aveti? poate v-a trecut prin minte si modelul asta cand ati ales CBF. Numai bine. http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006...ditGSF650Sc.jpg Eu unu m-am uitat si la GSF. Chestiile care l-au dezavantajat in favoarea CBF-ului: - nu are CBS - motorul e de conceptie mai veche. - cadru de otel vs cadru de aluminiu - pozitia mi s-a parut mai comoda pe CBF, desi sunt diferente destul de mici - o toba enorma care arata ca kuru - parere subiectiva nu dati cu pietre Ca avantaj, in momentul respectiv era pretul (vb de moto noua) dar acum s-a can dus draq si avantajul asta. Plus ca rata binisor (ce exceptia tobei). Ca sa nu mai vorbim ca Honda e Honda . Acum fara misto, daca de uiti la detalii, Honda are ceva in plus. Am fost de curand si m-am uitat la noul Diversion, care a fost si el pe lista la imceput. Pai ii falfaiau carenele stand pe loc. Plastic ieftin si de proasta calitate montat cu kuru. Pai la CBF-ul mu nu misca nimic, da senzatia ca e bine inchegata, nu ca sta sa se dezmenbreze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.