GDan Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Noutati: de curand a inceput sa-mi zornaie bordul dupa ce depasesc 5000 de turatii, mecanicul de la Honda mi-a zis ca nu are ce sa-i faca si ca e "known issue" printre Horneturi. Asa o fi? Nu am reusit sa aflu motivul zornaitului, toate instrumentele functioneaza perfect, nu e nici foarte suparator .. cel mai mult se simte in prima si a doua treapta. Si la mine se aude. Seamana cu zgomotul produs de cablul de kilometraj de la vechile dacii. Ca sa nu se mai auda, gaureste toba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Si la mine se aude. Seamana cu zgomotul produs de cablul de kilometraj de la vechile dacii.Ca sa nu se mai auda, gaureste toba . Gaureste-ti neamule toba daca nu vrei sa mai auzi mare chestie, inclusiv zornaitul bordului M-as baga daca: 1)m-as pricepe catusi de putin la mecanica ( unde sa dau gaurile,distanta etc), 2)as stii sigur ca dupa operatie nu ma trezesc fara talon in caz ca se hotarasc politistii sa-mi masoare decibelii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Gaureste-ti neamule toba daca nu vrei sa mai auzi mare chestie, inclusiv zornaitul bordului M-as baga daca: 1)m-as pricepe catusi de putin la mecanica ( unde sa dau gaurile,distanta etc), 2)as stii sigur ca dupa operatie nu ma trezesc fara talon in caz ca se hotarasc politistii sa-mi masoare decibelii. Vezi mai sus /index.php?...t&p=1435568 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) In speranta de a revitaliza topicul postez cateva imagini dintr-o calatorie la Cheia. CBF-ul : modificari rim strips argintii, atat a permis bugetul Editat Noiembrie 24, 2008 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrinel Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 salutare acum am descoperit si eu topicul intradevar un super motor am patit si eu o data sa se inece,schartie si la mine frana fata iar la faza cu enduro cred ca poate ceva(transalpina iun 2008) sper sa se vada poza oricum salutari tuturor paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Hai ca daca l-ati revitalizat, ma bag si eu. Mai intai salutari tuturor, pt ca sunt proaspat venit in gasca, de vreo luna numai. Pe mine ma intereseaza ce modificari se pot face pt a face CBF-ul ceva mai enduro. In primul rand, se pot pune cauciucuri de enduro ? Pt un drum forestier merg si astea acceptabil, dar daca dai de o alunecare de teren, de o traversare prin apa, nu cred ca mai au nici o sansa cauciucurile normale. Am mers si pe ceva drumuri mai proaste. Pot sa zic ca rinichii mei s-au suparat rau de tot pe faza asta. Ce se poate face pt o suspensie spate mai soft ? Se regleaza ceva sau trebuie schimbat, nu stiu, poate amortizorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Hai ca daca l-ati revitalizat, ma bag si eu. Mai intai salutari tuturor, pt ca sunt proaspat venit in gasca, de vreo luna numai. Pe mine ma intereseaza ce modificari se pot face pt a face CBF-ul ceva mai enduro. In primul rand, se pot pune cauciucuri de enduro ? Pt un drum forestier merg si astea acceptabil, dar daca dai de o alunecare de teren, de o traversare prin apa, nu cred ca mai au nici o sansa cauciucurile normale. Am mers si pe ceva drumuri mai proaste. Pot sa zic ca rinichii mei s-au suparat rau de tot pe faza asta. Ce se poate face pt o suspensie spate mai soft ? Se regleaza ceva sau trebuie schimbat, nu stiu, poate amortizorul ? n-am auzit de schimbari pentru a-l face mai enduro friendly, decat un protector pt aripa spate. Cbf-ul prin definite e un all-rounder foarte bun ce se preteaza binisor si pe drumuri mai accidentate, de ex eu am facut vara asta drumul cetatile ponorului - padis drum plin de pietris si pe ploaie si pot zice ca nu am intampinat nicio problema, chiar am lasat mult in urma cativa prieteni cu suv-uri iar la sfarsitul calatoriei rinichii mei nu au avut de comentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrinel Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Hai ca daca l-ati revitalizat, ma bag si eu. Mai intai salutari tuturor, pt ca sunt proaspat venit in gasca, de vreo luna numai. Pe mine ma intereseaza ce modificari se pot face pt a face CBF-ul ceva mai enduro. In primul rand, se pot pune cauciucuri de enduro ? Pt un drum forestier merg si astea acceptabil, dar daca dai de o alunecare de teren, de o traversare prin apa, nu cred ca mai au nici o sansa cauciucurile normale. Am mers si pe ceva drumuri mai proaste. Pot sa zic ca rinichii mei s-au suparat rau de tot pe faza asta. Ce se poate face pt o suspensie spate mai soft ? Se regleaza ceva sau trebuie schimbat, nu stiu, poate amortizorul ? sal poti regla suspensia spate mai soft sub sa ai o cheie speciala si trebuie doar sa rotesti prinderea amortizorului spate din cate stiu fata nu se poate regla bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Buna ziua, Am inteles de pe bikez.com ca doar din 2008 CBF S-ul are injectie. Ale voastre sunt pe carburatie ? Eu caut ceva care sa aiba injectie si ABS, dar sa fie produs inainte de 2006 (deh, pretul). Vad ca si Honda CBF 600 S si Suzuki Bandit 650 SA sunt pe carburatie pana foarte tarziu (2007). Avand in vedere ca CBR-ul 600 era pe injectie inca din 2001, pe CBF nu s-a implementat acest sistem decat in 2007 ? Ce solutii mai am injectie + ABS ? Yamaha FZ6 Fazer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Pentru modelul de 1000 ABS-ul si injectia au fost introduse din 2006, pe cel de 600 din 2008 (dupa cum ai spus si tu). Probabil au fost introduse atat de tarziu deoarece se vrea un model entry level la un pret cat mai rezonabil, o solutie de compromis. Modele (oarecum) asemanatoare : Suzuki V Storm, Yamaha FZ Fazer, Kawasaki ER 6F (?, nu are ABS), Suzuki Gsx 650 F; toate sunt pana in 7000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Avand in vedere ca CBR-ul 600 era pe injectie inca din 2001, pe CBF nu s-a implementat acest sistem decat in 2007 ? În 2001 CBF 600 nu exista, locul lui era ocupat de Hornet (naked), Hornet S și CBR F4i (carenate). Când a apărut CBF 600 nu era obligatoriu Euro 3 și avea un motor Euro 2 proiectat să fie blând la 72 CP, nu nervos la peste 100 CP ca la CBR. În 2007 motorul de pe CBR a fost pus pe Hornet, iar din 2008 și pe CBF. Din ce am mers cu CBF motorul pe carburație e destul de bun, motorul de CBR e mai scump (tije din titan și alte chestii necesare unui motor supersport modern) așa că au amânat cât s-a putut să facă schimbarea. Când Euro 3 a devenit obligatoriu au schimbat cadrul și motorul - modelul 2008 are alt cadru, nu doar alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Multumesc pentru explicatii. Din pacate, pe mine nu ma deranjeaza carburatia sau injectia ca tehnologie, ci faptul ca la carburatie trebuie sa astepti incalzirea motorului de fiecare data, asa ca daca faci curse scurte in oras cu 30 de minute pauza intre ele trebuie sa astepti iar cate 5 minute sa se incalzeasca pe timp rece. Acesta este motivul principal pentru care doresc injectie. Se pare ca singura din categoria asta cu ABS si injectie (dintre Suzuki Bandit, Honda CBF si Yamaha Fazer sub 5000 EUR) este solutia de la Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) Multumesc pentru explicatii. Din pacate, pe mine nu ma deranjeaza carburatia sau injectia ca tehnologie, ci faptul ca la carburatie trebuie sa astepti incalzirea motorului de fiecare data, asa ca daca faci curse scurte in oras cu 30 de minute pauza intre ele trebuie sa astepti iar cate 5 minute sa se incalzeasca pe timp rece. Acesta este motivul principal pentru care doresc injectie. Se pare ca singura din categoria asta cu ABS si injectie (dintre Suzuki Bandit, Honda CBF si Yamaha Fazer sub 5000 EUR) este solutia de la Yamaha. Daca iti iubesti motoreta o incalzesti inainte de a-i da morti si daca e pe injectie si daca e pe carburatie. Daca e pe perfuzie nu inseamna ca se incalzeste mai iute, cate sui pe ea si ii dai in gura. Doar ca are (poate, nu-i obligatoriu) soc automat. Pe timp rece (depinde ce intelegi prin 'rece') un 5 minute de mers la relanti e fix pix, nu urca uleiu nici la 30 de grade. Cel mai bine se incalzeste in mers, in sarcina dar fara sa il fortezi. Daca ai mana iti dai seama cat il poti tura fara sa-l chinui. Nu mai lansati basme. PS: cel mai repede se incalzeste un motor racit pe aer sau aer/ulei. Si Banditu nou (2007+) are injectie + ABS. Editat Decembrie 2, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) Sa ma scuzati daca bruiez threadul specializat de CBF cu alte modele. Nu obisnuiesc sa o duc pe linia rosie la turatie imediat dupa pornire, dar daca nu ai mana formata cu socul va avea tendinta fie sa scada sub turatia de relanti si sa moara, fie sa se supratureze la primul semafor, asa ca pe langa faptul ca trebuie sa fii si cu ochii in patru in traficul bucurestean trebuie sa mai arunci si un ochi la turometru constant sau sa vezi daca nu trepideaza si da sa moara, chiar daca a fost incalzita putin. Nu exclud posibilitatea ca eu sa nu o incalzesc cum trebuie si accept orice sfat, dar am citit threadul dedicat si mai multe nu am prins. La calatorii scurte pana ajunge la temperatura optima ai ajuns la destinatie, practic n-ai facut nimic, ma refer aici la trasee obisnuite pana la serviciu, nu la plimbari unde nu este nicio problema sa fie pe carburatie, atunci e ziua ta libera, te destinzi, o gadili, o speli, o incalzesti, etc. Dar cand trebuie sa mergi pana la munca 20 minute - pai 5 minute la dus incalzita, 5 minute la intors incalzita, n-am facut nimic... Stiu, ar trebui sa iau scuter pentru asa ceva, dar nu am unde sa tin 2 bestii Banditul 2007+ e foarte fain, dar sub 5000 EUR va fi peste vreo 2-3 ani... Se pare ca pentru injectie + ABS si sub 5000 de EUR trebuie sa ma orientez spre ... BMW ? Editat Decembrie 2, 2008 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 emppu,esti foarte sigur ca cel mai repede se incalzesc cele cu racirea pe aer/ulei? mie mi se pare ca gs ul meu se incalzeste foarte incet,de aia urmatoarea va fi racita cu lichid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Pana si dracia asta are injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Acum nu mai contează care se încălzește mai repede, toate trebuie încălzite un pic înainte de a pleca și nici în miezul verii nu e bine să ajungi la linia roșie după primul kilometru. Ce mi-e că la pornire apa are 10 grade sau 30, tot la 95 trebuie să ajungă. Motoarele cu injecție se ocupă singure de șoc, dar la pornire e nevoie de aceeași grijă. De aceea pe vreme rece injecția nu face miracole. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 Din pacate, pe mine nu ma deranjeaza carburatia sau injectia ca tehnologie, ci faptul ca la carburatie trebuie sa astepti incalzirea motorului de fiecare data, asa ca daca faci curse scurte in oras cu 30 de minute pauza intre ele trebuie sa astepti iar cate 5 minute sa se incalzeasca pe timp rece. Acesta este motivul principal pentru care doresc injectie. Eu n-am nevoie sa stau 5 minute nici macar pe vremea care e acum afara. Cum ies din casa, pornesc motorul cu socul tras. Pana imi pun casca si manusile, pana ies dintre blocuri cu a 1-a, cateva sute de metri, e deja acceptabil. De obicei ii scot socul inainte de a intra pe bulevard. Binenteles ca nu il urc peste 4-5000 cateva minute bune, dar poti sa mergi lejer prin oras si fara sa treci de 5000 de ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 emppu,esti foarte sigur ca cel mai repede se incalzesc cele cu racirea pe aer/ulei? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 De fapt nu temperatura motorului conteaza cel mai mult ci cat de bine lubrifiat e. Daca a mers 1-2 minute (cat iti pui casca si manusile), are deja 20-30 grade, atunci poti merge cu ea fara griji ca o strici, daca nu o duci pe rosu. Important e ca uleiul sa ajunga aproape de vascozitatea optima si sa fie bine "imprastiat" de pompa de ulei (peste noapte se strange tot in baia de ulei). Indiferent ca-i carburatie sau injectie incalzirea la fel dureaza. Singurul avantaj la injectie e faptul ca nu-i faci anual un reglaj de carburatoare (dar oricum ii schimbi cel putin uleiul deci tot ajungi la service) si socul "automat". Dar si cand se strica ceva la injectie, o iei pe remorca pana la service si scoti banu. Nu stiu cat e o diagnosticare pe tester la motor sau o sonda lambda dar stiu ca la masina iti iei carburator cu totul la acelasi pret. Pentru CBS+ABS in schimb as da banu, sunt situatii de urgenta in care nu ai timp sa calci si sa dozezi corect ambele frane iar atunci un CBS face miracole. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Eu n-am nevoie sa stau 5 minute nici macar pe vremea care e acum afara. Cum ies din casa, pornesc motorul cu socul tras. Soc tras la maxim sau la jumatate ? La ce turatie sta cand o incalzesti asa ? Nu vreau sa schimb cursul threadului catre discutii injectie vs carburatie, dar chiar sunt interesat de cum se incalzeste un CBF. Stiu ca daca ai socul tras la maxim turatia se duce sus de tot si daca ai si tobe sport trezesti cartierul in fiecare dimineata, ceea ce nu este foarte elegant. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Soc tras la maxim sau la jumatate ? La ce turatie sta cand o incalzesti asa ? Nu vreau sa schimb cursul threadului catre discutii injectie vs carburatie, dar chiar sunt interesat de cum se incalzeste un CBF. Stiu ca daca ai socul tras la maxim turatia se duce sus de tot si daca ai si tobe sport trezesti cartierul in fiecare dimineata, ceea ce nu este foarte elegant. Multumesc. Socul tras la maxim, turatia ajunge undeva pe la 1500 (daca a fost foarte frig in seara precedenta) - 2000. Il tin asa pentru 2 minute cat ma echipez apoi il inchid si nu am probleme la semafor. Primii kilometri ii faci cu rabdare, fara a smuci acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Soc tras la maxim sau la jumatate ? La ce turatie sta cand o incalzesti asa ? Nu vreau sa schimb cursul threadului catre discutii injectie vs carburatie, dar chiar sunt interesat de cum se incalzeste un CBF. Stiu ca daca ai socul tras la maxim turatia se duce sus de tot si daca ai si tobe sport trezesti cartierul in fiecare dimineata, ceea ce nu este foarte elegant. Multumesc. In primul rand, am toba originala. Asa ca nu prea e problema cu zgomotul. La mine mai mult se aude motorul decat toba. Turatia depinde de moment. Uneori cu socul la maxim ajunge pe la 2000-2500 maxim. Alteori ramane pe la 1000 pana incep sa-i dau si un pic de gaz. Apropo, nu prea stiu cum e aia socul la jumatate. Nu imi da impresia sa aiba mai multe pozitii. Ori tras ori bagat. In plus, daca se incalzeste bine motorul, socul intra singur inapoi. E buna treaba sa nu-l uiti asa, desi de obicei il bag eu mai repede. In general, daca o faci sa stea peste 1500 de ture merge ok. Deci poti sa te joci cu socul pana ajunge la turatia pe care o vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 In primul rand, am toba originala. Asa ca nu prea e problema cu zgomotul. La mine mai mult se aude motorul decat toba. Turatia depinde de moment. Uneori cu socul la maxim ajunge pe la 2000-2500 maxim. Alteori ramane pe la 1000 pana incep sa-i dau si un pic de gaz. Apropo, nu prea stiu cum e aia socul la jumatate. Nu imi da impresia sa aiba mai multe pozitii. Ori tras ori bagat. In plus, daca se incalzeste bine motorul, socul intra singur inapoi. E buna treaba sa nu-l uiti asa, desi de obicei il bag eu mai repede. In general, daca o faci sa stea peste 1500 de ture merge ok. Deci poti sa te joci cu socul pana ajunge la turatia pe care o vrei. Te-am vazut azi pe la Muzeul Antipa; se aude meserias cbf-ul cu toba stock, nu de alta dar aveam impresia ca a mea se aude ca un aspirator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Te-am vazut azi pe la Muzeul Antipa; se aude meserias cbf-ul cu toba stock, nu de alta dar aveam impresia ca a mea se aude ca un aspirator Mah, nu stiu... Poate peste 5-6000 de ture sa se auda ceva mai bine. Altfel, iti zic, cel putin de pe sa, eu aud mai mult motorul decat toba. Mi se pare o senzatie ciudata. Pe mine ma bate gandul sa schimb si eu toba la primavara. Doar ca nu vreau una prea nesimtita. Doar un pic mai zgomotoasa decat aia stock. Mai am timp pana atunci sa caut... Voi ce tobe aveti si cum sunt la nivelul de zgomot ? Si, apropo de cum se aude propriul motor... Am fost acu cateva saptamani pana la Veliko cu destul de multa lume. Nu stiu cum naibii, dar motorul meu suna complet diferit decat celelalte. Parca nu avea deloc sunete joase. N-am stat sa ma uit, dar cred ca nu mai era nimeni cu 4 cilindri (sau daca era, nu l-am auzit nici pe ala ). Oare asta sa faca diferenta ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.