Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Singurul reglaj la schimbatorul de viteze e inclinarea levierului; tocmai am desfacut saptamana trecuta cutia de viteze (schimbat arcul de revenire), chiar nu ai ce sa reglezi pe-acolo. In schimb de la maneta poti sa tragi prea putin cablu si nu debreiaza suficient de pe discul curent, nu sincronizeaza pe urmatorul si nu intra in viteze. Vara cablul (otel) se lungeste de la caldura, asta il face si mai moale (ca tensiune), trebuie intins un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 2.pe radiator ai termo-cupla(pe partea stanga a radiatorului)- asta se ocupa de pornirea ventilatorului.Are un singur fir(verde) cu papuc pe care il scoti.Cu papucelul in aer pornesti motorul.Da papucul la masa si ar trebui sa porneasca ventilatorul.Daca porneste e termo-cupla de vina. Dap, termocupla a fost de vina. Am dat comanda la Intercarpaticycle si daca soseste ,cum au preconizat, pe 8 august inseamna ca baietii se misca bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Aveam o termocupla noua in dulap, dar daca nu ai zis acum plateste-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Aveam o termocupla noua in dulap, dar daca nu ai zis acum plateste-o Sa-mi dau palme! M-am gandit ca piese de CBF oricum nu prea se gasesc de vanzare second-hand cu exceptia tobelor stoc. Pune si tu un mesaj mic in semnatura daca mai ai si alte piese de vanzare, asa pentru viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 salve, stie careva de unde pot sa iau un "tail light" (nu prea stiu care-i termenul in romana). Este plasticul rosu transparent pentru pozitie si frana spate. Doar plasticul. aparent mi s-a retezat din suruburile in care era prins la o groapa mai violenta si acum nu mai am . multam, Nicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Iti trebuie piesa 7 de aici inteleg,alege tu mai bine anul daca nu e corespunzator. La o cautare pe google mi-a dat asta. Au si user pe forum ''kampur motors'',insa cred ca mai sunt si altii care aduc,foloseste search. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Iti trebuie piesa 7 de aici inteleg,alege tu mai bine anul daca nu e corespunzator. La o cautare pe google mi-a dat asta. Au si user pe forum ''kampur motors'',insa cred ca mai sunt si altii care aduc,foloseste search. Bafta! Super, multam fain. Am trecut aseara si pe la mymoto si pot sa imi comande si ei piesa OEM, la aprox 20E. decent. Acum, pentru comanda OEM e ok, doar ca dureaza, ma intereseaza si daca e posibil sa gasesc pe la dezmembrari la poate la cineva care si-a schimbat tail-light-ul cu altceva, etc.. adica ceva repede, ca-mi trebuie stop pe frana in weekend multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Cateva intrebari: - care este presiunea in cauciucuri pentru cbf 600 sa (2.5-fata si 2.9-spate)? - suspensia spate se ridica usor? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Cateva intrebari: - care este presiunea in cauciucuri pentru cbf 600 sa (2.5-fata si 2.9-spate)? - suspensia spate se ridica usor? Multumesc! 1. DA 2. DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 1. DA 2. DA 2. cum? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 2.In trusa de moto ai o cheie speciala cu cioc care se potriveste pe canturile alea de la suspensie. Fa-ti rost de o teava de juma de metru in care sa bagi manerul de la cheie,fixeaza cheia in canturi si trage in sensul acelor de ceasornic pentru suspensie mai tare.Nu te speria daca ti se pare ca e intepenit,doar trage mai tare. Atentie,suspensia doar se intareste,nu se ridica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Ai si in trusa un prelungitor pe care poti sa-l folosesti. La mine merge fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 2.In trusa de moto ai o cheie speciala cu cioc care se potriveste pe canturile alea de la suspensie. Fa-ti rost de o teava de juma de metru in care sa bagi manerul de la cheie,fixeaza cheia in canturi si trage in sensul acelor de ceasornic pentru suspensie mai tare.Nu te speria daca ti se pare ca e intepenit,doar trage mai tare. Atentie,suspensia doar se intareste,nu se ridica! Doresc sa o intaresc cu 2 nivele. De unde stiu asta? Se aude vreun clic la fiecare nivel? Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Doresc sa o intaresc cu 2 nivele. De unde stiu asta? Se aude vreun clic la fiecare nivel? Multumesc tuturor! Are ca niste trepte. Se simte cand ai crescut sau scazut una. E char destul de dificil sa ramai intre ele datorita modului in care este facuta piesa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Asta este? De unde stiu eu ca este pe pozitia 3? Multumesc! honda.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Asta este. Pe scara aia din poza, pozitia cea mai de jos este 1. Si are 7 trepte. Poti sa le numeri usor, de jos in sus si iti dai seama pe ce pozitie este. Daca vrei sa schimbi, cu cheia din trusa misti de dintii aia care apar deasupra, chiar la capatul arcului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Daca nu-ti merge din prima da-i cu putin WD40 si las-o vreo 5 minute. Eu i-am intarit suspensia dar nu am observat mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Eu o intaresc doar cand merg cu pasager. Daca am si bagaze o pun pe 6 sau chiar 7. Cand stiu ca merg pe drumuri mai proaste o pun pe 3. In rest sta pe 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Asta este. Pe scara aia din poza, pozitia cea mai de jos este 1. Si are 7 trepte. Poti sa le numeri usor, de jos in sus si iti dai seama pe ce pozitie este. Daca vrei sa schimbi, cu cheia din trusa misti de dintii aia care apar deasupra, chiar la capatul arcului. Pe scara aia din poza cred ca cea mai de sus (din stanga) este pozitia 1. Sau nu? Eu am 106 kg (la c... gol, cum se zice) + echipament si merg intotdeauna cu geanta de rezervor (costum ploaie, o sticla mica cu apa, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Da, ai dreptate, pozitia 1 e sus. My bad. Eu zic ca un 4 ar fi suficient la greutatea ta. Daca dai mai sus o sa se simta ca e mai saltareata la gropi si denivelari. Acum, e chestie de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Dar daca modific suspensia spate se modifica ciclistica? 106kg (ale mele) inseamna cam 60% din cele 180kg (capacitate de incarcare) asa ca din 7 pozitii, pozitia 4 ar fi cea mai indicata. Sau 69? lol deh, sunt inginer. Editat August 10, 2011 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Suspensia pe spate se regleaza in functie de cea a furcii. La CBF 600 normala furca nu se poate regla decat schimband uleiul de furca, mai vascos sau mai fluid o face mai tare sau mai moale. Spatele se regleaza in asa fel incat daca apesi pe mijlocul motocicletei revine in pozitia initiala egal, nu fata mai repede ca spatele sau invers. Asta se face in gol daca mergi fara pasager (pentru ca pilotul sta aproximativ in centru) si cu pasagerul pe moto daca vrei sa mergi cu pasager. Pentru reglaj e nevoie de minim 2 oameni, unul sa tina moto dreapta (nu se regleaza pe cricul lateral) si unul sa apese pe seaua pilotului si necesita cateva incercari pana o nimeresti. Eu o stiu de la un inginer auto (cu facultate facuta dupa revolutie, nu in antichitate) care se ocupa de motociclete si la care mi-am schimbat la un moment dat uleiul de furca si simeringurile. Eu nu am furca originala ci una reglabila, asa ca am bibilit un pic la reglaje pana au ajuns sa imi placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Suspensia pe spate se regleaza in functie de cea a furcii. La CBF 600 normala furca nu se poate regla decat schimband uleiul de furca, mai vascos sau mai fluid o face mai tare sau mai moale. Spatele se regleaza in asa fel incat daca apesi pe mijlocul motocicletei revine in pozitia initiala egal, nu fata mai repede ca spatele sau invers. Asta se face in gol daca mergi fara pasager (pentru ca pilotul sta aproximativ in centru) si cu pasagerul pe moto daca vrei sa mergi cu pasager. Pentru reglaj e nevoie de minim 2 oameni, unul sa tina moto dreapta (nu se regleaza pe cricul lateral) si unul sa apese pe seaua pilotului si necesita cateva incercari pana o nimeresti. Eu o stiu de la un inginer auto (cu facultate facuta dupa revolutie, nu in antichitate) care se ocupa de motociclete si la care mi-am schimbat la un moment dat uleiul de furca si simeringurile. Eu nu am furca originala ci una reglabila, asa ca am bibilit un pic la reglaje pana au ajuns sa imi placa. Pai nu prea inteleg. Daca eu pe denivelari ajung la capatul cursei amortizorului, am nevoie de 2 oameni sau de un service autorizat pentru a face o operatie simpla ca cea de intarit suspensia sau pot pur si simplu sa modific pozitia amortizorului cu o treapta pentru a nu mai ajunge la capatul cursei? Daca era asa de complicat nu mai puneau cheia aia in trusa de scule pentru acasa si scriau in manualul ala ca la "handelbar", "winsshield height" sau "front seat height" - "this adjustement must be carried out by an outhorized Honda dealer only". Cred ca reglajul supensiei se face mai usor decat cele enumerate mai devreme. In manual spune ca si pana ridicarea sau lasarea parbrizului se face in service Honda pe cand reglarea suspensiei se spune, in manual, ca se poate face "acasa". Si eu tin cont de manualul producatorului. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu am zis ca nu poti sa o faci acasa, poti sa mergi cu ea cum ai chef, si pe 1 si pe 7 daca vrei, dar daca te intereseaza setarea optima procesul e cel de sus. De pilda daca iti vine ideea sa mergi pe circuit si vrei o suspensie cat mai precisa nu o pui dupa ureche, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Nu am zis ca nu poti sa o faci acasa, poti sa mergi cu ea cum ai chef, si pe 1 si pe 7 daca vrei, dar daca te intereseaza setarea optima procesul e cel de sus. De pilda daca iti vine ideea sa mergi pe circuit si vrei o suspensie cat mai precisa nu o pui dupa ureche, nu? Am inteles ce ai spus dar CBF-ul nu este o moto de circuit. Si pentru a regla amotizarea spate nu trebuie sa desfaci furca dupa spusele producatorului. Ceea ce spui tu este idealul dar nu este practic si nici ieftin si este consumator de timp. De asemenea ochiometric poate sa difere de la o persoana la alta. Editat August 12, 2011 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.