Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Si pentru a regla amotizarea spate nu trebuie sa desfaci furca dupa spusele producatorului.

Ceea ce spui tu este idealul dar nu este practic si nici ieftin si este consumator de timp.

Cine a zis ca desfaci furca? Nu are nici o treaba furca aici, ea se regleaza prima, daca e reglabila, apoi suspensia spate. Si nu ia decat 2 minute maxim tot reglajul, nu costa nimic si nu cred ca alea 2 minute sunt un mare consum de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Am eu sa dau feedback la caucioace, acum 2 luni am schimbat Michelin Pilot Road 2 cu Pirelli Diablo Strada, si dupa aproape 12.000km:

 

- aderenta la Pirelli mi se pare mai buna pe uscat si un pic mai slaba pe ploaie

- Pirelli se mananca mai repede

- Michelin trebuiau re-aduse la presiune mult mai des

- cred ca Pirelli au fost un pic mai ieftine (dar nu pot sa spun exact cu cat)

 

Totusi, parca as pune Michelin inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

- Michelin trebuiau re-aduse la presiune mult mai des

 

 

 

Michelin is the best!

lol

Scrie in manualul producatorului (honda si michelin) ca trebuie verificata presiunea de fiecare data cand pleci la drum.

 

Am si eu o problema mare.

Puteti sa ma ajutati cu sfaturi.

A inceput sa curga lichidul de racire din radiator.

Am identificat o gaurica destul de mica in radiator pe partea dreapta probabil de la vreo piatrea sarita sau de la vreo musca mai fortoasa dar nu am observat zona de lovire (este pur si simpu o gaurica foarte mica).

Lichidul cand moto stationeaza nu curge decat vreo 30 de secunde dupa ce am oprit motorul.

Lichidul curge si se prelinge pe motor in cantitati mici dar cu praful de pe strada se murdareste urat.

In weekend am urcat la cota 1400 din Sinaia si indicatorul de temperatura a ajuns la limita zonei rosii cu ventilatorul pornit insa nu cred ca este vreo problema (nu a fiert) de la gaurica.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Sa schimb radiatorul sau sa folosesc pilitura?

Sau altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Radiatorul e destul de scump, parca peste 500 de lei cand am intrebat acum vreo 2 ani, dar exista centre de reparatii unde il cositoreste serios; solutiile de se pun in lichidul de racire sunt utile pe termen scurt, pana ajungi acasa si ai timp sa dai o fuga la service, nu sunt permanente desi unii le lasa asa cu anii. (e o solutie care se toarna in lichidul de racire si astupa porii daca sunt destul de mici, se intareste in contact cu aerul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiatorul e destul de scump, parca peste 500 de lei cand am intrebat acum vreo 2 ani, dar exista centre de reparatii unde il cositoreste serios; solutiile de se pun in lichidul de racire sunt utile pe termen scurt, pana ajungi acasa si ai timp sa dai o fuga la service, nu sunt permanente desi unii le lasa asa cu anii. (e o solutie care se toarna in lichidul de racire si astupa porii daca sunt destul de mici, se intareste in contact cu aerul)

 

Un radiator cositorit ar arata foarte naspa la un naked?

Cred ca incerc cu solutie de radiator si daca nu merge, la primavara, il inoim.

Sau schimb moto.

Ma batea gandul de un VFR800 de prin 2006-2007.

Sau un Hornet mai nou, 2008-2009.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Un radiator cositorit nu arata deloc rau, exista spray cu vopsea neagra termorezistenta, am vopsit toba la CB 500 acum vreo 3 ani si a tinut bine.

 

Hornet? Ti se pare ca nu trage destul CBF-ul si ai consumul prea mic? Ca in rest e cam aceeasi moto. VFR am vazut, am si reparat la una, dar nu am mers pe ea, dar e carenata complet si e mai touring decat CBF-ul, parca, asa ca alegerile tale sunt foarte divergente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un radiator cositorit nu arata deloc rau, exista spray cu vopsea neagra termorezistenta, am vopsit toba la CB 500 acum vreo 3 ani si a tinut bine.

 

Hornet? Ti se pare ca nu trage destul CBF-ul si ai consumul prea mic? Ca in rest e cam aceeasi moto. VFR am vazut, am si reparat la una, dar nu am mers pe ea, dar e carenata complet si e mai touring decat CBF-ul, parca, asa ca alegerile tale sunt foarte divergente.

 

Ma incanta ideea de motor pe injectie si ABS.

Si o putere mai mare ma atrage.

Si Hornet-ul si VFR arata bine.

Hornet este touring-sport mai mult catre naked.

VFR-ul este sport-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pe gama street & enduro, Honda n-are decat anemicul Transalp si vaca nesatula Varadero, nimic intre. O fi 'Onda, 'Onda, da o nemtoaica nu are cum sa fie sub o italianca.

 

Asta da!

Dar fara reclama!

lol

 

se pare ca cbf-ul sa pensionat.

nu mai vorbeste nimeni despre el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare!

 

Am postat pe forumul local TM ca as vrea sa vad live un CBF dar prea multe raspunsuri nu am primit.

Pentru detalii vin la voi.

 

E putin mult sa rasfoiesc 96 de pagini asa ca daca are careva 5 min liber as ruga un mic review despre CBF 600 S.

Momentam am un XJ 600 din 93 si ma gandeam la o schimbare.

 

Avantaje: motor mai nou, mai puternic, arata mai bine

 

Ce caut:

- ciclistica buna (sunt super multumit de XJ)

- comfort pt ture lungi (chiar la 4-500 km pe zii) atat 1 pers cat si 2

- consum (Xj la drum lung manca 4,2-4,5)

- fiabilitate (XJ-ul are 93.000 km si inca mai merge bine)

 

Duminica o sa merg sa vad una din 2004, deci as vrea sa stiu la ce sa ma uit ca si boli ascunse.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragonlord, ai PM.

 

 

Am o problema!!! Ce fac cu furtunele alea care stau in calea bateriei? De unde naiba le decuplez ca sa scot bateria? Am stat ca un vițel uitandu-ma la ele si la Haynes Manual si la manualul motorului si nimic, nici o explicatie. Am incercat sa vad unde se duc, in sus merg sub rezervor, in jos merg la dracu! N-am gasit nimic! Mai ca imi venea sa scot briÂşca si sa le tai!

Editat de rammstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragonlord mai jos gasesti cateva relatari ale unor posesori de CBF:

 

"Fiind posesor si de CBF si de Varadero, pot sa-ti zic ca diferentele sunt mari. CBF-ul e bun la drum lung daca mergi pe drumuri bune si nu bagi mai mult de 3-400 de km pe zi. Suspensia e destul de tare pt drumurile de Romania. Saua devine incomoda la distanta mai mare. Parbrizul cred ca ar merge schimbat pt drumuri mai lungi, ala stock nu e prea inalt. Si principala chestie care nu-mi place e lipsa de putere in depasiri cand mergi si cu pasager" -Fanfane™

 

"CBF de 600 este un motor superb.

Eu am avut unul luat de nou in 2007, pe care l-am vindut zilele trecute dupa aproape 35.000 km.

 

Daca va intereseaza am sa-mi dau si eu cu parerea.

Daca respecti procedura de pornire la rece, adica sa tragi complet socul, porneste la fix.

Eu nu am inecat-o niciodata, chiar daca in ultima vreme mai trageam odata si de acceleratie inainte de a trage socul, fiindca mi s-a parut ca porneste chiar mai bine.

O diferenta apare la pornirea dupa o pauza indelungata (peste 2-3 saptamini), cind uneori porneste la a doua sau la a treia incercare. Acest lucru este absolut normal la motoarele pe carburatie cel putin.

 

In ceea ce priveste consumul, am obtinut in tot acest timp intre 5 si 5,5 in exterior, insa la un mers normal consider eu (80-120 km/h cu virfuri rare de 140 km/h).

Precizez de asemenea ca schimbarea vitezelor am facut-o mereu la 5-6.000 rpm si extrem de rar mai sus de atit. Mai sus devine foarte puternica si mie nu-mi trebuia asa ceva.

In oras e undeva in jur de 6, mai mult sub decit peste. Valabil pentru Iasi.

 

La acest tip de utilizare, uleiul la momentul schimbului arata al fel ca in momentul in care l-am bagat in motor.

 

Pina acum nu am avut nici o problema tehnica la el si nici nu i-am cauzat nici o problema (a se citi tavaleala).

Este un motor grozav care te satisface atit ca incepator cit si ca avansat.

Este extrem de docil si iertator, insa poate deveni nervos in ture mari, daca tii neaparat.

 

In conluzie pot spune ca este un motor care mi-a adus multe clipe de incintare - " Gdan™

 

Motocicleta te va multumi la capitolele: fiabilitate, consum si touring fara pasager.

Touring in 2 persoane nu am facut decat ~5000 km si nu a fost o placere prea mare pt ambele parti deoarece pozita pasagerului este prea aproape de pilot iar pasagerul este nevoit sa stea cu capul intors intr-o parte pentru a evita sa ciocneasca casca cu pilotul. Cred ca un topcase cu suport de spate ar fi o investitie buna din acest punct de vedere.

 

 

Am o problema!!! Ce fac cu furtunele alea care stau in calea bateriei? De unde naiba le decuplez ca sa scot bateria? Am stat ca un vițel uitandu-ma la ele si la Haynes Manual si la manualul motorului si nimic, nici o explicatie. Am incercat sa vad unde se duc, in sus merg sub rezervor, in jos merg la dracu! N-am gasit nimic! Mai ca imi venea sa scot briÂşca si sa le tai!

 

Decuplezi borna din stanga (-) si dupa ce tragi putin de firele ramase le dai (slide)pe dupa partea stanga a bateriei. Stai fara grija ca nu se vor rupe.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am scos azi bateria ca era descarcata: furtunele nu trebuie scoase, doar rotesti bateria spre exterior si iese, eventual tragi de furtune cu degetul un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

De la o vreme incoace a inceput sa devina din ce in ce mai pronuntat zanganitul lantului din zona pinionului de atac.

Sa fie un semn ca (,) kitul de lant e pe duca? Are in jur de 20 K dar inca nu a ajuns in stadiul in care trebuie intins foarte des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, de anul acesta sunt proprietarul unui CBF 600 S din 2006 ABS si ma intereseaza daca stiti pe cineva care are piese second sau dezmembreaza asa ceva :friends:

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am o Honda CBF 600N, model 2005, carburator. Am nevoie de un manual in limba engleza, am unul in italiana dar este incomplet. Poate sa fie si manualul de la versiunea S, motorul e la fel, ma intereseaza ceva legat de carburator + toate furtunele de sub rezervor. Daca are careva .....dati-mi un semn va rog. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am o Honda CBF 600N, model 2005, carburator. Am nevoie de un manual in limba engleza, am unul in italiana dar este incomplet. Poate sa fie si manualul de la versiunea S, motorul e la fel, ma intereseaza ceva legat de carburator + toate furtunele de sub rezervor. Daca are careva .....dati-mi un semn va rog. Mersi

 

trimite o adresa de mail unde sa trimit manualele , am pentru toate cb-cbf-urile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...