Jump to content

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Recommended Posts

Cele din poza sunt Givi, vreo 300+ Euro perechea, plus sistemul de prindere, cele pe care vreau sa le iau. Eu vorbeam de textilele alea de pe Louis.

 

Pai arunca-mi si mie niste preturi si poze pe PM sau e-mail: edward_zone@yahoo.com.

Chiar ma intereseaza sa-mi cumpar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dar avand in vedere consumul CBF-ului si ciclistica afectata de topcaseuri, mai bine plec cu un Tico in calatorii decat cu un CBF atat de incarcat.

 

aoleu, asa de grav e cu consumul? Eu n-am apucat sa ma dumiresc bine inca. Am si eu doua cutii laterale, n-am plecat inca nicaieri cu ele sa vad cum ne impacam.

Apropos, sa ma prezint, proaspata posesoare de cbf. :P

Link to comment
Share on other sites

aoleu, asa de grav e cu consumul? Eu n-am apucat sa ma dumiresc bine inca. Am si eu doua cutii laterale, n-am plecat inca nicaieri cu ele sa vad cum ne impacam.

Apropos, sa ma prezint, proaspata posesoare de cbf. :blbl:

Hello,

Mi-a zis Scorpioanca mie ca te interesai de un CBF. :P Bun venit printre noi. (eu mai sunt doar asa, pe jumatate...)

 

 

Am si eu genti laterale textile. Nu mai stiu cat am dat pe ele, dar au fost foarte ieftine. Se montau pe sub saua pasagerului pt o prindere mai buna. Lua ceva montajul si mai ales daca erau goale cam atingeau toba. In plus, pe o ploaie am pus husele de ploaie pe ele, una a alunecat si mi-a intrat la roata. Mi-a facut-o franjuri, mi-a intrat pe la frana, in fine... n-a fost prea placuta imaginea. Eu zic ca daca va luati ceva mai de calitate o sa stea mai bine. Si oricum ar fi, tot ar trebui sa va faceti un cadru mic de metal pt a le tine mai bine in pozitie verticala atunci cand sunt goale

Cat despre consum, pana in 100-120 nu cred ca e nici o diferenta. Eu cu alea textile am mers si peste 160, tot fara sa simt vreo diferenta. Cu sidecase-uri s-ar putea sa fie consum mai mare, dar depinde de marimea lor si de viteza. Din nou, cred ca pana in 90-100 n-ar trebui sa fie nici o diferenta visibila.

Edited by FanFane
Link to comment
Share on other sites

saluti fanfane, da, ar fi trebuit si sa ne intalnim, sa ma si uit la mobra ta :blbl: Asta era inainte sa ma hotarasc, dar am apucat de-am vazut-o pe asta inainte, mi-a placut... si asta a fost.

Eu n-am genti, am cutii. Plastic, nu prea mari, au si cadru de metal. Sper sa ma inteleg cu ele la drum.

Link to comment
Share on other sites

Si oricum ar fi, tot ar trebui sa va faceti un cadru mic de metal pt a le tine mai bine in pozitie verticala atunci cand sunt goale

Pai gentile alea se monteaza doar cu cadru, nu le lasi sa fluture pe-acolo. Eu le am pe cadru (se gaseste pe Louis fix pentru CBF 600 si e destul de ieftin) si cand sunt goale mai flutura, fara cadru nici nu mi-ar trece prin cap sa le pun pe moto.

Link to comment
Share on other sites

aoleu, asa de grav e cu consumul? Eu n-am apucat sa ma dumiresc bine inca. Am si eu doua cutii laterale, n-am plecat inca nicaieri cu ele sa vad cum ne impacam.

Apropos, sa ma prezint, proaspata posesoare de cbf. :blbl:

Eu cred ca un consum de maxim 6% cu pasager, cutiile pline si intr-un grup de Cbr-uri si Gsxr-uri pe Transfagarasan si Cheia nu este de speriat, iar despre ciclistica, eu am mers si cu 160-180 km/h si se merge binisor. Cum se comporta motocicleta pana acum, va impacati bine? Apropos, sa ma prezint, sunt fostul proprietar.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa scoti si 4% pe autostrada. Daca mergi cu 60Km/h intr-a VI-a si bate vantul din spate. Dar la un condus normal, sare lejer de 7%, in oras agresiv chiar si 10%. Si e de speriat pentru ca masina de 6 ori mai grea, de doua ori mai multe roti si cu 50% mai puternica, imi consuma cu doar 10-20% mai mult.

 

PS: vorbesc strict de carburatie, nu stiu cum e cea pe perfuzie.

Edited by Adam
Link to comment
Share on other sites

Poti sa scoti si 4% pe autostrada. Daca mergi cu 60Km/h intr-a VI-a si bate vantul din spate. Dar la un condus normal, sare lejer de 7%, in oras agresiv chiar si 10%. Si e de speriat pentru ca masina de 6 ori mai grea, de doua ori mai multe roti si cu 50% mai puternica, imi consuma cu doar 10-20% mai mult.

 

PS: vorbesc strict de carburatie, nu stiu cum e cea pe perfuzie.

Nu stiu cum ai reusit tu sa scoti consumul asta dar eu in 2 ani cat am avut Cbf-ul, cu pasager, la viteza medie de 130-140 si cu momente de 215km/h nu am sarit de 6-6,5%. In oras nu prea am facut consumul dar nu sare de 8% la un mers putin mai agresiv. Poate ne spune Ina cat consuma la ea.

Link to comment
Share on other sites

Hello!!!

De astazi sunt proaspat posesor de CBF, din Germania, la inceputul saptamanii viitoare ajunge in tara!

E vreun posesor de CBF din Timisoara pe aici?

 

L.E. Astea-s pozele cu motorul de la neamt de acasa! Nu mai am rabdare sa-l vad odata!!!!

 

L.E.2 In sfarsit, dupa cativa ani pe forumul asta, pot sa completez ceva la moto, in profil!!! Ceea ce am si facut!

Asfalt uscat tuturor!

post-17816-1304163299_thumb.jpg

post-17816-1304163333_thumb.jpg

Edited by rammstein
Link to comment
Share on other sites

Hello!!!

De astazi sunt proaspat posesor de CBF, din Germania, la inceputul saptamanii viitoare ajunge in tara!

E vreun posesor de CBF din Timisoara pe aici?

 

L.E. Astea-s pozele cu motorul de la neamt de acasa! Nu mai am rabdare sa-l vad odata!!!!

 

L.E.2 In sfarsit, dupa cativa ani pe forumul asta, pot sa completez ceva la moto, in profil!!! Ceea ce am si facut!

Asfalt uscat tuturor!

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Vrem mai multe detalii despre ea

Link to comment
Share on other sites

Multumesc!

E din 2005, 10.500km (are istorie de service de la dealer), proprietar un nene din ceva satuc din Bavaria, ABS, top case 45l Honda, manere incalzite, cauciucuri putin uzate, lant la fel, crashbar, pret 3.600 epuroi plus 350 consiliere, transport din Germa si identificare RAR (taxele RAR nu sunt incluse). In rest, mai trebuie sa am rabdare vreo cateva zile... Pana atunci mai probez prin casa echipamentul!

Link to comment
Share on other sites

Ce se ia ca punct de reper in masurarea uzurii lantului la CBF?

Am vazut ca pe bascula e o banda verde urmata de una rosie dar ce element ar trebui sa ajunga in zona rosie pentru ca lantul sa fie declarat uzat?

Capatul surubului de la roata sau sageata aceea cu varful in jos de pe tija de intindere stanga?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum ai reusit tu sa scoti consumul asta dar eu in 2 ani cat am avut Cbf-ul, cu pasager, la viteza medie de 130-140 si cu momente de 215km/h nu am sarit de 6-6,5%. In oras nu prea am facut consumul dar nu sare de 8% la un mers putin mai agresiv. Poate ne spune Ina cat consuma la ea.

 

 

eu sunt de partea lui Adam , consum la mers afara 7% (130-140 km/h ) iar oras ori daca te dai la ea sare de 9% si chiar 10% ,iar la top speed nu stiu cum ai scos 6.5 % ...eu nu am reusit decat 10% :blbl: , consum de 6.5 numai mers in a-VI- si cu 90-100

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca nu prea are legatura cu ce consum ati obtinut voi pentru ca a mea e pe injectie, dar la mine un consum de 5% la mers normal (120-140) e standard. Chiar daca exagerez pe autostrada, tot nu se prea vede. Am mers o data mai relaxat cu un grup (100-120 cu drum relativ liber si drept) si a consumat sub 5%. Nu stiu exact cu cat, dar ma apropriam de 500 de km cu un plin.

 

Am doar topcase de 42l care este invariabil plin indiferent unde merg.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt de partea lui Adam , consum la mers afara 7% (130-140 km/h ) iar oras ori daca te dai la ea sare de 9% si chiar 10% ,iar la top speed nu stiu cum ai scos 6.5 % ...eu nu am reusit decat 10% :huh: , consum de 6.5 numai mers in a-VI- si cu 90-100

 

Eu in 50k pana acum am consum asa (pe carburatoare):

- pana in 100km/h afara sub 5%

- mers 130 afara 5.5%

- mers afara 180 7%

- mers in oras 7%

 

Daca am sidecase + topcase + pasager, creste putin consumul, cam cu 1%.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut consumul in ultimul an, notat fiecare alimentare si kilometrajul (online) si am 7.25 consum mediu in conditiile in care majoritatea timpului am mers doar in oras. Nu am scazut sub 6.1, nu am trecut de 8.3 (cu o bucata de autostrada), modelul pe carburatie. Pe acel site sunt destule CBF-uri pe injectie cu consum mediu sub 4.5, dar pe carburatie sunt rare cele cu consum sub 6.

Link to comment
Share on other sites

e clar, trebuie sa ii fac si eu consumul :huh:

robert, suntem bine deocamdata, i-am schimbat placutele ca.. nu mai aveam. Am mers cu ea mai mult la munca, cateva drumuri in oras, deocamdata n-am fugit la o plimbare mai lunga sa vad cum ne intelegem. Ah si musai trebuie sa fac ceva cu saua, cred, ca eu nimeresc sa stau lipita de rezervor... unde-i saua mai tare si ami tare. Nu cred ca la drum lung o sa-mi placa :crack:

Link to comment
Share on other sites

e clar, trebuie sa ii fac si eu consumul :huh:

robert, suntem bine deocamdata, i-am schimbat placutele ca.. nu mai aveam. Am mers cu ea mai mult la munca, cateva drumuri in oras, deocamdata n-am fugit la o plimbare mai lunga sa vad cum ne intelegem. Ah si musai trebuie sa fac ceva cu saua, cred, ca eu nimeresc sa stau lipita de rezervor... unde-i saua mai tare si ami tare. Nu cred ca la drum lung o sa-mi placa :crack:

 

Cu saua este o problema intr-adevar. Nu cred ca e doar de la tine. Eu a trebuit sa o schimb pentru ca dupa 200km deja era chin. Plus de la cum este facut rezervorul, te cam sui pe el pentru ca nu poti sa te sprijini in picioare la o frana sau ceva.

Link to comment
Share on other sites

Cu saua este o problema intr-adevar. Nu cred ca e doar de la tine. Eu a trebuit sa o schimb pentru ca dupa 200km deja era chin. Plus de la cum este facut rezervorul, te cam sui pe el pentru ca nu poti sa te sprijini in picioare la o frana sau ceva.

 

Cu ce sa ai schimbat?

Link to comment
Share on other sites

Cu ce sa ai schimbat?

Am modificat-o la userul Darian de pe forum. Si forma e putin schimbata, e ceva mai aderenta, dar in principal este mai confortabila. Acum nu imi mai amorteste fundul decat dupa 300-400 de km. :huh:

Link to comment
Share on other sites

e clar, trebuie sa ii fac si eu consumul :huh:

robert, suntem bine deocamdata, i-am schimbat placutele ca.. nu mai aveam. Am mers cu ea mai mult la munca, cateva drumuri in oras, deocamdata n-am fugit la o plimbare mai lunga sa vad cum ne intelegem. Ah si musai trebuie sa fac ceva cu saua, cred, ca eu nimeresc sa stau lipita de rezervor... unde-i saua mai tare si ami tare. Nu cred ca la drum lung o sa-mi placa :crack:

Daca vrei sa o vinzi, am rugamintea ca eu sa fiu primul care afla. Aveam de gand sa ma las de motociclism macar 1-2 ani dar se pare ca nu se poate si sincer mi-e dor de CBF-ica al meu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...