cataavailable Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 se strica vremea sambata,duminica,deaia ma si grabesc ,cu gandul ca nu o sa mai fie ocazii. dar iti las id'ul de mess,poate mai vorbim si reusim sa ne intalnim. cata_zzr1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 Salutare! Am postat pe forumul local TM ca as vrea sa vad live un CBF dar prea multe raspunsuri nu am primit. Pentru detalii vin la voi. E putin mult sa rasfoiesc 96 de pagini asa ca daca are careva 5 min liber as ruga un mic review despre CBF 600 S. Momentam am un XJ 600 din 93 si ma gandeam la o schimbare. Avantaje: motor mai nou, mai puternic, arata mai bine Ce caut: - ciclistica buna (sunt super multumit de XJ) - comfort pt ture lungi (chiar la 4-500 km pe zii) atat 1 pers cat si 2 - consum (Xj la drum lung manca 4,2-4,5) - fiabilitate (XJ-ul are 93.000 km si inca mai merge bine) Duminica o sa merg sa vad una din 2004, deci as vrea sa stiu la ce sa ma uit ca si boli ascunse. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Dragonlord, ai PM. Am o problema!!! Ce fac cu furtunele alea care stau in calea bateriei? De unde naiba le decuplez ca sa scot bateria? Am stat ca un vițel uitandu-ma la ele si la Haynes Manual si la manualul motorului si nimic, nici o explicatie. Am incercat sa vad unde se duc, in sus merg sub rezervor, in jos merg la dracu! N-am gasit nimic! Mai ca imi venea sa scot briÂşca si sa le tai! Editat Octombrie 29, 2011 de rammstein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Dragonlord mai jos gasesti cateva relatari ale unor posesori de CBF: "Fiind posesor si de CBF si de Varadero, pot sa-ti zic ca diferentele sunt mari. CBF-ul e bun la drum lung daca mergi pe drumuri bune si nu bagi mai mult de 3-400 de km pe zi. Suspensia e destul de tare pt drumurile de Romania. Saua devine incomoda la distanta mai mare. Parbrizul cred ca ar merge schimbat pt drumuri mai lungi, ala stock nu e prea inalt. Si principala chestie care nu-mi place e lipsa de putere in depasiri cand mergi si cu pasager" -Fanfane™ "CBF de 600 este un motor superb. Eu am avut unul luat de nou in 2007, pe care l-am vindut zilele trecute dupa aproape 35.000 km. Daca va intereseaza am sa-mi dau si eu cu parerea. Daca respecti procedura de pornire la rece, adica sa tragi complet socul, porneste la fix. Eu nu am inecat-o niciodata, chiar daca in ultima vreme mai trageam odata si de acceleratie inainte de a trage socul, fiindca mi s-a parut ca porneste chiar mai bine. O diferenta apare la pornirea dupa o pauza indelungata (peste 2-3 saptamini), cind uneori porneste la a doua sau la a treia incercare. Acest lucru este absolut normal la motoarele pe carburatie cel putin. In ceea ce priveste consumul, am obtinut in tot acest timp intre 5 si 5,5 in exterior, insa la un mers normal consider eu (80-120 km/h cu virfuri rare de 140 km/h). Precizez de asemenea ca schimbarea vitezelor am facut-o mereu la 5-6.000 rpm si extrem de rar mai sus de atit. Mai sus devine foarte puternica si mie nu-mi trebuia asa ceva. In oras e undeva in jur de 6, mai mult sub decit peste. Valabil pentru Iasi. La acest tip de utilizare, uleiul la momentul schimbului arata al fel ca in momentul in care l-am bagat in motor. Pina acum nu am avut nici o problema tehnica la el si nici nu i-am cauzat nici o problema (a se citi tavaleala). Este un motor grozav care te satisface atit ca incepator cit si ca avansat. Este extrem de docil si iertator, insa poate deveni nervos in ture mari, daca tii neaparat. In conluzie pot spune ca este un motor care mi-a adus multe clipe de incintare - " Gdan™ Motocicleta te va multumi la capitolele: fiabilitate, consum si touring fara pasager. Touring in 2 persoane nu am facut decat ~5000 km si nu a fost o placere prea mare pt ambele parti deoarece pozita pasagerului este prea aproape de pilot iar pasagerul este nevoit sa stea cu capul intors intr-o parte pentru a evita sa ciocneasca casca cu pilotul. Cred ca un topcase cu suport de spate ar fi o investitie buna din acest punct de vedere. Am o problema!!! Ce fac cu furtunele alea care stau in calea bateriei? De unde naiba le decuplez ca sa scot bateria? Am stat ca un vițel uitandu-ma la ele si la Haynes Manual si la manualul motorului si nimic, nici o explicatie. Am incercat sa vad unde se duc, in sus merg sub rezervor, in jos merg la dracu! N-am gasit nimic! Mai ca imi venea sa scot briÂşca si sa le tai! Decuplezi borna din stanga (-) si dupa ce tragi putin de firele ramase le dai (slide)pe dupa partea stanga a bateriei. Stai fara grija ca nu se vor rupe. Editat Octombrie 30, 2011 de Thrill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Am scos azi bateria ca era descarcata: furtunele nu trebuie scoase, doar rotesti bateria spre exterior si iese, eventual tragi de furtune cu degetul un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 De la o vreme incoace a inceput sa devina din ce in ce mai pronuntat zanganitul lantului din zona pinionului de atac. Sa fie un semn ca (,) kitul de lant e pe duca? Are in jur de 20 K dar inca nu a ajuns in stadiul in care trebuie intins foarte des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 /index.php?/topic/671115-16060-17-dot-2009/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 /index.php?/topic/671115-16060-17-dot-2009/ Nu e bun. Are deja 2 ani. La anul o sa aiba 3 ani. La Multi Ani !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Salutare, de anul acesta sunt proprietarul unui CBF 600 S din 2006 ABS si ma intereseaza daca stiti pe cineva care are piese second sau dezmembreaza asa ceva Editat Ianuarie 5, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmaiulian Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Salutare. Am o Honda CBF 600N, model 2005, carburator. Am nevoie de un manual in limba engleza, am unul in italiana dar este incomplet. Poate sa fie si manualul de la versiunea S, motorul e la fel, ma intereseaza ceva legat de carburator + toate furtunele de sub rezervor. Daca are careva .....dati-mi un semn va rog. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Salutare. Am o Honda CBF 600N, model 2005, carburator. Am nevoie de un manual in limba engleza, am unul in italiana dar este incomplet. Poate sa fie si manualul de la versiunea S, motorul e la fel, ma intereseaza ceva legat de carburator + toate furtunele de sub rezervor. Daca are careva .....dati-mi un semn va rog. Mersi trimite o adresa de mail unde sa trimit manualele , am pentru toate cb-cbf-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Ai Haynes scanat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmaiulian Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Uite adresa mea de mail: cozmaiulianmarian@yahoo.com. Mersi . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Salutare tuturor! Proaspat posesor de CBF 600 S! Am si eu o rugaminte. M-am mai uitat prin topic dar e cam lung... As vrea ceva recomandari (din experienta voastra) pt ulei. De asemenea daca mai sunt lucruri la care sa fiu atent asa la inceput: - pornire ce si ce nu - puncte slabe: gen puncte unde incep sa rugineasca mai repede, etc Detalii: - An fabricatie: 2004 - carburator - 36.000 km Mersi mult! si la final si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) S-o stapanesti sanatos,este ca orice alta moto pe carburatie, nu are vreo problema anume, chiar are multe plusuri, pacat ca nu ai optat pt varianta cu ABS care este the best Editat Ianuarie 27, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 S-o stapanesti sanatos,este ca orice alta moto pe carburatie, nu are vreo problema anume, chiar are multe plusuri, pacat ca nu ai optat pt varianta cu ABS care este the best Mersi mult Atat a intrat in buget. Si pana acuma am avut fara ABS. Oricum prind franele la asta de numai... Sal! am si eu o rugaminte. Cine are cric central daca poate sa-i faca o poza la cum este montat si ce lungime are arcul neintins O cunostinta imi trimite un cric central din DE dar cred ca-i lipsc suruburile si arcul, si sa stiu ce sa caut. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 http://www.cbf600s.com/subpage.php?id_pag=4&id_sub=7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Mersi Linku acesta l-am gasit si eu gand rasfoiam netu dupa un cric central. Am mai gasit si un desen cu cricu original Dar nu gasesc nici o referire la dimensiunea arcului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Daca e un SW-MOTECH: 1) e un arc dublu (unu in altul) ma indoiesc ca o sa gasesti ceva compatibil. Am incercat sa-l pun doar cu unul si se ridica doar pe jumatate. 2) pagina aici. 3) manual pdf aici. Editat Ianuarie 31, 2012 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Maine il masor si iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Salutare tuturor! Proaspat posesor de CBF 600 S! Am si eu o rugaminte. M-am mai uitat prin topic dar e cam lung... As vrea ceva recomandari (din experienta voastra) pt ulei. De asemenea daca mai sunt lucruri la care sa fiu atent asa la inceput: - pornire ce si ce nu - puncte slabe: gen puncte unde incep sa rugineasca mai repede, etc Detalii: - An fabricatie: 2004 - carburator - 36.000 km Mersi mult! si la final si o poza: Merge perfect cu Motul 7100 Ruginesc rezervorul daca nu-i dai benzina si plimbare si lantul daca nu-l ungi, altfel n-are pic de tabla pe ea, n-are de ce sa se prinda rugina. Bateria e amplasata nasol trebuie sa desfaci ceva suruburi in partea dreapta sa ajungi la ea, farul cam chior dar pe ansamblu mobra e reusita si fiabila, cata benzina ii dai atata te plimbi. Editat Ianuarie 31, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Daca e un SW-MOTECH: 1) e un arc dublu (unu in altul) ma indoiesc ca o sa gasesti ceva compatibil. Am incercat sa-l pun doar cu unul si se ridica doar pe jumatate. 2) pagina aici. 3) manual pdf aici. NU... nu arata a fii after market. Dupa poza pare a fii original. Cele after market au bratul drept, acesta este curbat Uite poza Maine il masor si iti spun. Mersi mult Merge perfect cu Motul 7100 Ruginesc rezervorul daca nu-i dai benzina si plimbare si lantul daca nu-l ungi, altfel n-are pic de tabla pe ea, n-are de ce sa se prinda rugina. Bateria e amplasata nasol trebuie sa desfaci ceva suruburi in partea dreapta sa ajungi la ea, farul cam chior dar pe ansamblu mobra e reusita si fiabila, cata benzina ii dai atata te plimbi. Mersi. Da am observat ca e destul de ascuns. Azi am masurat vascozitatea la lichidul de racire. Este unul verde si aparent rezista cam pana la -12/15 grade. De la masina mai am Hepu concentrat, dar acela fiind rosu am zis ca probabil nu sunt aceasi compozitie si mai bine nu le-am amestecat. Am gasit sub scaun manualul proprietarului... logic e in italiana. @Danradu: ai pe pm adresa mea de mail. Daca ai timp sa-mi trimiti si mie te rog manualele. Ok.... hai sa mai pun inca o intrebare ce cauciuc a-ti pune pe moto??? eu pe yamaha am avut michelin si eram foarte multumit momentan pe CBF is Pirelli Dragonstar acum am urmatoarele variante: Heidenau K80 http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k80 Michelin Pilot Power http://www.motomike.eu/mike/category/20916070800/vehicle/53679/?show=gallery Metzler roadtec Z6 http://www.motomike.eu/mike/category/20916011200/vehicle/53679/?show=gallery Bridgstone BT021 http://www.motomike.eu/mike/category/20916030319/vehicle/53679/?show=gallery Editat Ianuarie 31, 2012 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Anvelope : michelin pilot road 3. Am avut pilot road 1 foarte ok, deci am mers pe ideea de upgrade. Mai stabile reci PR3 fata de PR1. Michelin are o 'duda', se dezumfla.Umflare 1 data pe saptamana sau spray pentru pori Lada(Kaufland 23 lei) cunoscut sub denumirea de spray de pana desi nu are nici o treaba ca nu-ti repara o gaura de cui. Placute de frana: Nissin de strada NS semi-metalic - cbf600sa 2007 fara ABS Antigel: amestec homemade antigel roz de la Agip parca.Amestec 50-50 pentru -25 grd. Testat de mine antigelul in congelator de -30, fara probleme. Ai grija la ''nu ataca aluminiul'' si fara nitrati,fosfati. Cel mai bine daca astea nu sunt trecute pe recipient nu cumperi. Lichid de frana: dot 4 de la Agip recipient de 250 ml parca, foarte ok. Au si 5.1 dar nu e necesar. Bateria se scoate dupa desfacerea suruburilor care tin saua pilotului si inlaturarea acesteia. Faruri: reglate si cu becuri bune gen osram night breaker n-ai nici o treaba. De asemenea osram duty, cele obisnuite de auto merg bine. Restrange suruburile de la galeria de evacuare, toba creeaza vibratii. Atentie sa nu rupi suruburile,in nici un caz sa nu desfaci la cald. Restrange placutele de reducere a vibratiilor de pe scarite,dar nu exagerat ci doar cat sa tina sa nu se desfaca. Unge cablurile de acceleratie, ambreiaj, soc. Personal le dau cu ulei de transmisie, nu vaselina sau wd40. Editat Februarie 1, 2012 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Salut, postez in numele unui prieten! A folosit cineva cauciucuri Heidenau? La pret sunt imbatabile fata de alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burlanm Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Anvelope : michelin pilot road 3. Am avut pilot road 1 foarte ok, deci am mers pe ideea de upgrade. Mai stabile reci PR3 fata de PR1. Michelin are o 'duda', se dezumfla.Umflare 1 data pe saptamana sau spray pentru pori Lada(Kaufland 23 lei) cunoscut sub denumirea de spray de pana desi nu are nici o treaba ca nu-ti repara o gaura de cui. Placute de frana: Nissin de strada NS semi-metalic - cbf600sa 2007 fara ABS Antigel: amestec homemade antigel roz de la Agip parca.Amestec 50-50 pentru -25 grd. Testat de mine antigelul in congelator de -30, fara probleme. Ai grija la ''nu ataca aluminiul'' si fara nitrati,fosfati. Cel mai bine daca astea nu sunt trecute pe recipient nu cumperi. Lichid de frana: dot 4 de la Agip recipient de 250 ml parca, foarte ok. Au si 5.1 dar nu e necesar. Bateria se scoate dupa desfacerea suruburilor care tin saua pilotului si inlaturarea acesteia. Faruri: reglate si cu becuri bune gen osram night breaker n-ai nici o treaba. De asemenea osram duty, cele obisnuite de auto merg bine. Restrange suruburile de la galeria de evacuare, toba creeaza vibratii. Atentie sa nu rupi suruburile,in nici un caz sa nu desfaci la cald. Restrange placutele de reducere a vibratiilor de pe scarite,dar nu exagerat ci doar cat sa tina sa nu se desfaca. Unge cablurile de acceleratie, ambreiaj, soc. Personal le dau cu ulei de transmisie, nu vaselina sau wd40. Salut Andu, Te solicit si eu cu cateva lamuriri, si pe ceilalti de pe forum daca se poate (Thrill, FanFane, etc). Anul asta am decis sa nu mai duc Mobra la reprezentanta la Honda ptr pregatirea de primavara deoarece te jupoaie la nota de plata. Asa ca am decis sa ma apuc eu de ea in Martie si sa ii schimb uleiul, filtru de ulei si filtrul de aer. Anul trecut am incaltat-o cu Michelin PR 3 si i-am pus si o baterie pe gel. Acumulatorul il tin in casa asa ca nu cred ca vor fi probleme cu pornirea de luna viitoare. Ce vreau eu sa intreb si unde am nevoie de ajutorul tau si al baietilor : - ce ulei este cel mai OK (mentionez ca Mobra este din 2007, cu carburatie) ???Am inteles ca Motul 7100 10 W 40 ? -ce filtru de ulei este recomandat (raport OK calitate-pret).Aici mi-am cam prins urechile ptr ca fiecare site de piese moto isi promoveaza brand-ul pe care il comercializeaza. - ce filtru de aer trebuie ? - de asemenea, daca mai este nevoie de vreo operatiune de intretinere in momentul in care o repui in functiune. Daca m-ai (m-ati) ajuta si cu ceva furnizori de piese ar fi tare OK. Apropo, cred ca antigelul, asa cum l-au facut/verificat la ultima revizie din toamna ar trebui sa fie OK, nu ? Este drept ca mobra este in garaj insa garajul nu este incalzit asa ca....... Multumesc mult ptr suport si sa speram ca vom avea totusi o iarna scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.