Clasic Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Mergi pe 160! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Gandeste-te de ce vrei cauciuc mai lat, ce vrei sa faci cu el. Eu am mers pe 160 tot timpul pe CBF, acum pe Fazer am de 180 pentru ca asa a venit din fabrica si imi trebuie la ITP (se verifica). Nu imi aduce beneficii fata de 160, nici nu ma deranjeaza, asa ca prefer sa merg pe dimensiunea din talon ca sa nu ma complic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) Hello, Puteti sa-mi recomandati si mie o pereche de genti laterale, eventual de la Louis, care sa fie cat mai ok pentru CBF? Pregatesc o calatorie mai lunga. Thanks! Editat Iulie 9, 2014 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) Super! Asta caut si eu si m-am oprit la VANUCCI SADDLEBAGS VST02 de pe LOUIS. Poate cineva le are deja si poate da o parere. Stima! Editat Iulie 9, 2014 de Bogana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 VANUCCI SADDLEBAGS VST02 "sportivo racer" rahat cu perje. Cauta genti solide, nu textile. Am avut textile pe CBF, cand am vandut CBF-ul le-am facut cadou noului proprietar care nu le-a folosit nici macar o data, si-a luat niste Givi. Din ce am auzit Hepco & Becker sunt facute tot de Givi, dar vandute mai ieftin.Ca genti laterale m-as uita la asa ceva "GIVI KOFFER/TOPCASE E360N MONOKEY - 40L - SCHWARZ", dar daca se pune problema de un drum lung si de altele pe viitor m-as duce direct la Bogdan Harea sa imi faca unele de aluminiu cu doar 30 de euro in plus. E o investitie, dar probabil merita: acum o luna am fost intr-o tura de 5000km si un coleg a facut un high-side la intoarcere prin Bosnia de toata frumusetea. In afara de geaca murdara si maneta de frana rupta nu a avut nimic, gentile au protejat motocicleta si iarba in care a aterizat l-a protejat pe el, cu genti textile nu stiu daca mai vedea pe roti, in schimb el s-a ridicat, s-a scuturat, s-a urcat pe moto si a condus pana in Romania in ziua aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Imi iau si crash-bars. Nu am buget si de crash-bars si de sidecase-uri Givi cu tot cu suporti si cel mai probabil nici timp sa imi caut. Calatoria am planificat-o mai "pe nepusa masa", e intr-o luna si mai am multe de rezolvat pana atunci. Nici nu speram sa ies din tara anul asta, toti banii au mers in CBF si nu reuseam daca nu imi vindeam CB-ul vechi. Crash-bars si genti laterale will do, pentru anul viitor ma planific mai bine pentru ca nu mai schimb motoreta. Sa vad cum e cu sidecases, nici nu as ingreuna motocicleta prea mult - ca fata nu reusesc nici s-o pun singura pe cricul central pentru ca nu am forta/greutate sa ma apas pe el suficient de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Da, sunt incontestabil mai bune, dar si diferenta de pret este enorma. Intre 170 Eu si 550 Eu, mai ales ca eu merg la drumuri foarte lungi de 2 ori pe an... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Va cer si eu un sfat ! ar trebui sa-mi schimb cauciucul din spate, si ma gindesc sa-mi cumpar 170 sau 180 ! Ce ma sfatuiti sa fac, sa pun un pic mai mare sau sa merg pe dimensiunea din fabrica de 160 ? Nici nu te gandi la asta, mergi pe standard, 160. Motivele sunt: 1. ITP - nu il treci cu alta dimensiune a cauciucului 2. janta nu e facuta pentru cauciuc de 180 (aia de la Hornet da). Poti sa montezi pe ea si 180 dar se duce dracu tot profilul cauciucului, sta bombat si ai pata de contact mai mica !!! 3. se schimba geometria mobrei din motivul de mai sus. M-am gandit si eu la asta acum o luna cand ma grabeam sa schimb cauciucurile si nu avea nimeni pe stoc 160. Dar m-am razgandit imediat dupa putina gandire logica si citit parerile altora care au facut asta. Plus ca intre timp a venit si 160-ul in stoc si s-a rezolvat treaba. In aceeasi ordine de idei: acum am pus Michelin PR4, inainte am avut PR2 ambele dimensiune standard 160 pe spate. Cel vechi in schimb (PR2-ul) era vizibil mai lat decat cel de acum, nu stiu cum ... montate sau demontate de pe janta, aceeasi impresie, PR2-ul mult mai lat, parea ca un 170. Ma gandeam ca a fost inscriptionat gresit din fabrica, din pacate nu am avut cu ce le masura la momentul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) Uite, de la louis, erau incarcate pana la refuz, le recomand: Hello, Puteti sa-mi recomandati si mie o pereche de genti laterale, eventual de la Louis, care sa fie cat mai ok pentru CBF? Pregatesc o calatorie mai lunga. Thanks! Motodetail parca. Editat Iulie 9, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel_a Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Buna A venit vremea sa-i schimb cauciucurile la CBF-ul meu, si, am gasit la niste preturi .... destul de mari (Michelin Pilot Road 2 120/70 430 lei Michelin Pilot Road 2 160/60 540 lei). Intrebarea mea este urmatoarea: astea sunt preturile de obicei sau am sanse sa gasesc si mai ieftine? Si unde? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Eu am luat PR4 si au fost peste 1000 de lei impreuna. Depinde de perioada anului si de vechimea lor, dar cam pe aici e pretul. In primavara un coleg a gasit PR4 cu 800 de lei (fata + spate) intr-o promotie care a durat vreo 2-3 saptamani, dupa aceea sarisera la 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Cam alea sunt preturile, si pe mine tot in jur de 1000 m-au costat. Intrebare: a schimbat cineva amortizorul (spate) la CBF? Mobra mea are 52k km si amortizorul spate e complet pilaf. Se poate reconditiona? In carte spune ca nu ... Am pus ochii pe un Wilbers - partea misto e ca baietii ti-l fac din fabrica pe greutatea ta (plus pasager/bagaje daca e cazul). Partea mai putin misto e greutatea pungii cu galbeni pe care o lasi la schimb... Editat Iulie 11, 2014 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Eu am luat PR4 si au fost peste 1000 de lei impreuna. Depinde de perioada anului si de vechimea lor, dar cam pe aici e pretul. In primavara un coleg a gasit PR4 cu 800 de lei (fata + spate) intr-o promotie care a durat vreo 2-3 saptamani, dupa aceea sarisera la 1200. Eu le-am luat cu 1200... si am facut si pana cu spatele, cata bafta sa ai... Am rezolvat cu sidecase-urile, am gasit unele de textil f faine. O sa pun poze, nu am acum la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Cam alea sunt preturile, si pe mine tot in jur de 1000 m-au costat. Intrebare: a schimbat cineva amortizorul (spate) la CBF? Mobra mea are 52k km si amortizorul spate e complet pilaf. Se poate reconditiona? In carte spune ca nu ... Am pus ochii pe un Wilbers - partea misto e ca baietii ti-l fac din fabrica pe greutatea ta (plus pasager/bagaje daca e cazul). Partea mai putin misto e greutatea pungii cu galbeni pe care o lasi la schimb... Am schimbat eu. Nu prea se pot reconditiona. Eu am luat unul de pe ebay dintr-o dezmembrare cu 50 de euro. Am vrut din ala reglabil la buton ...dar na is 4-500 de euro. nu merita investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) Chestia e ca nu mi-as lua tot OEM-ul ... de-asta pusesem ochii pe Wilbers. Au vreo 3 modele, in functie de cat de reglabil vrei sa fie. Dar toate se pot servisa, asta e cel mai important. In plus in functie de greutatea ta iti dau arcul potrivit direct din fabrica. Partea proasta e ca intr-adevar pleaca de la vreo 350 de euro preturile... Editat Iulie 18, 2014 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Ma intereseaza un rezervor de Honda care are si litrometru compatibil cu CBF, oare gasesc asa ceva? Stiti vreun model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Buna, Intentionez sa-mi schimb placutele de frana peste 2 zile, inaintea unei calatorii de 4000 km (m-am "trezit" tarziu, stiu...). Are cineva idee daca la Honda CBF 600 S cu ABS se potrivesc placute de Hornet/ Honda CBF 500 S? Doar din astea aveau pe stoc (Brembo), am vazut ca sunt usor diferite si nu am gasit unele de fatza la care sa scrie specific CBF 600 ABS. Pentru spate am gasit fix ce trebe. Sunt compatibile? A schimbat cineva asemanator? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) Cel mai probabil NU se potrivesc - vezi pe site la Louis: au placute Brembo si poti verifica daca pe mobra ta se pupa codul placutelor pe care l-ai gasit tu. De exemplu pe CBF-ul meu (PC38) doar astea sunt compatibile de la Brembo: https://www.louis.de/en/artikel/brembo-brake-pads-sinter-fuer-honda-cbf-600-s-abs/10047600?filter_bike_id=1160&list=9640249 BREMBO BRAKE-PADS FRONTSINTERMETALL,ABE,07HO30SA Editat August 5, 2014 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Eu am de Hornet, sunt aceleasi ca si la CBR F3. Editat August 6, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu se potrivesc, dar daca mergi spre vest o sa gasesti magazine Louis din Austria incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Vand Honda CBF 1000 2006 model cu ABS/CBS. 42.000 km - 98 CP. Extrauri pe langa ce are din fabrica : Parbriz touring MRA Variotouring, tobe sport omologate Sebring, ungator de lant scottoiler vacumatic, alarma cu pager, manere incalzite, priza 12 V, arcuri progresive pe fata, suporti genti laterale + genti laterale Givi, aparatoare noroi roata spate, integrata cu aparatoarea de lant (pe langa aceste optionale exista si accesoriile originale - tobele, parbrizul, aparatoarea de lant, arcurile originale), topcase Givi Maxia cu stop integrat pentru frana. Motocicleta are 2 randuri de chei, ITP valabil, inmatriculata RO. Motocicleta a primit o revizie totala (exista fisa de service cu tot ce s-a facut), a primit cauciuc spate nou (1000 km - Pilot Road 3), kit de lant nou, placute frana noi, etc. Cine o cumpara primeste si un schimb gratis de ulei/filtru ulei. Pret 4600 EUR. Email: filip.cristian@gmail.com, tel: 0746162295. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Salut, daca stiti pe cineva care ar da 2500E pe frumusetea asta, lasati-mi un pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Cu cine m-am salutat ieri intre Sebes si Sibiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 o intrebare ... cum verific sau cum aflu daca CDI-ul e defect ? ...nu mai vrea sa porneasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Salutare! Stie cineva ce lungime au cablurile de acceleratie la CBF? Am unul din cabluri care trebuie inlocuit si nu sunt in stare sa gasesc pe tot internetul cabluri de acceleratie noi pentru CBF, in afara de cele "originale - Honda" care costa o mica avere. Nici louis, nici wemoto, nici david silver spares, nici ebay nu m-au ajutat deloc. E posibil sa se potriveasca cele de Hornet dar e cineva care a testat? Intrebam de lungime pentru ca incerc sa evit sa dau jos rezervorul de doua ori, pentru masurare apoi pentru montaj. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.