Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Salut! Stie cnv o alternativa accesibila la givi v35 side case?

» Post actualizat in 06 Jul 2015 17:23

Salut! Stie cnv o alternativa accesibila la givi v35 side case?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da - Kappa K33.

Se poate monta pe sistemul de prindere Givi sau pe cel identic de la Kappa. Am impresia ca sunt facute de acelasi producator, Kappa fiind brandul de buget redus.

Diferenta e ca in K33 nu intra o casca full-face, pe cand in V35 "teoretic" intra - diferenta e de 2l intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Stie cnv o alternativa accesibila la givi v35 side case?

 

 

Givi E360. Destul de spatioase. Eu am luat de pe ebay. Daca ai noroc si rabdare gasesti la juma de pret fata de magazin... la Louis e cam 120 euro/buc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista cumva si topic pt CBF1000?

Sunt interesata de acest model, pareri si eventual daca e cineva bun sa ma lase sa ma sui pe una si sa merg intr-o parcare 5 min. :) Experienta am destula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sunt destul de rare prin Romania, stiu o singura persoana care a avut una pentru scurta vreme si trecuse de la CBF 600 la CBF 1000 pentru ca mergea cu pasager si voia motor mai mare. Nu exista topic dedicat, dar au fost discutii despre CBF 1000 chiar aici, din cand in cand, insa nu stiu daca merita sa rasfoiesti 1300 de posturi ca sa gasesti cele 5-6 care te intereseaza.

 

Sincer, CBF-ul de 1000 nu e clar ce scop in viata are; daca cel de 600 e un allrounder bun, cel de 1000 e prea mare pentru asa ceva (nu e de mers cu el prin oras), nu e nici tourer bun (parbriz, comfort, dotari, genti etc), e doar un 600 mai mare. Daca vrei doar pasager merge linistit un 600 daca nu il cari pe King Kong pe scaunul din spate, daca vrei tourer sunt alte optiuni mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destul de rare prin Romania, stiu o singura persoana care a avut una pentru scurta vreme si trecuse de la CBF 600 la CBF 1000 pentru ca mergea cu pasager si voia motor mai mare. Nu exista topic dedicat, dar au fost discutii despre CBF 1000 chiar aici, din cand in cand, insa nu stiu daca merita sa rasfoiesti 1300 de posturi ca sa gasesti cele 5-6 care te intereseaza.

 

Sincer, CBF-ul de 1000 nu e clar ce scop in viata are; daca cel de 600 e un allrounder bun, cel de 1000 e prea mare pentru asa ceva (nu e de mers cu el prin oras), nu e nici tourer bun (parbriz, comfort, dotari, genti etc), e doar un 600 mai mare. Daca vrei doar pasager merge linistit un 600 daca nu il cari pe King Kong pe scaunul din spate, daca vrei tourer sunt alte optiuni mai bune.

Din pacate mi s-a pus pata pe 1000 cmc. Si nu mai vreau 600. Am motivele mele.

Ideea e ca am citit cate ceva si toti spun ca e un touring liniar, comod, bun de drumuri lungi...iar pe mine asta ma intereseaza. Este oare aceeasi pozitie intre 600-1000 cmc, 2006-2009?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

In cazul asta chiar ca trebuie sa cauti prin istorie proprietarii de 1000 si sa ii intrebi. Userul Adam a avut CBF 600 si CBF 1000, ar putea sa iti spuna daca dai de el, vad ca userul nu mai exista, poate si-a schimbat numele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 600 si 1000-le au constructii asemanatoare.

NU stiu de ce sa nu fie un tourer bun ?! ... stoc nici 600-le nu e tocmai perfect pentru drumuri lungi. Daca pui un parbriz de touring si echipezi cu o sa custom ai rezolvat problema :)

 

Si eu m-am uitat la 1000 din considerente de putere... 2 pers + bagaje la drumuri de 2-3000 km.

Ce nu-mi place la 1000 ca are un consum mai mare indiferent de situatie... cand cu 600-le am un consum de 5-5.5 L/100km indiferent de merg singur sau incarcat (nu ma intreba cum da asa consuma :) )

 

Din pacate nu sunt foarte multe review-uri pe youtube

https://www.youtube.com/watch?v=Adn8nQa7efU - asta e in engleza

 

Am mai gasit si in germana dar daca nu intelegi termenii tehnici nu te ajuta cu mult chiar daca stii ceva germana , am mai gasit in franceza dar acolo nu am inteles o iota,

dar daca ai pe cineva care stie maghiara (sau stii tu) iata 2 review-uri destul de detaliate:

1)

2)

 

Ca sa fac eu un rezumat rapid:

- un motor care trage in orice viteza, adica poti sa mergi cu 20 km/h si in a 5-a

- confortabile

- nu sunt facute pentru cei care vor adrenalina

- recomandate pentru drumuri lungi dar la nevoie is bune si in oras

 

Detaliile tehnice exacte ce se mai descrie in clipulete le cauti tu pe net. :P

Editat de dragonlord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 600 si 1000-le au constructii asemanatoare.

NU stiu de ce sa nu fie un tourer bun ?! ... stoc nici 600-le nu e tocmai perfect pentru drumuri lungi. Daca pui un parbriz de touring si echipezi cu o sa custom ai rezolvat problema :)

 

Si eu m-am uitat la 1000 din considerente de putere... 2 pers + bagaje la drumuri de 2-3000 km.

Ce nu-mi place la 1000 ca are un consum mai mare indiferent de situatie... cand cu 600-le am un consum de 5-5.5 L/100km indiferent de merg singur sau incarcat (nu ma intreba cum da asa consuma )

 

Din pacate nu sunt foarte multe review-uri pe youtube

 

 

Am mai gasit si in germana dar daca nu intelegi termenii tehnici nu te ajuta cu mult chiar daca stii ceva germana , am mai gasit in franceza dar acolo nu am inteles o iota,

dar daca ai pe cineva care stie maghiara (sau stii tu) iata 2 review-uri destul de detaliate:

1)

 

2)

 

 

Ca sa fac eu un rezumat rapid:

- un motor care trage in orice viteza, adica poti sa mergi cu 20 km/h si in a 5-a

- confortabile

- nu sunt facute pentru cei care vor adrenalina

- recomandate pentru drumuri lungi dar la nevoie is bune si in oras

 

Detaliile tehnice exacte ce se mai descrie in clipulete le cauti tu pe net.

Multumesc frumos.

Spre norocul meu vineri am intalnit intamplator la un pub pe cineva cu cbf 1000 din 2006. Bineinteles ca nu a scapat de mine si am discutat putin si m-am suit pe motor (mor de ciuda ca nu aveam casca la mine ca omul era dispus sa mi-o dea o tura). El era foarte incantat de ea, consum in oras de 6.6, comoda, cuplu, posibilitatea de a pune cutii (le avea).

Personal m-a cucerit, mi-a placut pozitia in cele 10 min de stat pe ea :) si este exact ce caut.

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai partea buna atat la 600 si la 1000 ca exista chiar mai multe varinate de cutii. Poti pune de la Honda (daca ai bani)... de la Givi, etc.

Parbriz de touring in functie de noroc de la 60 pana la 150 de euro.

 

Iar un consum de 6.6 ... acceptabil... lumea zicea undeva pe la 7... aveam dubii deoarece Varadero care e tot tourer si are tot motor de 1000 dupa spusele proprietariilor consuma undeva la 10 in oras si un min 8 la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai partea buna atat la 600 si la 1000 ca exista chiar mai multe varinate de cutii. Poti pune de la Honda (daca ai bani)... de la Givi, etc.

Parbriz de touring in functie de noroc de la 60 pana la 150 de euro.

 

Iar un consum de 6.6 ... acceptabil... lumea zicea undeva pe la 7... aveam dubii deoarece Varadero care e tot tourer si are tot motor de 1000 dupa spusele proprietariilor consuma undeva la 10 in oras si un min 8 la drum lung.

Pt mine 6.6 mi se pare f bine, fata de CBR-ul meu.

Acest CBF avea parbriz mai inalt montat si nu arata deloc rau, parea sa arunce aerul chiar bine dupa inaltime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-ti faci o idee mai buna... uite o poza cu parbrizul original vs cel de touring de la Givi :)

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1127896

Clar, majoritatea din Germania au deja parbrizul mare pe motor. Vom vedea dupa ce vand CBRul. Multumesc de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar, majoritatea din Germania au deja parbrizul mare pe motor. Vom vedea dupa ce vand CBRul. Multumesc de info.

 

Pai spor la vanzare...iar dupa ce i-ti iei CBF o iei pe northern_freyja de manuta...sau de ghidon ... si va plimbati ca fitili cu mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare. Vreau sa mi cumpar un redresor pentru baterie. Aveti vreo recomadare ??? Bugetul este in jur de 400 roni si ca mentiune trebuie sa poata fi mentinuta bateria conectata mai mult timp ( pe timp de iarna cat timp nu o folosesc). Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa mi cumpar un redresor pentru baterie. Aveti vreo recomadare ??? Bugetul este in jur de 400 roni si ca mentiune trebuie sa poata fi mentinuta bateria conectata mai mult timp ( pe timp de iarna cat timp nu o folosesc). Multumesc

Eu am un redresor "clasic" sa zic asa. Nu stiu ce model. L-am primit. Merge la batrii de 6V si 12 V. Detectare automata. Si are modul de incarcare rapida sau lenta.

 

Eu pur si simplu scot bateria toamana tarziu cand am decis ca nu ma mai dau cu mobra (anu trecut l-am scos in ianuarie ) si cand am decis ca pun la loc il pun la incarcat. Odata am pus si un bec mai mare sa-l descarce sa fac un ciclu. Dar nu cred ca face mare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pai spor la vanzare...iar dupa ce i-ti iei CBF o iei pe northern_freyja de manuta...sau de ghidon ... si va plimbati ca fitili cu mobra!

 

Freyja are de 600 si voia si ea de 1000 :D

 

In alta ordine de idei, stie cineva de CBF 600 la dezmembrari? Ieri am avut accident, m-a lovit alt motociclist din spate si am aproape tot ce inseamna carenaj spate rupt (aripa stanga, suportul de numar rupt si carena spate toata fisurata tare - cea care vine sub roata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate mi s-a pus pata pe 1000 cmc. Si nu mai vreau 600. Am motivele mele.

Ideea e ca am citit cate ceva si toti spun ca e un touring liniar, comod, bun de drumuri lungi...iar pe mine asta ma intereseaza. Este oare aceeasi pozitie intre 600-1000 cmc, 2006-2009?

 

Ai luat in condiderare Hornetul de 900(CB900F) sau cel de 1000(CB1000R)? Un avantaj imediat pe care il vad eu este anvelopa de 180 pe spate, care ti-ar da mai multa stabilitate in curbe.

 

 

In alta ordine de idei, stie cineva de CBF 600 la dezmembrari? Ieri am avut accident, m-a lovit alt motociclist din spate si am aproape tot ce inseamna carenaj spate rupt (aripa stanga, suportul de numar rupt si carena spate toata fisurata tare - cea care vine sub roata).

 

Probabil stiai dar poti cauta piese si pentru celelalte modele. Partea spate e identica pentru CBF 500, 600 si 1000 pana la modelul 2009 inclusiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello !

am o problema cu Mobra mea, mai exact la cutia de viteze, cind schimb treptele de viteza de sus in jos (5-4-3..) mai jos de 3 nu coboara, parca se blocheaza acolo si doar daca opresc mai reusesc sa o aduc un punctul mort,invers merge ok, aveti idee care ar fi buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...