stokerel Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Da - Kappa K33. Se poate monta pe sistemul de prindere Givi sau pe cel identic de la Kappa. Am impresia ca sunt facute de acelasi producator, Kappa fiind brandul de buget redus. Diferenta e ca in K33 nu intra o casca full-face, pe cand in V35 "teoretic" intra - diferenta e de 2l intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 Salut! Stie cnv o alternativa accesibila la givi v35 side case? Givi E360. Destul de spatioase. Eu am luat de pe ebay. Daca ai noroc si rabdare gasesti la juma de pret fata de magazin... la Louis e cam 120 euro/buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 B - XXX - BIN, I'm parked next to you... and yes, I'm studying your bike! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Exista cumva si topic pt CBF1000? Sunt interesata de acest model, pareri si eventual daca e cineva bun sa ma lase sa ma sui pe una si sa merg intr-o parcare 5 min. Experienta am destula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Sunt destul de rare prin Romania, stiu o singura persoana care a avut una pentru scurta vreme si trecuse de la CBF 600 la CBF 1000 pentru ca mergea cu pasager si voia motor mai mare. Nu exista topic dedicat, dar au fost discutii despre CBF 1000 chiar aici, din cand in cand, insa nu stiu daca merita sa rasfoiesti 1300 de posturi ca sa gasesti cele 5-6 care te intereseaza. Sincer, CBF-ul de 1000 nu e clar ce scop in viata are; daca cel de 600 e un allrounder bun, cel de 1000 e prea mare pentru asa ceva (nu e de mers cu el prin oras), nu e nici tourer bun (parbriz, comfort, dotari, genti etc), e doar un 600 mai mare. Daca vrei doar pasager merge linistit un 600 daca nu il cari pe King Kong pe scaunul din spate, daca vrei tourer sunt alte optiuni mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Sunt destul de rare prin Romania, stiu o singura persoana care a avut una pentru scurta vreme si trecuse de la CBF 600 la CBF 1000 pentru ca mergea cu pasager si voia motor mai mare. Nu exista topic dedicat, dar au fost discutii despre CBF 1000 chiar aici, din cand in cand, insa nu stiu daca merita sa rasfoiesti 1300 de posturi ca sa gasesti cele 5-6 care te intereseaza. Sincer, CBF-ul de 1000 nu e clar ce scop in viata are; daca cel de 600 e un allrounder bun, cel de 1000 e prea mare pentru asa ceva (nu e de mers cu el prin oras), nu e nici tourer bun (parbriz, comfort, dotari, genti etc), e doar un 600 mai mare. Daca vrei doar pasager merge linistit un 600 daca nu il cari pe King Kong pe scaunul din spate, daca vrei tourer sunt alte optiuni mai bune. Din pacate mi s-a pus pata pe 1000 cmc. Si nu mai vreau 600. Am motivele mele. Ideea e ca am citit cate ceva si toti spun ca e un touring liniar, comod, bun de drumuri lungi...iar pe mine asta ma intereseaza. Este oare aceeasi pozitie intre 600-1000 cmc, 2006-2009? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 In cazul asta chiar ca trebuie sa cauti prin istorie proprietarii de 1000 si sa ii intrebi. Userul Adam a avut CBF 600 si CBF 1000, ar putea sa iti spuna daca dai de el, vad ca userul nu mai exista, poate si-a schimbat numele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Pai 600 si 1000-le au constructii asemanatoare. NU stiu de ce sa nu fie un tourer bun ?! ... stoc nici 600-le nu e tocmai perfect pentru drumuri lungi. Daca pui un parbriz de touring si echipezi cu o sa custom ai rezolvat problema Si eu m-am uitat la 1000 din considerente de putere... 2 pers + bagaje la drumuri de 2-3000 km. Ce nu-mi place la 1000 ca are un consum mai mare indiferent de situatie... cand cu 600-le am un consum de 5-5.5 L/100km indiferent de merg singur sau incarcat (nu ma intreba cum da asa consuma ) Din pacate nu sunt foarte multe review-uri pe youtube https://www.youtube.com/watch?v=Adn8nQa7efU - asta e in engleza Am mai gasit si in germana dar daca nu intelegi termenii tehnici nu te ajuta cu mult chiar daca stii ceva germana , am mai gasit in franceza dar acolo nu am inteles o iota, dar daca ai pe cineva care stie maghiara (sau stii tu) iata 2 review-uri destul de detaliate: 1) 2) Ca sa fac eu un rezumat rapid: - un motor care trage in orice viteza, adica poti sa mergi cu 20 km/h si in a 5-a - confortabile - nu sunt facute pentru cei care vor adrenalina - recomandate pentru drumuri lungi dar la nevoie is bune si in oras Detaliile tehnice exacte ce se mai descrie in clipulete le cauti tu pe net. Editat Iulie 20, 2015 de dragonlord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Pai 600 si 1000-le au constructii asemanatoare. NU stiu de ce sa nu fie un tourer bun ?! ... stoc nici 600-le nu e tocmai perfect pentru drumuri lungi. Daca pui un parbriz de touring si echipezi cu o sa custom ai rezolvat problema Si eu m-am uitat la 1000 din considerente de putere... 2 pers + bagaje la drumuri de 2-3000 km. Ce nu-mi place la 1000 ca are un consum mai mare indiferent de situatie... cand cu 600-le am un consum de 5-5.5 L/100km indiferent de merg singur sau incarcat (nu ma intreba cum da asa consuma ) Din pacate nu sunt foarte multe review-uri pe youtube Am mai gasit si in germana dar daca nu intelegi termenii tehnici nu te ajuta cu mult chiar daca stii ceva germana , am mai gasit in franceza dar acolo nu am inteles o iota, dar daca ai pe cineva care stie maghiara (sau stii tu) iata 2 review-uri destul de detaliate: 1) 2) Ca sa fac eu un rezumat rapid: - un motor care trage in orice viteza, adica poti sa mergi cu 20 km/h si in a 5-a - confortabile - nu sunt facute pentru cei care vor adrenalina - recomandate pentru drumuri lungi dar la nevoie is bune si in oras Detaliile tehnice exacte ce se mai descrie in clipulete le cauti tu pe net. Multumesc frumos. Spre norocul meu vineri am intalnit intamplator la un pub pe cineva cu cbf 1000 din 2006. Bineinteles ca nu a scapat de mine si am discutat putin si m-am suit pe motor (mor de ciuda ca nu aveam casca la mine ca omul era dispus sa mi-o dea o tura). El era foarte incantat de ea, consum in oras de 6.6, comoda, cuplu, posibilitatea de a pune cutii (le avea). Personal m-a cucerit, mi-a placut pozitia in cele 10 min de stat pe ea si este exact ce caut. Editat Iulie 20, 2015 de Ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Pai partea buna atat la 600 si la 1000 ca exista chiar mai multe varinate de cutii. Poti pune de la Honda (daca ai bani)... de la Givi, etc. Parbriz de touring in functie de noroc de la 60 pana la 150 de euro. Iar un consum de 6.6 ... acceptabil... lumea zicea undeva pe la 7... aveam dubii deoarece Varadero care e tot tourer si are tot motor de 1000 dupa spusele proprietariilor consuma undeva la 10 in oras si un min 8 la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Pai partea buna atat la 600 si la 1000 ca exista chiar mai multe varinate de cutii. Poti pune de la Honda (daca ai bani)... de la Givi, etc. Parbriz de touring in functie de noroc de la 60 pana la 150 de euro. Iar un consum de 6.6 ... acceptabil... lumea zicea undeva pe la 7... aveam dubii deoarece Varadero care e tot tourer si are tot motor de 1000 dupa spusele proprietariilor consuma undeva la 10 in oras si un min 8 la drum lung. Pt mine 6.6 mi se pare f bine, fata de CBR-ul meu. Acest CBF avea parbriz mai inalt montat si nu arata deloc rau, parea sa arunce aerul chiar bine dupa inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Ca sa-ti faci o idee mai buna... uite o poza cu parbrizul original vs cel de touring de la Givi /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1127896 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Ca sa-ti faci o idee mai buna... uite o poza cu parbrizul original vs cel de touring de la Givi /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1127896 Clar, majoritatea din Germania au deja parbrizul mare pe motor. Vom vedea dupa ce vand CBRul. Multumesc de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Clar, majoritatea din Germania au deja parbrizul mare pe motor. Vom vedea dupa ce vand CBRul. Multumesc de info. Pai spor la vanzare...iar dupa ce i-ti iei CBF o iei pe northern_freyja de manuta...sau de ghidon ... si va plimbati ca fitili cu mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmaiulian Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Salutare. Vreau sa mi cumpar un redresor pentru baterie. Aveti vreo recomadare ??? Bugetul este in jur de 400 roni si ca mentiune trebuie sa poata fi mentinuta bateria conectata mai mult timp ( pe timp de iarna cat timp nu o folosesc). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 Salutare. Vreau sa mi cumpar un redresor pentru baterie. Aveti vreo recomadare ??? Bugetul este in jur de 400 roni si ca mentiune trebuie sa poata fi mentinuta bateria conectata mai mult timp ( pe timp de iarna cat timp nu o folosesc). Multumesc Eu am un redresor "clasic" sa zic asa. Nu stiu ce model. L-am primit. Merge la batrii de 6V si 12 V. Detectare automata. Si are modul de incarcare rapida sau lenta. Eu pur si simplu scot bateria toamana tarziu cand am decis ca nu ma mai dau cu mobra (anu trecut l-am scos in ianuarie ) si cand am decis ca pun la loc il pun la incarcat. Odata am pus si un bec mai mare sa-l descarce sa fac un ciclu. Dar nu cred ca face mare diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Pai spor la vanzare...iar dupa ce i-ti iei CBF o iei pe northern_freyja de manuta...sau de ghidon ... si va plimbati ca fitili cu mobra! Freyja are de 600 si voia si ea de 1000 In alta ordine de idei, stie cineva de CBF 600 la dezmembrari? Ieri am avut accident, m-a lovit alt motociclist din spate si am aproape tot ce inseamna carenaj spate rupt (aripa stanga, suportul de numar rupt si carena spate toata fisurata tare - cea care vine sub roata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu Maftei Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Incearca la user ul doua.roti , are multe piese de Honda su preturi decente. http://www.motocicli...hornet-98-2006/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Din pacate mi s-a pus pata pe 1000 cmc. Si nu mai vreau 600. Am motivele mele. Ideea e ca am citit cate ceva si toti spun ca e un touring liniar, comod, bun de drumuri lungi...iar pe mine asta ma intereseaza. Este oare aceeasi pozitie intre 600-1000 cmc, 2006-2009? Ai luat in condiderare Hornetul de 900(CB900F) sau cel de 1000(CB1000R)? Un avantaj imediat pe care il vad eu este anvelopa de 180 pe spate, care ti-ar da mai multa stabilitate in curbe. In alta ordine de idei, stie cineva de CBF 600 la dezmembrari? Ieri am avut accident, m-a lovit alt motociclist din spate si am aproape tot ce inseamna carenaj spate rupt (aripa stanga, suportul de numar rupt si carena spate toata fisurata tare - cea care vine sub roata). Probabil stiai dar poti cauta piese si pentru celelalte modele. Partea spate e identica pentru CBF 500, 600 si 1000 pana la modelul 2009 inclusiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Sa nu exageram, CB1000R nu e Hornet, nici pe departe Cred ca singurul avantaj al anvelopei de 180 este ca arata mai bine la terasa In rest 160-ul se "apleaca" mai usor dar la fel de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Am avut Hornet de 600, nu vreau sa ma mai intorc la acelasi model fie el si mai mare ca si cmc. Raman la varianta de CBF1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Arunca un ochi si la Banditul 1250. Lumea il lauda mult mai mult decat pe cbf, ce-i drept are si cativa cc in plus dar cam aceeasi greutate am impresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 hello ! am o problema cu Mobra mea, mai exact la cutia de viteze, cind schimb treptele de viteza de sus in jos (5-4-3..) mai jos de 3 nu coboara, parca se blocheaza acolo si doar daca opresc mai reusesc sa o aduc un punctul mort,invers merge ok, aveti idee care ar fi buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adistan Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Avand in vedere perioada reducerilor urmaresc sa achizitionez kitul kappa k33 si plx pt cbf 600, cel mai sigur pe ebay..daca mai exista doritori sau eventuale sugestii 0746062965 Adi. Mc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 14, 2015 Share Postat Decembrie 14, 2015 Stie cineva cat lichid de frana intra in mobra? ajunge bidonul de 500 ml sau trebe de 1L . Acu imi pregatesc comanda de la Louis si sa stiu si eu.Ma gandeam la Castrol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.