Sari la conținut

Africa 2008


Marcos
 Share

Postări Recomandate

Deci anul care vine doresc sa realizez urmatoarea excursie :

Romania-Bulgaria-Grecia-feribot-Egipt-Sudan-Kenia-Etiopia-Eritrea-Arabia Saudita-Iordan-Siria-Turcia-Bulgaria-Romania

 

Pe scurt, pana la Nairobi si inapoi :clap:

Excursia va dura 2-3 luni, iar ca bani 3000 pana la 5000 euro + garantia pt. carnetul de trecere prin vama la ACR.

Plecarea o estimez undeva prin mai-iunie 2008, deci peste 1 an :(

 

So, daca cineva vrea sa mearga si are cu ce, e binevenit :drums: Cerinte moto : enduro-touring fiabil ... Eu voi merge cu o Africa Twin 750 ...

 

De asemeni orice sugestie este binevenita :wave:

 

Detalii la :

 

http://africa.alphalink.ro

post-5179-1179849939_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt ceva razboaie cronice prin Cornul Africii (Etiopia, Eritreea, Sudan) d-alea intre diversi lorzi ai razboiului, anonime, fara media coverage, dar cu atat mai periculoase. Ar trebui sa ceri niscaiva info de la Ministerul de Externe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt ceva razboaie cronice prin Cornul Africii (Etiopia, Eritreea, Sudan) d-alea intre diversi lorzi ai razboiului, anonime, fara media coverage, dar cu atat mai periculoase. Ar trebui sa ceri niscaiva info de la Ministerul de Externe.

 

Sunt ceva razboaie civile prin zona, insa se poate trece. Inclusiv in 2007 au trecut cativa calatori pe moto prin Sudan (aici e buba :clap: ) conform cu horizonulimited.

Oricum araboii nu dau 2 bani pe un motociclist prafuit ... nu te baga nimeni in seama ... Si prin Iraq anul asta au fost calatori pe 2 roti :(

 

Trust me, mi-am facut temele :drums: Ruta este perfect realizabila ... :wave:

Editat de Marcos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa faci o astfel de excursie, dar nu de unul singur . :drums:

La batranete o sa fie singurul lucru de care-ti vei aminti cu placere.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut desertul...

Am mers si cu motorul putin pe acolo!

Egiptul trece drept tara pasnica dar ceea ce poate nu stii e ca: la iesirea din fiecare localitate este punct de control militar unde soldatii [practic o garnizoana in toata regula] se considera in stare de razboi! Asta se vede de la o posta din atitudinea lor... Nimic nu trece fara aprobarea lor!

Circulatia strainilor acolo se desfasoara EXCLUSIV in CONVOAIE IMENSE asigurate cu paza militara!

ESTE STRICT INTERZISA PARASIREA LOCALITATII IN CARE ESTI CAZAT IN CAZUL IN CARE NU ESTI EGIPTEAN!

 

As fi curios sa vad ce acte ai de gand sa arati soldatilor de la checkpointuri, mai ales ca ei fiind arabi si cam muritori de foame si cu interdictie de calatorie in Europa si SUA nu prea iubesc europenii decat in masura in care asta le aduce un castig!

Desertul un loc superb de vazut, iti deschide ochii asupra lumii dar... e desert si inca de ala de piatra nu de nisip! => caucicurile...

 

Benzina lor nu stiu de care e, dar pute a balegar! Atentie sa nu ramai cu motoru' pe acolo din cauza combustibilului!

Motociclete sunt gramada pe acolo dar toate sunt chinezesti in ciuda look-ului japonez si sunt exclusiv monocilindru [poate doar in Cairo sa vezi motoare originale]! Motociclistii circula FARA nici un fel de protectii!

Am calatorit doar pe drumul care leaga Hurghada de Luxor, respectiv Cairo si pot spune ca e de o calitate 8+ dar am si certitudine 80% ca este si singurul drum la standarde europene!

Nu prea exista radare si traficul se desfasoara intr-o dezordine cumplita fara a se tine cont de prioritati si cu viteze mari! Noaptea pe acolo se circula FARA FARURI, neexistand obligativitatea aprinderii lor!

 

Comertul acolo se desfasora nereglementat => pe baza de negociere ceea ce insemna ca iti cere 1000% din pretul standard si nu-ti vinde nimic fara un profit de 300% asta inseamna ca vreme ce ai fata de european orice acolo te costa imens si chiar daca ai avea un ghid local el nu te ajuta sa obtii un pret mai bun!

 

Cunoasterea limbii ruse este UN MARE AVANTAJ, majoritatea cunoscand limba rusa, dar putin cunosc engleza!

 

... si dintre toate tarile Africii de nord cred ca Egiptul este cea mai civilizata si mai bogata!

 

Cu impresile astea m-am intors din Egipt! Daca ti-am fost de folos ma bucur! Poate am mai si uitat cate ceva asa ca poti sa ma intrebi pe mess daca vrei! Din cate stiu vara asta mai plec odata In Egipt asa ca daca ai nevoie de o informatie de la sursa sunt aici!

 

Parerea mea: pentru un om normal care nu vrea cu nici un chip sa moara, sa fi jefuit, hartuit, etc. de mana unui musulman sau beduin ala este un loc de evitat pentru doar unul sau 2 bikeri! Ca sa fie totul in regula se cere o echipa de suport logistic intr-un vehicul de teren, recomandabil inarmata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut desertul...

Am mers si cu motorul putin pe acolo!

Egiptul trece drept tara pasnica dar ceea ce poate nu stii e ca: la iesirea din fiecare localitate este punct de control militar unde soldatii [practic o garnizoana in toata regula] se considera in stare de razboi! Asta se vede de la o posta din atitudinea lor... Nimic nu trece fara aprobarea lor!

Circulatia strainilor acolo se desfasoara EXCLUSIV in CONVOAIE IMENSE asigurate cu paza militara!

ESTE STRICT INTERZISA PARASIREA LOCALITATII IN CARE ESTI CAZAT IN CAZUL IN CARE NU ESTI EGIPTEAN!

 

As fi curios sa vad ce acte ai de gand sa arati soldatilor de la checkpointuri, mai ales ca ei fiind arabi si cam muritori de foame si cu interdictie de calatorie in Europa si SUA nu prea iubesc europenii decat in masura in care asta le aduce un castig!

Desertul un loc superb de vazut, iti deschide ochii asupra lumii dar... e desert si inca de ala de piatra nu de nisip! => caucicurile...

 

Benzina lor nu stiu de care e, dar pute a balegar! Atentie sa nu ramai cu motoru' pe acolo din cauza combustibilului!

Motociclete sunt gramada pe acolo dar toate sunt chinezesti in ciuda look-ului japonez si sunt exclusiv monocilindru [poate doar in Cairo sa vezi motoare originale]! Motociclistii circula FARA nici un fel de protectii!

Am calatorit doar pe drumul care leaga Hurghada de Luxor, respectiv Cairo si pot spune ca e de o calitate 8+ dar am si certitudine 80% ca este si singurul drum la standarde europene!

Nu prea exista radare si traficul se desfasoara intr-o dezordine cumplita fara a se tine cont de prioritati si cu viteze mari! Noaptea pe acolo se circula FARA FARURI, neexistand obligativitatea aprinderii lor!

 

Comertul acolo se desfasora nereglementat => pe baza de negociere ceea ce insemna ca iti cere 1000% din pretul standard si nu-ti vinde nimic fara un profit de 300% asta inseamna ca vreme ce ai fata de european orice acolo te costa imens si chiar daca ai avea un ghid local el nu te ajuta sa obtii un pret mai bun!

 

Cunoasterea limbii ruse este UN MARE AVANTAJ, majoritatea cunoscand limba rusa, dar putin cunosc engleza!

 

... si dintre toate tarile Africii de nord cred ca Egiptul este cea mai civilizata si mai bogata!

 

Cu impresile astea m-am intors din Egipt! Daca ti-am fost de folos ma bucur! Poate am mai si uitat cate ceva asa ca poti sa ma intrebi pe mess daca vrei! Din cate stiu vara asta mai plec odata In Egipt asa ca daca ai nevoie de o informatie de la sursa sunt aici!

 

Parerea mea: pentru un om normal care nu vrea cu nici un chip sa moara, sa fi jefuit, hartuit, etc. de mana unui musulman sau beduin ala este un loc de evitat pentru doar unul sau 2 bikeri! Ca sa fie totul in regula se cere o echipa de suport logistic intr-un vehicul de teren, recomandabil inarmata!

 

Nu am fost inca in Egipt so nu pot comenta decat la partea cu cea mai civilizata tara din nordul Africii ... Nu cred ca se compara cu Tunis, Maroc etc. Eu am fost in Tunis cu motorul si a fost chiar mai civilizat decat la noi :clap: De Egipt am auzit mai rele :(

 

Cat despre faza ca nu ne lasa cu motoarele pe acolo dau un singur exemplu desi as putea da sute :) Cei 2 polonezi din filmul de mai jos n-au avut treaba nici in Egipt, nici in Sudan ... Ma indoiesc ca nu as reusi si eu performanta lor :wave:

http://video.google.com/videoplay?docid=67...mp;q=motoafryka

(din Egipt pana in Kenia-Nairobi voi avea cam acelas traseu ca si ei :P )

 

De altfel daca urmaresti siturile calatorilor prin lume pe 2 roti, o sa ajungi la aceasi concluzie ca si mine : nu e dracu chiar asa de negru :drums:

Recunosc ca sunt riscuri, dar daca nu ar fi, ar mai avea farmecul asta o tura in africa ? Iar daca astepti prea mult sa se linisteasca apele o sa ajungi la 40-50-60 ani si o sa te intrebi ce naiba ai facut cu viata ca acum nu prea mai poti ... De altfel io consider mai periculos sa fiu motociclist in romania (da un dement peste mine si mor) decat sa fac turul africii de est :pow:

Editat de Marcos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca sunt riscuri, dar daca nu ar fi, ar mai avea farmecul asta o tura in africa ?

 

Parerea mea despre farmec e putin diferita: apa albastra a marii/oceanului [lipsit de rechini], pe malul sau cresc palmieri din abundenta printre care forfotesc o droaie de fete imbracate sumar... :drums:

 

Putin mai incolo si mai sus se intinde un drum negru impecabil pe care poti calatori 4-500km fara sa simti decat incantare datorita curbelor frumoase care te fac sa te simti in al 9-lea cer cand vezi la stanga munti inveziti cu o caciula alba de ghetari si la stanga, dedesupt marea albastra si transparenta... :(

...etc.

 

Sper ca Coasta de Azur arata cam asa! :clap:

Daca cineva cunoaste un asemenea loc il rog sa-mi spuna si mie! Nu vreau sa mor pana nu-l vad! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa suna interesant! Dar numai cu ghid - care sa fi dat in prealabil spaga diferitelor grupari. La ce saracie e pe acolo, o motocicleta 'prafuita' merita gatul proprietarului, imi pare rau.

 

In plus... Nu multi isi permit sa isi ia liber trei luni. Eu ma simt vinovata la o saptamana de concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei tu sa face este extraordinar. Visul meu este sa fac turul Africii pe doua roti! Din pacate, mi-am programat aceasta calatorie undeva la 35-40 de ani! Mai am de asteptat...aproximativ 6-10 ani! :wave:

 

Sunt multe lucruri de pus la punct si aici nu ma refer la partea financiara! Pentru o asa experienta, 5.000-10.000 de euro (de drum) nu sunt bani multi. Logistica in schimb trebuie sa fie impecabila!

 

Sunt multi care au facut-o, chiar si singuri. Este un neamt care pe 950adv a mers singur pana la Cape Town!

 

Daca o faci, nu pot decat sa invat de pe urma experientei tale! Asa ca bafta!

 

Stau cu ochii pe tine...

 

:drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu ghid si totul organizat nu mai e aventura ...

Acum fiecare cu gusturile lui ... unora le place sa se dea la Cheia cu mobrele, unii sunt chiar care le place si canapeaua ... Mie imi place aventura, uneori dusa chiar si la extrem.

La anul voi vedea din nou Africa si sper sa reusesc tura asta exact cum o am planuita. La nevoie plec si singur, pt. ca atunci cand tot amani cu atat vei avea mai multe sanse sa nu o mai faci never ever ...

Oricum, in caz de bube (la motor, chestii) voi lasa bani in .ro si se vine frumos cineva cu avionu la Cairo sau Nairobi cu piese, scule etc :wave: Pana acolo gasesc eu un pickup ceva de la un bastinas sa ajung ... Asta normal daca e ceva naspa si nu mere rezolvat fara piesele si sculele din dotare ... Deci chiar daca as fi deficitar din punct logistic se rezolva orice :clap:

 

 

Anyway, uitati-va nitel pe siturile astea ... Mi-e ciuda ca e plin de germani, americani, englezi, italieni etc. in ture de genul, singur sau in grup ... La noi nici macar in grup n-am vazut ... :drums:

 

http://www.horizonsunlimited.com/links/index.php#Travellers

http://www.horizonsunlimited.com/tstories/

 

Si astia preferatii mei ... Tot respectu pt. varsta lor si la ce s-au bagat ...

http://www.horizonsunlimited.com/forwood/mytrip.shtml

Editat de Marcos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e cam plin de oameni cu portofele durdulii . Pentru ei un 20 000 de eurei nu e un mare efort . De ce nu mergi pe XT -350 . Unii au facut inconjurul lumii pe DR-uri de 350 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta multa!

 

Cateva probleme pe care trebuie sa le ai in vedere:

1. Granita Eritreea-Etiopia este inchisa. Regiunea de la granita Etiopia-Eritreea-Djibouti este faimosul Darfour (Danakil), unde guvernele tarilor numite nu detin controlul decat pe hartie asupra teritoriului de pe harta. Este si cea mai fierbinte regiune de pe Terra, numai crusta groasa de sare impiedicand magma sa se reverse in acest punct unde continentul african se rupe.

 

2. Singura posibilitate de a trece din Sudan catre centrul Africii este DOAR prin Etiopia. Granitele cu Ciad si Uganda sunt interzise strainilor iar regiunile de frontiera colcaie de rebeli. Este un bac ruginit ce te va trece peste un afluent al Nilului in Etiopia sau poti alege varianta unui pod, uneori inchis celor pe 2 roti din motive obscure.

 

3. Desi coasta Sudanului este un loc mirific, nu exista puncte de frontiera deschise cu Eritreea. Mai mult chiar, ti se va cere un permis pentru aceasta regiune bantuita de pirati moderni.

 

4. Singura linie de feribot dinspre Africa spre Arabia Saudita pleaca din Port Sudan catre Jeddah. Acest port deserveste orasele Mecca si Medina. Asta inseamna ca nu vei putea pune piciorul macar in regiune fara a fi musulman! De asemenea, ma indoiesc ca vei putea obtine viza pentru aceasta tara pretextand ca vrei sa o strabati pe motocicleta. Este atat de complicat incat ar trebui sa renunti la includerea A.S. in proiectul tau, in afara de ipoteza ca vrei sa faci din ea tinta ta principala. Ti se va refuza viza chiar si daca ai parul lung! Exista posibilitatea sa treci Bab el Mandeb din Djibouti (tara este sigura) dar cel mai bine e sa pui motorul pe trenul mixt din capitala etiopeana catre aceasta tara, intrucat partea etiopiana a frontierei e cu probleme. Odata sosit insa in Yemen trebuie sa te indrepti catre frontiera saudita, dar sportul national in regiune este rapirea strainilor si politia descurajeaza incursiunile solitare aici. Altfel spus, vei plati o multime de bani si vei pierde un timp foarte pretios cu trecerea stramtorii mentionate, inchirierea escortei, obtinerea autorizatiilor, etc. Iar sosit in desertul saudit, vei descoperi ca nu exista puncte de alimentare, pichete de graniceri sau drumuri in sudul desertului arab. In cel mai bun caz vei fi arestat de o patrula motorizata, intrucat accesul strainilor este interzis in regiune!

 

5. Presupun ca vei pleca in intervalul toamna-primavara. Ei bine, nu exista feribot in aceasta perioada spre Egipt din Grecia. Chiar si vara, preturile sunt foarte mari la liniile maritime regulate pentru pasageri. Alternativa (una placuta chiar) e prin Turcia - Siria - Iordania - Sinai. Daca vei intra in Israel nu vei mai pupa in viata ta intrare in vreo tara araba, sau cel putin cat vei mai avea stampila evreiasca in pasaport sau va plana asupra ta aceasta suspiciune.

 

6. (MORALA) Intoarcerea, prin Cornul Africii sau prin Peninsula Araba te va costa mult, atat financiar cat si din punct de vedere al timpului pierdut. Odata ajuns la Nairobi, cel mai bine ar fi sa continui spre Cape Town. Te asteapta multe de vazut: Lacul Victoria, Kilimanjaro, Tanganyika, Malawi, Okawango, Caprivi, Sossuflei, Table Mts, etc. Vei cheltui mult mai putin din ambele resurse. Iar de aici, sui totul pe avion cu destinatia Europa. Pentru circa 1 000 EU vei calatori atat tu cat si motorul!

 

Asta fiind spuse, iti urez bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta multa!

 

Cateva probleme pe care trebuie sa le ai in vedere:

1. Granita Eritreea-Etiopia este inchisa. Regiunea de la granita Etiopia-Eritreea-Djibouti este faimosul Darfour (Danakil), unde guvernele tarilor numite nu detin controlul decat pe hartie asupra teritoriului de pe harta. Este si cea mai fierbinte regiune de pe Terra, numai crusta groasa de sare impiedicand magma sa se reverse in acest punct unde continentul african se rupe.

 

2. Singura posibilitate de a trece din Sudan catre centrul Africii este DOAR prin Etiopia. Granitele cu Ciad si Uganda sunt interzise strainilor iar regiunile de frontiera colcaie de rebeli. Este un bac ruginit ce te va trece peste un afluent al Nilului in Etiopia sau poti alege varianta unui pod, uneori inchis celor pe 2 roti din motive obscure.

 

3. Desi coasta Sudanului este un loc mirific, nu exista puncte de frontiera deschise cu Eritreea. Mai mult chiar, ti se va cere un permis pentru aceasta regiune bantuita de pirati moderni.

 

4. Singura linie de feribot dinspre Africa spre Arabia Saudita pleaca din Port Sudan catre Jeddah. Acest port deserveste orasele Mecca si Medina. Asta inseamna ca nu vei putea pune piciorul macar in regiune fara a fi musulman! De asemenea, ma indoiesc ca vei putea obtine viza pentru aceasta tara pretextand ca vrei sa o strabati pe motocicleta. Este atat de complicat incat ar trebui sa renunti la includerea A.S. in proiectul tau, in afara de ipoteza ca vrei sa faci din ea tinta ta principala. Ti se va refuza viza chiar si daca ai parul lung! Exista posibilitatea sa treci Bab el Mandeb din Djibouti (tara este sigura) dar cel mai bine e sa pui motorul pe trenul mixt din capitala etiopeana catre aceasta tara, intrucat partea etiopiana a frontierei e cu probleme. Odata sosit insa in Yemen trebuie sa te indrepti catre frontiera saudita, dar sportul national in regiune este rapirea strainilor si politia descurajeaza incursiunile solitare aici. Altfel spus, vei plati o multime de bani si vei pierde un timp foarte pretios cu trecerea stramtorii mentionate, inchirierea escortei, obtinerea autorizatiilor, etc. Iar sosit in desertul saudit, vei descoperi ca nu exista puncte de alimentare, pichete de graniceri sau drumuri in sudul desertului arab. In cel mai bun caz vei fi arestat de o patrula motorizata, intrucat accesul strainilor este interzis in regiune!

 

5. Presupun ca vei pleca in intervalul toamna-primavara. Ei bine, nu exista feribot in aceasta perioada spre Egipt din Grecia. Chiar si vara, preturile sunt foarte mari la liniile maritime regulate pentru pasageri. Alternativa (una placuta chiar) e prin Turcia - Siria - Iordania - Sinai. Daca vei intra in Israel nu vei mai pupa in viata ta intrare in vreo tara araba, sau cel putin cat vei mai avea stampila evreiasca in pasaport sau va plana asupra ta aceasta suspiciune.

 

6. (MORALA) Intoarcerea, prin Cornul Africii sau prin Peninsula Araba te va costa mult, atat financiar cat si din punct de vedere al timpului pierdut. Odata ajuns la Nairobi, cel mai bine ar fi sa continui spre Cape Town. Te asteapta multe de vazut: Lacul Victoria, Kilimanjaro, Tanganyika, Malawi, Okawango, Caprivi, Sossuflei, Table Mts, etc. Vei cheltui mult mai putin din ambele resurse. Iar de aici, sui totul pe avion cu destinatia Europa. Pentru circa 1 000 EU vei calatori atat tu cat si motorul!

 

Asta fiind spuse, iti urez bafta.

 

Un post foarte coerent :drums:

Feribot Grecia-Egipt stiu ca sunt foarte scumpe ... am gasit la 550 euro pt mine si moto ... Sunt si in mai si in iunie deci e oke ...

 

Problemele intre Etiopia si Eritrea le cunosc .. Eritrea s-a rupt de etiopia si au fost in razboi pana pe la sfarsitul anilor `90 ... Acum s-au mai calmat apele ...

Oricum, in cazul in care accesul in Eritrea e interzis nu e bai, se poate Etiopia-Djibouti-Yemen-Arabia Saudita ... Feribotul Djibouti-Yemen merge cam tot timpul ...

(vezi aici exemplu http://www.horizonsunlimited.com/forwood/djibout1.shtml )

Chestia nasoala este ca la solutia Djibouti-Yemen ca mai trebuie obtinuta o viza in plus pt. Yemen, dar nu e bai :wave:

Referitor la portul Jeddah, nu ai treaba ca esti crestin/strain ... Inclusiv si in Mecca nu te opreste nimeni sa intri, insa nu este recomandat intrucat s-ar putea sa primesti o caramida in cap&shit :clap:

(vezi aici ex feribot Sudan-Arabia Saudita http://www.horizonsunlimited.com/forwood/sudan1.shtml)

 

 

De mers pana la Cape Town ar fi fain, insa costa mult mai mult de 1000 de euro sa ajungi si tu si moto inapoi in .ro sau europa ... Daca as avea sustinerea financiara necesara as face asta, ba chiar m-as intoarce pe coasta de vest inapoi, as iesi mai ieftin decat sa aduc moto pe vapor/avion de acolo ...

Totusi momentan cu intoarcere prin Arabia saudita m-as incadra in $ ... Asa ca asta ramane traseul doar cu o posibila modificare prin Djibouti ... O sa aflu de la consulat sau de la mae sigur ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Marcos'

Daca mergi cu ghid si totul organizat nu mai e aventura ...

Acum fiecare cu gusturile lui ... unora le place sa se dea la Cheia cu mobrele, unii sunt chiar care le place si canapeaua ... Mie imi place aventura, uneori dusa chiar si la extrem.

 

 

 

Mi-a placut cum le-ai zis-o...

 

Man, sunt alaturi de tine si sper sa-ti implinesti visul...si sper sa mai gasesti pe cineva sa mearga cu tine,de unul singur e si periculos si nici nu ai cu cine sa schimbi o vorba...

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat azi la ambasada Etiopiei din Viena (nu au ambasada in .ro). Granita cu Eritrea este momentan inchisa ... Insa mi-au spus ca au granita deschisa cu Djibouti, iar daca tin mortis, din Djibouti se poate trece in Eritrea ...

O veste buna tot mi-au dat, nu e nevoie de carnet de trecere prin vama in Etiopia :cheers: Daca pana la anul renunta si Egiptul la prostia asta as economisi o groaza de banuti nemaifacand carnetul ...

De asemeni vizele pt. Etiopia se pot emite si la frontiera, insa prefer sa o obtin din timp (o fuga pana la Viena sau in drum :cheers: ).

 

La un telefon cu ambasada Keniei am primit numai vesti bune :lol: De anul acesta este deschisa granita cu Sudanul :cheers:

 

Asa ca, traseul se modifica astfel :

Romania-Bulgaria-Grecia-Egipt-Sudan-Kenia-Etiopia-Djibouti-Yemen-Arabia Saudita-Iordan-Siria-Turcia-Bulgaria-Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat azi la ambasada Etiopiei din Viena (nu au ambasada in .ro). Granita cu Eritrea este momentan inchisa ... Insa mi-au spus ca au granita deschisa cu Djibouti, iar daca tin mortis, din Djibouti se poate trece in Eritrea ...

O veste buna tot mi-au dat, nu e nevoie de carnet de trecere prin vama in Etiopia :cheers: Daca pana la anul renunta si Egiptul la prostia asta as economisi o groaza de banuti nemaifacand carnetul ...

De asemeni vizele pt. Etiopia se pot emite si la frontiera, insa prefer sa o obtin din timp (o fuga pana la Viena sau in drum :cheers: ).

 

La un telefon cu ambasada Keniei am primit numai vesti bune :lol: De anul acesta este deschisa granita cu Sudanul :cheers:

 

Asa ca, traseul se modifica astfel :

Romania-Bulgaria-Grecia-Egipt-Sudan-Kenia-Etiopia-Djibouti-Yemen-Arabia Saudita-Iordan-Siria-Turcia-Bulgaria-Romania

Nu este posibil sa treci din Sudan direct in Kenya.

Deci, vei trece de doua ori prin Etiopia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este posibil sa treci din Sudan direct in Kenya.

Deci, vei trece de doua ori prin Etiopia.

De la ambasada Keniei din Germania (nici astia nu au ambasada in .ro) mi s-a zis ca de anul acesta este deschisa granita ... In fine, daca m-au mintit, trec de 2 ori prin Etiopia, dar totusi nu cred ca aveau motiv :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult succes la tur.Anul trecut am organizat un tur de Turcia(20 sept-10 oct 2006) pina la granita cu Armenia,Georgia,Iran,Syria.8000 km -3 sapt.,2 motociclete(Aprilia RST Futura si Haiabusa) si trei persoane.Afost fabulos.Anul acesta organizam un tur de Siria si Jordania in octombrie.Te informam cind ne intoarcem despre calatorie.Anul acesta mergem 4 pers cu 2 motoare.

 

poze din Turcia

post-9131-1180291971_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult succes la tur.Anul trecut am organizat un tur de Turcia(20 sept-10 oct 2006) pina la granita cu Armenia,Georgia,Iran,Syria.8000 km -3 sapt.,2 motociclete(Aprilia RST Futura si Haiabusa) si trei persoane.Afost fabulos.Anul acesta organizam un tur de Siria si Jordania in octombrie.Te informam cind ne intoarcem despre calatorie.Anul acesta mergem 4 pers cu 2 motoare.

 

poze din Turcia

post-9131-1180368605_thumb.jpg

post-9131-1180368763_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Misto planificare

Noi (eu, Bogdan + Mihaela si Paula - prietenele) vom face un tur al Marii Negre vara asta cu 2 BMW 1150 GS adv...29/06/2007 e plecarea

wwww.blackseatour2007.ro e site=ul

Am aflat tirziu de tine...poate te cooptam daca aveai kef.

De la ACR iti trebuie permis de conducere international - cam 150 de euro..valabil un an si "Carnet de passage" care e un act de import temporar al motorului, fara taxe...pt majoritatea tarilor il platesc firmele in anumite conditii...unele tari arabe il cer obligatoriu...e cam 500 de euro:(

din experienta de pregatiri pt BST2007 iti pot recomanda...> rabdare de inger cu bucataria consular-administrativa si fa copii de pe orice act in 3 exemplare-glumesc:)

succes...si poate daca gasesc timp si resurse financiare ma gindesc sa ma lipesc de tura africii 2008:) daca o fi cazul:) sa ne intoarcem noi intregi din caucaz:)

un schimb de linkuri facem?

Tafu

pS..incercasem sa iti scriu textul de mai sus pe site. ca si comentariu...da e bun si aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...