Sari la conținut

O Alegere Inteleapta Sau Riscanta?


Sawyer
 Share

Postări Recomandate

Am de gand cam intr-un an sa-mi schimb "jucaria"! Momentan am un CBR600F3 si spun eu ca ma descurc destul de bine. Doresc insa sa fac trecerea pe un 1000. Acum dupa o analiza mi-au ramas cateva variante. Fie raman pe 600 si imi iau un CBR600 f4i, fie un CBR 954RR(dar e ceva mai scump), fie un 900RR Fireblade sau las Honda deoparte si trec pe Aprilia, modelul RSV 1000 Mille. Acuma despre Aprilia nu prea cunosc multe lucruri. Nu va ascund ca si Ducati ar fi fost o varianta insa m-a dezamagit fiabilitatea care in comparatie cu Honda e....well....incomparabila :wave: ! Va intreb pe voi cei care aveti experienta merita Aprilia RSV 1000 Mille in loc de Honda(toate modelele de mai sus)? E mare diferenta la capitolul fiabilitate? Si va rog...daca aveti sfaturi de genul...esti prea neexperimentat pentru 1000 nu le postati. Nu o spun cu rautate dar am mai explicat de cateva ori ca nu-s nebun sau sinucigas si ma gandesc la integritatea mea corporala inainte de a trage de gaz. Astept raspunsuri... :drums:

 

P.S. Poate vi se pare ca ma gandesc cam devreme la ce model sa-mi iau peste un an insa trebuie sa-mi planific bugetul, si poate pana la urma acel an se transforma in jumatate de an...

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pozitia de pilotaj de pe Aprilia RSV 1000 R e destul de descurajatoare pt escapadele montane:saua inalta , ghidonul plasat extrem de jos si pozitia "integrata" a motociclistului solicita eforturi considerabile din partea acestuia , mai ales fiindca manevrabilitatea nu este unul din punctele forte ale supersportivei peninsulare . Nobila versine Factory a iesit , ce-i drept , victorioasa in megatestul Master Bike 2006 si calitatile surorii "normale" sunt similare : stabilitate si precizie maxima in viraje , capacitate practic nelimitata in inclinare , feed-backul perfect al sistemului de rulare cu suspensii reglate ferm - toate acestea insa , pe trasee rapide .

Fiindca , desi furca upside-down "niveleaza" eficient denivelarile lungi , pe soselele cu cratere raspunsul ei devine nervos si trepidant . Iar in "acele de par" devine evidenta lipsa de cuplu de sub 3000rpm a motorului V2 la 60 de grade , la viteza de 25 km/h fiind necesara iesirea "din ambreiaj" din curbele stranse; in plus , actionarea manetei acestuia nu este deloc usoara . In aceste conditii , puterea ametitoare dezvoltata in zonele inalte de turatie nu mai conteaza , ca si franele fata Brembo excelente , din moment ce frana spate este foasrte dozabila . Alte detalii criticabile : cricul lateral nu asigura , la parcare , o pozitie stabila motocicletei in greutate de 214 kg , iar oglinzile retrovizoare vibreaza puternic si nu ofera un camp vizual suficient . Alt amanunt : pozitia comutatorului semnalizatoarelor este inversata inexplicabil cu cea a claxonului , ceea ce poate duce la situatii ilare . Concluzia noastra ramane oricum aceeasi : Aprilia RSV 1000 R este clar destinata circuitelor de viteza . "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si va rog...daca aveti sfaturi de genul...esti prea neexperimentat pentru 1000 nu le postati. Nu o spun cu rautate dar am mai explicat de cateva ori ca nu-s nebun sau sinucigas si ma gandesc la integritatea mea corporala inainte de a trage de gaz.

 

 

Cred ca am jignit rau pe cativa cu aceasta afirmatie...adik 55 de oameni au vazut topicul si doar unul a raspuns...speram sa obtin ceva mai mult ajutor but sfaturile lui Klin sunt super binevenite. Still waitin'.... :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am jignit rau pe cativa cu aceasta afirmatie...adik 55 de oameni au vazut topicul si doar unul a raspuns...speram sa obtin ceva mai mult ajutor but sfaturile lui Klin sunt super binevenite. Still waitin'.... :drums:

 

Pai.. cu fiabilitatea clar nu o sa fie ca la Honda, asta pot sa-ti spun sigur. La Aprilia Mille, ca si la Ducati, trebuie sa ai grija de ea, s-o intretii cum trebuie daca vrei sa te tina. Se zice despre Mille ca are o pozitie foarte buna in sa pentru un supersport, rideri de toate marimile simtindu-se in largul lor la ghidon. Trage foarte bine la turatii medii, are un echilibru excelent, suspensii foarte ca lumea (pentru sport, nu pentru altceva). Intr-o perioada era considerata in Top 3 Best Supersport, langa GSX-R 750 si, ulterior, 1000 si Ducati 996/999.

Va trebui sa fii pregatit pentru costuri de exploatare mai mari decat la Honda si sa ai mai mare grija cand o cumperi sa nimeresti un exemplar ingrijit, ca sa minimizezi sansele aparitiei unor probleme.

Daca ar fi banul meu, as prefera RSV-ul in loc de Fireblade 954. Despre asta stiu cam asa: e destul de brutala din punctul de vedere al caracteristicii de cuplu (foarte ne-Honda la capitolul asta), se misca bine pe viraje, e usoara si destul de manevrabila. Cu fiabilitatea sta OK, dar consuma si 10-12 litri/100 km in oras, si nu consuma cu adevarat putin niciodata.

Bafta, orice-ai alege!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai.. cu fiabilitatea clar nu o sa fie ca la Honda, asta pot sa-ti spun sigur. La Aprilia Mille, ca si la Ducati, trebuie sa ai grija de ea, s-o intretii cum trebuie daca vrei sa te tina. Se zice despre Mille ca are o pozitie foarte buna in sa pentru un supersport, rideri de toate marimile simtindu-se in largul lor la ghidon. Trage foarte bine la turatii medii, are un echilibru excelent, suspensii foarte ca lumea (pentru sport, nu pentru altceva). Intr-o perioada era considerata in Top 3 Best Supersport, langa GSX-R 750 si, ulterior, 1000 si Ducati 996/999.

Va trebui sa fii pregatit pentru costuri de exploatare mai mari decat la Honda si sa ai mai mare grija cand o cumperi sa nimeresti un exemplar ingrijit, ca sa minimizezi sansele aparitiei unor probleme.

Daca ar fi banul meu, as prefera RSV-ul in loc de Fireblade 954. Despre asta stiu cam asa: e destul de brutala din punctul de vedere al caracteristicii de cuplu (foarte ne-Honda la capitolul asta), se misca bine pe viraje, e usoara si destul de manevrabila. Cu fiabilitatea sta OK, dar consuma si 10-12 litri/100 km in oras, si nu consuma cu adevarat putin niciodata.

Bafta, orice-ai alege!

 

 

Despre Fireblade 954 am ami auzit de la cineva aceste afirmatii insa nu prea le-am luat in considerare...se pare insa ca intradevar e cam nespecifica Hondelor si papa multa benzina. Iar la capitolul RSV aud diferite pareri. Unii spun ca pozitia sportiva e extrem de incomoda in oras sau la drumuri scurte(genul de plimbari pe care le fac de obicei) altii lauda din plin aceasta pozitie spunand ca ofera un feeling extraordinar. Aud de la altii ca finisajele sunt cam...pai cum sa pun problema...italiene si intradevar costurile de exploatare sunt destul de mari si greu gasesti una in stare buna. Sincer acum nu stiu...vad ca cei care nu doresc probleme cu motorul cam fug de italiene...dar tare ma tenteaza :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde pentru ce vrei motorul. eu as alege honda 100%. eu cand aleg un motor il aleg dupa posibilitatile de tuning, gasirea pieselor de schimb si multe altele. alege tu ce vrei. bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cineva pe aici cu un RSV Mille sa-mi spuna si mie cum se simte unul?

 

 

...eu de la RSV...,am doar motorul(Aprilia caponord),bine depotenziat(100cp),pot sa-ti spun ca e o bomba,

singura problema,lipsa de cuplu,sub 3000rpm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre Fireblade 954 am ami auzit de la cineva aceste afirmatii insa nu prea le-am luat in considerare...se pare insa ca intradevar e cam nespecifica Hondelor si papa multa benzina. Iar la capitolul RSV aud diferite pareri. Unii spun ca pozitia sportiva e extrem de incomoda in oras sau la drumuri scurte(genul de plimbari pe care le fac de obicei) altii lauda din plin aceasta pozitie spunand ca ofera un feeling extraordinar. Aud de la altii ca finisajele sunt cam...pai cum sa pun problema...italiene si intradevar costurile de exploatare sunt destul de mari si greu gasesti una in stare buna. Sincer acum nu stiu...vad ca cei care nu doresc probleme cu motorul cam fug de italiene...dar tare ma tenteaza :cheers:

Sincer daca te tenteaza italienele atunci ia una.

Nu iti fa probleme cum ca o sa ai probleme (de orice gen) cu Aprilia in comparatie cu Honda.

La tehnologia aia atat de avansata diferentele de fiabilitate sunt minime.

Poate ca aprilia te va costa mai mult dar deaca iti doresti aprilia ia-ti aprilia.

Las ideile de genul cum ar fi daca...ia-o

Mai rea (sau mai buna) ca Honda oricum nu are cum sa fie cu mult.

Vrei Aprilia ia-ti Aprilia. :cheers:

Asa macar o sa fii mai iesit din comun caci cam toata lumea are Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai comparati aprilia cu ducati, doar pt ca sunt ambele italiene. Dak iti iei aprilia trebuie sa fi foarte sigur ca iti doresti motor V2, adik trebuie sa iti placa f mult V2, si daca intradevar iti place V2 atunci clar aprilia trebuie sa fie raspunsul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer daca te tenteaza italienele atunci ia una.

Nu iti fa probleme cum ca o sa ai probleme (de orice gen) cu Aprilia in comparatie cu Honda.

La tehnologia aia atat de avansata diferentele de fiabilitate sunt minime.

Poate ca aprilia te va costa mai mult dar deaca iti doresti aprilia ia-ti aprilia.

Las ideile de genul cum ar fi daca...ia-o

Mai rea (sau mai buna) ca Honda oricum nu are cum sa fie cu mult.

Vrei Aprilia ia-ti Aprilia. :cheers:

Asa macar o sa fii mai iesit din comun caci cam toata lumea are Honda.

 

 

:cheers: Hai ca ai fost tare la faza cu toata lumea are Honda...dar Kawa nu am de gand sa-mi iau sigur(no offence). Si la inceput inainte de Honda era foarte tentat sa imi iau Ducati. M-am urcat pe una si mi-a trecut tot cheful. De asta imi este mai frica...cum spune si SILVIU.C sa nu fie fum fara foc cu Aprilia. M-am mai urcat si pe Yamaha sau Suzuki(Kawa recunosc ca nu am incercat) din aceeasi categorie cu CBR F-ul meu insa parca ceva le lipseste. La asta ma refer defapt...poate oferi Aprilia mai mult decat Honda la capitolul senzatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce intelegi prin "senzatii" ? Viteza max , manevrabilitate , acceleratie , whellie...

 

 

Feeling-ul unei Honda. Te simti pe ea de parca ai fi corp comun. La asta cred ca se refera :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Feeling-ul unei Honda. Te simti pe ea de parca ai fi corp comun. La asta cred ca se refera :cheers:

 

 

Cik cine stie cunoaste :cheers: ! Asa e...nu ma intereseaza viteza maxima sau puterea exorbitanta...vreau o motocicleta care sa te faca sa te simti natural...bine spus "corp comun". M-am urcat recent pe Thundercatul unui prieten si desi e putin tunnat si la capitolul acceleratie sta ceva mai bine, am simtit ca ceva lispseste...simteam ca motorul nu comunica cu mine asa cum o face cel al CBR-ului. Am inteles ca mai sunt si cateva Suzuki-uri care orefera aceeasi senzatie, si deasemenea noul Daytona 675(care insa este putin cam mic ptr gustul meu). Insa in cele din urma m-am hotarat: fie va fi Honda fie Aprilia RSV Mille(nu alta ptr ca restul modelelor le gasesc destul de uratzele). De aceea sunt asa de interesat de Aprilia. Honda stiu ce inseamna insa pe Aprilia nici nu m-am asezat...dapai sa merg. Oricum din sfaturile venite pana in prezent trag cooncluzia ca lumea tenteaza sa spuna Honda, iar daca insist neaparat Aprilia nici asta nu ar fi o solutie proasta. Anyway multumesc pentru sfaturi tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cik cine stie cunoaste :crack: ! Asa e...nu ma intereseaza viteza maxima sau puterea exorbitanta...vreau o motocicleta care sa te faca sa te simti natural...bine spus "corp comun". M-am urcat recent pe Thundercatul unui prieten si desi e putin tunnat si la capitolul acceleratie sta ceva mai bine, am simtit ca ceva lispseste...simteam ca motorul nu comunica cu mine asa cum o face cel al CBR-ului. Am inteles ca mai sunt si cateva Suzuki-uri care orefera aceeasi senzatie, si deasemenea noul Daytona 675(care insa este putin cam mic ptr gustul meu). Insa in cele din urma m-am hotarat: fie va fi Honda fie Aprilia RSV Mille(nu alta ptr ca restul modelelor le gasesc destul de uratzele). De aceea sunt asa de interesat de Aprilia. Honda stiu ce inseamna insa pe Aprilia nici nu m-am asezat...dapai sa merg. Oricum din sfaturile venite pana in prezent trag cooncluzia ca lumea tenteaza sa spuna Honda, iar daca insist neaparat Aprilia nici asta nu ar fi o solutie proasta. Anyway multumesc pentru sfaturi tuturor!

O f doamneee..nuuuuuuuuuu...iar Honda.... :cheers: :cheers: :cheers:

Indiferent ce va fi sa o stapanesti sanatos. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O f doamneee..nuuuuuuuuuu...iar Honda.... :cheers: :cheers: :lol:

Indiferent ce va fi sa o stapanesti sanatos. :crack:

 

Offff nuuuuuuuuuuu...iar ne luam la cearta cu Honda?....eventual vs Kawa?...glumesc omule...nu stiu ce sa spun...asa cum tu te-ai atasat de Kawa...eu de Honda. Merci pentru urari! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo...are idee cineva cat papa la suta un RSV de 1000? Mult peste valoarea unui 600? V2 is mai pofticioase la benzina sau cer ceva mai putin?

 

OMG...am vazut niste poze cu ghidonul unui Mille din 2000...initial am avut impresia ca e al unei motociclete din era trecuta...serios...design 0 iar finisajele oribile. Are cineva niste poze cu ghidonul motocicletei in cauza? Poate am vazut eu poze a vreunui exemplar mai chinuit si neingrijit :cheers:

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ti-ai lua un 1000 si nu un 600? cand ai raspuns pertinent la intrebarea asta cauta-ma. daca e doar o ambitie cu baietii, cine are mobra mai mare....ia-ti 1000. da bine si la terasa. merge si cu 30km/h mai repede ca un 600. e si mai greu de pus puterea pe asfalt...

oricum, Aprilia RSV mille are Denis (SBZ) de vanzare si e chiar scula. dar nu e pt. amatori.

si zici ca esti cumpatat si nu o sa tragi de gaz? atunci de ce sa iti iei miar? iar daca vrei sa folosesti in mod constant puterea aia pe care o are miarul in plus iti spun de pe acum RIP.

crede-ma ca am trecut si eu prin etapele astea si dupa cbr600f2 mi-am luat XX. dupa care am revenit la 600 ca nu foloseam puterea aia in plus. acum ma gandesc la un naked sau enduro touring ca-s mai lumesti si pozitia de pe supersport e exclusiv pentru circuit unde nu stai pe mobra ci te misti din stanga in dreapta. pt mers drept, sunt multe mobre comode. vrei super sport? hai sa iti dau 600rr-ul meu dar daca nu il duci la circuit o sa fie ca un cal de curse pus sa traga trasura prin oras.

Nu face si tu greseala pe care am facut-o eu, si multi altii.

Bafta!

 

ps: am mai dat sfatul asta multora si numai unul a ascultat. se bucura inca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ti-ai lua un 1000 si nu un 600? cand ai raspuns pertinent la intrebarea asta cauta-ma. daca e doar o ambitie cu baietii, cine are mobra mai mare....ia-ti 1000. da bine si la terasa. merge si cu 30km/h mai repede ca un 600. e si mai greu de pus puterea pe asfalt...

oricum, Aprilia RSV mille are Denis (SBZ) de vanzare si e chiar scula. dar nu e pt. amatori.

si zici ca esti cumpatat si nu o sa tragi de gaz? atunci de ce sa iti iei miar? iar daca vrei sa folosesti in mod constant puterea aia pe care o are miarul in plus iti spun de pe acum RIP.

crede-ma ca am trecut si eu prin etapele astea si dupa cbr600f2 mi-am luat XX. dupa care am revenit la 600 ca nu foloseam puterea aia in plus. acum ma gandesc la un naked sau enduro touring ca-s mai lumesti si pozitia de pe supersport e exclusiv pentru circuit unde nu stai pe mobra ci te misti din stanga in dreapta. pt mers drept, sunt multe mobre comode. vrei super sport? hai sa iti dau 600rr-ul meu dar daca nu il duci la circuit o sa fie ca un cal de curse pus sa traga trasura prin oras.

Nu face si tu greseala pe care am facut-o eu, si multi altii.

Bafta!

 

ps: am mai dat sfatul asta multora si numai unul a ascultat. se bucura inca :cheers:

 

 

La intrebarea de ce imi iau miar...pai ptr ca RSV Mille nu e de 600...daca era imi luam de 600. Am renuntat la ideea de 1000 ptr orice alt motor...alegerea se face intre Aprilia RSV si CBR600 f4.

Nu e nevoie sa mi-o imprumuti ptr ca stiu de ce in stare...serios...chiar stiu :cheers:

Sant constient de ce inseamna 1000, asta e si motivul ptr ca ma framanta ideea. Daca ar fi fost de 600...nici nu mai intrebam pe forum. Oricum...sfatul e super binevenit si crede-ma am sa tin cont de el. Deja ma dezamageste RSV si cred ca ramane 600 f4. E si touring, arata si bine...si daca vrei sa fie sportiva..e si asta cand ai nevoie. Corect? :cheers:

 

P.S.: chiar nu ma intereseaza ce au de spus baietzii de la terasa...si nici fetele care vor o tura in spate...si prietena m-a convins ca nu e nevoie de 1000(ea are de 600)...asa ca bye bye Aprilia? Si nu o spun cu regret!

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...