Sari la conținut

Postări Recomandate

Am de dat asa:

 

1 parbriz stock de TA model 91. - neg.

1 pereche semnalizari spate stock... - neg - model 91, dar cred ca merg la toate.

1 prindere topcase metal, gen GIVI. (copie) gea GIVI e de plastic, asta e de metal. - neg

1 pinion fata (folosit dar in stare f. buna) - pt modele 87-90 - neg.

 

mentionez ca pt doritori le trimit prin posta din Cehia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti toate informatiile de care ai nevoie la sectiunea "download" a forumului Transalp.ro unde gasesti manualele:

adica AICI si AICI.

 

Ca idee, daca m-am uitat io unde trebuie prin manual, ai de schimbat:

- bujii - DPR8EA-9 (daca-s de la NGK)

- filtru ulei - F301 (daca-i Champion) - vezi Louis.de

- ulei - SAE 10W40 - 2,4 l (iti recomand Motul 5100 semisintetic - raport bun pret/calitate - 4l=100RON) - vezi reprezentanta Motul

- filtru aer (daca e imbacsit) - 17230-MM9-000 (daca-i DELO) - vezi Louis.de

- lichid racire - 1,75 l (solutie 50% apa distilata - 50% antigel concentrat - Al friendly)

- lichid frana (pe circuitul frana fata si circuitul frana spate) - DOT 4

- ulei furca - 5W, 549 cmc, 125 mm

- verificare nivel electrolit in baterie si densitate (trebuie sa fie 1,28)

- WD40 la contacte si intrerupatoare (care probabil au avut de suferit de atata stat) si cabluri (ambreiaj, acceleratie, soc).

 

Consumabilele gen bujii, filtre, lichid de frana, ulei furca, electrolit, WD40 etc. gasesti pe la orice magazin cu profil moto. Lichid de racire - la orice benzinarie.

 

Daca mi-a scapat ceva sunt sigur c-o sa ma completeze cineva.

 

"Succesuri" nebanuite.

 

Multumesc mult.

Vreau sa-mi schimb si uleiul in furci. Am inteles ca am fi bine sa schimb si semerigurile (cate unul din cauciu si unul din metal la fiecare furca? Am inteles eu bine?) Astia de unde pot sa-i iau? Ca nu am gasit cat am cautat zilele astea. Si la Honda nu vreau sa ma duc, ca am dat deja de ceva vreme vreo 80-90 lei pe melcul de la roata (vitezometru) si nu am avut nevoie de el. Si mai e si din plastic...

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o curiozitate "tipic scârțară".... de ce se schimba uleiul in furca? De dragul schimbatului? Cine il solicita asa mult acolo incat se uzeaza asa repede? Cum va dati seama ca trebuie schimbat? Cine are maini asa fine sa simta cum ar trebuie sa amortizeze?

De cu riozitate. Mie unul mi se pare .... asa... daca nu curg telescoapele, de ce sa umbli... si oricum nu e treaba tocmai placuta si usoara.. din toate cate sunt pe o motocicleta mi se pare treaba cea mai scarboasa de facut..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in interiorul telescoapelor este un fel de piston din aluminiu ce freaca peinteriorul jambelor. Dupa ceva vreme uleiul se "polueaza" cu pulbere foarte fina de aluminiu rezultata din frecarea aceasta si nu mai are proprietatile care trebuie sa le aibe. De aceea se schimba uleiul din telescoape. In plus acel piston ar trebui schimbat dupa ceva vreme pentru ca nu mai etanseaza pe interiorul jambelor asa cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK,

Dar de unde pot lua semeringurile? Sa nu spuneti de la Honda, ca nu mai am o bani pt vilele lor...

 

 

incearca la mymoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai decat un simering pentru fiecare telescop.

Nu imi dau seama despre ce parti metalice vorbesti.

Poaste le-ai confundat cu sigurantele care tin simeringurile la locul lor.

Care nu ai de ce sa le schimbi decat daca le rupi.

Succes.

Oricum urmeaza si la mine operatiunea de schimb

. Ceau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in interiorul telescoapelor este un fel de piston din aluminiu ce freaca peinteriorul jambelor. Dupa ceva vreme uleiul se "polueaza" cu pulbere foarte fina de aluminiu rezultata din frecarea aceasta si nu mai are proprietatile care trebuie sa le aibe. De aceea se schimba uleiul din telescoape. In plus acel piston ar trebui schimbat dupa ceva vreme pentru ca nu mai etanseaza pe interiorul jambelor asa cum trebuie.

 

Ok, multumesc de explicatie, acum inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am de vanzare urmatoarele:

 

Oglinzi - 30 Ron

 

Cauciucuri SH Pirelli MT 90 Scorpion S/T (fata 80%, spate 40%)

post-35895-1232357226_thumb.jpg

post-35895-1232357247_thumb.jpg

post-35895-1232357280_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am de vanzare urmatoarele:

 

Oglinzi - 30 Ron

 

Cauciucuri SH Pirelli MT 90 Scorpion S/T (fata 80%, spate 40%)

 

Salut

 

Poti trimite in Bucuresti prin posta, cu ramburs, oglinda de pe partea dreapta (daca are geamul original - cel care micsoreaza imaginea)? Si la ce pret?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am de vanzare urmatoarele:

 

Oglinzi - 30 Ron

 

Cauciucuri SH Pirelli MT 90 Scorpion S/T (fata 80%, spate 40%)

 

Salut!

 

Oglinda nu e original, si vand amandoua, nu separat, la pret de 30 RON.

 

Eu am luat una de original SH la pret de 30 oiro.

 

Salut

 

Poti trimite in Bucuresti prin posta, cu ramburs, oglinda de pe partea dreapta (daca are geamul original - cel care micsoreaza imaginea)? Si la ce pret?

 

Merci

 

Daca vrei, trimit prin ramburs, pretu va fi 30 Ron + taxa de livrare.

 

Sal, IRA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Hai ca eu tot nu m-am lamurit...

Atasat se afla un desen cu interiorul telescoapelor. Eu am gasit ca ar fi 3 semeringuri:

 

nr. 10 - SKU: 51412-KF0-003

RING, BACK-UP (Honda Motorcycle Code 1419332)

 

nr. 16 - SKU: 51437-KF0-003

RING, PISTON (Honda Motorcycle Code 1419373)

 

nr. 18 - SKU: 51447-KA4-711

RING, OIL SEAL STOPPER (Honda Motorcycle Code 1321868)

 

Sau ma insel?

E cineva ce le-a schimbat si ma poate ajuta cu aceasta informatie?

Merci,

Vice.

post-16335-1232387055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am primit acum ceva timp doua carburatoare Keihin de pe un transalp de 400, avand intentia sa le pun pe niprul meu. De la carburatoare lipsesc doua piese (jiglere cred - am incercuit cu rosu in poze). puteti sa imi spuneti care sunt acele piese lipsa si unde pot gasi?

problema a doua este ca am vazut in interior un cilindru negru de plastic, care se ridica pe masura ce suflam aer prin stutul marcat cu verde in poza. presupun ca este un reglaj de aer in functie de cantitatea necesara la o anumita turatie (deschis mai mult la turatii inalte - mai mult aer). unde as putea conecta acest stut, de unde sa ii vina aer cu presiune? ca daca ar fi fost vacuumatic, imi era mai usor, dar asa nu ma prind. la transalp de unde ii vine aerul? ma gandesc ca nu ar fi o problema sa elimin acest cilindru (sa-l blochez in pozitia cea mai de sus), ceea ce ar duce la reprize mai slabe, dar fara alte probleme.

post-8071-1232397699_thumb.jpg

post-8071-1232397716_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Hai ca eu tot nu m-am lamurit...

 

nr. 18 - SKU: 51447-KA4-711

RING, OIL SEAL STOPPER (Honda Motorcycle Code 1321868)

 

Sau ma insel?

E cineva ce le-a schimbat si ma poate ajuta cu aceasta informatie?

Merci,

Vice.

Ala e singurul simering (oil stopper)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am primit acum ceva timp doua carburatoare Keihin de pe un transalp de 400, avand intentia sa le pun pe niprul meu. De la carburatoare lipsesc doua piese (jiglere cred - am incercuit cu rosu in poze). puteti sa imi spuneti care sunt acele piese lipsa si unde pot gasi?

problema a doua este ca am vazut in interior un cilindru negru de plastic, care se ridica pe masura ce suflam aer prin stutul marcat cu verde in poza. presupun ca este un reglaj de aer in functie de cantitatea necesara la o anumita turatie (deschis mai mult la turatii inalte - mai mult aer). unde as putea conecta acest stut, de unde sa ii vina aer cu presiune? ca daca ar fi fost vacuumatic, imi era mai usor, dar asa nu ma prind. la transalp de unde ii vine aerul? ma gandesc ca nu ar fi o problema sa elimin acest cilindru (sa-l blochez in pozitia cea mai de sus), ceea ce ar duce la reprize mai slabe, dar fara alte probleme.

 

Chestia incercuita cu verde nu se conecteaza la nimic, trebuie sa aiba legatura cu un furtun lasat liber, este pentru echilibrarea presiunii cu cea atmosferica.

Chestia cu rosu nu stiu, la mine este astupata.

Carburatorul este VACUUMATIC, sertarasul se ridica singur pe masura ce accelerezi, are o membrana in cap care il ridica cand se formeaza depresiune. Nu bloca sertarasul, nu ai nici o treaba cu el.

 

Oricum, carburile la TA functioneaza impreuna, au o singura parghie de acceleratie care trece prin ele, ele in mod normal sunt unite si sincronizate. Nu stiu cum ai putea sa le folosesti pe Nipra...

 

 

 

La transalp aerul vine cand se deschid clapetele de acceleratie si se creaza depresiune.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la carburatoare lipsesc doua piese (jiglere cred - am incercuit cu rosu in poze). puteti sa imi spuneti care sunt acele piese lipsa si unde pot gasi?

.....

problema a doua este ca am vazut in interior un cilindru negru de plastic, care se ridica pe masura ce suflam aer prin stutul marcat cu verde in poza.

Acolo intra pistonasele de la cablul de soc, imbogateste amestecul prin aport de benzina, ca la ETZ

..........

Aceste carburatoare (de Transalp) au atat clapeta de acceleratie (ca la Dacie) cat si pistonas cu ac, ca la motorete

Pistonasul respectiv nu e de plastic, e de zamac, dar probabil e atat de afumat incat ti se pare ca e plastic

Acel pistonas este actionat vacuumatic de depresiunea dinspre cilindru, nu trebuie sa-l conectezi la nimic, doar sa te asiguri ca membrana care il actioneaza nu e fisurata

Pistonasul in cauza ridica acul din jiclorul principal, exact acel ac care se ridica la carburatoarele "normale" de la comuniste in momentul in care accelerezi

Spor la curatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am primit acum ceva timp doua carburatoare Keihin de pe un transalp de 400, avand intentia sa le pun pe niprul meu.

 

Asta a fost Dnepr-ul meu. nu stiu de la ce motor erau carburatoarele. Primeau aer normal. Erau actionate doar de cablul de acceleratie. Socul era o tija ce se tragea in lateral la fiecare pornire. A trebuit sa ii obturez admisia cu aer ca sa mearga cat de cat. Mai imi dadea rateuri din cand in cand, daca primea mult aer. Oricum am ajuns la consum de 4,5 la drum intins. Motorul tragea de rupea. E dificil sa sincronizezi carburatoarele. la mine era obturat cu banda izolatoare la carcasa filtrului de aer. nu era tocmai o improvizatie fericita ca in timp se mai dezlipe banda izolatoare si iar primea aer si iar se dereglau. nu am apucat sa definitivez problema ca am dat motorul. Oricum arunca dracului carburatoarele originale si pune de japonez ca merita. Nu curg, nu se inneaca, nu mananca mult, nu iti umple garajul cu miros de benzina etc. La inceput cand le montezi lasa carburatoarele fara filtru si incearca sa le obturezi aerul cu palma pana pornesti. Apoi iti dai tu seama ce si cum trebuie sa mai faci sa adaptezi filtrul de aer. Nu prea ma pricep la carburatoarele astea japoneze. Nu stiu sa fac diferenta intre ele. La mine experimentul e mama invatarii, teoria ma omoara.

 

Am vrut sa bag mai multe poze dar sunt mai mari de 1 MB si nu se pot baga.Nu am Photoshop momentan sa fac pozele mai mici. eventual daca te intereseaza ti le trimit pe messenger. ID-ul meu e florin_cacuci

 

Acel pistonas este actionat vacuumatic de depresiunea dinspre cilindru, nu trebuie sa-l conectezi la nimic, doar sa te asiguri ca membrana care il actioneaza nu e fisurata

 

Imi amintesc si eu ca la mine acele pistonase intradevar sunt vacumatice. Le impingeam cu degetul in sus si cand le dadeam drumul coborau usor in jos si se auzea un sasait. sigur sunt pe baza de ceva vacum. Aveau si clapeta la aer ca la Dacia. Claperta era actionata de acceleratie. Nu tot studia pe ele si nu tot dezmonta. Pune-le sus daca poti si da-i pedala si porneste. Mai tragi socurile mai astupi aerul cu palma, mai impingi pistonasul cu degetul in sus etc. tot porneste el cumva. Rogi pe cineva sa te ajute sa manevreze carburatorul dreapta si tu cand dai la pedala te joci cu cel stanga. Dupa ce il pornest iti dai tu seama ce si cum .

post-19308-1232435365_thumb.jpg

post-19308-1232435454_thumb.jpg

post-19308-1232438447_thumb.jpg

post-19308-1232438469_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc de informatii! e mai dificil putin cu montatul pentur ca trebuie sa le fac galerii cu un anumit unghi sa vina in pozitia normala. cu sertarasele am inteles, eu doar observasem ca atunci cand am suflat prin acel stut s-a ridicat sertarasul. acum am inteles cum functioneaza.

Unde pot gasi pistonasele pentru cablul de soc? sau e vreo problema daca astup gaura cu un surub, ca la Belbody?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, multumesc de informatii! e mai dificil putin cu montatul pentur ca trebuie sa le fac galerii cu un anumit unghi sa vina in pozitia normala. cu sertarasele am inteles, eu doar observasem ca atunci cand am suflat prin acel stut s-a ridicat sertarasul. acum am inteles cum functioneaza.

Unde pot gasi pistonasele pentru cablul de soc? sau e vreo problema daca astup gaura cu un surub, ca la Belbody?

 

 

La mine socul era o tija de vreo max 4 mm grosime si vreo 2 cm lungime din cupru. era in lateral. Problema era ca nu aveam sistem de blocare al tijei in pozitia deschis. Tija aia nu iese mai mult de 1 cm. Am un suzuki DR de 350 la ala tot asa e socul in lateral. Sincer la transalp nu m-am uitat.Poate ca e actionat in partea de sus printr-un cablu nu cu tija, ca daca ma gandesc bine la DR il trag direct de la carburator, iar la Transalp e actionat prin cablu de la ghidon. In cazul asta iei 2 cabluri si 2 manete de schimbator de viteze de la bicicleta ca asa iesi cel mai ieftin. Pui socul separat pe fiecare carburator ca nu prea ai ce face. La carburatoarele japoneze fara soc esti mort nu pornesti pana la pulivara. La mine carburatoarele proveneau de la un motor cu 4 carburatoare, si am nimerit unul din mijloc. Ele isi transmit benzina de la unu la celalalt, deci avea gaura de trecere a benzinei in ambele parti, asa ca am fost nevoit sa infund una. La tine nu e cazul. Aia era singura gaura infundata de catre mine in rest toate isi aveau rostul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...