Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 

Am nevoie de o informatie ... TA650 ... la aripa fata ... pe partea dreapta, in spate ... care e ordinea la prinderea surubului de acolo?

 

surub, inel prin care trece cablu kilometraj, plastic aripa?

 

sau

 

surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj?

 

ar fi fain si o poza.

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am nevoie de o informatie ... TA650 ... la aripa fata ... pe partea dreapta, in spate ... care e ordinea la prinderea surubului de acolo?

 

surub, inel prin care trece cablu kilometraj, plastic aripa?

 

sau

 

surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj?

 

ar fi fain si o poza.

 

multumesc,

paul

Daca o iei de la stanga la dreapta este varianta urmatoate.

 

" surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj "

 

Uitate la poza.

 

post-26086-1254488919_thumb.jpg post-26086-1254488953_thumb.jpg

 

Cu placere !

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cui? Si ce legatura are? Pe cine intrebi?

 

Sa-ti desenez, ca vad ca nu te-ai deranjat sa procesezi macar nitel postul.

1. Am postat in "Honda Transalp Club", deci o presupunere puternica ar fi Honda Transalp.

3. Nu am dat niciun quote, deci o presupunere puternica ar fi oricine se deranjeaza sa imi raspunda de pe acest topic.

2. Nu vad ce legatura trebuie sa aiba, dar daca trebue sa stii, intentionez in viitorul nu foarte indepartat sa-mi achizitionez o vaca, si oscilez intre Super Tenere si Transalp. Iar viteza de croaziera e un factor important pentru partea de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti desenez, ca vad ca nu te-ai deranjat sa procesezi macar nitel postul.

1. Am postat in "Honda Transalp Club", deci o presupunere puternica ar fi Honda Transalp.

3. Nu am dat niciun quote, deci o presupunere puternica ar fi oricine se deranjeaza sa imi raspunda de pe acest topic.

2. Nu vad ce legatura trebuie sa aiba, dar daca trebue sa stii, intentionez in viitorul nu foarte indepartat sa-mi achizitionez o vaca, si oscilez intre Super Tenere si Transalp. Iar viteza de croaziera e un factor important pentru partea de touring.

 

părerile vor fi impărțite. eu am senzatia că se simte bine undeva la 110-120 km/h, aÂş tinde spre 110 unde consumul este mei mult decât rezonabil. dar mă repet e doar părerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti desenez, ca vad ca nu te-ai deranjat sa procesezi macar nitel postul.

1. Am postat in "Honda Transalp Club", deci o presupunere puternica ar fi Honda Transalp.

3. Nu am dat niciun quote, deci o presupunere puternica ar fi oricine se deranjeaza sa imi raspunda de pe acest topic.

2. Nu vad ce legatura trebuie sa aiba, dar daca trebue sa stii, intentionez in viitorul nu foarte indepartat sa-mi achizitionez o vaca, si oscilez intre Super Tenere si Transalp. Iar viteza de croaziera e un factor important pentru partea de touring.

Pai te bagi ca musca in lapte in discutia despre cu totul altceva, in 200 de pagini om fi scris dracu despre asta, pune mana si cauta...

 

Parerea mea este ca 120 - 130 - 140, depinde de feelingu fiecaruia, de mobra ce sa zic, nu sughita la nici una, trage ca vaca...

 

Fa o medie si iti iese ideal 130. Eu personal folosesc cu succes 130.

 

Dar asta numai pe autostrada, pe drumuri nationale nu se pune problema de sarit peste 110, poate in zone drepte si fara trafic.

 

Si din toti posesorii de TA cred ca am mai mult de jumatate de kilometraj pe autostrazi, asta fiind in jur de 15000km...

La 110 e ok, dar pe autostrada iti vine sa o lasi si sa alergi pe langa ea, la 120 inca te chinui sa depasesti tiruri si diverse broaste cu 4 roti, la 130 e ok, mergi nestingherit si ii lasi si pe smecheri cu cai multi si limuzine sa se duca in treaba lor...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o iei de la stanga la dreapta este varianta urmatoate.

 

" surub, plastic aripa, inel prin care trece cablu kilometraj "

 

Uitate la poza.

 

Cu placere !

 

 

Multumesc mult ... este exact ce cautam!!!

O alta informatie ... a testat cineva cum se scoate un cuzinet dintr-o jamba de telescop?

La scoatere clasica ... tija cu cuzinet a trecut prin interiorul acestui cuzinet intzepenit pe jamba si acolo a ramas.

Eu ma gandesc sa intru cu ceva ascutit si latit intre cuzine si jamba, spre interior .... se va distruge cuzinetul insa se gaseste de schimb ...

Are altcineva o idee testata?

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

părerile vor fi impărțite. eu am senzatia că se simte bine undeva la 110-120 km/h, aÂş tinde spre 110 unde consumul este mei mult decât rezonabil. dar mă repet e doar părerea mea

 

Multumesc. Vad totusi ca nu e ceea ce caut eu. Dupa ce am patimit cu viteze de 90 - 100 o gramada de timp, speram la un 130 - 140 lejer.

 

 

Pai te bagi ca musca in lapte in discutia despre cu totul altceva, in 200 de pagini om fi scris dracu despre asta, pune mana si cauta...

 

Conu Belbody, nu mai manca ce nu trebuie, ca vad ca iti faci un obicei din asta. Nu "m-am bagat" nicaieri, am fost mai mult decat ontopic; nu am considerat ca trebuie sa se termine discutia de dinainte ca sa imi spun si eu oful.

Cat despre cautat, te invit sa cauti: "viteza de croaziera", "viteza croaziera", respectiv viteza croaziera fara ghilimele si sa imi spui ce gasesti. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, atunci ia-ti cbr900rr si pa.

Unde te dai tu cu 140 in Ro, sa ma chemi si pe mine sa ne dam amandoi, sa vad daca nu fac fata cu TA-ul..

 

Tocmai ziceam ca merge lejer cu 130, da tu citesti printre randuri.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza croaziera 110 +/- 10 km /h aici imi place cum sta si ma simt si eu si Bibica OK ... 130~140 km /h croaziera mi se pare mult. La 130 km/h eu unu is deja la ~6300 rot/min in treapta 5, XL 600 1999, cu rosu la 8800 si cu un cuplu maxim ~ 5700 rot/min e prea mult pentru gustul meu ca sa il tin acolo zeci de minute in sir....ce fac cand trebe sa depasesc ceva mai din scurt , ajung pe rosu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, eu la viteza de croaziera ma refer numai la AUTOSTRADA.

Cu 110 la ora te depasesc si cei fu fiat 500, esti "impiedica lume" nu mai zic ca esti cu motocicleta... wtf, Transalpul nu e chiar de pensionari asa, nu stiu de unde aveti ideea asta. Cat despre DN-uri, a merge cu 130 da, mi se pare kamikaze..

 

Viteza decenta pe autostrada, cu pasager, bagaje, remorca si ce mai vreti voi...

http://picasaweb.google.com/lh/photo/oa3ty...feat=directlink

 

Viteza exagerata:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/eiRKN...feat=directlink

 

Ustensila pentru mentinerea vitezei de croaziera fara efort:

 

so-103.jpg

 

0000_CrampBuster_Motorcycle_Cruise_Assist_Black.jpg

Mesaj completat

Viteza croaziera 110 +/- 10 km /h aici imi place cum sta si ma simt si eu si Bibica OK ... 130~140 km /h croaziera mi se pare mult. La 130 km/h eu unu is deja la ~6300 rot/min in treapta 5, XL 600 1999, cu rosu la 8800 si cu un cuplu maxim ~ 5700 rot/min e prea mult pentru gustul meu ca sa il tin acolo zeci de minute in sir....ce fac cand trebe sa depasesc ceva mai din scurt , ajung pe rosu...

la 140 la ora nu trebuie sa depasesti nimic in scurt de obicei, doar daca iti puti mintea cu masochisti... :laugh:

 

Mesaj completat

Mergi Bratislava - Szeged cu 110 la ora, cand o sa ajungi, o sa vrei sa bati pe cineva, daca cumva ai rabdare sa mergi atata amar de drum cu viteza asta... (pe autostrada)

Dupa parerea mea Bucuresti - Sinaia nu e croaziera, e plimbare de sambata dimineata... de incalzire.

Mesaj completat

Weekendul trecut am fost asa:

Brno - Praga - Dresden, 70% autostrada, plecat la 5 dupa amiaza , ajuns la 11 noaptea, cu pauzele de fumat si realimentat, in total 370km dus.

Daca mergeam cu 110 cred ca ajungeam la 2 noaptea...

http://mapy.cz/#mm=ZP@sa=r@st=sr@ssq=brno@...y=136200192@z=6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan aici pe plaiurile mioritice ne pregatim cu mare tam-tam sa sarbatorim dupa 20 ani celebrii "42km de autostrada" in afara de celebra "A1" care e un mare rahat cand tie lumea mai draga o gasesti ba in lucru ba au taiat nush ce portiune si au lasat nesemnalizat , normal ca ce am zis se aplica numai pe DN noastre pline de surprize de tot felu...hop uite groapa , hop uite aici a facut vacuta un mic kaka , hop uite calu in drum...hop uite si o matza...si cu 2 ~3 javre dupa ea...ia uitel ma si pe badea Ion isi trece turma de miorite peste drum ca e iarba mai verde dincolo...ba stai ca nu e...hai cu ele inapoi....

Care autostrazi la noi poate nepotii mei o sa le vada.... :laugh:

Editat de Chrisss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan aici pe plaiurile mioritice ne pregatim cu mare tam-tam sa sarbatorim dupa 20 ani celebrii "42km de autostrada" in afara de celebra "A1" care e un mare rahat cand tie lumea mai draga o gasesti ba in lucru ba au taiat nush ce portiune si au lasat nesemnalizat , normal ca ce am zis se aplica numai pe DN noastre pline de surprize de tot felu...hop uite groapa , hop uite aici a facut vacuta un mic kaka , hop uite calu in drum...hop uite si o matza...si cu 2 ~3 javre dupa ea...ia uitel ma si pe badea Ion isi trece turma de miorite peste drum ca e iarba mai verde dincolo...ba stai ca nu e...hai cu ele inapoi....

Care autostrazi la noi poate nepotii mei o sa le vada.... :laugh:

Stiu, si anul asta dupa lupte seculare am avut placerea sa strabat tara pe diagonala cu motocicleta, Arad - Braila - Oradea... Nici vorba de sute douazeci, poat doar pe zonele scurte de drum cu 4 benzi, pe langa brasov si sibiu si E85, Focsani - Bacau, in rest .. no way, nouazeci si suta zece maxim, efectiv nu ai unde.. pe drumul asta am vazut 2 morti si numai in tara... evident 1 BMW si un ceva tot strainesc...culmea pe drum drept.

In rest gropile sunt o placere, "the land of choice" e ideal pentru TA.

Mesaj completat

Care autostrazi la noi poate nepotii mei o sa le vada.... :laugh:

 

Si ai mei sper! Sau poate copiii, cine stie! :laugh:

A dracu ceausescu, in loc de casoaia poporului mai bine facea drumuri late ca la cehi, astia faceau autostrazi in '60... se vede ca nu era sofer pasionat, sau macar sofer, il durea la basca mergea cu elicopteru...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba de sute douazeci, poat doar pe zonele scurte de drum cu 4 benzi, pe langa brasov si sibiu si E85, Focsani - Bacau, in rest .. no way, nouazeci si suta zece maxim, efectiv nu ai unde..

Exact.

Si la mine viteza afara ii intre 90-110 km/h. Si conteaza mult lazile laterale... am fost destul de recent fara ele si iti vine sa o tii la 120 km/h. Cum le pun sus si pun pasagera in spate mai mult de 100-110 km/h nu imi vine sa ma duc ca prinde foarte tare vantu in lazi. Si plus ca imi creste consumu. Pentru aia 10-15 km/h in plus nu merita.

Si efectiv nu merita pe drumurile noastre sa mergi mai tare ! Ca si timp oricum nu castigi mult ca degeaba prinzi acuma o linie dreapta si te pui sa ii dai , ca asa ii cum zicea si mai sus: atunci iti iese un caine , un nea Ghita cu Aro de pe drumu laturalnic si te-o cam phutut! Daca ai norocu sa nu iti iasa , atunci poate castigi 15 min la o distanta de 150 km.

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum zice si bellbody nu sughita la nici o viteza, daca vreti sa ma credeti, eu am mers pe autostrada soarelui blana, 183 / 185 kmh, turometru arata 8500/8600 rpm, cu sidecaseuri, topcase, pasager si cort cu saci legate peste, eu credeam ca nu indica vitezometru bine, dar mai eram cu cineva cu sv650 si mi-a confirmat, eu fiind vitezoman de fel nu prea merg sub 120 nici pe nationale, iar mers blana e ceva normal la mine unde dau de drum drept si liber, dar toate astea vin cu un pret ! iar acum m-am potolit

la isparava aia cu mersu blana consumu mi-a iesit spre 12%, iar acum papa ulei vaca, de 1 luna merg numa in 3500 / 4000 rpm

asa ca daca te tine buzunaru, poti avea viteze de croaziera destul de mari cu vaca :laugh:

iar pt. cei ce nu stiu vaca e din 94', fara bujii mirifice si filtre nush de care, doar cdi-ul e aftermarket :laugh:

 

apropo bogdane, iarna asta poate dai si tu cursuri pe messenger, ca tre sa schimb segmentii si cine stie ce mai gasesc pe acolo, tre sa rezolv si cu bataia aia la rece, am o banuiala ca tre sa schimb si semeringurile la supape, ca prea papa ulei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, eu la viteza de croaziera ma refer numai la AUTOSTRADA.

Cu 110 la ora te depasesc si cei fu fiat 500, esti "impiedica lume" nu mai zic ca esti cu motocicleta... wtf, Transalpul nu e chiar de pensionari asa, nu stiu de unde aveti ideea asta. Cat despre DN-uri, a merge cu 130 da, mi se pare kamikaze..

 

130 - 140 nu mi se pare o viteza colosala, si nici nu este o viteza colosala. Nici nu poti sa depasesti limita de 50km/h de la care ti se ia permisul. Si ca sa iti faci o idee, pe Bucuresti - Alexandria - Craiova am fost la un moment dat cu 100 - 110 si era asa de liber incat se putea lejer 130 - 140.

Si eu prin viteza de croaziera inteleg ture putine, sa se "simta mobra bine", cum zicea cineva mai sus. Nu ma intereseaza faptul ca pot merge 140 la 7 8000 de ture.

Ideea cu Transalpul ca ar fi de pensionari se trage probabil de la cei 50 de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NEnea, o motocicleta de 200kg si 50cai nu e deloc de pensionari. Multe modele de autoturisme au putin peste 50 de cai dar peste 1000kg... Asta cu caii nu ai nimerit-o, despre Transalp, asa este ea construita, e motocicleta de cuplu, pentru Dual - Purpose pur si simplu nu poti merge cu ea cu viteze la care visezi tu. Daca tie ti se pare "safe" sa mergi la croaziera peste 140... atunci e problema ta.

 

Si cand decizi sa cumperi o motocicleta viteza de croaziera e printre ultimii factori la care te uiti, orice motocicleta peste 500cc poate merge lejer peste 130km/h daca e in mintile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La scoatere clasica ... tija cu cuzinet a trecut prin interiorul acestui cuzinet intzepenit pe jamba si acolo a ramas.

Eu ma gandesc sa intru cu ceva ascutit si latit intre cuzinet si jamba, spre interior .... se va distruge cuzinetul insa se gaseste de schimb ...

Are altcineva o idee testata?

 

Numai bine,

paul

 

... a functionat fara nici un fel de problema ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

130 - 140 nu mi se pare o viteza colosala, si nici nu este o viteza colosala. Nici nu poti sa depasesti limita de 50km/h de la care ti se ia permisul. Si ca sa iti faci o idee, pe Bucuresti - Alexandria - Craiova am fost la un moment dat cu 100 - 110 si era asa de liber incat se putea lejer 130 - 140.

Si eu prin viteza de croaziera inteleg ture putine, sa se "simta mobra bine", cum zicea cineva mai sus. Nu ma intereseaza faptul ca pot merge 140 la 7 8000 de ture.

Ideea cu Transalpul ca ar fi de pensionari se trage probabil de la cei 50 de cai.

 

dai dracu de cai, de cuplu ati auzit ? deci transalpu' cu 50 de cai are un cuplu de 60 nm iar un cbr f4, are 110 armasari si 63 nm, de asta ce zici ? transalpu produce acel cuplu la 6000 rpm, iar cbr-ul la 11000.

horsepower is nothin' without torque :laugh:

iti garantez ca ma tin dupa orice f4 pana pe la 80 - 90 la ora poate chiar mai mult

desigur ca important e si cine o tine de coarne

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand decizi sa cumperi o motocicleta viteza de croaziera e printre ultimii factori la care te uiti

 

Maximele astea le tii pentru schimburile de replici cu mine, sau sunt la ordinea zilei?

Parerea mea umila e ca depinde de ce vrei sa faci cu mobra; de ex., la mobra mea actuala nu m-am uitat deloc la viteza de croaziera, fiindca nu pentru asta am luat-o. Dar acuma vreau o mobra enduro-touring, si asta inseamna de cele mai multe ori touring (pana la destinatie) + enduro touring de acolo. Deci mult touring.

P.S. Imi place totusi ca ai ajuns de la 130 - 140 la 140+. Si ca inca ti se pare ceva astronomic.

Mesaj completat

dai dracu de cai, de cuplu ati auzit ? deci transalpu' cu 50 de cai are un cuplu de 60 nm iar un cbr f4, are 110 armasari si 63 nm, de asta ce zici ? transalpu produce acel cuplu la 6000 rpm, iar cbr-ul la 11000.

horsepower is nothin' without torque :laugh:

iti garantez ca ma tin dupa orice f4 pana pe la 80 - 90 la ora poate chiar mai mult

desigur ca important e si cine o tine de coarne

 

Eu iti garantez ca depasesc orice f4 si orice Transalp pana la 80 - 90 la ora cu cazanul meu de mobra. :laugh:

Cred ca am fost destul de clar cu privire la ce imi trebuie. Nu de cuplu duc eu lipsa, ci de viteza maxima.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma ce vrei?

Deci Transalp nu-ti place, skip this topic.

Mergi pe Varadero, GS X Y Z P... si pa.

Mesaj completat

Si ca inca ti se pare ceva astronomic.

Mesaj completat

Dragul meu, iubesc viteza, in schimb tin la sanatatea mea si a pasagerului meu (de obicei sotia). 140 nu este o viteza colosala, insa pe mine ma satisface pe deplin. Si cu atoturismul care poate mai mult de atat, tot pe acolo merg. Si nu stiu cum fac, dar de cate ori merg in grup sau in general in trafic am observat ca sunt mai rapid decat 70% decat restul de participanti, si asta pentru ca ma grabesc mereu, totusi nu ma consider vitezoman si 140 mi se pare suficient... Din umila mea experienta la volan sau la ghidon, ce sare de 140 devine "beyond control" lucru care nu imi place.

 

Daca o sa am posibilitatea vreodata voi lua o motocicleta sportiva pentru circuit, unde sa-mi fac de cap, oricum mai mult de 230 nu e posibil nici acolo.

Deocamdata pentru mersul pe drumuri publice Transalpul e numai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm... citesc o discutie care mie personal mi se pare zadarnica. nu ma intereseaza viteza transalpului pe autostrada. spuneti-mi viteza transalpului pe forestier dupa ploaie, pe forestier uscat, pe rambleu pentru calea ferata, pe iarba, prin padure, pe drum de munte pietruit, mai spuneti-mi care este inclinatia si lungimea celei mai pronuntate rape pe care ati urcat-o, care este panta ce mai lunga si mai pronuntata pe care ati coborat-o, care este cea mai adanca apa pe care ati traversat-o si cea mai mare altitudine pe care ati atins-o. pentru asta e facut TA. pentru performante pe asfalt luati-va orce altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm... citesc o discutie care mie personal mi se pare zadarnica. nu ma intereseaza viteza transalpului pe autostrada. spuneti-mi viteza transalpului pe forestier dupa ploaie, pe forestier uscat, pe rambleu pentru calea ferata, pe iarba, prin padure, pe drum de munte pietruit, mai spuneti-mi care este inclinatia si lungimea celei mai pronuntate rape pe care ati urcat-o, care este panta ce mai lunga si mai pronuntata pe care ati coborat-o, care este cea mai adanca apa pe care ati traversat-o si cea mai mare altitudine pe care ati atins-o. pentru asta e facut TA. pentru performante pe asfalt luati-va orce altceva...

:laugh:

Foarte bine punctat! Ar mai fi o varianta care ii place TransALP`ului , si anume: Serpentinele(asfalt) la viteza de 70-80 km/h :laugh: Mai bine zis asfaltu ii place pana in viteze de 120 km/h max. Pana acolo parcurgi cu placere.

 

Pentru asfalt si autostrada is fratii mai mari a lui TransALP ... Africa Twin 750 cc , Varadero 1000 cc ! :laugh:

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare un transalp foarte ingrijit si in stare foarte buna. Detalii:http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-transalp-din-1989-239155.html

Un sfarsit de sezon calduros! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar transalp in stare buna ,fara acte,generatie 91-95,sau dau la schimb aprilia tuareg wind 350,acte italia[nu cea de la semnatura,am 2]in stare ff ok + o diferenta de ceva epuroi din partea mea.

tel 0727196351 sau pm.

bafta si numa' bine!

Mesaj completat

cumpar transalp in stare buna ,fara acte,generatie 91-95,sau dau la schimb aprilia tuareg wind 350,acte italia[nu cea de la semnatura,am 2]in stare ff ok + o diferenta de ceva epuroi din partea mea.

tel 0727196351 sau pm.

bafta si numa' bine!

post-44132-1254819668_thumb.jpg

post-44132-1254819682_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...