Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am avut SV 650, deci stiu cum trage Stromul, nu as renunta la TA decat in favoarea unui miar, daca as face doar touring, incarcat. Pe asfalt bun Stroama de 650 bate pe toata linia TA ul, dar ii lipseste polivalenta acestuia. Momentan, pentru ce am eu nevoie, TA ul e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia.

Se foote :) dar nu asa usor. valabil si la amsina and co

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stie cineva ce se intampla in cutia de viteze si daca este grav cand uneori se intampla sa iti taie unu calea si esti nevoit sa pui frana de urgenta asa de brusc incat nu ai apucat sa schimbi vitezele suficient de repede si atunci cand dai drumul la ambreiaj nu este nici in neutru nici in viteza si se aude un crancanit slab si normal ca nu trage. In cazul asta am folosit repede ambreiajul si am schimbat in jos pana am dat de a intaia si a functionat normal dupa aia.

patesc zilnic. la schimbari bruste ale vitezelor. cand mergi mai tare si mesteci mult in ele sare des. mai ales intre a 2-a si a 3-a.

nu se intampla nimic atata timp cat nu caraie.

 

de curand am schimbat ambreiajul si am observat ca selectorul ala de viteze avea chiar din fabrica o zona marita intre viteze.

n=o baga in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

patesc zilnic. la schimbari bruste ale vitezelor. cand mergi mai tare si mesteci mult in ele sare des. mai ales intre a 2-a si a 3-a.

nu se intampla nimic atata timp cat nu caraie.

 

de curand am schimbat ambreiajul si am observat ca selectorul ala de viteze avea chiar din fabrica o zona marita intre viteze.

n=o baga in seama.

Bai merci de raspunsul rapid, o sa incerc sa am grija de acum inainte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am somat in ultima vreme pe partea de modificare a mobrei

pe lista s-au mai adaugat furtun frana cu camasa metalica la lungimea potrivita. suport etrier de ATrd03 si un lustru la doba. ahh si zale de legatura de la ciclop , mare noroc ca am gasit un lant 525 ca nou sa iau 3zale si si mai mare noroc cu scula de nituire dezniturie.

orty.jpgUploaded with ImageShack.com

qy5s.jpgUploaded with ImageShack.com

20u9.jpgUploaded with ImageShack.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apăi aşa am şi eu acum, 3 kilometri de furtun de frână. L-am rupt pe al meu şi-am cumpărat unul SH de Transalp, mi-era frică de faptul că o să fie scurt...când colo îl pot lega lejer la pompa faţă :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge o operatie pe cord deschis...dar un sh in mintile ei e varianta cea mai buna. sau chiar una aftermarket. eu am schimbat-o pe a mea cu un Laser Produro si am dat-o super cheap pe cea veche. 50ron. chekc transalp.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s-ar putea traduce acea "operatie pe cord deschis"?

Sa o desfac din suduri ca pe pateu sau?...

 

PS: Am gasit ceva la 200RON, insa mi-e teama de logica elementara ca or fi cam in aceeasi stare (fiind vb. de un PD06).

Editat de high_dive_eagle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu te deranjează sunetul, atunci nu ai motive de a arunca banii pe o altă tobă.

 

Şi să ştii că nu contează dacă e PD06 sau PD10, eu am avut un PD10 1999 şi avea site desprinse.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La banutii astia cauta una aftermarket

 

Pe ebay gasesti la 30e, si e plin de ele. Vorbesc de evacuarile originale

Hmm, imi place forma originalului (mai ales la ITP) si nu ma gadila cu nimic sa-i pun trombon sau alta mama de instrument muzical in loc. Te intrebam doar daca este reparabila duda cu sitele cazute p-acolo in vreun fel.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe azi aveam planificata o iesire off road, dar cum a plouat toata noaptea si toata lumea e noroi, am anulat o. In schimb, am zis ca hai sa o spal putin. Si am patit o nepatita: stand pe cricul central, s a crapat placa de beron de sub ea si a cazut pe dreapta, iar parbrizul s a agatat de mine cumva, naiba stie cum. Daune: carena fata, adica cele doua gauri de jos de prindere ale parbrizului. Merge refacuita carena oare? Sau sa caut alta? (desi preturile la carene SH sunt nesimtite erau de tot).

post-10515-0-12284000-1385298893_thumb.jpg

post-10515-0-18209000-1385298906_thumb.jpg

post-10515-0-73653700-1385298920_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ce am ajutat un amic sa-si refaca dupa o indelungata reparatie capitala un XT600 si az-noapte pe la 3AM a pornit-o in garaj cu un after markat d-asta(Arrow daca nu gresesc), tot pt plus putere. Mi-au tiuit urechile cateva minute bune dupa ce a oprit-o sa nu trezasaca tot cartierul. Clara-i treaba ca nu ma "gadila" zgomotu ala sa-l tin dupa mine la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...