Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare transalpisti , ma alatur si eu clubului ... o singura intrebare am si eu , se potriveste cablu de ambreiaj de la xl600v la xl650v ca pe louis n-am gasit ptr xl650

 

post-6196-1208892817_thumb.jpg

 

La Inter Motorcycle gasesti cablu de ambreiaj cu 27 euro (part no. 22870-MCB-610). Se laudau ca piesele le ajung intr-o saptamana dupa ce faci comanda. Mai multe date de contact ale lor gasesesti AICI.

 

Salut,

 

Are cineva o idee despre un jug inferior de transalp xl650v din 2004 ... cred ca merge orice xl650v de dupa 2000?

Ar fi de mare folos!!!

 

Multam,

Paul

 

Incearca sa pui o intrebare tot la astia de mai sus... da' cred ca e destul de scump daca-l iei nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa pui o intrebare tot la astia de mai sus... da' cred ca e destul de scump daca-l iei nou...

 

Salut,

15 mil .... + TVA ... am cam dat pe spate

:D

 

Seara faina,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

15 mil .... + TVA ... am cam dat pe spate

:D

 

Seara faina,

Paul

 

Esti sigur?!? :whip:

 

Te referi la reperul 3 din fisa asta, nu?

 

post-9468-1208898743_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur?!? :D

 

Te referi la reperul 3 din fisa asta, nu?

 

post-9468-1208898743_thumb.jpg

 

DA

Oricum de fiecare data cand am cerut pret la Honda Bucuresti ... am cam dat pe spate ... rezist destul de bine la frustrari insa in zilele cand primeam ofertele lor de pret parca era un pic mai greu de suportat viata. Inteleg ideea de reprezentanta si de costuri mai ridicate, inteleg ca RO este la capatul lumii ... insa da-o draq ...

:whip:

 

Plimbari placute,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA

Oricum de fiecare data cand am cerut pret la Honda Bucuresti ... am cam dat pe spate ... rezist destul de bine la frustrari insa in zilele cand primeam ofertele lor de pret parca era un pic mai greu de suportat viata. Inteleg ideea de reprezentanta si de costuri mai ridicate, inteleg ca RO este la capatul lumii ... insa da-o draq ...

:D

 

Plimbari placute,

Paul

 

Acu' am vazut si io aici la ASTIA

... tot la un pret astronomic... 415 iepuroi...

 

Am gasit cateva anunturi cu piese de Transalp... poate nu strica sa bagi o intrebare...

ANUNT 1

ANUNT 2

ANUNT 3

ANUNT 4

 

Si uite AICI inca o serie de anunturi ale celor care au sau pot aduce piese ptr. diferite moto.

 

Succese nabanuite !

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA

Oricum de fiecare data cand am cerut pret la Honda Bucuresti ... am cam dat pe spate ... rezist destul de bine la frustrari insa in zilele cand primeam ofertele lor de pret parca era un pic mai greu de suportat viata. Inteleg ideea de reprezentanta si de costuri mai ridicate, inteleg ca RO este la capatul lumii ... insa da-o draq ...

:D

 

Plimbari placute,

Paul

Sal

Incearca un SH de aici , bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

Incearca un SH de aici , bafta

Merci la toti,

Sunt cu ochii peste tot ...disperat

:D ... mai imi trebuie doar jugul inferior sa pot sa motoresc

:whip:

 

stie cineva daca jugul de la ta 650 se potriveste cu un jug de la ta de 600 din vre-un an?

Merci mult,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci la toti,

Sunt cu ochii peste tot ...disperat

:D ... mai imi trebuie doar jugul inferior sa pot sa motoresc

:whip:

 

stie cineva daca jugul de la ta 650 se potriveste cu un jug de la ta de 600 din vre-un an?

Merci mult,

paul

nu stiu daca se potriveste eventual ne putem intalni sa il masori. Nu am urmarit de la inceput problema ta cu jugul dar stiu ca daca e indoit se poate indrepta la presa, aici in Tm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca se potriveste eventual ne putem intalni sa il masori. Nu am urmarit de la inceput problema ta cu jugul dar stiu ca daca e indoit se poate indrepta la presa, aici in Tm.

 

He he ... ar fi fain sa vad un jug de 600 inainte de a-l comanda. Pe unde se intampla chestia cu indreptatul la presa? ... poti sa imi dai numarul de tel pe PM? ... vad jugul si povestim si de indreptat? ... poate ai drum in cursul zilei pe langa fabrica de bere

:D

Merci fain,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca se potriveste eventual ne putem intalni sa il masori. Nu am urmarit de la inceput problema ta cu jugul dar stiu ca daca e indoit se poate indrepta la presa, aici in Tm.

 

Salut,

Are cineva un jug (chiar si stramb) de TA600 sa il pot compara exact cu al meu ... asa ar creste mult mai mult sansele sa gasesc unul

 

...am vazut jugul lui coach (merci mult!) montat pe un TA din 99 si pare la fel.

 

Distractie,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Gasisem acum ceva timp un topic cu cineva ce repara carene, dar acum nu-l mai gasesc. Caut pe cineva ce sa-mi lipeasca carenele, fara vopsire (carena fata si cea lateral stanga e crapata in cateva locuri; banuiesc ca se poate lipi doar pe spate, fara a afecta mult culoarea carenei) si trebuie s-o fac ca ma arde si RAR-ul (trebuie sa ajung cat de curand si pe acolo). Apropo, stiti daca cei de la RAR vor face figuri daca carenele sunt destul de zgariate (nu am timp si nici bani acum s-o vopsesc; lucrarea asta e programata prin toamna - iarna).

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Gasisem acum ceva timp un topic cu cineva ce repara carene, dar acum nu-l mai gasesc. Caut pe cineva ce sa-mi lipeasca carenele, fara vopsire (carena fata si cea lateral stanga e crapata in cateva locuri; banuiesc ca se poate lipi doar pe spate, fara a afecta mult culoarea carenei) si trebuie s-o fac ca ma arde si RAR-ul (trebuie sa ajung cat de curand si pe acolo). Apropo, stiti daca cei de la RAR vor face figuri daca carenele sunt destul de zgariate (nu am timp si nici bani acum s-o vopsesc; lucrarea asta e programata prin toamna - iarna).

Merci,

Vice.

Ca ai un letcon (ciocan de lipit cu capul plat) din alea cum erau pe vremuri aduse de la rusi acum sunt made in China toate, poti tu sa o lipesti usor de tot. Vezi sa ai cioacnul de lipit incalzit bine si merge ca uns. Prima oara faci un canal mic pe crapatura si apoi acoperi canalul cu materialul de pe margini apasand usor pana se acopera crapatura respectiva.

Incearca sa pui o folie pe carene nu stiu cat costa dar vezi ce poti face. Folie din aia de care isi pun conservarii de taximetrisiti de isi fac masinile galbene. Exista mai multe culori si cu feonul industrial se poate pune bine de tot.

Cu astea fiind spuse .... iti urerz.... spor la treaba si vorba aia .... rabdare si tutun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca ai un letcon (ciocan de lipit cu capul plat) din alea cum erau pe vremuri aduse de la rusi acum sunt made in China toate, poti tu sa o lipesti usor de tot. Vezi sa ai cioacnul de lipit incalzit bine si merge ca uns. Prima oara faci un canal mic pe crapatura si apoi acoperi canalul cu materialul de pe margini apasand usor pana se acopera crapatura respectiva.

Incearca sa pui o folie pe carene nu stiu cat costa dar vezi ce poti face. Folie din aia de care isi pun conservarii de taximetrisiti de isi fac masinile galbene. Exista mai multe culori si cu feonul industrial se poate pune bine de tot.

Cu astea fiind spuse .... iti urerz.... spor la treaba si vorba aia .... rabdare si tutun.

 

 

Salut,

Sa intaleg ca aceste carene sunt din plastic si nu din fibra de sticla? Daca sunt din plastic, voi incerca sa le lipesc cu un lipici bun (ceva de genul picatura sau loctite). Ca daca incerc sa le lipesc cu letconul, mi-e frica sa nu trec cu letconul prin ele si sa le fac si mai varza decat sunt acum.

Merci,

Vice

 

 

P.S. Stie cineva cum e la RAR? Face figuri la carene lipite (ce nu sunt lipite artistic si mai mult ca sigur se va vedea fostele crapaturi) si daca sunt destul de zgariate in mai multe locuri?

Editat de vice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de 100 puncte:

stie careva cu exactitate ce chei si surubelnite, inbusuri sau mai stiu eu ce ar trebui sa contin trusa de scule aflata in stanga sub sa

ca e un spatiu relativ mic si barem sa stiu ce sa pun in ea

mersi

mi ar prinde bine daca a avut careva in dotarea TA din fabrica si sa mi le enumere

Ceva de genul Chei fixe de 8, 10, tubulare de 3, 4 si asa mai departe

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de 100 puncte:

stie careva cu exactitate ce chei si surubelnite, inbusuri sau mai stiu eu ce ar trebui sa contin trusa de scule aflata in stanga sub sa

ca e un spatiu relativ mic si barem sa stiu ce sa pun in ea

mersi

mi ar prinde bine daca a avut careva in dotarea TA din fabrica si sa mi le enumere

Ceva de genul Chei fixe de 8, 10, tubulare de 3, 4 si asa mai departe

mersi

 

Salut,

Intrebarea asta am avut-o si eu acum ceva vreme. Aici ai raspunsurile primite: /index.php?...4572&st=270

O seara buna,

Vice.

 

aaaaaaaaaa

Si inca ceva. Donez la cineva din Bucuresti un filtru de aer. E folosit (e cel de pe motor; l-am schimbat pe cand eu facusem vreo 1000KM, nu stiu de cand era pe motor, dar e in stare buna). Daca-l vrea cineva, sa ma contacteze pe web@onlinesell.ro sau 0721.789.377 si i-l dau.

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aia cu letconul nu tine de nicio culoare. Carena se lipeste pe interior cu un kit special de la 3M (de exemplu) format dintr-o pasta amestecata din doua tuburi, care se aplica peste o plasa livrata cu acelasi kit. Daca o lipsesti cu letconul, dupa 7 sau 10 vibratii ti se crapa iar.

Carenele mele au fost varza si le-am reparat asa cum am spus mai sus. Rezultatul este excelent.

 

 

Ai dreptate. Se mai pot lipi si cu Bison pt. plastic din ala cu doua tuburi - intr-unul singur care se dozeaza impreuna printr-un fel de seringa.

Faza cu letconul merge dar trebuie avut grija cum apesi pe carena. Nu sa treci prin plastic.

Carenele se lipesc pe spate nu pe fata, si crede-ma nici un aburit de RAR-ist nu se apuca sa verifice carenele pe spate sa vada daca sunt lipite sau nu.

Ii intereseaza seriile sa se vada bine pe placute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate. Se mai pot lipi si cu Bison pt. plastic din ala cu doua tuburi - intr-unul singur care se dozeaza impreuna printr-un fel de seringa.

Faza cu letconul merge dar trebuie avut grija cum apesi pe carena. Nu sa treci prin plastic.

Carenele se lipesc pe spate nu pe fata, si crede-ma nici un aburit de RAR-ist nu se apuca sa verifice carenele pe spate sa vada daca sunt lipite sau nu.

Ii intereseaza seriile sa se vada bine pe placute.

 

Intre timp m-am apucat sa le lipesc cu Bison Power Adhesive Bisonite (asa scrie pe pachet). E format din doua tuburi ca de pasta de dinti (unul mai mare cu o rasina si unul mai mic cu intaritor). Le lipesc pe interior si, bineinteles, in crapatura. Pe interior intaresc si cu o banda de fibra de sticla (din aia cu gaurele), sa tina... Nu pot spune inca daca este bine, ca m-am apucat astazi pe la pranz si scrie ca se intareste in ~ 24 de ore. Oricum, ca orice gospodar, le voi si vopsi cand voi termina. Cand termin, voi posta rezultatul.

Pana acum m-a costat:

- banda fibra de sticla: 4 lei

- adeziv Bison: 18 lei

- alcool etilic tehnic, smirghel, o mica menghica ce sa tina carena (astea cateodata mai exista prin casa).

O seara buna,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna

 

Am o intrebare / problema : poate cineva sa faca o poza clara la bascula unde sunt abtzibildurile cu datele de presiune si tipurile de anvelope? pentru modelul 2003. La mine exista un minunat sticker reflectorizant pus de cineva care - presupun - memorase datele cu pricina. Poza daca nu merge aici pe forum, la stefansov@gmail.com

 

Multam mult celui care se va milostivi.

 

Pace voua!

Editat de Pelerinul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna

 

Am o intrebare / problema : poate cineva sa faca o poza clara la bascula unde sunt abtzibildurile cu datele de presiune si tipurile de anvelope? pentru modelul 2003. La mine exista un minunat sticker reflectorizant pus de cineva care - presupun - memorase datele cu pricina. Poza daca nu merge aici pe forum, la stefansov@gmail.com

 

Multam mult celui care se va milostivi.

 

Pace voua!

 

Salut

 

Nu am poza, dar presiunile sunt 2.0 atm pe fata si pe spate pentru motociclist singur si 2.0 atm pe fata si 2.25 pe spate pt motociclist+pasager.

Dimensiunile si tipurile cauciucurilor sunt trecute in talon. Pe spate merge si 120/90-17 si 130/80-17.

Editat de andrei_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Intrebarea asta am avut-o si eu acum ceva vreme. Aici ai raspunsurile primite: /index.php?...4572&st=270

O seara buna,

Vice.

 

aaaaaaaaaa

Si inca ceva. Donez la cineva din Bucuresti un filtru de aer. E folosit (e cel de pe motor; l-am schimbat pe cand eu facusem vreo 1000KM, nu stiu de cand era pe motor, dar e in stare buna). Daca-l vrea cineva, sa ma contacteze pe web@onlinesell.ro sau 0721.789.377 si i-l dau.

Vice.

mersi

in urma unei iesiri in decor datorita conditiilor nefavorabile, am crapat si eu carena dreapta

poze pe unde poate mere un transalp incarcat cu bagaje cand nu are de ales /index.php?showtopic=205997

 

Chestia aia cu letconul nu tine de nicio culoare. Carena se lipeste pe interior cu un kit special de la 3M (de exemplu) format dintr-o pasta amestecata din doua tuburi, care se aplica peste o plasa livrata cu acelasi kit. Daca o lipsesti cu letconul, dupa 7 sau 10 vibratii ti se crapa iar.

Carenele mele au fost varza si le-am reparat asa cum am spus mai sus. Rezultatul este excelent.

kit special 3M, poti sa mai detaliezi daca are si alt nume sau de unde pot procura?

 

Intre timp m-am apucat sa le lipesc cu Bison Power Adhesive Bisonite (asa scrie pe pachet). E format din doua tuburi ca de pasta de dinti (unul mai mare cu o rasina si unul mai mic cu intaritor). Le lipesc pe interior si, bineinteles, in crapatura. Pe interior intaresc si cu o banda de fibra de sticla (din aia cu gaurele), sa tina... Nu pot spune inca daca este bine, ca m-am apucat astazi pe la pranz si scrie ca se intareste in ~ 24 de ore. Oricum, ca orice gospodar, le voi si vopsi cand voi termina. Cand termin, voi posta rezultatul.

Pana acum m-a costat:

- banda fibra de sticla: 4 lei

- adeziv Bison: 18 lei

- alcool etilic tehnic, smirghel, o mica menghica ce sa tina carena (astea cateodata mai exista prin casa).

O seara buna,

Vice.

astept o poza sau sa scrii care e rezultatul

Editat de calinbac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi

in urma unei iesiri in decor datorita conditiilor nefavorabile, am crapat si eu carena dreapta

poze pe unde poate mere un transalp incarcat cu bagaje cand nu are de ales /index.php?showtopic=205997

 

 

kit special 3M, poti sa mai detaliezi daca are si alt nume sau de unde pot procura?

 

 

astept o poza sau sa scrii care e rezultatul

 

Salut,

In ritmul ce-mi permite timpul liber (al naibi scrabiciu... :rolleyes: ) cred ca voi termina in ~ 2 saptamani. Oricum, am vazut ca aveam carenele mult mai crapate decat intuisem initial. Pe fiecare carena am avut cel putin 4-5 crapaturi... Plus ca am chiar si bucatele lipsa; sper sa pot sa le fac din acelasi lipici si fibra de sticla... iar lipiciul ala se intareste destul de greu, in ~ 24 de ore, asa ca trebuie sa lipesc o crapatura, sa trec la alta carena si asa mai departe... Oricum, la sfarsit le voi vopsi, ca acel lipici arata super nasol pe carena, oricat as fi incercat sa lipesc cat mai putin pe fata.

Cand voi termina, voi pune poze.

Seara buna tuturor,

Vice.

Editat de vice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor din partea mea

sunt nou in breasla,pana acum nu am mers decat pe 4 roti dar de 2 saptamani mi-am cumparat o vacuta :laugh: din 98

si abia astept sa o scot la pascut... numai ca am impresia ca roata fata este un pic descentrata si nu stiu dc e din guma sau din janta

cum as putea afla?

in rest astept sa ne intalnim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor din partea mea

sunt nou in breasla,

Bine ai venit :laugh:

numai ca am impresia ca roata fata este un pic descentrata si nu stiu dc e din guma sau din janta

 

In ce sens descentrata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...