Sari la conținut

Postări Recomandate

proaspat posesor de transalp, caut urgent topcase!! :cheers:

sugestii???!!! :huh:

 

 

daca e asa urgent, te duci la honda bikes si dai vreo 1000 de lei pe el. daca nu... cauti si tu prin magazine sau comanzi la louis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proaspat posesor de transalp, caut urgent topcase!! :cheers:

sugestii???!!! :huh:

da, are barbarossa

te invit si pe tine sa te inscrii in forumul nostru

da click pe linkul de mai jos

invitatia e valabila pentru toti posesorii de Transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, are barbarossa

te invit si pe tine sa te inscrii in forumul nostru

da click pe linkul de mai jos

invitatia e valabila pentru toti posesorii de Transalp

thx, dar cam doarme lumea pe acolo!

de 2 saptamani astept ca adminu' sa-mi activeze contu'

sper sa se intample pan'la urma!

thx anyway! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o problema cu Vacutza mea (PD06, '91). Din toamna trecuta a inceput sa-mi faca figuri releul de pornire. Pun contactul, e totul OK si cand apas butonul de pornire se aude un tacanit scurt si moare toata instalatia electrica (nu sare nicio siguranta). Mai umblu pe la el (adica in lovesc de cateva ori) si am din nou curent, dar cand apas pe pornire, tot asa imi face. Cablurile nu sunt intrerupte, ca le-am verificat pe toate. S-a mai lovit cineva de problema asta? Daca da, cum ati rezolvat-o?

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, baieti am si eu mare nevoie de ajutor! Am Un Trans din `94 si mereu pornea la sfert, asta iarta am tot pornito periodic, dar cand a fost ger sa descarcat bateria si nu a mai luato, asa ca am luat curent de la masina (accent) si tot nu a vrut sa porneasca, am scos bujia, era uda rau si avea o scanteie foarte slaba. Am lasato pana astazi crezand ca sunt bujiile duse, dar azi i-am pus bujii noi si tot nu a pornit si iar am luat curent de la masina, tot nu a vrut. Am verificat bujiile care erau ude iar si acum nu mai da deloc scanteie la bujii!!!

Este posibil sa se fi ars CDI-ul din cauza ca am luat curent de la masina?

Cum verific daca am CDI-ul ars?

Puteti sa imi imprumutati un CDI va rog si va cinstesc? pls!

Cat costa un CDI nou si unul SH, de unde as putea sa il cumpar? Eventual daa va pricepeti vreunul lasati un nr de tel si platesc cat e nevoie ca sa fac bine vacuta.

Se poate strica un CDI daca am lasat motorul afara peste iarna intr-un garaj neincalzit, sa cendenseze ceva?! :cheers:

PLS HELP, am nevoie urgent de motor!

Radu 0728 17 00 86

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@VICE umbla sub sea la mufa cdi din stanga .....presimt eu ca o sa trebuiasca sa-l schimbi

@BAiatu' cu transalp Il stii pe romi din cj? iti aduce el cdi nou nout intr-o saptamana din germania cu vreo 160-170 euro ( eu de la el am luat si a fost super ok si printre cei mai ieftini iar de incredere nu se pune problema, e renumit ) desi daca motorul are scanteie chiar si slaba nu pare sa fie de la cdi de obicei cade ala care tine si turometrul ....schimba-le intre ele fa ceva experimente mai intai .....bafta amandorura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx, dar cam doarme lumea pe acolo!

de 2 saptamani astept ca adminu' sa-mi activeze contu'

sper sa se intample pan'la urma!

nu doarme

poate ca nu ai facut ceva corect

ma voi interesa

 

--- Mesaj completat în 21 Feb 2008 00:49 -------------

S-a mai lovit cineva de problema asta? Daca da, cum ati rezolvat-o?

Si eu am problema asta

Daca tin bateria la incarcat doua - trei ore nu mai am problema asta

Acuma pot fi 2 variante ale problemei:

1. bateria terminata, nu mai tine curentul si datorita faptului ca incarcatorul (redresorul din comert) baga curent mai mult merge dupa ce o incarc

2. releul de incarcare cu probleme, SAU defecte de contact le baterie sau undeva pe cablul de incarcare

 

Nu am rezolvat inca problema. Astept sa se mai incalzeasca putin, ca nu-mi place sa lucrez pe frig

Voi incepe cu verificarea incarcarii, dar nu numai cu voltmetrul ci si cu un ampermetru, care imi va arata si DACA acumulatorul suge curent la incarcare. Voltmetrul iti spune doar tensiunea de incarcare, dar nu-ti spune daca bateria se incarca efectiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@VICE umbla sub sea la mufa cdi din stanga .....presimt eu ca o sa trebuiasca sa-l schimbi

@BAiatu' cu transalp Il stii pe romi din cj? iti aduce el cdi nou nout intr-o saptamana din germania cu vreo 160-170 euro ( eu de la el am luat si a fost super ok si printre cei mai ieftini iar de incredere nu se pune problema, e renumit ) desi daca motorul are scanteie chiar si slaba nu pare sa fie de la cdi de obicei cade ala care tine si turometrul ....schimba-le intre ele fa ceva experimente mai intai .....bafta amandorura!

Mersi, o sa mai incerc astazi, poate ii dau de cap.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o problema cu Vacutza mea (PD06, '91). Din toamna trecuta a inceput sa-mi faca figuri releul de pornire. Pun contactul, e totul OK si cand apas butonul de pornire se aude un tacanit scurt si moare toata instalatia electrica (nu sare nicio siguranta). Mai umblu pe la el (adica in lovesc de cateva ori) si am din nou curent, dar cand apas pe pornire, tot asa imi face. Cablurile nu sunt intrerupte, ca le-am verificat pe toate. S-a mai lovit cineva de problema asta? Daca da, cum ati rezolvat-o?

Merci,

Vice.

 

 

daca tzacane cand apesi butonul de pornire, verifica bateria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o problema cu Vacutza mea (PD06, '91). Din toamna trecuta a inceput sa-mi faca figuri releul de pornire. Pun contactul, e totul OK si cand apas butonul de pornire se aude un tacanit scurt si moare toata instalatia electrica (nu sare nicio siguranta). Mai umblu pe la el (adica in lovesc de cateva ori) si am din nou curent, dar cand apas pe pornire, tot asa imi face. Cablurile nu sunt intrerupte, ca le-am verificat pe toate. S-a mai lovit cineva de problema asta? Daca da, cum ati rezolvat-o?

Merci,

Vice.

exact aceleasi simptome le-am avut la steed si problema era butonul de pornire oxidat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI-ul e ok cauta si tu la cric,ambreiaj,butonul de pornire .Apoi ia-ti o baterie noua

Bateria

Nu trebuie noua, trebuie doar sa o tii la incarcat vreo 6-7 ore la 1,2-1,5 A (amperi)

Si eu am avut aceeasi problema

@dijmarescu: parerea mea e ca daca tzacane releul, atunci butonul nu are nimic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Transalpistilor,am nevoie de catev indrumari in ceea ce priveste achizitionarea unei moto enduro-touring.In principiu as avea 3 optiuni(Honda Transalp,Yamaha Tenere,Aprilia Pegaso). Nu stiu la ce model sa ma hotorasc...am in jur de 2500 eur si intentia de a merge sa cumpar o piesa d'asta de prin germania si/sau italia.

Motocicleta as folosi-o pa peste tot dar mai ales pt plimbari lungi pe tot felul de drumuri(probabil 70% vor fi asfaltate iar restu' forestiere,cu gropi,hartoape,noroi si si ..... si Doamne si ajuta) :P .Sunt relativ incepator(dar ambitios) ,vreau sa pot pune ceva bagaje pe ea(cortu',berea,mandra) si sa nu ma lase cu curu'n drum . Ce ziceti?cu cine sa votez? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intrebi transalpistii, desigur ca iti vom spune ca TA e cea mai buna :)

Acuma, serios, nu am calarit nici Tenere nici Pegaso

Dar eu inclin sa cred ca fiabilitatea e exact in ordinea asta (TA, Tenere, Pegaso)

TA-ul meu s-a comportat pana acum exemplar, si e modelul PD06, din 1991

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Transalpistilor,am nevoie de catev indrumari in ceea ce priveste achizitionarea unei moto enduro-touring.In principiu as avea 3 optiuni(Honda Transalp,Yamaha Tenere,Aprilia Pegaso). Nu stiu la ce model sa ma hotorasc...am in jur de 2500 eur si intentia de a merge sa cumpar o piesa d'asta de prin germania si/sau italia.

Motocicleta as folosi-o pa peste tot dar mai ales pt plimbari lungi pe tot felul de drumuri(probabil 70% vor fi asfaltate iar restu' forestiere,cu gropi,hartoape,noroi si si ..... si Doamne si ajuta) :P .Sunt relativ incepator(dar ambitios) ,vreau sa pot pune ceva bagaje pe ea(cortu',berea,mandra) si sa nu ma lase cu curu'n drum . Ce ziceti?cu cine sa votez? :)

 

De acord cu Korben. Despre Tenere nu stiu mare lucru dar Pegaso are un prieten si a avut ceva probleme cu ea. Cel mai bine uita-te si la topicul celor cu Pegaso si Tenere si ai sa vezi bune si rele despre ele. Asa cred ca poti sa-ti faci o opinie.

Dupa mine (subiectiv fiind posesor de TA) pentru ce vrei sa faci tu Transalpul este cel mai ok.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta as folosi-o pa peste tot dar mai ales pt plimbari lungi pe tot felul de drumuri(probabil 70% vor fi asfaltate iar restu' forestiere,cu gropi,hartoape,noroi si si ..... si Doamne si ajuta) :D .Sunt relativ incepator(dar ambitios) ,vreau sa pot pune ceva bagaje pe ea(cortu',berea,mandra) si sa nu ma lase cu curu'n drum . Ce ziceti?cu cine sa votez? :)

 

subscriu la cele mentionate de colegi :P , mai sus , :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Transalpistilor,am nevoie de catev indrumari in ceea ce priveste achizitionarea unei moto enduro-touring.In principiu as avea 3 optiuni(Honda Transalp,Yamaha Tenere,Aprilia Pegaso). Nu stiu la ce model sa ma hotorasc...am in jur de 2500 eur si intentia de a merge sa cumpar o piesa d'asta de prin germania si/sau italia.

Motocicleta as folosi-o pa peste tot dar mai ales pt plimbari lungi pe tot felul de drumuri(probabil 70% vor fi asfaltate iar restu' forestiere,cu gropi,hartoape,noroi si si ..... si Doamne si ajuta) :wave: .Sunt relativ incepator(dar ambitios) ,vreau sa pot pune ceva bagaje pe ea(cortu',berea,mandra) si sa nu ma lase cu curu'n drum . Ce ziceti?cu cine sa votez? :burnout:

eu sunt proaspat posesor de transalp si aceeasi dilema am avut-o si eu intre Dominator, xtz si transalp. Pana la urma m-am lasat convins de prieteni si am luat transalp. Toti cei care au avut monocilindre si practica un touring-enduro au trecut apoi la motoare in V, gen transalp.

Editat de andrei_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu Korben. Despre Tenere nu stiu mare lucru dar Pegaso are un prieten si a avut ceva probleme cu ea. Cel mai bine uita-te si la topicul celor cu Pegaso si Tenere si ai sa vezi bune si rele despre ele. Asa cred ca poti sa-ti faci o opinie.

Dupa mine (subiectiv fiind posesor de TA) pentru ce vrei sa faci tu Transalpul este cel mai ok.

Bafta!

 

 

Am postat aproximativ aceeasi intrebare si in coltul celor cu pegaso :burnout: . Se pare ca si ei ma sfatuiesc tot catre un Transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' da fuga si ia-ti TA, nu se compara .....zic eu cu cele doua si sa-ti mai spun ceva, se asaja foarte bine la drum, stai foarte comod si are "vana" fara sa trezesti jumatate din cartier, eu locuiesc la etajul 9 si sotia nu ma aude cand ajung acasa si nu am termopane. Am parcat acum aprox 20 min si nu am trezit nici caini din fata blocului ,apropos nu sunt un batran motorist dar asta este ceea ce simt eu acum si nu asi schimba-o pt nimic in lume,poate pe.................dar nu, sigur NU ! Multa bafta in alegere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am postat aproximativ aceeasi intrebare si in coltul celor cu pegaso

Mai, m-am uitat si eu pe sectiunea baietilor cu Pegaso. Saracii sunt cam suparati pe italieni. Nici nu ma mir, pana acum cativa ani, Aprilia facea doar mopeduri si scutere.

Dar despre Tenere am cuvinte de lauda, sa stii. Nu stiu cat sunt de fiabile, dar sunt frumoase si puternice. Mai poti incerca si Kawasaki KLE, sunt bune si alea

La urma urmei, fiind vorba de motociclete second-hand (sau multi-hand, cine poate sti?) depinde foarte mult de cum a fost intretinuta motocicleta. Oricum, eu nu-ti recomand Pegaso

Japonezii sunt mult mai seriosi, asculta un motorist batran.

Si nu e chiar asa de grav cu piesele de schimb cum crezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

A venit vremea sa schimb incaltamintea Vacutzei mele. Dar am gasit o neconcordanta intre talon si manualul ei (model PD06, din '91). In talon, la anvelopa spate scrie 120/90-17, pe cand in manual este notat 130/80-17. Care este adevarata dimensiune pt ea? Pt drumuri de cel putin 90% pe asfalt, care dimensiune asigura o stabilitate mai mare? Daca o incalt cu alta dimensiune decat in talon, voi avea probleme la RAR, avand in vedere ca in curand expira leasing-ul si trebuie sa fac identificarea?

Merci mult,

Editat de vice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' da fuga si ia-ti TA, nu se compara .....zic eu cu cele doua si sa-ti mai spun ceva, se asaja foarte bine la drum, stai foarte comod si are "vana" fara sa trezesti jumatate din cartier, eu locuiesc la etajul 9 si sotia nu ma aude cand ajung acasa si nu am termopane. Am parcat acum aprox 20 min si nu am trezit nici caini din fata blocului ,apropos nu sunt un batran motorist dar asta este ceea ce simt eu acum si nu asi schimba-o pt nimic in lume,poate pe.................dar nu, sigur NU ! Multa bafta in alegere !

 

 

M-am hotarat pt TA ,saptamana viitoare o sa am banutii si apoi via Germania .Multam de sfaturi .... :burnout: Asfalt Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...