Sari la conținut

Postări Recomandate

TPSul exista deja de la modelele din 1997 (sau 1996?) si modifica avansul la aprindere (in CDI) in functie de pozitia clapetei de acceleratie

Chestie utila in cazul celor care mer cu 70 km/h in treapta a 5-a

 

Si eu fac parte din tagma celor carora le place modelul de 650

Daca as avea posibilitatea, mi-as cumpara unul IERI :agree:

TPS-ul la motorul cu carburatie e utila ca frectia la piciorul de lemn...

Si mie imi place cum arata, dar la cate am auzit.... tu vorbesti serios mister Dallas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e mai frumos la aspect dar nu cred ce se zice ca ii mai puternic sau e mai silentios asteaas vrajeli , deci am vb cu cnv sa-mi aduca un TA de 600 din 97' modelul acela e cel mai reusit de la TA dupa parerea mea cu toate ca ca cel nou din 2007 e mult mai ''puternic'' cu motor de 700 de la honda deauville , la la la si restu sunt poezi , am dreptate ?

Editat de Spawn92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e mai frumos la aspect dar nu cred ce se zice ca ii mai puternic sau e mai silentios asteaas vrajeli , deci am vb cu cnv sa-mi aduca un TA de 600 din 97' modelul acela e cel mai reusit de la TA dupa parerea mea cu toate ca ca cel nou din 2007 e mult mai ''puternic'' cu motor de 700 de la honda deauville , la la la si restu sunt poezi , am dreptate ?

Nu despre asta era vorba , ca is mai puternice sau mai silentioase. La un monment dat atzi spus pe aici ca nu-s bune si ca foarte multi au probleme cu modelul de 650 , si ca cel de 600 ii mai bun si treburi de genu.

 

Stati linistiti ca modelu de 650 ii foarte bun. Si eu zic la fel de ameu de 600, si chiar sunt foarte multumit de el. Pana nu ma urc pe alu fratemio de 650... ii total alt motor. Mie mi se pare mult mai fain.

Si la treaba cu consumu , nu-i adevarat nici un cuvant... ca ar consuma mai mult cel de 650 decat ala de 600.

Cand mergem la drum , amandoi impachetati cu lazi laterale si doua persoane ... si nu depasim viteza de 100 la ora , puteti sa credeti sau nu dar bagam LA FEL BENZINA. Facem aceasi km si cand ajungem la peco nu bagam diferenta unu fata de celalalt mai mult de 1 leu, 2.

 

Adevaru ii ca dupa 100 km/h ameu incepe sa mance un pic mai mult de cat alui. A lui ramane la 5,5L si mie imi urca la 5,8 L %. Asta daca il tin peste 100 la ora si cu lazi laterale in care pride vantu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu despre asta era vorba , ca is mai puternice sau mai silentioase. La un monment dat atzi spus pe aici ca nu-s bune si ca foarte multi au probleme cu modelul de 650 , si ca cel de 600 ii mai bun si treburi de genu.

 

Stati linistiti ca modelu de 650 ii foarte bun. Si eu zic la fel de ameu de 600, si chiar sunt foarte multumit de el. Pana nu ma urc pe alu fratemio de 650... ii total alt motor. Mie mi se pare mult mai fain.

Si la treaba cu consumu , nu-i adevarat nici un cuvant... ca ar consuma mai mult cel de 650 decat ala de 600.

Cand mergem la drum , amandoi impachetati cu lazi laterale si doua persoane ... si nu depasim viteza de 100 la ora , puteti sa credeti sau nu dar bagam LA FEL BENZINA. Facem aceasi km si cand ajungem la peco nu bagam diferenta unu fata de celalalt mai mult de 1 leu, 2.

 

Adevaru ii ca dupa 100 km/h ameu incepe sa mance un pic mai mult de cat alui. A lui ramane la 5,5L si mie imi urca la 5,8 L %. Asta daca il tin peste 100 la ora si cu lazi laterale in care pride vantu.

 

da mai lutzifer dar cum spuneau baietii mai sus nu se compara la concurenta e destul de mishto TA 650 dar nush nu se compara cu TA 600 , vibratiile sunt mult mai puternice dupa 3000 de ture parerea mea ( sa ma corecteze cnv daca gresesc ) garda este mai joasa deci un dezavantaj pe off , normal mi se pare ca ar trebui sa consume mai mult 650 dar la tn si la fretele tau nush :-?? , motorul dezvolta 55 cc la 7500 de rpm la 650 , de la al tau la a lui cuplu a crescut de la 5.7mkg la 5500rpm deci ... da intradevar e mai noua si ar trebui sa fie mult mai mishto dar nu este :-?? dupa parerea mea :agree:

Mesaj completat

nu e nimeni de parere cu mine ?

Editat de Spawn92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da intradevar e mai noua si ar trebui sa fie mult mai mishto dar nu este :-?? dupa parerea mea :)

Acuma ai spus-o frumos " dupa parea mea "

Mi se pare normal si corect ca fiecare persoana sa aiba o parere in legatura cu un lucru sau altu. Dar nu ii sigur ca acea parere este buna sau adevarata.

 

In plus de asta toata lumea are posibilitatea si libera alegere. Poate sa isi cumpere care model vrea , important ii sa fie TransALP :agree:

 

Poate sa spuna cine ce vrea , eu raman la parerea mea ... care este urmatoarea: TransALP`ul ii motor bun , fiabil , se adapteaza foarte bine la conditiile de drum, consum ok , cam din toate punctele de vedere ii un motor ideal. Fie el modelu din 87 sau 92 , 94 , 97 , 2001 , 2008 :lol: Eu raman la TransALP !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e mai frumos la aspect dar nu cred ce se zice ca ii mai puternic sau e mai silentios asteaas vrajeli , deci am vb cu cnv sa-mi aduca un TA de 600 din 97' modelul acela e cel mai reusit de la TA dupa parerea mea cu toate ca ca cel nou din 2007 e mult mai ''puternic'' cu motor de 700 de la honda deauville , la la la si restu sunt poezi , am dreptate ?

 

Woow , deci eu am unul din modelele cele mai reusite :) , am sa-i cresc pretul cu cateva sute la vanzare si cred ca o sa-mi iau una de 650, sau poate e cinva cu 650 pe aici , care ar face un schimb, binenteles , ca e posibil sa-mi dea si ceva diferenta. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vibratiile sunt mult mai puternice dupa 3000 de ture parerea mea ( sa ma corecteze cnv daca gresesc ) garda este mai joasa deci un dezavantaj pe off ,

 

nu e nimeni de parere cu mine ?

Eu sigur nu :agree:

cu ce ai masurat vibratiile? ai avut accelerometru? e scumpa scula, sa stii, si faptul ca unul sau altul CREDE ca vibreaza mai mult sau mai putin este irelevant

un reglaj al sincronizarii carburatoarelor prost facut poate duce la vibratii mari

 

garda la sol nu e mai mica, ci pozitia in sa e cu 2 cm mai jos, ghidonul e mai sus cu 3 cm, ceea ce duce la o pozitie mult mai confortabila si mai stabila pe sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca unul sau altul CREDE ca vibreaza mai mult sau mai putin este irelevant

un reglaj al sincronizarii carburatoarelor prost facut poate duce la vibratii mari

Vibratiile mai apar si din cauza lantului. Ca ii prea larg , sau prea intins... sau efectiv ii praf/varza !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna, strugurii la care nu ajungi sunt mai acri.

da da, sigur

 

O sa va zic un mare avantaj al celei de 600:

 

-se poate cumpara la 1500 eur pe cand surata ei mai tanara pe undeva la 2800 minimum...

Cat despre performante, una s-a fabricat vreo... 12,9 ani si cealalta vreo 7.... de ce oare?

 

Se poate face un sondaj pe tot mapaondul si toti posesorii de TA, dintre toate modelul 600 e cel mai reusit. Si nu cred ca toti sunt nebuni.

 

Si draga Lutzi, cum faci tu calculele de-astea de 5,5l si 5,7l .... cand se stie foarte bine ca in rezervor nu bagi niciodatata aceeasi cantitate... Si daca a ta papa 5,8% peste 100 la ora sigur e ceva in neregula...

 

Korben, m-ai dezamagit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da, sigur

 

O sa va zic un mare avantaj al celei de 600:

 

-se poate cumpara la 1500 eur pe cand surata ei mai tanara pe undeva la 2800 minimum...

Cat despre performante, una s-a fabricat vreo... 12,9 ani si cealalta vreo 7.... de ce oare?

 

Se poate face un sondaj pe tot mapaondul si toti posesorii de TA, dintre toate modelul 600 e cel mai reusit. Si nu cred ca toti sunt nebuni.

 

Si draga Lutzi, cum faci tu calculele de-astea de 5,5l si 5,7l .... cand se stie foarte bine ca in rezervor nu bagi niciodatata aceeasi cantitate... Si daca a ta papa 5,8% peste 100 la ora sigur e ceva in neregula...

 

Korben, m-ai dezamagit.

 

sa ma bag Âşi eu în seamă la această dispută?

600-le e mai frumos :agree:

Âşi ca să motivez Âşi de ce mă bag în seamă...5,8 a mea consumă când merg numai prin bucureÂşti (Âşi ca să înțelegeti ce inseamnă asta, în Piața Victoriei îmi porneÂşte aeroterma Âşi la 10 grade). altfel am ieÂşit si la aproximativ 4,7, singur Âşi doar cu topcase, fără coburi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si draga Lutzi, cum faci tu calculele de-astea de 5,5l si 5,7l .... cand se stie foarte bine ca in rezervor nu bagi niciodatata aceeasi cantitate... Si daca a ta papa 5,8% peste 100 la ora sigur e ceva in neregula...

Consumul asa il fac ca il umplu cat incape de fiecare data in rezervor, incet, incet pana ca aproape curge afara. Nu ai ce gresii prea mult. Si calculul simplu de tot, regula de 3 simpla. Litrii X 100 , impartit la nr de km = consumu !

 

Nu cred ca ii ceva in neregula , am auzit persoana care zicea ca ii manca TransALP`ul si 9 L % , dar la 150-160 km/h cu lazi laterale , impachetat , si 2 pers! Si il cred ... eu daca il tin in 110-120 papa in jur de 5,8 - 6 L %

 

Daca merg frumos max 90 , cu tot cu lazi laterale si 2 pers il incadrez la 5,1 - 5,3 L %

 

In mod normal , fac cu 14 L cam 250 km , aia vine consum de 5,6. Asta ii media ! Afar la drum eu ies foarte rar fara lazile laterale. Care baga jumate de litru bun la consum la 100 km. Mai ales la viteza. Pana in 80 km/h nu le simte. Dar la 110 daca pui mana in dreptu lor nu cred ca o tzi mult , ca iti "pica" ce forta are vantu.

 

Apropo de pret la modelu de 650. S-a vandut unu din Arad nush unde prin tara cu 2300 euro, dus la domiciliu. Si motorul era in stare perfecta de functionare. Culoare neagra. Adusa din Italia.

Prostia a fost ca nu am fost pe faza si cine a avut motorul nu m-a anuntat , numa dupa ce l-o vandut. Ca poate faceam pe dracu`n patru si il luam cumva. Pe datorie , mai luam poate si un ban pe ameu.

Eu sunt tare multumit de modelul de 600 , dar cum spuneam ... " cand voi creste mare " poate o sa ajung si eu sa imi achizitionez un 650. Si la batranete un 700 :agree:

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul asa il fac ca il umplu cat incape de fiecare data in rezervor, incet, incet pana ca aproape curge afara. Nu ai ce gresii prea mult. Si calculul simplu de tot, regula de 3 simpla. Litrii X 100 , impartit la nr de km = consumu !

 

fii mai explicit deci pui litrii sa zicem 16 l , inmultesti cu viteza nu ? sa zicem 100 km/h si imparti cu nr de km ex 100 = 16 adik :-?? ....... nu prea am inteles cum ai explicat

Editat de Spawn92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii mai explicit deci pui litrii sa zicem 16 l , inmultesti cu viteza nu ? sa zicem 100 km/h si imparti cu nr de km ex 100 = 16 adik :-?? ....... nu prea am inteles cum ai explicat

 

:agree:

 

Regula de trei simpla mama ei de regula...ce ai cu viteza...

 

14l.....cu care ai facut.......280 km ( cam cat faci pana la rezerva ) +/- 10 km

 

X l....................................100 km

 

________________________________

 

 

X l ( ce te intereseaza) = 14 L x 100 ( nu viteza ci distanta la care vrei sa te raportezi ) / 280 = 1400 /280 = 5 L /100 km

 

 

Ai cam chiulit la mate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pricepusem la ce se referise :agree:)) ms oricum

Cel mai simplu ii asa de facut.

 

La peco cand iti arata pompa ca ai bagat de ex. 13,47 L . Simplu, faci 1347 impartit la numarul de km facuti, de ex 244km = 5,5 L la %

Dar ca sa faci asta cat de cat corect si sa iti dea consumul real , trebuie de fiecare data sa umpli " ochi " rezervorul. Altfel se poate jongla mult. Asta ii ceea mai buna metoda de a calcula consumul. ( dupa parerea mea ) eu asa fac ... oricum nu ma intereseaza daca cumva gresesc 100 ml la 100 km. Eu vreau sa stiu informativ cat mi-a consumat pe aceea bucata de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms ms de sfat :lol: sarumana :)

Mesaj completat

 

 

 

Regula de trei simpla mama ei de regula...ce ai cu viteza...

 

14l.....cu care ai facut.......280 km ( cam cat faci pana la rezerva ) +/- 10 km

 

X l....................................100 km

 

________________________________

 

 

X l ( ce te intereseaza) = 14 L x 100 ( nu viteza ci distanta la care vrei sa te raportezi ) / 280 = 1400 /280 = 5 L /100 km

 

 

Ai cam chiulit la mate :)

 

bai chriss tati nu e vb ca am lipsit la mate :lol:) e vb ca nu am inteles de la lutzifer ce e asa greu :-?? tu knd nu intelegi ceva asta inseamna ca nu sti acel ceva sau nu te pricepi ? stiu mate nu-mi zice tu mie ca am chiulit :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu ii asa de facut.

 

La peco cand iti arata pompa ca ai bagat de ex. 13,47 L . Simplu, faci 1347 impartit la numarul de km facuti, de ex 244km = 5,5 L la %

Dar ca sa faci asta cat de cat corect si sa iti dea consumul real , trebuie de fiecare data sa umpli " ochi " rezervorul. Altfel se poate jongla mult. Asta ii ceea mai buna metoda de a calcula consumul. ( dupa parerea mea ) eu asa fac ... oricum nu ma intereseaza daca cumva gresesc 100 ml la 100 km. Eu vreau sa stiu informativ cat mi-a consumat pe aceea bucata de drum.

 

O metoda mai buna ar fi urmatoarea:

In momentul cand ai trecut pe rezerva, resetezi kilometrajul. Alimentezi, pui rezervorul pe ON, iar cand vei ajunge din nou pe rezerva, vezi cati kilometri ai facut cu cantitatea de benzina de la ultima alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O metoda mai buna ar fi urmatoarea:

In momentul cand ai trecut pe rezerva, resetezi kilometrajul. Alimentezi, pui rezervorul pe ON, iar cand vei ajunge din nou pe rezerva, vezi cati kilometri ai facut cu cantitatea de benzina de la ultima alimentare.

Corect.

Doar ca eu nu am rezerva. Am doar un amarat de indicator care indica ce vrea el. De ex acum indica 1/2 si am facut 220 km de la ultimul plin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O metoda mai buna ar fi urmatoarea:

In momentul cand ai trecut pe rezerva, resetezi kilometrajul. Alimentezi, pui rezervorul pe ON, iar cand vei ajunge din nou pe rezerva, vezi cati kilometri ai facut cu cantitatea de benzina de la ultima alimentare.

Ii o varianta si asta , dar eu raman la varianta mea. Ca ii valabila si daca ai rezerva si daca nu ... poti face si la 100 km , 200 km , 400 km consumu... fie masina fie la motor.

Toata treaba ii sa cunosti bine rezervorul motorului si sa sti sa bagi cat de cat la fel de fiecare data cand il umpli. De aia am zis ca ceea mai buna metoda ii sa-l umpli pana aproape curge afara :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da, sigur

 

O sa va zic un mare avantaj al celei de 600:

 

-se poate cumpara la 1500 eur pe cand surata ei mai tanara pe undeva la 2800 minimum...

Cat despre performante, una s-a fabricat vreo... 12,9 ani si cealalta vreo 7.... de ce oare?

 

Se poate face un sondaj pe tot mapaondul si toti posesorii de TA, dintre toate modelul 600 e cel mai reusit. Si nu cred ca toti sunt nebuni.

 

Si draga Lutzi, cum faci tu calculele de-astea de 5,5l si 5,7l .... cand se stie foarte bine ca in rezervor nu bagi niciodatata aceeasi cantitate... Si daca a ta papa 5,8% peste 100 la ora sigur e ceva in neregula...

 

Korben, m-ai dezamagit.

 

:agree: ... stii pe cineva care a trecut de pe 650 pe 600?

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...