Sari la conținut

Postări Recomandate

daca ai chef si bani saii faci jocul la supape ( pastilele) si daca ulei nu papa, sau o face dar in limite normale sigur mai merge inca pe atata

 

in 2010 la o intalnire in Ungaria am vazut un transalp model 80 si ceva parca ( alea japoneze cu tambur si bloc negru) cu 260 mii km, din spusele proprietarului, asa ca nu vad de ce nu ai mai tine de el

 

Am si bani si chef sa-i fac jocul la supape, nu stiu cat ar costa sincer. Ulei consuma in functie de turatie. Acum am pinion de 16 pe fata, nu am nevoie sa o turez asa de mult ca atunci cand aveam pinion de 15 Acum merge cam cu 120/h la 5500rpm. Problema e ca consuma ulei daca o tin constant peste 120/h Niciodata nu merg sub nivel cu ea dar de ex cand am facut Alexandroupolis-Bucuresti, pentru ca sa nu ma prinda noaptea in Bulgaria am facut 550km in 5 ore si de la un nivel de ulei la limita superioara am ajuns la limita inferioara acasa deci cam 500 ml de ulei. Daca zici ca jocul la supape va scade consumul am toate motovele sa il fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si bani si chef sa-i fac jocul la supape, nu stiu cat ar costa sincer. Ulei consuma in functie de turatie. Acum am pinion de 16 pe fata, nu am nevoie sa o turez asa de mult ca atunci cand aveam pinion de 15 Acum merge cam cu 120/h la 5500rpm. Problema e ca consuma ulei daca o tin constant peste 120/h Niciodata nu merg sub nivel cu ea dar de ex cand am facut Alexandroupolis-Bucuresti, pentru ca sa nu ma prinda noaptea in Bulgaria am facut 550km in 5 ore si de la un nivel de ulei la limita superioara am ajuns la limita inferioara acasa deci cam 500 ml de ulei. Daca zici ca jocul la supape va scade consumul am toate motovele sa il fac.

va scadea consumul, dupa ce regleji jocul la supape, este posibil sa il scada de tot mai mult sau poate mai putin, consumul de ulei se datoreaza si altor factori ( segmenti, uzura) oricum merita facut jocul la supape .

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe xrv.ro e un tutorial legat de jocul la supape. Tacanitul de acolo vine! Consumul de ulei se trage de la 2chestii, simeringurile de supape imbatranite -mai toate bunicile noastre si de la uzura cilindrilpr etc dar la asta ultima papa ulei big time non stop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe xrv.ro e un tutorial legat de jocul la supape. Tacanitul de acolo vine! Consumul de ulei se trage de la 2chestii, simeringurile de supape imbatranite -mai toate bunicile noastre si de la uzura cilindrilpr etc dar la asta ultima papa ulei big time non stop

 

Merci, cred ca ai dreptate si o sa schimb si semeringurile de la supape pentru ca nu consuma ulei tot timpul.

 

Am uitat sa mentionez ca am masurat compresia si este pe la 10 bar la ambii cilindrii. Nu este nici foarte mica nici maxima care am auzit ca trebuie sa fie pe la 12 bar trag concluzia ca uzura segmentilor nu cauzeaza consumul de ulei la mine ci semeringurile de la valve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod: Jocul la supape poti sa il reglezi si tu.Se face ca la dacie, cu lera, cu o cheie inelara si un patent.Nu e mare greutate, dar ai ceva de demontat.

La mine compresia e 11,5 bar si nu consuma ulei vizibil. eu as mai lasa-o asa si apoi cand incepe sa consume mai mult sa te gandesti la o segmentare si un schimb de semeringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

 

I-ai stricat mecanicului combinatia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

pai translpul este ca o dacie veche, lera si cheie fixa inelara si gata ai facut reglajul, mai greu este cu accesul la cilindrul spate :crack:si cu semeringurile de schimbat

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

 

Am dus-o la altii, wolf moto daca ati auzit. Mi-a fost confirmat ca are nevoie de reglat supape si ca se aude ceva la cilindrul din spate. Cevaul asta de care zic nu pot sa ti-l descriu pe forum nu se auzea decat putin cat se incalzea si tinand cont cont ca noi suntem mai paranoici si ni se pare ca bate motorul tot timpul probabil si eu am exagerat. Nu stiu nimic pana nu umba in ea. Eu am luat-o in primavara trecuta si nu avea nimic, nu suna nimic aiurea. Probabi ca in astia 12k km cat am facut anul trecut s-a dereglat ceva. Tinand cont cum sunt mobrele intretinute fara fisa de servis fara nimic nici nu stiu daca s-a facut vreodata jocul la valve la mobra asta de cand a iesit din fabrica. Ulei folosesc motul 5100 10w40 pe vremea asta si la vara merg cu 15w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna cineva ce marimi de chei am nevoie pentru a schimba cauciucurile fata si spate pe un RD10? Ma refer la piulitele de pe ax.

 

Mai exact, vreau sa cumpar vreo doua de-astea: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html

Editat de captain_obvious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna cineva ce marimi de chei am nevoie pentru a schimba cauciucurile fata si spate pe un RD10? Ma refer la piulitele de pe ax.

 

Mai exact, vreau sa cumpar vreo doua de-astea: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html

 

17mm faţă, 24mm spate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...