Sari la conținut

Postări Recomandate

Intrebare

A schimbat cineva furca fata cu tot cu roata la PD10, cu furca fata cu tot cu roata de Suzuki dr 650?

Vreau sa fac aceasta schimbare si nu prea stiu daca este mai buna sau mai rea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:puke:

 

:)))

Motorul pe care m am simtit perfect dpdv al confortului si pe care l am perceput ca fiind potrivit pentru gabaritul meu e Vacadero. Totusi, inca nu sunt pregatit sa renunt la polivalenta Transplantului, consumul simtitor mai mic si la capacitatile sale off (fata de bizonul de Varadero, evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A naibii gheata ....

 

Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original.

poti sa il cosi cu sarma de siguranta - iese tapan!

uite cum e la mine- nu prea se vede dar ceva tot e.

crapat de 2 ori si suturat cu succes.

 

Initial merge si cu glue si topit in santuri, dar mai sigur e cu sarma.

Vopsit pac pac si e bun.

Photo0059.jpg

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A naibii gheata ....

 

Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original.

solutia cea mai buna si ieftina este http://www.artistique.ro/shop/grafica-si-desen/adezivi-uiversali-speciali-si-benzi-adezive/adezivi-universali-si-speciali/bison-adeziv-pentru-plastic/prod_5696.html . vezi sa scrie pe el ca lipeste ABS si POLICARBONAT !!!lipitura faina , transparenta si ... foarte rezistenta .( recomand si pentru reparatii carene transalp )

renunta la ideea de a face tiganie cu sarma sau orice altceva si pentru 8 lei macar merita sa incerci lipiciul asta , iar daca nu esti multumit sa incerci alte variante mai costisitoare sau mai 'artizanale' .

Editat de RomiC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Susţin şi eu mişcarea propagandistă pentru ridicarea în grad de B0$$ a adezivului Bison Plastic Adhesive pentru a fi folosit la parbrize ! Cel puţin pentru astea de Honda :agree:



Dacă tot vrei să dai cu banii : http://www.tocmai.ro/motocicleta-honda-transalp-14679145.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca mai exista o singura diferenta vizibila: aripioarele alea de pe cilindru, facute sa ajute la racire, care sunt mult mai mici si mai putine pe 400. Daca te uiti atent, pe motorul pozat pe cadru, aripioarele sunt foarte mici si doar 4, e motor de 400. Iar motorul pozat desfacut e de 600, are aripioare multe si destul de pregnante.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai puţine la 400 pentru că exteriorul motorului a fost construit ca şi cele de pe Africa Twin, respectiv XL650V şi XL700V.

 

Cel ce se dezmembrează e Transalp XL600V. Motorul este de 600, pe carene scrie 600 . Prima poză e pusă de fantezie, ca să înţeleagă omul ce motor se vinde. Deşi e pusă greşit, este a unui Transalp de 400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mufa cu 4 fire din buchetul de 4 mufe din partea dreapta este cea pentru conectat accesoriile prin quartet harness. Mufa e marcata ca Option in manual si firele sunt dupa cum urmeaza:

Pink/Green - ECM and Meter Unit.
Black/Yellow - From dedicated fuse - curent numai la contact.
Green - Earth.
Red/Green - Fuse that feeds the Turn Signal Relay and Meter Unit.
Conectorul e de tipul 4 Position .090 Waterproof HM Connector, Sumitomo.
Mufa cu 5 fire e pentru conectat alarma. Celelalte doua una e pentru diagnaza ABS (cea cu 3 cai) si una pentru diagnoza PGM-FI (cea rosie).
Asadar, releul de comanda pentru panoul de sigurante auxiliar il voi lega la mufa Option, pe firele negru/galben si verde.
Bafta,
MM

O poza cu lucrarea finala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poza cu lucrarea finala?

Deocamdata astept sa fie livrati conectorii care sa imi permite sa cuplez totul la mufa Option. Sper eu ca luna aceasta spre final sa soseasca si dupa ce aranjez totul voi pune si o poza.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la problemele mele (postul 4703), Ulei voi pune motul 10w40 5100, dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie (mobra e PD06), de asemenea antigel acu e albastru dar voi pune rosu (pentru motoare aluminiu...) dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie. Filtrul mi-e clar de care voi pune ii multumesc lui Kevinn pentru sfat.

Va rog dati un sfat (chiar nu am aflat de cat ulei am nevoie si mult am sapat pe forum, de fapt de stau bine si ma gandesc in cei 10 ani de cand sap acest forum nu am vazut scrisa aceasta informatie)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti 10W50. Are o plaja mai mare de temperaturi. Ia 4 litri. Ce ramane folosesti data viitoare. Nici un magazin nu cred ca o sa-ti vanda exact cantitatea de ulei care intra in motor. Nici macar la reprezentanta. Antigel ia 2 litri, albastru sau rosu. Nu-l dilua. Toate informatiile de care ai intrebat le gasesti in orice manual de reparatie sau orice manual de utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1987-1993 Fahrgestellnr.: PD06-3000002 bis PD06-5200008

 

Füllmengen Gabelöl pro Holm: 550 ML SAE 7,5W Motoröl ohne Filter: 2,2 L SAE 10W-40 Motoröl mit Filter: 2,4 L API SE-SF Endantriebsöl: Bremsflüssigkeit: DOT 4 Kühlflüssigkeit: 2,0 LITER Betriebsstoff: 18,0 LITER Technische Daten Hubraum: 583 ccm Zylinder: 2 PS/KW: 50/37 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,20 MM Leerlaufdrehzahl: 1300 ± 100 U/MIN Vergaserluftschraube: 2,25 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 2,0 BAR Reifendruck (hinten): 2,0 BAR Zündkerze 1: NGK DPR8EA-9 Zündkerze 2: NGK DPR8EIX-9 Elektrodenabstand: 0,9 MM Standrohr Ø: 41 MM TELEGABEL Ritzel/Kettenrad: 15/47 ZÄHNE Kette/Endantrieb: 118 GLIEDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...