cristimotor Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Salutare! Ai luat cumva transalpu din bucuresti cu 2000 euro? am vazut un anuntz p bike-shop in care motorul e IDENTIC cu al tau, si imi facea cu ochiul, dar se pare ca ti-a facut tie mai mult si te-a cucerit pe tine,norocosule;) Daca da, spune-mi e OK treaba cu el? merge/suna bine? sunt ceva urme de zgarieturi sau e oglinda? Asfalt uscat prieteni! sal da sunt un norocos capra merge bine suna bine la bani putini dar nui oglinda la bani astia nici nu ma asteptam sa fie asa ma asteptam la mai rau are niste zgarietuyri putin crapata carena spate dreapta intrun cuvant sunt fffff multumit an raport cu bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Donez 2 oglinzi rotunde de transalp originale. Le trimit la Bucuresti saptamana viitoare prin cineva. Mie nu-mi plac. Primul PM le are. Numai posesor de transalp. (asa ca sa fiu rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Donez 2 oglinzi rotunde de transalp originale. Le trimit la Sibiu sau la Bucuresti saptamana viitoare prin cineva. Mie nu-mi plac. Primul PM le are. Numai posesor de transalp. (asa ca sa fiu rau) Rectific: Donez oricui doua oglinzi rotunde de Transalp. Astept PM. In we o sa fiu la MGP, nu o sa am timp de forum. La Bucuresti le trimit prin Judass Iscariot, le luati de la el. --- Mesaj completat în 20 Aug 2007 09:39 -------------Oglinzile pleaca spre Nick61, el a fost primul cu PM. @Nick, vezi ca ti-am raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 People, ce ar fi sa ne intalnim undeva pe la inceputul lui septembrie sa zicem 1-2 sau 8-9 si sa punem bazele unui Transalp Club Romania sau ceva de genu? Oricum ar fi o ocazie buna sa ne vedem si sa mai schimbam idei, pareri etc.... Astept opiniile voastre si sugestii legate de o eventuala locatie pt intalnire. Ceva prin centru tzarii ca sa ajunga toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Tu n-ai chef de venit la CJ? Chef am, dar nu stau prea bine cu timpul Dar nu se stie niciodata, daca vin la CJ te anunt, fii sigur --- Mesaj completat în 20 Aug 2007 21:05 ------------- Astept opiniile voastre si sugestii legate de o eventuala locatie pt intalnire. Ceva prin centru tzarii ca sa ajunga toata lumea Balea Lac este in centrul tarii (sau aproape in centru) Si se poate spune ca e si tara nimanui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 20, 2007 Autor Share Postat August 20, 2007 Balea Lac rulz, poate ceva mai jos, stiu ca e un camping la intrarea pe Transfagarasan dinspre Sibiu. Eu nu pot in wkd cu 8 sept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Voi credeti ca Transalpul nu ar merge prin Muntii Alpi? Colegul meu GIV 32 zice ca nu prea, ca e pe carburator: /index.php?showtopic=128707 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Balea Lac 1-2 Septembrie e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Balea Lac 1-2 Septembrie e ok? Hmm , suna bine ! Presupun ca se sta la cort nu? Maine ma duc sa vad de cort si poate ne strangem ! Si numa de excursie e fain. Sa ne auzim cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 21, 2007 Autor Share Postat August 21, 2007 cu naiba un motor care are un nume drivat de la alpi sa nu mearga in alpi? de ce? ce e daca e pe carburator? cele mai performante motoare su cu carburatie, injectia nu face decat sa reduca noxele si sa sugrume motoarele... nu tre sa crezi tot ce se zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 (editat) cu naiba un motor care are un nume drivat de la alpi sa nu mearga in alpi? de ce? ce e daca e pe carburator? cele mai performante motoare su cu carburatie, injectia nu face decat sa reduca noxele si sa sugrume motoarele... nu tre sa crezi tot ce se zice... Hmm, sper sa nu te superi daca te contrazic: motoarele pe injectie sunt de regula mai puternice Dar citeste topicul respectiv in continuare, sa vezi ce a iesit Si, ca argument in favoarea carburatoarelor, Honda Transalp din 2007 e tot pe carburator, conform bikez.com Sa fie chiar asa de prosti japonezii? Nu cred Eu sustin in continuare ca Transalpul merge fara probleme si la 3000 m altitudine Editat August 21, 2007 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Hmm, sper sa nu te superi daca te contrazic: motoarele pe injectie sunt de regula mai puternice Dar citeste topicul respectiv in continuare, sa vezi ce a iesit Si, ca argument in favoarea carburatoarelor, Honda Transalp din 2007 e tot pe carburator, conform bikez.com Sa fie chiar asa de prosti japonezii? Nu cred Eu sustin in continuare ca Transalpul merge fara probleme si la 3000 m altitudine Omule, stai linistit ca merge transalpul. Nu te mai lua dupa fitzosii care se simt numai ei puternici si fac discriminare de 2 lei. Fii serios! Nu as merge cu astfel de oameni in excursii nici sa ma plateasca! Sau as merge doar sa le arat unde merg eu si nu merg ei. Dar nu merita efortul. Cea mai faina excursie o faci singur, cu prietena ta si-atat. Mergi unde vrei, faci ce vrei, nu depinzi de nimeni, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat August 22, 2007 Admin Share Postat August 22, 2007 Sa ma bag si eu repede in clubul transalp, pana nu se vinde Ce sa zic, fain motor ... dupa parerea mea ideal pt. drumurile din Romania actuala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 A venit un cliet ieri in magazin la mine si m-a intrebat da ca TA de afara e ak meu. I-am raspuns clasic ca nu baga mai mult de 170 si are doar 55 de cai... A zambit si a zis ca a citi despre TA si vrea sa stie ce minusuri are pentru ca el stia doar de plususri. M-am gandit putin si avand in vedere ca am descalecat Dominatorul inainte sa incalec TA i-am spua ca poate faptul ca e mai grea o face mai dificila cand ai pasager in oras... Acolo ii dau nota 8 in rest ia 10 peste tot. Voi ati putea gasi defecte, ca de laudat am tot laudat-o Iln alta ordine de idei am auzit ca baiestii incep sa se orienteze sa ciordeasca motociclete, desi cu TA nu au ce face ca are cip in cheie. Comform traditiei romanii fura chiar si ce nu le trebe. Mi-am pus alarma cu pager de la baiatul care le vinede pe forum. E excelenta si merita fiecare banut. In plus e la juma de pret fata de ce mi-au oferit cei la o firma specializata in alarme auto-moto din Bucuresti. Am recurs la serviciile lor pt montaj, dar nu va recomand caci mi-au lasat firele zgaite pe langa motor si sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Sa ma bag si eu repede in clubul transalp, pana nu se vinde Ce sa zic, fain motor ... dupa parerea mea ideal pt. drumurile din Romania actuala . salve smokey....va urmaresc aproape mereu pe proprietarii de transalp, cu toate ca eu am altceva...de ce o vinzi? la ce vrei sa treci?cumva supertenere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 A venit un cliet ieri in magazin la mine si m-a intrebat da ca TA de afara e ak meu. I-am raspuns clasic ca nu baga mai mult de 170 si are doar 55 de cai...A zambit si a zis ca a citi despre TA si vrea sa stie ce minusuri are pentru ca el stia doar de plususri. M-am gandit putin si avand in vedere ca am descalecat Dominatorul inainte sa incalec TA i-am spua ca poate faptul ca e mai grea o face mai dificila cand ai pasager in oras... Acolo ii dau nota 8 in rest ia 10 peste tot. Voi ati putea gasi defecte, ca de laudat am tot laudat-o Iln alta ordine de idei am auzit ca baiestii incep sa se orienteze sa ciordeasca motociclete, desi cu TA nu au ce face ca are cip in cheie. Comform traditiei romanii fura chiar si ce nu le trebe. Mi-am pus alarma cu pager de la baiatul care le vinede pe forum. E excelenta si merita fiecare banut. In plus e la juma de pret fata de ce mi-au oferit cei la o firma specializata in alarme auto-moto din Bucuresti. Am recurs la serviciile lor pt montaj, dar nu va recomand caci mi-au lasat firele zgaite pe langa motor si sa. exact aceeasi parere o am si eu... nota 10 peste tot. 167 km/h maxim i-am dat. cutia de viteze este extraordinar de elastica, tractorasul trage frumos, poti "umili" multe conserve depasindu-le in rampa cand ei se chinuie sa urce cu 70-80 km/h eu am o problema cu intorsul in spatii stramte cu tot cu pasager, cu picioarele pe jos ma descurc... in rest bag streetfighting la greu cu pasager sau fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 Mai am vreo cateva idei ref la ce potem sa scriem pe aici si sa ne fie de folos. De ex ce upgrade-uri am facut la mobra si cum e dupa.' Incep eu: Buji cu iridium, 4 la munar, gaura in buget si degeaba Parbriz mai inalt, simplu de la louis, merita arunca vantul in casca si nu in piept ca cel vechi, te scunzi mai ushor sub el. Filtru de aer K&N, merita si nu consuma mai mult, parerea mea ca nu faptul ca trage mai bine e important ci faptul ca trage mai de jos. Suporti laterali pt coburi rigide, de la louis, cand le.am pus pe langa mobra sa vad cu ar veni am avut senzatia ca nu sunt pt a mea, incet incet s-au potrivit la mm, nu au ramas multe suruburi in plus chiar daca documentatia cu care vin piesele de la louis este sub orice critica. Ideal e sa luati si coburile o data cu fiarele, eu nu am facut asa si bineinteles ca nu s-au potrivit cutiile pe fiare si a tre sa am din nou idei. Cam asta e ca am facut eu la a mea. Pe viitor vreau sa-mi iau un claxon din ala cu compresor stebel nautilius parca ii zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 De curiozitate, la ce foloseste claxonul respectiv? Al meu suna destul de tare, si l-am folosit cred ca de 3 ori in trafic in 2 luni . Eu am suport de coburi GIVI Monokey, (de aceea nu am mai postat masuratori aici pe forum - cred ca documentatia se gaseste pe web) si cutii copii nesimtite dar aproape identice ale celor Givi. Am fost sa vad cutiile originale cam cum arata, la inceput am crezut ca e ceva in plus de capul lor, singurul lucru e ca arata mai frumos, credeam ca sunt mai solide decat cele false ale mele, dar dezamagire completa, arata mai solide, dar sunt facute din acelasi material. La 7 mil bucata cele originale, cred ca ale mele ne-originale isi fac treaba cu varf si indesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Chiar nu baga mai mult de 170? Macar 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 Pai se pare ca nu traim amandoi in minunatul Bucuresti. Aici daca nu ai claxon zdravan ti-o iei de cateva ori pe zi. Citind raspunsul tau acum m-a bufnit rasul caci chiar azi cand ma intorceam acasa a intrat un putzoi cu o curca blonda in dreapta peste mine. Desi sunt conducator auto de ceva ani si pot sa prevad cand un conservar vrea sa faca vreo figura de strecurare din ciclul "toti e prosti numai eu destept"si am inceput sa claxonez continuu putza verde de la volan continua sa se bage peste mine. un shut in portiera l-a scos din mirajul geniului la volan si l-a facut sa traga de volan inapoi si sa franeze. Daca aveam celalalt claxon care face ca cel de tir poate putzulica avea acum masina nesifonata si eu cu o spaima mai putin... Wellcome to hell my frend!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 (editat) Pai se pare ca nu traim amandoi in minunatul Bucuresti. Aici daca nu ai claxon zdravan ti-o iei de cateva ori pe zi. Vezi ca Belbody nu e din Bucuresti Are nr 2B - 4273, dar e Brno, Cehia, nu Bucuresti, Romania In rest, numai de bine Transalpul ma multumeste si ca aratare, si ca performante Si ca sa-i bag totusi ceva de vina, mi-ar place sa am telescop spate reglabil cu gaz, nu cu piulita Editat August 24, 2007 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Chiar nu baga mai mult de 170? Macar 180 nu . @Barbarossa, am fost si eu in Bucuresti o data cu DR-ul si undeva prin Colentina, am depasit pe contrasens toata coloana, inclusiv tramvaiul care venea pe contrasens... .. Nu mai suportam, stateam minute bune cu conservele roata-la-bara si pe contrasens nimeni frate, nimeni!! Macar astia sa faca drum cu circulatia reversibila acolo, dimineata sens numai spre centru, seara sens numai spre iesire... e culmea acolo!! scuze de off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Salut, Am si eu de cateva luni un Transalp ca prim motor si sunt super multumit de el. La inceput imi era putina teama de cuplul super mare ce-l are, dar cu timpul m-am obisnuit. Chiar recomand ca prim motor pentru incepatori ce au cel putin 80 Kg. Cand am luat motorul (e ea mai batranica, din "91, dar e ca vinul, cu cat e mai vechi, cu atat e mai bun) nu am primit si trusa de scule. Acum va intreb eu, ce scule aveti in cutiuta de langa roata, sub sa? Ca vreau sa-mi pun cateva acolo, pentru orice eventualitate, si nu stiu exact ce sa pun. Merci anticipat, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 ce scule aveti in cutiuta de langa roata, sub sa? Surubelnite de diferite marimi, drepte si in cruce, toate fara maner, manerul universal pentru surubelnite, 3 chei imbus (hexagonale), de 4, 5 si 6 mm, chei fixe de 10/12, 14/17, un mic patent si cam atat Cheie de bujii nu am, si nici nu cred ca foloseste la drum, pentru ca nu ai acces la bujii decat daca dai jos rezervorul Si oricum, nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu bujiile --- Mesaj completat în 27 Aug 2007 08:07 -------------Am fost duminica la Stana de Vale Concluzia se impune de le la sine: Transalpul este facut pentru catarat pe serpentine Cum spunea un alt fericit posesor de Transalp, singura limita a motococletei este pilotul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 27, 2007 Autor Share Postat August 27, 2007 iata ce scule am avut eu in micul saculet din plastic (cred ca e complet) Chei inelare pt desfacut roti de 24 si de 17, cea de 24 are si spitiera pe coada O inelara cot de 10,12 12 foloseste si la parghie pt cheia de buji 3 fixe 8,12 10,12 14,17 probabil cele mai multe suruburi sunt de 12 3 surubelnite una cruce mica, cruce mare si dreapta care se potrivesc in acelasi maner imbus de 5 paent cheia tubulara de buji ce am maii pus eu: pompa de bicicleta set de petice leviere furtun de benzina veste reflectorizanta sper sa te ajute sa reconstruiesti trusa de interventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.