drares Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Din acelasi an de soi e si al meu. Nu alimentez din acelasi loc, dar in rest il intretin cu grija, asa cum a facut si fostul proprietar (de la care de altfel am primit un mega .xls cu istoricul schimburilor/interventiilor). Sincer, fiind si incepator, nu m-as fi gandit ca ar putea merge _mai_ bine, ca nu aveam nimic de reprosat. Dar a fost evident dupa inlocuire ca trage altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 in poza cu loganul visiniu nu pare sa ii trebuiasca kit de lant, cam veche poza seaua imi place, unde ai facut-o, la Darian? saua e facuta la darian, iar pooza e din februarie anu curent, de atunci si pana acu am facut peste 10000 de km de unde si lantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Salutare transalpisti. Azi visul frumos a devenit realitate. TA 1998 albastru, ca scos din cutie. 55k De cand am fost sa il vad am vazut ca avea cele 2 fire care intra in conectorul de la maneta de abreaj scoase. Le am bagat la loc (si intr-un fel si invers si am incercat sa vad daca functioneaza dracaria) Ei bine NU. Deci stiu ca sistemul al trebui sa fie ceva de genul: Bagat in treapta 1a, cu motorul oprit, si abreiajul tras, sa poti sa pornesti motorul. Ei bine la mine nu merge sa il pornesc si sunt sigur ca e de la asta. De unde incep sa verific sa gasesc problema. Si inca o chestie cand o bag in viteza 1a de pe liber troncane cutia violent, insa intra perfect cand motorul e rece. Uleiul e nou dar a pus 5w40 vechiul proprietar. Sunt ca si sigur ca asta e buba. Sugerati sa schimb uleiul asta. (el e limpede e ca pus din bidon dar....) Daca mai am alte intrebari voi mai revenii pe parcurs. PS: Consum Alba Iulia - Craiova (ca prim drum fara sa cunosc motorul si mers cam 110 plus depasiri si cam 80 in localitate) 4.6L. Mie mi se pare ok, impresiile voastre care sunt in legatura cu asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 De cand am fost sa il vad am vazut ca avea cele 2 fire care intra in conectorul de la maneta de abreaj scoase. Le am bagat la loc (si intr-un fel si invers si am incercat sa vad daca functioneaza dracaria) Ei bine NU. Deci stiu ca sistemul al trebui sa fie ceva de genul: Bagat in treapta 1a, cu motorul oprit, si abreiajul tras, sa poti sa pornesti motorul. Ei bine la mine nu merge sa il pornesc si sunt sigur ca e de la asta. De unde incep sa verific sa gasesc problema. mda, acolo,la ambreiaj, chiar cutiuta la care se conecteaza firele, ai un buton de contact care te lasa sa pornesti motorul cand mobra e in viteza cu ambreiajul tras. altfel, daca ti se opreste motorul in intersectie trebuie sa gasest neutralul ca sa o pornesti. din cate-mi amintesc 20 de iepuroi la honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 mda, acolo,la ambreiaj, chiar cutiuta la care se conecteaza firele, ai un buton de contact care te lasa sa pornesti motorul cand mobra e in viteza cu ambreiajul tras. altfel, daca ti se opreste motorul in intersectie trebuie sa gasest neutralul ca sa o pornesti. din cate-mi amintesc 20 de iepuroi la honda Nedumerit. Fii mai clar. Unde e cutiuta asta...pe coarne langa maneta sau e ascunsa pe undeva prin alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Nedumerit. Fii mai clar. Unde e cutiuta asta...pe coarne langa maneta sau e ascunsa pe undeva prin alta parte. Scoate maneta si o sa vezi "cutiuta" care are latura cam de 7-8mm - e un microcontact. Este incastrata in suportul manetei de ambreiaj. Cand functioneaza trebuie sa auzi acel "click" cand strangi maneta. Asa cum e si la cea de frana. Scoate maneta si vezi in ce stare e microcontactul. Eu cand mi-am cumparat motocicleta exact la fel era - cu firele scoase - am mers cam 1,5 ani cu ea asa.. cand intr-o zi m-am hotarat sa vad care e misterul cu ce e acolo, am scos maneta si am descoperit ca microcontactul functioneaza perfect - problema era maneta care era indoita si chiar daca o strangeai la maxim contactul tot nu se facea. Am indoit-o putin facand-o putin mai curbata- Montat la loc, strans de ea si am auzit magnificul CLICK cu ea stransa la maxim. De atunci functioneaza corect - pot sa pornesc motorul cu cutia in viteza! "Zgomotul violent" al cutiei cand bagi in viteza 1 e ceva normal - nu e chiar violent - e un trosc! Consumul e in parametri. Edit: FELICITARI!!! Editat Septembrie 13, 2010 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 O alta intrebare. Daca schimb microcontactorul ala cu unul de frana (am vazut pe louis.) oare s-ar potrivii? Acul de la chilometraj tremura pana pe la 70kmh. Oare are lite rupte. E firesc. Se mai vorbea de un melc. La asta ce sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Salutare transalpisti. Azi visul frumos a devenit realitate. TA 1998 albastru, ca scos din cutie. 55k De cand am fost sa il vad am vazut ca avea cele 2 fire care intra in conectorul de la maneta de abreaj scoase. Le am bagat la loc (si intr-un fel si invers si am incercat sa vad daca functioneaza dracaria) Ei bine NU. Deci stiu ca sistemul al trebui sa fie ceva de genul: Bagat in treapta 1a, cu motorul oprit, si abreiajul tras, sa poti sa pornesti motorul. Ei bine la mine nu merge sa il pornesc si sunt sigur ca e de la asta. De unde incep sa verific sa gasesc problema. Si inca o chestie cand o bag in viteza 1a de pe liber troncane cutia violent, insa intra perfect cand motorul e rece. Uleiul e nou dar a pus 5w40 vechiul proprietar. Sunt ca si sigur ca asta e buba. Sugerati sa schimb uleiul asta. (el e limpede e ca pus din bidon dar....) Daca mai am alte intrebari voi mai revenii pe parcurs. PS: Consum Alba Iulia - Craiova (ca prim drum fara sa cunosc motorul si mers cam 110 plus depasiri si cam 80 in localitate) 4.6L. Mie mi se pare ok, impresiile voastre care sunt in legatura cu asta! E din seria asa face la toate de trosc nu scapi da nici nu se intampla nimic... Legat de ulei ...5w40 muult prea subtire...Haynes 10W40 ...manual Honda 20w50 peste 0 C ...ce marca ...ramane la latitudinea ta ...mineral/semi/sintetic...la fel cum doresti merge cu de toate...numa sa ai grija la CATI KM IL SCHIMBI...si SA FIE TOT TIMPUL LA NIVEL...nu am facut schimbul si mai deschid peste 5000 km...o data la 300~500 km nu o sa faci scurta la mana sa desfaci un buson...asta e mai important decat orice. Mai carei regula cand cumperi un motor nou ? -ulei nou & filtru fara nici o scuza -verificare filtru aer inlocuire daca e nevoie ( dar la 4,6 L/100km filtru e ok mai mult ca sigur...cand sari de 6% la filtru te uiti prima data ) -bujii inlocuire -placute frana verificare -lichid frana inlocuire -lichid racire inlocuire -verificare incarcare & starea bateriei -lant curatat ..gresat..corect intins Asta asa la prima strigare inainte sa iesi la prima tura...de la oricine l-ai luat fa toate astea pentru linistea ta . Completare : - gresat cabluri acceleratie , soc , kilometraj, gresat melc.... Spor la munca... Detalii pe www.transalp.ro Nu are rost sa se scrie chestii care acolo sunt dezbatute pe posturi intregi dedicate fiecarui subiect in parte. Editat Septembrie 13, 2010 de Chrisss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 O alta intrebare. Daca schimb microcontactorul ala cu unul de frana (am vazut pe louis.) oare s-ar potrivii? Acul de la chilometraj tremura pana pe la 70kmh. Oare are lite rupte. E firesc. Se mai vorbea de un melc. La asta ce sa ii fac? Nu stiu si nu cred, locasul microcontactului e facut special pt el.. nu cred ca e microcontact generic. Scoate-l pe cel stricat (daca exista si daca e stricat) vezi-i dimensiunile, compara cu ce e pe louis.. etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Acul de la chilometraj tremura pana pe la 70kmh. Oare are lite rupte. E firesc. Se mai vorbea de un melc. La asta ce sa ii fac? Sa verifici daca e bagat ca lumea sus in vitezometru Daca se strica melcul, vitezometrul nu mai functioneaza de loc Ar fi inteligent din partea ta sa dai jos roata fata si sa verifici/cureti/ungi melcul Si cand zic "sa cureti" chiar asta vreau sa spun: sa fie curat ca lacrima, sa nu aiba bucatele din plastic pe acolo, se mai rup din dantura pinionului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Deci afurisitul ala de melc e undeva in roata fata?! Ai/aveti cumva un tutorial sau ceva cu imagini despre cum se face asta. Inca ceva!... Am constatat, cablul de ambreaj e pe duca! E exfoliat ca naiba la intrarea in camasa jos langa motor. As vrea sa cumpar un cablu de pe louis si sa il schimb. (doar cablul nu si camasa!...) E posibil sa fii ramas pe camasa sarmulite de la asta cel verchi care sa mi-l compromita si pe asta?! Cum as putea sa ii fac si la celalalt capat o biluta dintraia sa il pot prinde in maneta, asta pt ca nu as vrea sa ii prind ceva cu surub sau mai stiu eu ce improvizatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 La naiba tutorial sa desfaci 6 sruburi ... da jos roata fata restul vine de la sine. Cablul de ambriaj ia unul complet NOU...MONTEAZAL CORECT...sa nu frece cablul in acel tub de metal de jos cand actionez ambriajul si nu iti bate capul cu improvizatii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Din acelasi an de soi e si al meu. Nu alimentez din acelasi loc, dar in rest il intretin cu grija, asa cum a facut si fostul proprietar (de la care de altfel am primit un mega .xls cu istoricul schimburilor/interventiilor). Sincer, fiind si incepator, nu m-as fi gandit ca ar putea merge _mai_ bine, ca nu aveam nimic de reprosat. Dar a fost evident dupa inlocuire ca trage altfel. salut! l-am pornit, am facut o tura, pot sa zic ca schimbarea este de aproximativ zece procente in bine. Cu membranele vechi si rupte aveam o vibratie gadilatoare intre 3000 si 3500 de ture care acum a disparut si urca cursiv de la 1000 la 5000 avand un "sunet mai rotund", partea ciudata este ca bujiile aratau foarte bine si la fel toate patru (cu membranele vechi rupte) ... concluzia mea de acum, nu cea finala, cea finala o s-o am dupa ce fac o tura mai lunga sa observ daca exista diferente in consum (cu membrane sparte 5 %), dar concluzia mea de acum este ca daca ai bujii nu mai "vechi" de 10000 de km, carburatoare reglate si curatate regulat, filtre noi si suflate la maxim 500 de km, atentia la alimentari si nu in ultimul rand filtru de benzina (din hartie) , motorul functioneaza foarte bine si cu membrane sparte ... acum sa nu uitam ca fiecare pilot are stilul sau de mers si "functionarea asta foarte bine" este destul de relativa ... ps: poate ne vedem pe la intalnire sa mai dezbatem problemele astea ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Deci afurisitul ala de melc e undeva in roata fata?! Ai/aveti cumva un tutorial sau ceva cu imagini despre cum se face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 La naiba tutorial sa desfaci 6 sruburi ... da jos roata fata restul vine de la sine. da, cad toate pa jos si se imprastie (glumesc) Cablul de ambriaj ia unul complet NOU...MONTEAZAL CORECT...sa nu frece cablul in acel tub de metal de jos cand actionez ambriajul si nu iti bate capul cu improvizatii . da, asa e cel mai corect, vezi ca sunt unele care au protectia aia de cauciuc care vine la prinderea de jos de la motor, ajuta sa nu mai intre apa/noroi/praf/etc, si astfel tine mai mult ;-) si uns frumos merge excelent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) Deci afurisitul ala de melc e undeva in roata fata?! Ai/aveti cumva un tutorial sau ceva cu imagini despre cum se face asta. Inca ceva!... Am constatat, cablul de ambreaj e pe duca! E exfoliat ca naiba la intrarea in camasa jos langa motor. As vrea sa cumpar un cablu de pe louis si sa il schimb. (doar cablul nu si camasa!...) E posibil sa fii ramas pe camasa sarmulite de la asta cel verchi care sa mi-l compromita si pe asta?! Cum as putea sa ii fac si la celalalt capat o biluta dintraia sa il pot prinde in maneta, asta pt ca nu as vrea sa ii prind ceva cu surub sau mai stiu eu ce improvizatie. Mai omu' lu Dzeu... Esti peste tot! Daca intri pe forumul Transalp.ro si pui mana matale si citesti ce ti s-a recomandat sa citesti (ca stii sa citesti banuiesc, din moment ce ceri tutoriale), eventual mai pui si mana si dai jos manualele care sunt la dispozitia tuturor, GRATIS, o sa poti face tot ce ai nevoie... Uita-te in susul paginii, ai un link cu "Documente utile". Gasesti acolo tot ce iti trebuie. Cat despre cabluri, incearca pe louis.de sa cauti cablu - are codul 10037491 si e doar 13E (romimoto.ro sau kronau.ro aduc de la ei). Desi daca doar camasa e exfoliata, n-are nimic. Doar miezul sa nu fie stricat. Editat Septembrie 15, 2010 de Alexxus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Inca ceva!... Am constatat, cablul de ambreaj e pe duca! E exfoliat ca naiba la intrarea in camasa jos langa motor. As vrea sa cumpar un cablu de pe louis si sa il schimb. Da' cand ai cumparat mototcicleta nu ai observat toate astea? - cablu de ambreiaj pe duca - contact ambreiaj defect - ac kilometraj vibreaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Da' cand ai cumparat mototcicleta nu ai observat toate astea? Taci, tu Dementiala poza ta de la avatar E din filmul "Pisica alba, pisica neagra"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Le am vazut. Contactorul l-am rezolvat aseara. Cablul de ambreaj deja am vazut pe louis 2 variante. E rupt doar sarma de pe interior, camasa pare in regula. Melcul merge si el dar bate pana in 40kmh. Eu apreciez raspunsurile rapide si doarte detaliate...doar atunci cand sunt evazive. Transalp.ro mi se pare putin ciudat...poate pt faptul ca sunt obisnuit cu motociclism.ro. E mai greu de folosit. Una peste alta cred ca ar trebui la transalp.ro creata o rubrica DIY in care sa fie detaliate tot felul de task uri dintrastea de la schimbat ulei pana la mai stiu eu ce...cu imagini si pas cu pas....atunci ar fii mult mai simplu. Stiu ca dupa ce ai facut ceva ti se pare simplu dar cand esti la inceput si le descoperi pe toate e mai dificil. Besides. Si inca ceva...cand esti nerabdator sa ai solutii...2 surse de informare nu strica bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Haide nu te supara acum.. Cum ai rezolvat cu microcontactul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu moto Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 o intrebare am daca ma poate ajuta cineva am gasit sami cumpar un motor intreg de transalp functional motoru este din anu 80 si cevasi al meu este din 97 as vrea sa intreb daca se potriveste sal pun in cadru meu sau daca trebuie modificari motoru care lam gasit il primesc cu tot cu carburatoare tot daca ma poate ajuta cineva il rog sabage idu meu in lista micutu_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Buna, Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repede E adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Buna, Am o dilema: vreau sa imi dau TA-ul meu din '99 cu care am facut din primavara de cand l=am adus din Italia 10000km si nu am avut absolut nici o problema Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repede E adevarat? Inseamna ca aia nu au TA dupa anul 2000. Eu sincer am prieteni care au acest model de mai bine de 4 ani si in afara de consumabile nu au avut niciun defect major. Nu pot sa-mi dau seama cum vorbesc altii in necunostinta de cauza. Intreaba si tu pe cineva care chiar are in dotare aceasta mobra. Adevarat e ca si stilul de mers si pe unde te dai cu ea contribuie la uzura diferitelor componente dar sa te lase in drum mobra asta eu nu am auzit de la niciun prieten. Asa ca eu te sfatuiesc sa cumperi una. Eu am renuntat la sportive si nu-mi pare rau de achizitia facuta, pana acum. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) Vreau sa imi iau TA modelul dupa 2000, insa mai multe persoane mi-a spus ca sunt nereusite si ca se strica repedeE adevarat? Eu zic ca nu-i adevarat! Caz de fata , TransALP-ul fratelui meu... model 2001 albastru. L-a cumparat in Aug.2005 din Germania cu 2150 km. De atunci si pana in ziua de azi are 61.000 km. Inafara de ulei , filtre , placute spate , placutele fata inca sunt originale si mai merg pana in 80.000 mii sigur , mai pe scurt inafara de consumabile si de rulmentii de la roti (s-a spart unu pe spate si cu ocazia asta i-a schimbat fata/spate pe toti) nu a avut nici un defect. Alte problemele , nimic. Nu a facut nici un reglaj la nimic ... uleiul il schimba la 9-10 mii de km , a bagat doar Castrol 10W40 de cand il are , acuma are in el 10W50 si in viitorul apropiat trebuie sa il schimbe. Abia acuma pe la 60.000 km ii papa ulei foarte, foarte putin. Dar la 9.000 km nu la 3-4 mii. Depinde binenteles si de proprietar cum il foloseste! Editat Septembrie 15, 2010 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Multumesc Kato_arad si Lutzifer, M-a surprins cand am auzit ca n-ar fi reusite,,, nu continuau sa-l faca daca nu era bun modelul, treceau imediat la altul sau ii aduceau imbunatatiri, insa din cate stiu din 2000 pana in 2007 e tot la fel, sau? in 7 ani nu s-a schimbat nimic? atunci clar e reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.