Sari la conținut

Postări Recomandate

:cheers:

 

tru tru tru

 

(de ce minti bai, transalpul tau e din 92 si are 10.000km - tu de fapt esti un pensionar care merge cu ea numai sambata la hora)

Exact , scuzele mele :laugh: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca deja v ati obisnuit...am multe inrtebari asta este, inginer automatist si cu pasiune penstru surubarit - mereu gaseste cate o buba si unde nu e! :Nigar:

Am schimbat ieri uleiul la cisterna pentru ca la bagatul in 1a caraia violent parca s ar fii opus intrarii in viteza dupa care intra cu un clanc urat. Intelesesem de la vechiul proprietar ca ar fii avut 5w40 in ea.

 

Am luat un 15w50 repsol si mann filtru. Facut schimbul, am vazut ca inca mai face cutia urat...nu ca inainte dar totusi face...In celelalte viteze merge bine schimba frumos (exceptie daca ii dau din 3 in 2 apasand f usor pe leviere imi intra intr un punct mort fals...dar aici cred ca e problema mea ca nu il apas suficient :Dejtu: ...sper) .

Am pus cu schimbare de filtru 2.4L, dupa ce am lasat motorul sa se scurga cam 40min - 60min.

 

Ei bine azi am verificat nivelul pe joja....afurisitul abea e pe la 60% intre min si maxim. Sa mai pun ulei pana ce il duc la maxim (cred ca ar mai trebui sa bag min 200ml) Nu prea inteleg asta....uleiul era la bidoane de 1L am pus fix 2.4...sa fii scurs motorul prea bine....Ce ma sfatuiti il las asa sau mai bag pana ajunge la maxim? Eu as vera sa il am pana la semnul de max ca sa pot urmarii consumul de ulei in timp.

 

Bagatul ala in viteza e enervant...nu se poate ca din relantiu...de undeva nu stiu...sa fac ceva sa nu mai troncaie?

Si de asemenea intre 4000 si 5000 rpm motorul are tendinta sa tremure putin (o vibratie, un bazait ...sesizabil dar nu violent) e comportament firesc la motoarele astea. Filtru de aer cred ca e curat pt ca la drum am scos consum de 4.5 cu motorul cu mers cam 110.

 

Nu cred ca motorul ar avea in general ceva....dar vreau sa primesc confirmari ca tot ce se intampla e firesc ca sa pot dormii linistit :betivanu:

 

PS: intrebare pt adminii dp transalp.ro :cheers: daca postez acolo cam in cat timp se aproba si imi intra online postul? Chestia asta mi se pare ca incetineste procesul de comunicare.

Deci...-surprinzator pe langa relantiul prea mare si un lant neintins corespunzator poate face sa-ti caraie motorul cand bagi in viteza

-nivelul de ulei, daca e sub minim nu e bine ca nu are ungere, daca e peste maxim nu e bine ca face presiune prea mare pe semeringuri, sa fie undeva intre masurat cu joja neinfiletata

-schimbatul de viteze, i-o dai ferm dar nu sa o rupi (ca la femeie) tzac, tzac! asta-i sunetul, altfel o strici si te lasa

-vibratii, trepidatii, poate is desincronizate carburatoarele

-filtrul de aer crezi ca e curat?! cand iei un mtor cau o masina primul lucru care-l faci e sa schimbi consumabilele in cazul de fata, ulei, filtru de ulei, filtru de aer, bujii (vezi ca are 4)

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-vibratii, trepidatii, poate is desincronizate carburatoarele

Nu stiu daca are sau nu crashbar-uri , dar daca are si a fost cazut cu moto si sunt putin strambe ... la o anumita turatie poate vibra motoru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor,

 

pentru cei ce mi-au raspuns la mesajul cu suportii, scuze, abia acum am vazut - s-a trezit forumul sa ma anunte pe mail abia acum de ele - si multumesc, am rezolvat.

 

Ca idee, am vazut mesaje cu transport din Anglia si voiam sa va zic ca am gasit o firma de transport Anglia-Romania care transporta door-to-door la 1 lira pe kg. Si le iau de unde le indicati si le aduc la voi acasa. Noi am luat un motor de pe ebay, tipul nu livra in Ro, iar oamenii astia s-au dus la el, au luat motorul si ni l-au adus. Insa minimul este pretul pt 10 kg. http://www.eastlines.co.uk/stire/NOILE-PRE...A-EASTLINES/21/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna tuturor,

 

 

Nu sunt hotarat daca sa imi iau un TA 600 sau 650. Ma deranjeaza diferenta de consum intre cele 2 la acelasi regin de mers. Am vazut in specificatiile tehnice ca TA650 are main jet-urile (cred ca sunt jiglerele) de 132 sau ceva de genul asta pe cand la 600 sunt de 120 si ceva..

 

E posibil sa le schimb pe cele de la 650 sa pun unele mai mici. Ce influence va avea asupra motorului (amestec sarac- deci temperaturi mai mari...samd....ma refer la implicatii serioase nu la chestii gen scade puterea cu 4 cai)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna tuturor,

 

 

Nu sunt hotarat daca sa imi iau un TA 600 sau 650. Ma deranjeaza diferenta de consum intre cele 2 la acelasi regin de mers. Am vazut in specificatiile tehnice ca TA650 are main jet-urile (cred ca sunt jiglerele) de 132 sau ceva de genul asta pe cand la 600 sunt de 120 si ceva..

Mah oameni buni , nu stiu ce tot aveti cu diferentele astea de tot felu dintre modele. NU este nici o diferenta la consum intre 600 si 650!

De ani de zile merg impreuna cu fratele meu in iesiri , avem acelasi ritm de mers (s-a format asa mergand multi km impreuna) si cand alimentam consumul ne iese 95% identic! De exemplu daca eu am consum de 5,3% el poate avea 5.2 , 5.3 , 5.4% de km. Daca ai alt stil de mers si normal ca o sa iasa alt consum , mai mic sau mai mare!

Au fost foarte multe cazuri cand am bagat exact , exact la fel... la sutime! Si fara sa vad cat baga el sau invers, atata a intrat in rezervor!

 

Si eu am model din 1992 iar el din 2001.

 

Unde imi consuma al meu mai mult (si nu invers pe cum ziceti voi ca papa) cand trec de 100 la ora impachetat cu lazi laterale si 2 pers. Atunci lui ii ramane undeva la 5.6% , i-ar mie imi urca la 6% , chiar 6,5% daca prind si vant din fata si la vreo 120 km/h.

 

Pana intr-o 100 km/h avem consum identic! :cheers:

 

Deci nu asta sa te faca ce model de TransALP sa iti iei... i-ati ce iti place , si de cati bani ai!

 

Mult succes! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as lua eu ce imi place dar e foarte dificila ecuatia.

Am luat de curand pt prietena un 600 care imi place la maxim si cu bani putini 1650E. Altul pt mine acum nu mai gasesc:P....dar am gasit un 650 fain in bani si cu accesorii. Asta e tentant pt ca are central top case si parbriz inalt. Celalalt e stock.

Intre 600 si 650 nu pot spune ca imi place unul mai mult ca altul la cum arata....ma uit cu admiratie la 600...poate pt ca pe asta il am....Deci estetic vorbind imi e egal.

Caut punctele tari mecanic....ca fiabilitate, consum....rezistenta samd.

Deci de asta imi e greu sa ma hotarasc....iar daca 650 ul consuma (stock...ca si asta e important) mai mult decat 600 le atunci clar ca e mai ok 600 pt mine...De asemenea cred ca 600 ar fii mai ok pt ca mergand cu 2 600 e usor ca ai piese la comun...cheile sunt mai putine ...si in general e mai usor sa cunosti o motocicleta decat 2.

 

 

Inca o intrebare la obiect...surubul de amestec relantiu....la cat trebuie sa fie la TA 600 '98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ia 600 ..

TA 650 chiar papa mai mult. :cheers: degeaba o abureste Lutzi cu fratello. :laugh:

 

Papa pe naiba, eventual la 180h. In rest cum zice Berty (Lutzifer) nu-i mare diferenta. Mie mi-a luat cam 5% fara pasager,bagaj si mers lejer la 100h. testat! Pe modelul asta stai mai comod decat pe cele din inainte de 2000. Saua mai lata, putin si inaltimea difera. Asa ca recomand model dupa 2000. Stii o treaba :P ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am amic cu care ma plimb.. io am mobra din 1991 el are din 2003.

Eu am fost cu el sa o cumpere, eu am ales-o, e un bobocel de transalp.

 

Din ce ne-am plimbat amandoi rezulta ca a lui consuma mai mult. Nu cu mult, dar consuma.

Dar sa lasam asta la o parte, o fi mincinosi aia care au scris manuale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ia 600 ..

TA 650 chiar papa mai mult. :laugh: degeaba o abureste Lutzi cu fratello. :P

Nu aburesc pe nimeni... conteaza foarte mult stilul de mers si viteza de croaziera a fiecaruia. Si cum isi calculeaza fiecare consumul , poti gresi enorm. Cand zici ca ii plin rezervoru mai intra mai bine de 1L. Se poate jongla mult.

 

Oricum si daca ar fi ceva diferenta de consum ii nesemnificativa, nici jumate de litru diferenta la 100 km.

 

Da sa isi i-a omu ce vrea. Si ce ii place... da asta cu consumu sa nu fie un criteriu de baza pentru alegerea modelului.

Mai bine sa fie atent la postul meu (postul 2838) , in care am zis cam cum sta treaba in ziua de azi cand iei un motor si ce tzepe poti lua. :cheers:

Editat de Lutzifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as lua eu ce imi place dar e foarte dificila ecuatia.

Inca o intrebare la obiect...surubul de amestec relantiu....la cat trebuie sa fie la TA 600 '98.

 

 

Bre, io am mai zis ... gaseste unul de 650 mergi si cu ala cativa km (ora/afara/drum prost) sa poti sa iti faci o impresie si vezi cum te simti. Daca nu simti nimic in plus ... ramai la 600. Daca o sa iti placa mai mult pe el ... ia-l. Consumul se mai poate cobori si la 650.

E important, foarte important sa iti placa. Daca ai indoieli ... o sa le simti de fiecare data cand te urci in sa chiar daca ai motoreta cu consumul cel mai mic.

 

Bafta orice ai alege,

Paul

 

PS ... cred ca surubul de care zici e ala de aer ... parca standard trebuie deschis 2.5 ture inca cred ca apare informatia in haynes - manualul de reparatii si e public.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, io am mai zis ... gaseste unul de 650 mergi si cu ala cativa km (ora/afara/drum prost) sa poti sa iti faci o impresie si vezi cum te simti. Daca nu simti nimic in plus ... ramai la 600. Daca o sa iti placa mai mult pe el ... ia-l. Consumul se mai poate cobori si la 650.

E important, foarte important sa iti placa. Daca ai indoieli ... o sa le simti de fiecare data cand te urci in sa chiar daca ai motoreta cu consumul cel mai mic.

 

Bafta orice ai alege,

Paul

 

PS ... cred ca surubul de care zici e ala de aer ... parca standard trebuie deschis 2.5 ture inca cred ca apare informatia in haynes - manualul de reparatii si e public.

 

stima,

paul

Am umblat ieri la ele, si am zis sa incep de la 2 ture si daca da rateuri mai umblam. Setup: fata 2 ture de la max inchis, spate 2 1/4 de la max inchis/

Rezultat.....rateuri 0...si eu ma mir sa fii nimerit din prima pozitia. Acum tre sa fac rost de o cheie de bujii sa verific cum merge asa!

PS: iar ma bag si cred ca voi fii urat dar...Eu am scos 4.6 pe Alba Iulia - Craiova mers sa zicem cu cca 100km/h dar aveam filtrul groaznic de imbaxit. Joi merg pana la Sibiu tur retur, de data asta cu noul filtru...sper sa scot mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: iar ma bag si cred ca voi fii urat dar...Eu am scos 4.6 pe Alba Iulia - Craiova mers sa zicem cu cca 100km/h dar aveam filtrul groaznic de imbaxit. Joi merg pana la Sibiu tur retur, de data asta cu noul filtru...sper sa scot mai bine.

 

Esti urat! ... eu am mers cu TA650 pe TM/Dr. Tr. Severin/Baia de Arama/Tg. Jiu/Petrosani/Hateg/TM cu 4.5 (sic!) mers intins ... da' asta nu schimba cu nimic placerea calatoriei.

Noi sa fim sanatosi,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am umblat ieri la ele, si am zis sa incep de la 2 ture si daca da rateuri mai umblam. Setup: fata 2 ture de la max inchis, spate 2 1/4 de la max inchis/

Rezultat.....rateuri 0...si eu ma mir sa fii nimerit din prima pozitia. Acum tre sa fac rost de o cheie de bujii sa verific cum merge asa!

PS: iar ma bag si cred ca voi fii urat dar...Eu am scos 4.6 pe Alba Iulia - Craiova mers sa zicem cu cca 100km/h dar aveam filtrul groaznic de imbaxit. Joi merg pana la Sibiu tur retur, de data asta cu noul filtru...sper sa scot mai bine.

 

Acele suruburi se deschid 2,5 ture sau mai mult. Degeaba te uiti la bujii, suruburile pilot au rol de reglat amestec LA RELANTI si putin din partea de inceput a acceleratiei, la mers peste 3000 ture nu au nici o influenta.

 

Nu stiu la ce rateuri te referi tu, poate le zici gresit - cred ca mai degraba la pocnituri in toba pe decelerare, care da, se rezolva deschizand putin suruburile pilot sau inlocuind 2 membrane de "air cut-off" din carburi. (nu membranele mari, alea sunt altceva)..

 

In general - pârțurile pe decelerare sunt ceva caracteristic TA-ului.

 

Dacă te plictiseÂşti citeste aici:

 

http://www.f-ms.de/ta/faq/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna ma plictisec. E din cauza job ului. Ofer suport la compilatoare la o firma Germana si nu am tot timpul de lucru. Da, rateurile sunt parturile pe decelerare, chestie care se pare ca s-a rezolvat cu 2 ture la suruburi si asa le las, la bujii vreau sa vad sa nu merg prea sarac...stiu ca nu are efect decat in turejoase...dar de...tre sa imi gasesc ceva de lucru.

 

Daca mai ai ceva info utile despre TA site uri samd abea astept ;).

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...