Korben Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 "nu am nici cea mai vaga idee, nu l-am schimbat niciodata!" - , si a avut motocicleta vreo 3 ani si s-a dat vreo 30000km cu ea... aveam si eu idei de astea dar am ajuns la concluzia ca nu e bine sa repari ceva ce functioneaza foarte bine. Si totusi... Eu am schimbat saptamana trecuta becul Nu stiu daca era becul din fabrica, cert e ca scria pe el "Made in Japan" Din 1991, mai frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 (editat) baieti chiar daca nu m-am facut cunoscut pana acum la voi pe transalpisti, nu stiu daca va intereseaza , vreau sa parasesc aceasta zona dar nu din motive critice ci ca vreau sa trec la o clasa mai mare as zice . ceva este clar:AFRICA TWIN. asa ca motive de suparare nu ati avea . sunt un om mai voinic si cred ca pot stapini pe sor-sa mai mare. daca stiti pe cineva ce vrea un transalp bun , dau un nr de telefon.detalii la tel. sa dea un bip sau sa vb un minut dupa care sun eu. e cel din avatar nu-mi place si nici nu ma prea pricep sa butonez , sa pun poze dar garantat e ceva foarte bun 0744672942 Editat August 29, 2007 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parapantistul Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 baieti chiar daca nu m-am facut cunoscut pana acum la voi pe transalpisti, nu stiu daca va intereseaza , vreau sa parasesc aceasta zona dar nu din motive critice ci ca vreau sa trec la o clasa mai mare as zice . ceva este clar:AFRICA TWIN. asa ca motive de suparare nu ati avea . sunt un om mai voinic si cred ca pot stapini pe sor-sa mai mare. daca stiti pe cineva ce vrea un transalp bun , dau un nr de telefon.detalii la tel. sa dea un bip sau sa vb un minut dupa care sun eu. e cel din avatar nu-mi place si nici nu ma prea pricep sa butonez , sa pun poze dar garantat e ceva foarte bun 0744672942 Poti da si un pret informativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Salut, Da-mi si mie te rog mai multe detalii despre Transalp. Voiam ceva mai enduro, dar gasesc tot mai des T-alp. Ce am gasit avea o bataie dar nu stiu de la ce...poate distributia, habar nu am, faza e ca e ieftina 900 euro din 87, insa nu prea vreau sa ma arunc sa o iau si sa o tin pe dreapta pana o repar. Deci dupa ce sa ma uit cand vreau sa-l cumpar? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Salut, Da-mi si mie te rog mai multe detalii despre Transalp. Voiam ceva mai enduro, dar gasesc tot mai des T-alp. Ce am gasit avea o bataie dar nu stiu de la ce...poate distributia, habar nu am, faza e ca e ieftina 900 euro din 87, insa nu prea vreau sa ma arunc sa o iau si sa o tin pe dreapta pana o repar. Deci dupa ce sa ma uit cand vreau sa-l cumpar? Multumesc Daca suspectezi distributia nu cumva sa cumperi ca o sa dai pe piese apoi mai mult decat pe motocicleta. te uiti dupa ce se uita omul de obicei... sa nu pise ulei, sa nu scoata fum, sa porneasca usor, sa aiba totul cat mai aproape de original (comenzi, lumini, scaritze, etc) sa nu scoata sunete ciudate, etc. un transalp in mod normal porneste instant cu motorul cald si toarce frumos pe la 1200 de ture, 1300, chiar si la o mie... cu cat este motorul mai incins cu atat turatia de relanti creste putin,, dar nu mai mult de 1400 - 1500 e maxim. In mod normal ar fi la 1200. Toba originala abia se aude, luminile trebuie sa mearga constant independent de turatia motorului... Daca nu te pricepi deloc mai bine du-te cu cineva cand vrei sa cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morifade Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 are cineva o carena de fata si o furca de transalp din 92??? spuneti`mi va rog si un pret.....sau macar unde gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 1999, 12500km , neagra,cric central, kit lant nou nepus ca nu-i cazul( original, DID), top case nou, husa din foaie de cort , dispozitiv spalat lant, cauciucuri noi metzeler tourance, consumabile schimbate de la Motul(ulei furca ,ulei motor, lichid racire, lichid frana), placute spate noi 4000 euro, discutabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 1999, 12500km , neagra,cric central, kit lant nou nepus ca nu-i cazul( original, DID), top case nou, husa din foaie de cort , dispozitiv spalat lant, cauciucuri noi metzeler tourance, consumabile schimbate de la Motul(ulei furca ,ulei motor, lichid racire, lichid frana), placute spate noi 4000 euro, discutabil am si eu o intrebare, daca nu e cu suparare, de ce ai schimbat uleiul din furca la 12500km? Sau lichidul de racire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Salut, Da-mi si mie te rog mai multe detalii despre Transalp. Voiam ceva mai enduro, dar gasesc tot mai des T-alp. Ce am gasit avea o bataie dar nu stiu de la ce...poate distributia, habar nu am, faza e ca e ieftina 900 euro din 87, insa nu prea vreau sa ma arunc sa o iau si sa o tin pe dreapta pana o repar. Deci dupa ce sa ma uit cand vreau sa-l cumpar? Multumesc nu stiu potentialul tau financiar dar decat sa te chinui cu o panarama de moto mai bine mai sufera ceva timp si mai strange ceva bani sa-ti iei ceva mai bun caci dealtfel n-ai sa fii bucuros de ea . sa ma scuze cei ce nu sunt de acord cu mine dar asta e parerea mea . si asa nu ne permitem motociclete noi dar macar sa luam niste sh-uri cat de cat bune sa ne bucuram de ele --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 12:45 ------------- am si eu o intrebare, daca nu e cu suparare, de ce ai schimbat uleiul din furca la 12500km? Sau lichidul de racire? domnule belbodi l-am schimbat pt ca nu am stiut daca a fost schimbat vreodata. lichidul de racire la autoturisme se schimba la 2 ani, iar in furca acelasi lucru nu am stiut daca a fost schimbat vreodata dar din ce stiu eu se schimba tot la doi ani. sa nu crezi ca am pierderi din furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Ce am gasit avea o bataie dar nu stiu de la ce...poate distributia, habar nu am, Regula numarul 1: motorul de Transalp este silentios Daca face galagie, e terminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 referitor la K&N eu am scris si mai devreme ca l-am pus si eram entuziasmat. acum am vreo 2000 km cu el si in afara si in orash si pot spune mai multe daca mergeti cu ea subturata (intre 2000 si 3500 ture) nu merita, aici nu e diferenta. la relanti se balbaie mai tare, da rateuri in toba cand reduci gazul din ture (e normal doar sa se aud mai tare decat cu filtru de hartie). eu nu am reglat carb caci bujiile sunt albe si merge bine avantajele ar fi peste 4000 de ture cand se simte ca mananca pamantul. ar mai fi un avantaj faptul ca trage onorabil mai de jos si poti sa o ti mai subturata (trage de la 2000 fara sa se balbaie) NU consuma mai mut ci dimpotriva acum imi ia 5,8 in loc de 6 in orash si 4,2 in loc de 4,9 ian afara (mers limistit cu respectarea vitezelor legale) solutii de curatat se gasesc la mag moto sau la cei care van asa ceva pe acest forum si sunt compuse din 2 bidonashe. unu pt curatare (un detergent) si unul pt gresare (se unge ca preful sa adere pe el) se zica ca tin 2 curatiri. acum vorba lumii zice ca sun scumpe, pt un fultru pe viata nu mi se pare. ca sunt putin eficiente la praf, daca se foloseste la raliul dakar nu cred ca nu e eficient ca se curata prea des, constructorul recomanda la 10 000 mile!!! ca nu e adevarat ca motorulcastiga performanta, fals am sintit pe pielea mea si la Dominator (fostul motor) si la TA. in fine alt argument af fi ca nu sunt chinezesti sau de provenienta dubioasa ca toate lucrurile de prost gust din ro. recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 (editat) Iti dai seama ca nu am mana asa subtirica pt a face treaba pe sus, m-am prins io de suruburile alea. Daca tot suntem la becuri, nu exista posibilitatea de un bec mai puternic, sau o lumina mai spre halogen, nu instalatie de halogen, ci un bec mai deschis??!? Salut Horica. Sa stapanesti sanatos Transalp-ul, e de mare exceptie. In legatura cu becul, daca nu ai facut inca operatiunea pune-ti un Moto Vision, costa 45 Ron, il gasesti/comanzi la magazinele auto care lucreaza cu "Meteor"-cca 70% din ele sau la magazinele moto. Aparent are lumina portocalie, asadar te vad mult mai bine participantii, arata si mai "cool" daca ma intrebi pe mine iar noaptea diferenta e semnificativa, chiar uriasa as putea spune; acel 20-30 % imbunatatirea luminii cum spun cei de la Philips chiar se vede si nu-i nici o exagerare . Si lumina e alba ! Eu am facut operatiunea si nu-mi pare rau ! Multa bafta si asfalt uscat P.S.: Tare as veni si eu la Balea maine, dar ... nu stiu , mai vedem ... Editat August 31, 2007 de Clau_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 domnule belbodi l-am schimbat pt ca nu am stiut daca a fost schimbat vreodata. lichidul de racire la autoturisme se schimba la 2 ani, iar in furca acelasi lucru nu am stiut daca a fost schimbat vreodata dar din ce stiu eu se schimba tot la doi ani. sa nu crezi ca am pierderi din furca Touche! Aici are dreptate omul La 2 ani cam trebuie schimbate toate lichidele din motor/motocicleta Mai ales lichidul de frana, care e higroscopic, adica isi pierde calitatile din cauza ca absoarbe umezeala din aer Ce-i drept, nu prea ar avea pe unde sa absoarba umezeala daca circuitele de frana sunt etanse Sunt de acord si cu schimbarea uleiului din furca fata, chiar si din telescopul spate --- Mesaj completat în 31 Aug 2007 13:53 ------------- eu nu am reglat carb caci bujiile sunt albe si merge bine Nu ar trebui sa fie cafenii? Intreb si eu, ca daca bujiile sunt albe, rezulta ca e amestecul sarac, si acesta este un motiv pentru rateuri, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Touche! Aici are dreptate omul La 2 ani cam trebuie schimbate toate lichidele din motor/motocicleta Mai ales lichidul de frana, care e higroscopic, adica isi pierde calitatile din cauza ca absoarbe umezeala din aer Ce-i drept, nu prea ar avea pe unde sa absoarba umezeala daca circuitele de frana sunt etanse Sunt de acord si cu schimbarea uleiului din furca fata, chiar si din telescopul spate --- Mesaj completat în 31 Aug 2007 13:53 ------------- Nu ar trebui sa fie cafenii? Intreb si eu, ca daca bujiile sunt albe, rezulta ca e amestecul sarac, si acesta este un motiv pentru rateuri, nu? Scuze domnu Bill, nu am vrut sa fiu rautacios, doar am intrebat, de curiozitate, inseamna ca si eu ar trebui sa fac operatiunile. Spor la vanzare. Am vazut poze si stiu cum arati, Africana e de tine! Dar trebuie sa fii recunoscator transalpei, ca ea ti-a deschis apetitul. Asa e 100%. Bujiile albe indica amestec prea sarac insotit de o supraincalzire a motorului, rateuri si altceva. Circuitul de aer nu este etansat cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 31, 2007 Autor Share Postat August 31, 2007 sunt cafenii si ale mele, eu ma refeream la alb caci atunci cand carb era dereglat bujiile erau negre taciune... acum ma gandesc sa-mi schimb si eu uleiul in furca si amortizor dar nu stiu cine sa-r baga la operatiune. pe de alta parte m-ar tenta sa bag un xenon pe ea asa ca astept un doritor sa impartim o instalatie de masina in 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 acum ma gandesc sa-mi schimb si eu uleiul in furca si amortizor dar nu stiu cine sa-r baga la operatiune. pe de alta parte m-ar tenta sa bag un xenon pe ea asa ca astept un doritor sa impartim o instalatie de masina in 2. Daca ai fi mai aproapede Arad te-as rezolva cu schimbul de fluide La Transalp, bre, nu va ganditi la prostii, ca mine Si cat zici ca costa xenonul??? Poate ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 era cineva care avea piese de vanzare pentru transalp...care zicea ca vrea sa scape de ele...si am intrebat de o masca de bord...cine vede postul asta si ii respectivul te rog un PM ca is chiar interesat in asa ceva...mersi mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Are cineva de vanzare un TA din 97 ieftin si bun? ( cu 2 discuri frana pe fata ) Eu imi cumpar exact in extra-sezon.. cand vine frigul E un post serios, chiar ma intereseaza. Va doresc mult soare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristimotor Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 referitor la K&N eu am scris si mai devreme ca l-am pus si eram entuziasmat. acum am vreo 2000 km cu el si in afara si in orash si pot spune mai multe daca mergeti cu ea subturata (intre 2000 si 3500 ture) nu merita, aici nu e diferenta. la relanti se balbaie mai tare, da rateuri in toba cand reduci gazul din ture (e normal doar sa se aud mai tare decat cu filtru de hartie). eu nu am reglat carb caci bujiile sunt albe si merge bine avantajele ar fi peste 4000 de ture cand se simte ca mananca pamantul. ar mai fi un avantaj faptul ca trage onorabil mai de jos si poti sa o ti mai subturata (trage de la 2000 fara sa se balbaie) NU consuma mai mut ci dimpotriva acum imi ia 5,8 in loc de 6 in orash si 4,2 in loc de 4,9 ian afara (mers limistit cu respectarea vitezelor legale) solutii de curatat se gasesc la mag moto sau la cei care van asa ceva pe acest forum si sunt compuse din 2 bidonashe. unu pt curatare (un detergent) si unul pt gresare (se unge ca preful sa adere pe el) se zica ca tin 2 curatiri. acum vorba lumii zice ca sun scumpe, pt un fultru pe viata nu mi se pare. ca sunt putin eficiente la praf, daca se foloseste la raliul dakar nu cred ca nu e eficient ca se curata prea des, constructorul recomanda la 10 000 mile!!! ca nu e adevarat ca motorulcastiga performanta, fals am sintit pe pielea mea si la Dominator (fostul motor) si la TA. in fine alt argument af fi ca nu sunt chinezesti sau de provenienta dubioasa ca toate lucrurile de prost gust din ro. recomand! sal spunemi sighur de unde gasesc solutie de curatat ca de cand caut nu am gasesc si cam cat costa astepr raspuns ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 sal spunemi sighur de unde gasesc solutie de curatat ca de cand caut nu am gasesc si cam cat costa astepr raspuns ms Man, la filtrul K&N ai nevoie de un spray cu care il imbibi cu ulei. De curatat nu trebuie neaparat sa-l cureti cu ceva special, si cu benzina sau gaz lampant e foarte bine, poti sa-l cureti cu ce vrei. Important este cu ce il imbibi dupa aia. Sprayul respectiv contine un lubrifiant cu care se imbiba filtrul. uite aici http://www.knfilters.com/clningacc.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Septembrie 2, 2007 Autor Share Postat Septembrie 2, 2007 cica solutia de spalare ar fi un detergent puternic care se dilueaza in apa. o sa ma uit si eu in kitul meu sa vad ce e si cum se face. --- Mesaj completat în 02 Sep 2007 18:26 -------------Ref. la kitul de xenon noi avem bec H4 care are 2 filamente, unu faza scurta si unu faza lunga. Aici sunt 2 posibilitati (financiare) bixenon cu 2 faze de xenon ceva mai scump si simplu adica doar cu faza scurta pe xenon. Ca sa va faceti o idee despre preturi incercati pe okazii.ro Caut un set de stikere pe transalpul meu, As prefera sin alea in relief ca la ultimul model. Daca stie careva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fade2black Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 (editat) @belbody pentru curatat filtrul ai nevoie de kit curatare si ii zici lui Romi3 de pe forum, il ai in o saptamana @Barba Rosie Ma bag si eu la un H4 daca iti iei un set de 2 bucati. Editat Septembrie 2, 2007 de fade2black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Are cineva de vanzare un TA din 97 ieftin si bun? ( cu 2 discuri frana pe fata ) Eu imi cumpar exact in extra-sezon.. cand vine frigul E un post serios, chiar ma intereseaza. Va doresc mult soare! am eu de vanzare unul si nu cred ca is prea multi banii...da-mi un PM daca te intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Septembrie 3, 2007 Autor Share Postat Septembrie 3, 2007 pana una alta din ce am citit pe net despre xenon pe mobre concluzia e urmatoarea: Avantaje: lumine excelenta noaptea, consum redus (35W in loc de 55) Dezavantaje: daca nu sunt de calitate droserul pote sa ia apa si ce e cel mai dureros culoarea becului e f apropiata de lumina de zi si deci ziua nu se vad nu in ultimul rand sunt scumpe, adik 400-500 ron un singur bec. Concluzia mea: noaptea nu circul decat in cazuri extreme, ziua vreau sa fiu vazut mai ales de curci la volan. Rezolvarea mea: bec h4 Philips Motovision comandat azi, pret 45 ron (bate in galben ceea ce imi da o speranta...) Ref la solutii KN: azi mi-am desfacut kitul meu de curatare si are un detergent gen Pur diluat si un ulei special de uns filtru dupa curatare. Cum se face: A. Se aplica detergentul cu fas fas intai pe fata curata a filtrului apoi pe fata murdara. Se lasa 10 min apoi se spala sub jet de apa de pa fata curata spre fata murdare (apa nu tre sa fie sub presiune), se lasa la uscat. B. Se unge filtru cu uleiul respectiv care l-am vazut si in Cotroceni la motoadventure la spray ( e ulei de uns filtru de aer deci e ok) ungerea este pe partea dinspre care intra aerul spre motor (fata de sus pt noi cei cu TA) de lasa o ora la *uscat* apoi se verifica ca uleiul sa fie peeste tot pe pliurile respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Rezolvarea mea: bec h4 Philips Motovision comandat azi, pret 45 ron (bate in galben ceea ce imi da o speranta...) E o alegere inteleapta. Eu am montat un Motovision si sunt multumit Ziua aspectul luminii vazut de ceilalti este portocaliu si noaptea lumina e buna, mult mai buna decat becul original. Recomand cu caldura Din pacate in continuare trebuie sa casti ochii bine la automobilisti ca, deh, asta-i situatia ! Asfalt uscat si multi km fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.