Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru diferente si istoria transalp citeste 2 posturi mai sus, adica cel cu numarul 421 si vei gasi un link foarte interesant :D :bigstar: . Hint: chiar jos in postul lui Gote. Acolo afli tot ce vrei.

Mersi mult.

 

Nu am fost atent, am tot citit de la pagina 1 pana la 15 si apoi am zis sa intreb ca e mai simplu. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile am intratat si eu in randul posesorilor de Transalp. Imi vine greu sa ma despart de Dominator care m-a purtat aproape peste tot. Motorul este aproape nou si merge impecabil. Primul proprietar a inscris-o in 2006 si eu sunt al doliea. Dupa ce il inscriu si ies cu el o sa va spun pareri si impresii eventual comparatii cu Dominatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile am intratat si eu in randul posesorilor de Transalp. Imi vine greu sa ma despart de Dominator care m-a purtat aproape peste tot. Motorul este aproape nou si merge impecabil. Primul proprietar a inscris-o in 2006 si eu sunt al doliea. Dupa ce il inscriu si ies cu el o sa va spun pareri si impresii eventual comparatii cu Dominatorul.

 

SVR, felicitari, e urmatorul pas logic :bigstar:

Vei fi ncantat de cum merge pe sosea, si un pic dezamagit cand ataci forestier/camp etc. Totusi se descurca onorabil ...

 

Va rog cine stie un service rapid (autorizat) si bun sa fac si eu ITP-ul la Transalp ca altfel stau pe bara!

Eventual date de contact.

Multumesc

 

Daca esti din bucuresti, vezi sub podul fundeni in partea dinspre pantelimon. Nu iti trebuie service "bun" pentru itp, ci doar ieftin si rapid, sa nu faca mofturi la o zgaiba pe oglinda de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SVR, felicitari, e urmatorul pas logic :bigstar:

Vei fi ncantat de cum merge pe sosea, si un pic dezamagit cand ataci forestier/camp etc. Totusi se descurca onorabil ...

Daca esti din bucuresti, vezi sub podul fundeni in partea dinspre pantelimon. Nu iti trebuie service "bun" pentru itp, ci doar ieftin si rapid, sa nu faca mofturi la o zgaiba pe oglinda de exemplu.

 

Luni, marti merg acolo. Sper sa se rezolve repede.

 

Caut alti posesori de Transalp dispusi sa mearga pe motor chiar daca e mai frig afara. Vreau sa invat de la voi cate ceva legat si de motor si de condus pt ca sunt incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io o problema cu transalpu meu;

de cind cu frigu incepe sami faca probleme semanlizarea; apar intirzieri intre actionarea butonului si blink sau chiar nu mai pilpiie de loc.

ati mai avut si altii problema asta; carei baiu? comutatoru? releul?

in manualu de service nu se specifica astfel de defect :bigstar: . in rest merge super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul. Desfa-l ( merge si daca e lipit.....il fortezi un pic) , vezi daca sunt curate contactele, fa-i "gimnastica" . daca la remontare tot nu merge, il schimbi :bigstar: La mine la Domi a mers smecheria ....initial facea la fel, la umezeala/frig :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Va rog cine stie un service rapid (autorizat) si bun sa fac si eu ITP-ul la Transalp ca altfel stau pe bara!

Eventual date de contact.

Multumesc

Sa-l stapanesti sanatos :bigstar: :bigstar:

 

 

Luni, marti merg acolo. Sper sa se rezolve repede.

 

Caut alti posesori de Transalp dispusi sa mearga pe motor chiar daca e mai frig afara. Vreau sa invat de la voi cate ceva legat si de motor si de condus pt ca sunt incepator.

As veni eu cu tine, dar l-am vandut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am ramas cu transalpul in drum. Nu-mi venea sa cred!!!

Am plecat de acasa si la primul semafor, cand sa plec de pe loc mi-a murit motorul! Am trecut de intersectie cu ea impinsa si am pornit apoi iar a murit cand sa plec.. muream. Am tras-o pe o stradutza si am constatat ca nu mai am apriondere deloc. Scos bujie si testat. Scanteie ioc. WTF!! WTF!! Scule nu aveam deloc, decat cheia de bujii..si bujii de rezerva! Dupa aproape o ora de cugetare si fumat n tigari am descoperit ca nu-mi merge stopul de frana cand trag de frana fata... ??? WTF?? Urmaresc firul si descopar cu stupoare ca mufa acelui manunchi de fire (care cuprinde si firul contactului engine off/run) era smulsa pe jumatate!!!! Pun mufa la loc si totul revine la normal. Motocicleta porneste din prima, plec cu ea fara probleme!!! :D :( :bigstar: :bigstar:

 

Explicatia: dragutele mele pisicutze care se joaca de obicei pe sub carena au gasit interesante acele fire... :P :D si au tot tras!!

 

CHIAR MA SPERIASEM SI CREDEAM CA E CEVA SERIOS! Transalp rulles! Porneste din prima pe frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Proaspat posesor de Transalp ... si proaspat pe motoreta ... prin urmare nu va pot impartasi calitatile transalpului ... inca nu le-am descoperit. :bigstar:

Dar as avea nevoie de neshete informatii:

consumabile:

ulei? ce bagati? ... eu am tocmai am folosit Motul 300V 10W40

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul pun si eu, dar 5100. Filtre am luat de la Honda.

Ref la intarzierea la semnalizare s-ar putea sa fie de la comutator - incearca niste spray pt contacte. Al meu face numai la stanga, deci nu e releul!

Apropo, nu mai stiti doritori de TA? Ca vad ca lumea se agita dar de cand am pus anuntul nu m-a deranjat nimeni...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pace voua Transalp-isti !

 

Cati posesori de TA sunt in Cluj-Napoca? Eu unul ma pregatesc sa ma alatur "clubului" cat mai curand cu putinta. E prima mea motocicleta. Sper sa fie cu noroc! :bigstar:

Asfalt uscat!

Vreo 2 stiu eu, dar in curand vor mai aparea inca vreo 2-3 :bigstar:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut alti posesori de Transalp dispusi sa mearga pe motor chiar daca e mai frig afara. Vreau sa invat de la voi cate ceva legat si de motor si de condus pt ca sunt incepator.

Vino miercuri sera la Arc. Vin si eu cu moto noua. Mai stam de vorba, ne mai plimbam......

 

<small>--- Mesaj completat în 17 Oct 2007 07:13 -------------</small><br/>

SVR, felicitari, e urmatorul pas logic :ok:

Vei fi ncantat de cum merge pe sosea, si un pic dezamagit cand ataci forestier/camp etc. Totusi se descurca onorabil ...

Am luat-o doar pentru asfalt si nu am vrut una mai mare (Africa sau Varadero) , pentru camp imi voi lua una doar de offroad dar nu acum fiindca trebuie sa-mi vand Dominatorul mai intai.

Editat de SVR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Exista vre-un model de transalp mai putin reusit? Concret, am tot gasit la preturi bune, transalp din 97 , modelul cu dublu disc, asamblat in Italia. Ma gandeam ca poate la inceput nu a iesit totul perfect, de asta e mai ieftin. Stiti ceva?

Mersi mult.

:ok:

Editat de andrei_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi cand sa plec de acasa (din Drumul Taberei, Bucuresti), in iesle langa vitica mea batrana si si lovita, pastea o vitica mult mai tinerica, doar un pic zgariata. m-am bucurat de vedere desi pe stapan n-am apucat sa-l salut ca eram deja in intarziere. anyway, daca intra p'aici, il salut :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Exista vre-un model de transalp mai putin reusit? Concret, am tot gasit la preturi bune, transalp din 97 , modelul cu dublu disc, asamblat in Italia. Ma gandeam ca poate la inceput nu a iesit totul perfect, de asta e mai ieftin. Stiti ceva?

Mersi mult.

:ok:

Citez din nou acest link, citeste acolo si alege ce vrei...

http://www.ta-deti.de/ta/mods.html

 

Parerea mea personala este ca seria 91-96 a fost cea mai reusita din istoria XLV600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi mai stiu si eu vreo 2clujeni plus je :(

 

 

Meserias exemplar ! Sa-l stapanesti sanatos ! :ok:

 

Cred ca ar trebui sa facem un recensamant de TA ..... :(

 

--- Mesaj completat în 22 Oct 2007 16:57 -------------
La un motor de import se poate verifica service book-ul dupa seria de sasiu? Exista cumva o evidenta electronica a reviziilor tehnice asa cum se intampla in cazul autoturismelor (din Germania)? :eek: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au adunat ceva pagini de cind nu am mai scris pe aici.Ma bucur sa constat ca sint tot mai multi iubitori de TA. Vroiam sa cer o parere in legatura cu placutele: care sint diferentele intre cele organice si cele sintetice.

Adica, ce eficienta de frinare au, in ce conditii, la ce temperaturi, care suporta mai bine strada si care terenu cu praf si umezeala,ce transfer de caldura au si care sint recomandate.Daca aveti chef raspundeti, eu oricum va multumesc si va salut.Sau poate aveti un link.

 

--- Mesaj completat în 23 Oct 2007 18:26 -------------
Gata am gasit raspunsurile.mersi oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...