B.B. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 DA, normal ca e obligatorie, dar nu e taxa de inmatriculare, asta voiam sa zic. Cand intreaba cineva cat a costat inmatriculatul ii spui cat costa inmatriculatul, daca vrei ii specifici ca trebe si asigurare, care e obligatorie oricum. Corect e sa spui: m-a costat XXX lei inmatriculatul si YYY lei asigurarea pe ZZ/luni. Taxele de inmatriculare si asigurarea sunt 2 mancari de peste total diferite. Tot la inmatriculare trebuie sa ai si o motocicleta, nu incluzi si pretul ei in taxele de inmatriculare, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 am adaugat si asigurarea in pretul inmatricularii in sensul ca am vrut sa-i spun la ce bani sa se astepte,cu TOTUL, pana cand poate merge,regulamentar,cu motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 am adaugat si asigurarea in pretul inmatricularii in sensul ca am vrut sa-i spun la ce bani sa se astepte,cu TOTUL, pana cand poate merge,regulamentar,cu motoreta. Corect zici! La prima inmatriculare automat intra si asigurarea obligatorie. Daca vrei sa socotesti doar inmatricularea scade cam 160-17- lei, pretul asigurarii. Eu acum 3 luni am platit pentru inmatricularea transalpului meu cam 900 lei. Nu mai pun la socoteala si numerele rosii 100 lei pe care a trebuit sa le scot ca sa pot circula cu ea pana la RAR. Deci cam astea sunt preturile. Nu se aplica taxe de prima inmatriculare ca la masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 plictisitoooooooor. asa e transalpul. nu vrea nicodata nimic. schimbi ulei, schimbi placute de frana, nu face niciodata nici un fel de problema. nu te smuceste, nu te tranteste (decat daca vrei tu in mod special ) te duce cat te tine pe tine sezutul. toti astia care il laudam atat suntem niste babalaci cu oasele intepenite caroara ne place mai mult confortul si fiabilitate decat. senzatiile cu adevarat tari.p.s. tolomacul din video sunt eu, deci eu am voie sa fac misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 multumesc mult baieti...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 am adaugat si asigurarea in pretul inmatricularii in sensul ca am vrut sa-i spun la ce bani sa se astepte,cu TOTUL, pana cand poate merge,regulamentar,cu motoreta. Da, asta am inteles de prima oara. La ce sa se astepte cu totul, da, foarte bine. Eu doar am specificat ca-s chestii diferite. Inmatricularea o platesti cand inmatriculezi mobra, asigurarea o platesti in fiecare an. Ca e o preconditie la inmatriculare e partea a doua. Cum spuneam, si sa ai motocicleta in sine e o preconditie la inmatriculare, si sa ai domiciliu in Romania e o preconditie, si sa ai 18 ani e o preconditie, si sa faci RAR-ul e o preconditie, si sa faci identificarea e o preconditie, s.a.m.d. printre care si sa-i faci o asigurare obligatorie. (continuam pana maine daca vrei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 suntem niste babalaci cu oasele intepenite caroara ne place mai mult confortul si fiabilitate decat. senzatiile cu adevarat tari. ce babalaci domne? ce astora mai tineri nu ne place confortul si siguranta? nu e musai sa fi tanar si tembel,cu A-ul in portofel sa ai vitezana si sa mergi in 200+... ps. mi-a si iesit si rima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) ce babalaci domne? ce astora mai tineri nu ne place confortul si siguranta?nu e musai sa fi tanar si tembel,cu A-ul in portofel sa ai vitezana si sa mergi in 200+... ps. mi-a si iesit si rima Da...am vazut ceva motociclisti care s-au uitat mirati la mine ca nu mi-am luat ceva mai sportiv. Ce nu inteleg eu e cum de ati platit asa mult pe inmatriculat. Eu am dat anul trecut in aprilie in jur de 550-600 de lei cu tot cu numere rosii... RAR'ul a fost atunci in jur de 150-200 de lei, asigurarea 130, taxa de talon 55, taxa de inmatriculat in jur de 50 si a mai fost taxa de numar care nu stiu cat a fost, iar un set de numere rosii a fost aproximativ 100 de lei. Editat Ianuarie 8, 2011 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Da...am vazut ceva motociclisti care s-au uitat mirati la mine ca nu mi-am luat ceva mai sportiv. Ce nu inteleg eu e cum de ati platit asa mult pe inmatriculat. Eu am dat anul trecut in aprilie in jur de 550-600 de lei cu tot cu numere rosii... RAR'ul a fost atunci in jur de 150-200 de lei, asigurarea 130, taxa de talon 55, taxa de inmatriculat in jur de 50 si a mai fost taxa de numar care nu stiu cat a fost, iar un set de numere rosii a fost aproximativ 100 de lei. anul trecut sau in 2009? cel mai mult a costat cartea de Ro-undeva la 480 lei, asigurarea 150 lei, taxa talon 55,taxa numar a fost 70 de lei si inca ceva pe la primarie si BCR... am uitat sa specific TRADUCEREA ACTELOR ! a costat ''mandra'' 250 lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Hai sa mai povestesc si eu Cei care ma cunosc stiu ca pe langa TDM-ul din semnatura am si TA Astazi, dupa cateva saptamani, le-am pornit TA a pornit la a treia cheie (eu nu tin apasat mai mult de 2 secunde) TDM, cu toate ca e mai noua, a pornit la ultima Asa cum scria Vintze, TA este o motocicleta plictisitoare Din 2007 pana acum am schimbat doar consumabilele si bateria (care e tot consumabila) A, si sa nu mint, am avut si eu parte de problema cu melcul la kilometraj si inimitabilele CDI-uri In rest, Godspeed, Korben! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 sincer... si mie imi este un pic greu asa...sa mearga toate,mereu ! parca mi-e dor sa fiu mereu negru de unsoare pe maini,sa am mereu scule dupa mine si sa miros a benizna! daca nu mesteresti mereu la ea...NU SIMTI CA MERGI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) anul trecut sau in 2009? cel mai mult a costat cartea de Ro-undeva la 480 lei, asigurarea 150 lei, taxa talon 55,taxa numar a fost 70 de lei si inca ceva pe la primarie si BCR... am uitat sa specific TRADUCEREA ACTELOR ! a costat ''mandra'' 250 lei ! In 2010....dar... Inregistrarea a costat atat din cauza ca a ta probabil nu are omologare europeana. Si Dominatorul si DT'ul(care le-am avut) nu au avut si omologarea de care vorbesc si a costat in jur de 500 de lei la fiecare. Daca am observat bine, tipul de la RAR s-a uitat la Transalpul meu la placuta de pe cadru si era scris CE si un numar. Taxa de numar mi se pare grosolana. Numere pentru masina(care sunt 2 - aleatorii) au costat in noiembrie 55 de lei. La Transalp numarul a fost 25 sau 30 de lei. Traducerea actelor a fost 30 de lei(germana=>romana). Tie ti le-a mai tradus in 3-4 limbi inainte sa ajunga la romana? Editat Ianuarie 8, 2011 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Tie ti le-a mai tradus in 3-4 limbi inainte sa ajunga la romana? nu am idee.d-abia terminase perioada de ''gratie'' cu numerele rosii si atat de tare am vrut sa pot sa ies cu ea regulamentar incat nu am mai tinut cont de banii astia( am fost la 2 birouri de traduceri si preturile erau cam la fel-250 lei pentru cartea de italia cu radiere,certificatul de proprietar al vechiului stapan si actul de vanzare cumparare). acum parca-mi pare rau,mai ales de aia 480 care mi s-au parut exagerati pentru o motocicleta,dar....ASTA E ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 acum parca-mi pare rau,mai ales de aia 480 care mi s-au parut exagerati pentru o motocicleta,dar....ASTA E ! Aia erau oricum obligatorii. Mie mi se pare ciudat de scumpa traducerea. Cred ca ai dat peste aia cu prea multa munca sau care au vrut sa profite. Altfel nu imi pot explica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Aia erau oricum obligatorii. Mie mi se pare ciudat de scumpa traducerea. Cred ca ai dat peste aia cu prea multa munca sau care au vrut sa profite. Altfel nu imi pot explica. am fost si presat de timp...prima data am zis si eu ca e mult,dar cand am intrat pe a2a usa si mi-au dat acelasi scor...m-am lasat pagubas.oricum...am avut ceva probleme la politie in sensul ca nu stiau ei,domne, cum a ajuns motocicleta in tara - pe roti sau in remorca. previzibil,cand am cumparat-o,i-am cerut intermediarului si o copie dupa talonul remorcii in cauza.dupa ce am facut dovada intrarii motocicletei in tara,s-au gandit ca e nevoie de o declaratie a intermediarului,pe propie raspundere, ca a adus-o. Asta mi s-a parut o prostie din moment ce am facut dovada radierii,a existentei fostului propietar,a contractului de vanzare cumparare din italia si din romania,a cartii originale si a copiei talonului de acolo,stampilei de la vama,a remorcii cu care a fost adusa.Nu am avut ce sa fac si a trebuit sa le zic ca am fost eu in Italia cu intermediarul si ca declar,pe propie raspundere ,ca am adus-o...distractia asta mai m-a costat inca 30 de lei-declaratia la notar.Cam asta-i politia romana. De aia nu am mai stat sa caut alte birouri de traduceri si am zis sa termin odata cu circul si sa pot merge,linistit, cu noua vacuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) salutare ! Daca e cineva interesat de upgrade .....> /index.php?showtopic=617236 Editat Ianuarie 9, 2011 de PERL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 salutare ! Daca e cineva interesat de upgrade .....> /index.php?showtopic=617236 a mai incercat si pedros... nu stiu daca a reusit la cat costa benzina acum, mie mi se pare un pic downgrade . dar... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 la cat costa benzina acum, mie mi se pare un pic downgrade mda... Nu vreau sa fiu inteles gresit, chiar imi place Africa Twin, dar la preturile astea... La banii astia sunt o gramada de motociclete, am gasit TA din 2006 la 4000 euro Sunt uimit de preturile cerute pe Africa Twin, nu numai in Romania, am vazut si pe mobile.de O fi ea Honda, o fi legendara Africa Twin, dar tot nu vad de ce se cere asa de mult pe ea (nemtii cer chiar si 5500 euro) De ce? Pentru ca au reusit sa faca un motor de 750 cmc care da numai 60 CP? Pentru ca consuma mai mult? Pentru ca e mai grea? Mesaj completat a mai incercat si pedros... a lui e cam... băbuță Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 mda...Nu vreau sa fiu inteles gresit, chiar imi place Africa Twin, dar la preturile astea... La banii astia sunt o gramada de motociclete, am gasit TA din 2006 la 4000 euro Sunt uimit de preturile cerute pe Africa Twin, nu numai in Romania, am vazut si pe mobile.de O fi ea Honda, o fi legendara Africa Twin, dar tot nu vad de ce se cere asa de mult pe ea (nemtii cer chiar si 5500 euro) De ce? Pentru ca au reusit sa faca un motor de 750 cmc care da numai 60 CP? Pentru ca consuma mai mult? Pentru ca e mai grea? Mesaj completat a lui e cam... băbuță Cumpara-ti una si ai sa intelegi de ce Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Nene, toti am inteles de mult si drept urmare ne-am luat Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Nene, toti am inteles de mult si drept urmare ne-am luat Transalp. :banana: Era o vorba...."Bine ca te-ai trezit tu destept" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Cumpara-ti una si ai sa intelegi de ceBafta ! Aha... Am observat ca asta e raspunsul standard, il foloseste pana si profesorul (cstelia) Concluzia e ca nici voi nu stiti de ce sunt asa de scumpe E un cerc vicios, au fost cumparate cu bani grei si nu prea va lasa inima sa le dati la juma' de pret, dar nici sa consumati benzina cat nu merita Nu sari pe mine, voi ati venit pe topicul de Transalp, nu noi pe cel de AT Repet: imi place AT, stiu ce calitati are, stiu si ce defecte are, urmaresc topicul de AT Dar 4000 euro pentru o motocicleta de 11 ani mi se pare mult Pana la urma pretul este dictat de piata In conditiile actuale e greu sa vinzi motociclete la asa pret Cine nu are destui bani ramane cu ce are (sau nu are) iar cine are bani isi cumpara BMW 1200 GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Aha...Am observat ca asta e raspunsul standard, il foloseste pana si profesorul (cstelia) Concluzia e ca nici voi nu stiti de ce sunt asa de scumpe E un cerc vicios, au fost cumparate cu bani grei si nu prea va lasa inima sa le dati la juma' de pret, dar nici sa consumati benzina cat nu merita Nu sari pe mine, voi ati venit pe topicul de Transalp, nu noi pe cel de AT Repet: imi place AT, stiu ce calitati are, stiu si ce defecte are, urmaresc topicul de AT Dar 4000 euro pentru o motocicleta de 11 ani mi se pare mult Pana la urma pretul este dictat de piata In conditiile actuale e greu sa vinzi motociclete la asa pret Cine nu are destui bani ramane cu ce are (sau nu are) iar cine are bani isi cumpara BMW 1200 GS Gandeste-te la un singur lucru : oare toti italienii, grecii, francezii, germanii...etc posesori de Africa Twin sunt toti nebuni ? Intamplator au aduc motociclete second...si cu cat am cumparat-o.......asta e un alt subiect. Nu "sar' pe tine ...discutam, asta-i farmecul. Am avut si eu Transalp, e o motocicleta foarte reusita si foarte raspandita insa Africa e altceva si crede-ma ca stiu ce vorbesc...stiu si de ce "e scumpa"....ca dovada ....sunt la a 3-a ! Poate nici eu nu as da 4000 euro pe una...dar sa zicem ca sunt un caz mai special...insa cam asta-i pretul ei si "afara" ! Eu urmaresc piata din Italia de multi ani...AFrica Twin din 2000 la 2500 euro cum spunea cineva pe aici e "chilipir" sau are probleme grave. Intr-adevar ....poate o va vinde greu...sau nu o va vinde...dar e problema lui...omul a incercat si un schimb...sunt sanse mai mari....ajungem la vorba cu vulpea si strugurii Bafta ! Editat Ianuarie 10, 2011 de MotoMax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) ..ajungem la vorba cu vulpea si strugurii Chiar asa, sunt cam acrii Gandeste-te la un singur lucru : oare toti italienii, grecii, francezii, germanii...etc posesori de Africa Twin sunt toti nebuni ? Nu sunt nebuni Pur si simplu isi permit Africa e altceva si crede-ma ca stiu ce vorbesc...stiu si de ce "e scumpa"....ca dovada ....sunt la a 3-a ! Primele doua le-ai facut praf? Editat Ianuarie 10, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Repet: imi place AT, stiu ce calitati are, stiu si ce defecte are, urmaresc topicul de ATDar 4000 euro pentru o motocicleta de 11 ani mi se pare mult Pana la urma pretul este dictat de piata In conditiile actuale e greu sa vinzi motociclete la asa pret Cine nu are destui bani ramane cu ce are (sau nu are) iar cine are bani isi cumpara BMW 1200 GS Intamplator de cativa ani am cheile de la o AT. Am mers cu ea destul de mult si stiu ce poate. Totusi mi-am luat TA. Mai iau cate o data si AT la cate o tura. E simpatica dar iti trebuie brand serios pentru ea mai ales in oras si pe coclauri. E totusi o motocicleta de nisa. Nu multi oameni pot sa se smta bine pe ea. Daca ai gresit ai mari sanse sa ajungi jos. Stiu ce zic fiindca am gresit o data si cu greu am reusit sa nu o scap. Si eu nu sunt un mititel. Totusi ca sa te simti bine pe AT trebuie sa fii urias. Totusi foarte adevarat este ca si proprietarul cheilor Africanei si-a cumparat AT fiindca nu a avut bani de BMW 1200GS. In schimb nu am auzit pe nimeni care si-a luat TA ca nu a avut bani de altceva si a facut un compromos. EU de exemplu am dat injectia de la F650 pe Transalpul pe care mi-l doream de 10 ani. Si aveau acelasi pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.