Sari la conținut

Postări Recomandate

Rare de tot, pentru ca au fost facute pentru piata japoneza. Parerea mea este ca te legi la cap fara sa te doara, acolo unde sunt mii de piese de schimb din dezmembrari (am cautat recent pe piata din CZ piese de TA600 si sunt sute de ce vrei tu) tu o sa-ti pui mainile in cap ca nu gasesti piesa X. Bine, de obicei in motor nu prea ai ce schimba, dar cine stie... cu un motor de 400 o sa fii la fel cu cei de 600 doar cu diferenta ca tu nu gasesti piese :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu chiar crezi ca cei de la Honda te-au pacalit si de fapt are 11L.. :blink: ;)

 

Robinetul rezervorului are 2 pozitii: ON si RES. Cu el pe ON, da, iti curg aprox 11-12L din rezervor, restul raman de REZERVA. Cand treci robinetul pe RES o sa curga si aia..6-7 litri ramasi.

LOL, mare ti-e gradina Doamne..

 

O i-au drept gluma aia cu gradina... Am si eu ceva experienta si ani de motor, asa ca stiu de acel robinet. Il tin mereu pe RES ca oricum nu bag benzina proasta, de prin benzinarii uitate de lume... si nu se infunda filtrul cu jeg. La fiecare plin resetez kilometrajul partial si stiu cat mai am pana cand raman fara benzina.

P.S. e si mare si vad ca e si fara garduri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu un motor de 400 o sa fii la fel cu cei de 600

Niciodată, are doar 37 CP

Ce-i drept, are un consum "de criză", 3-3,5 l/100 km

Cel de 400 nici nu se găseÂşte pe www.bikez.com

L-am găsit prin alte colțuri ale internetului

 

Honda%20XL%20400V%20Transalp.jpg

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O i-au drept gluma aia cu gradina... Am si eu ceva experienta si ani de motor, asa ca stiu de acel robinet. Il tin mereu pe RES ca oricum nu bag benzina proasta, de prin benzinarii uitate de lume... si nu se infunda filtrul cu jeg. La fiecare plin resetez kilometrajul partial si stiu cat mai am pana cand raman fara benzina.

P.S. e si mare si vad ca e si fara garduri...

Pai atunci nu inteleg cum reusesti sa bagi numai 11L in rezervor cand el are 18. Probabil tie nu-ti functioneaza bine RES-ul, adica sita respectiva e infundata complet.

La robinet exista 2 tevisoare bagat una-intr-alta care intra in rezervor si pe unde curge benzina. Cea de ON are gura mai sus, deasupra nivelului unde mai raman vreo 6-7L in rezervor si cea de RES care are gura exact la baza rezervorului si permite scurgerea completa a benzinei din rezervor.

Probabil la tine acea de RES e infundata.. altfel nu-mi explic, rezervorul are fix 18L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are probleme vreo teava sau rezervorul sau robinetul. Cand nu mai are benzina (adica acei 11L, nu se mai vede sau aude nimic cand misc rezervorul). Nu bag mana in foc ca nu e schimbat rezervorul cu alt model, doar ca nu am vazut diferente intre ele. Oricum, cei ~ 250km ce-i pot face cu un plic sunt arhisuficienti, ca oricum benzinarii nu sunt mai rare de 50km intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte ciudat.. L-ai demontat vreodata de pe moto?

 

Mai e posibil sa fi fost lovit si are o maaare bosoalca undeva spre interior care e acum umpluta cu ... kit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am dat jos cand am inlocuit bujiile... acum cativa ani, dar nu mi s-a parut nimic ciudat la el. Cat timp merge... il las asa. Daca e sa-l dau jos sa ajung in alta parte, ma voi uita si voi vedea ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O i-au drept gluma aia cu gradina... Am si eu ceva experienta si ani de motor, asa ca stiu de acel robinet. Il tin mereu pe RES ca oricum nu bag benzina proasta, de prin benzinarii uitate de lume... si nu se infunda filtrul cu jeg. La fiecare plin resetez kilometrajul partial si stiu cat mai am pana cand raman fara benzina.

P.S. e si mare si vad ca e si fara garduri...

 

:blink: pai nu spusesi tu omule ca bagi 11L dupa ce se opreste ca nu mai are benzina? asta inseamna ori ca robinetul tau nu e in pozitia RES (adica cu sageata in jos) ori nu functioneaza cum trebuie. Intr-un rezervor uscat intra ~18L, poate chiar 18.5 daca pui cu tzaraita.

Mesaj completat

ma scuzati, se pare ca am "lag" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: pai nu spusesi tu omule ca bagi 11L dupa ce se opreste ca nu mai are benzina? asta inseamna ori ca robinetul tau nu e in pozitia RES (adica cu sageata in jos) ori nu functioneaza cum trebuie. Intr-un rezervor uscat intra ~18L, poate chiar 18.5 daca pui cu tzaraita.

Mesaj completat

ma scuzati, se pare ca am "lag" ;)

 

eu cred că dacă nici nu e lovit Âşi nici nu e defect robinetul este un rezervor de contrabandă cu pereți dubli Âşi între ei este pentru țigări/marijuana/cocaină. vrei să facem schimb de rezervor? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul asta ma duc alergand pana in Cuca Macai unde e lasat la iernat sa-l desfac si sa bag un joint...

 

M-am gandit la o alta posibilitate... De obicei bag cam la aceleasi benzinarii si poate acolo e defecta pompa si arata mai putin decat baga. Pt o suma decenta, va spun unde alimentez :blink:

 

O intrebare la voi: daca a mea are autonomie de ~ 250km intre plinuri, ale voastre inseamna ca depasesc 400km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit sa merg 400km fara sa alimentez, dar deja eram cu smochina.. ca raman in drum. De obicei bag cand intru pe rezerva si asa imi intra 11-12-13L depinde de unde gasesc prima benzinarie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

ÂŞi totuÂşi, cred că iese din discuție. 180 kile. Preponderent pentru uzul cotidian - de ce m-aÂş chinui cu ditai haramul? Freewind sau F650 au 160 kile. Varadero125 are 150 kile.... ÂŞi consum pe măsură.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa alegi cu inima! asa facem mai toti! vei vrea sa te dai si in afara orasului, vei vrea o plimbare mai lunga...si atunci iti va parea rau ca nu ai minim 250cc(ceea ce recomand eu pt oras). si f650 si transalpul tot pe acolo se invart. daca esti mai naltut din fire nu vad de ce nu un transalp! daca faci atat de mult oras mai bine scuter decat motocicleta, si motocicleta ..cumpar-o mai tarziu pt plimbari de wekend de relaxare!

ps: freewindul, pegaso, f650...mai toate aceeasi marie cu alta palarie. mono, salbatice dpmv. am avut f650 clasic(dakarul pe injectie cica ar fi altceva) si l-am ales ca mi-a placut, si le-am studiat pe toate celalalte . dupa ceva experienta mi-am dat seama ca vreau bicilindru ca mie mai pe gustul meu si oarecum am regretat transalpul. transalp ce vroiam sa iau anul acesta dar s-a nimerit sa fie fratiorul mai mare pentru ca s-au aliniat astrele si pt. ca-mi place mult mai mult

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-am amintit ca nu imi merg becurile ce lumineaza bordul si parca nu e de la sigurante. Parca au picat in tipm, unul cate unul. Acum, la aproape inceputul sezonului ma gandeam sa mi le schimb, si daca tot le schimb, sa le schimb cu unele LED. Si nu numai cele din bord, ci si toate ce se pot inlocui cu LED, fara sa schimb releul de semnalizare, etc. In manualele ce le-am gasit nu este specificat decat ce e in attach. Pe net nu am gasit decat cu alte denumiri, cum ar fi W5W, T10, etc.

Care ar fi echivelenta celor din attach cu denumirile de acum?

Ma gandeam sa le schimb pe cele din bord ce il lumineaza (cate sunt?), de la indicatoarele de semnalizare tot din bord, becurile de la neutru, faza lunga, ulei si de la nr de inmatriculare.

 

Transalp de 600, PD06, din 1991.

 

Merci,

Vice.

post-16335-1298920623_thumb.jpg

post-16335-1298920751_thumb.jpg

post-16335-1298920807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-am amintit ca nu imi merg becurile ce lumineaza bordul si parca nu e de la sigurante.

Am avut Transalp aproape 4 ani, dar nu am avut probleme cu becurile, am schimbat o singura data becul din far (ala de 55/60W)

Si nici pe altii nu i-am "auzit" sa se planga de becurile din bord

Parerea mea, din moment ce si asa vine iarna (din nou :blink: ) este ca ai timp berechet sa desfaci bordul si sa vezi exact ce e acolo, cu ocazia asta vezi de ce nu merg becurile, ce becuri ai nevoie si cate

Bafta!

 

P.S. am avut PD06 din 1991, intrau 14 litri de benzina fara sa ma chinui prea mult (cu robinetul pe pozitia NORMAL). Cel mai mult am reusit sa bag 17 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu ma intereseaza de ce intra doar atat in rezervor. Atata timp cat merge fara probleme e ok.

Nu am cum sa desfac bordul ca nu am motorul langa mine. E la ceva distanta (a se intelege in afara orasului), intr-un garaj, la iernat. Ca sa ajung acolo trebuie sa dau ochii si cu viitoarea soacra; asa ca... incerc sa aflu de la voi sau de pe net (inca nu am gasit).

Merci,

Vice.

Mesaj completat

Becurile din bord sa fie de dimensiunea celui de pozitie (T4W = 53 57 182 257 363 1445 6253 1895 64111 39431) sau sunt ceva mai groase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare la voi: daca a mea are autonomie de ~ 250km intre plinuri, ale voastre inseamna ca depasesc 400km?

Eu am autonomie de 250 km pana pe rezerva, cu 14L, consum 5,2 - 5,3L 100/km.

Recordul de benzina bagat in rezervor a fost acuma recent in 5.feb cand intr-o o zi cu soare m-am dus sa-i fac plinu. Avea maxim 500 ml in rezervor si am reusit SA INGHESUI 18,2 L = 92 lei :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becurile din bord sa fie de dimensiunea celui de pozitie (T4W = 53 57 182 257 363 1445 6253 1895 64111 39431) sau sunt ceva mai groase?

Cred ca sunt mai mici.. sunt de genul celor fara soclu. Cam cum sunt alea din instalatia de pom.. ceva in genul.

nt10116.jpg

 

Ca sa pui leduri nu cred ca e o idee buna, tre sa fie in primul rand de 12V, tre sa tii cont de polaritate, ledurile au de multe ori lumina concentrata intr-un punct si nu difuza ca becul, cu leduri bordul o sa apara mai luminos in zona luminata, nu uniform cum e cu becuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt mai mici.. sunt de genul celor fara soclu. Cam cum sunt alea din instalatia de pom.. ceva in genul.

nt10116.jpg

 

Ca sa pui leduri nu cred ca e o idee buna, tre sa fie in primul rand de 12V, tre sa tii cont de polaritate, ledurile au de multe ori lumina concentrata intr-un punct si nu difuza ca becul, cu leduri bordul o sa apara mai luminos in zona luminata, nu uniform cum e cu becuri..

Asa e, ledurile se vad bine doar daca il privesti din fata, din lateral abia se vede

Daca vreti puteti pune smd-uri, luati legatura cu Fairplaybiker (transalpist si el) si va da ce fel doriti, acelea se vad intr-adevar super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi baieti primavara se cam lasa asteptata , ne pune rabdarea la incercare pana sa facem o tura pe vreme mai buna in acest an . De asemenea ultima scumpire a benzinei .... da de gandit.

Avand timp sa mesteresc la motor m-am gandit sa schimb kilometrajul din bord deoarece imi masura in mile si nu in km. Ma necajea acest lucru deoarece mereu trebuia sa inmultesc datele cu 1.6 ca sa stiu ceea ce ma interesa de fapt. In locul lui am pus un computer digital Acewell ACE- 3250 . El de fapt se monteaza pe ghidon insa , cu ajutorul aparatului de pirogravat am taiat plasticele astfel incat sa incapa acolo . Avantaje :

- adio problema cu melcul + nu mai am nevoie de cablul de kilometraj.

- functii multiple , inclusiv afisarea tensiunii bateriei , lcd foarte luminos care se vede excelent pe timp de noapte ; etc.

Sunt si variante care au incluse toate beculetele de pe bordul motocicletei si asta intr-un spatiu foarte mic.

Am scris acest articol in caz ca mai vrea cineva sa incerce o modificare de genul acesta.

Am o intrebare : cat este circumferinta rotii din fata ? Am un Transalp 650 cu cauciuc marime standard ( 90/90-21 ) .

Am masurat roata cu metrul de croitorie roata imprejur si mi-a iesit 220 cm. Pe asfalt calare pe ea la o rotire completa a rotii mi-a iesit 214 cm . Am citit ca cel mai exact ar fi sa parcurg o distanta cunoscuta ( 10 km de ex. ) si sa compar aceasta cu ceea ce mi-a masurat instrumentul . Prin calcul ar iesi circumferinta rotii .

Din prognoza meteo am vazut ca de la jumatatea lunii se va incalzi mai bine vremea asa ca usor , usor vine timpul sa dezmortim " doamnele " noastre .

Numai bine tuturor.

post-20769-1299104895_thumb.jpg

post-20769-1299104989_thumb.jpg

post-20769-1299105138_thumb.jpg

post-20769-1299105160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa lasi o eroare pozitiva(adica sa indice putin mai mult), asa cum este la multe masini si motociclete. Este un mijloc de siguranta foarte bun fiindca atigand o bariera psihologica, de exemplu 60km/h, te vei opri acolo, iar in realitate vei avea 58km/h. Cum drumul nu este perfect orizontal viteza va varia continuu, iar cei 2km/h in minus te-ar putea scuti de o amenda de depasire a vitezei cand intr-o panta(nu foarte mare) motocicleta incepe sa prinda mai multa viteza si masina de politie e ascunsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi-am amintit ca nu imi merg becurile ce lumineaza bordul si parca nu e de la sigurante. Parca au picat in tipm, unul cate unul. Acum, la aproape inceputul sezonului ma gandeam sa mi le schimb, si daca tot le schimb, sa le schimb cu unele LED. Si nu numai cele din bord, ci si toate ce se pot inlocui cu LED, fara sa schimb releul de semnalizare, etc. In manualele ce le-am gasit nu este specificat decat ce e in attach. Pe net nu am gasit decat cu alte denumiri, cum ar fi W5W, T10, etc.

Care ar fi echivelenta celor din attach cu denumirile de acum?

Ma gandeam sa le schimb pe cele din bord ce il lumineaza (cate sunt?), de la indicatoarele de semnalizare tot din bord, becurile de la neutru, faza lunga, ulei si de la nr de inmatriculare.

 

Transalp de 600, PD06, din 1991.

 

Merci,

Vice.

daca vrei sa iti schimb lumina la bord pune smd si nu led

pt bord ai nevoi 5 smd cu soclu t10 ,si 5 smd cu soclu t5 ,ieu acuma am schimbat la transalp toate la bord si se vede alb rece 5000 k ,si toate cele pt semnale si neutru ii super tare lumina am sa pun ceva poze in curand cu ce pot sa fac io si sa aduc

aduc pt cine vrea set complet de schimbat cu 55 ron toate la bord aduc si pt pozitie cu 15 ron ,releu semnalizare pt led 45 ron pt pozitie spate cu 30 ron ,smd de ultima generatie .modific bloc lumina spate cu smd pun in cutie care are loc pt lumina si multe alte modificari la orice motocicleta sa masina montaj gratuit la cluj -napoca ....am sa revin in curand cu poze ...tel 0745538663

 

DSC08681.JPG

DSC00674.JPG

DSC00672.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am reusit,am asteptat aproape 3(trei) dar a meritat;astazi am devenit proaspat posesor de HONDA XL650 TransAlp,aproape 35000 km,multumit si foarte fericit. An 2000.

Mesaj completat

3 ani vroiam sa spun,probabil multe emotii.Scuze.Revin cu fotografii cit de curand.Drumuri bune sa aveti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...