Duz Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Salut! Stiti de unde as putea sa-mi cumpar si eu 2 genti laterale Givi E35 negre? Am tot cautat si n-am gasit pe nicaieri... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut! Stiti de unde as putea sa-mi cumpar si eu 2 genti laterale Givi E35 negre? Am tot cautat si n-am gasit pe nicaieri... Multumesc musai E35? incearcă la United Motors, parcă erau dealeri autorizați Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) Salut! Stiti de unde as putea sa-mi cumpar si eu 2 genti laterale Givi E35 negre? Am tot cautat si n-am gasit pe nicaieri... Multumesc salut ! astea nu te intereseaza ? sunt noi si au "legaturi" givi, le vezi le probezi, etc, 500 ron asta e anuntul complet LINK Editat Martie 14, 2011 de Stiff Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CASYTO Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Salut, Am schimbat in weekend uleiul motor, am pus Texaco Motex 4T-X 10w40. Am mers cam 100 km pana astazi can lasandu-l la relantiv se auzea un scartait dinspre motor. Nu e continu, dar e constant. Am verificat, nu vibreaza nimic, e de la motor ceva. Ce Dumnezeu poate sa fie? Sa fie uleiul Texaco prost?S-au dus placutele de ambreaj? Va rog, care va pricepeti sau ati patit asa ceva, spuneti-mi ce poate fi. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Salut, Nu e continu, dar e constant. Cum adica nu e continuu dar e constant? Tacanituri am mai auzit, dar scartait venind de la motor... nu. Nu stiu ce sa zic. Uleiul nu ar trebui sa aiba nici o legatura, daca ai pus cantitatea care trebuie si nu mai putin.... Singurul loc pe care mi-l pot inchipui ca scartaie ar fi un ax cu came care se invarte in lagare neuns..dar in cazul asta se aude de sus. Eu am mers si cu nivelul de ulei sub minim si nu am patit asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 s-o fi slabit vreo piulita/surub... poate de la scut sau din alta parte, sau carenele scartaie pe vreo bucata de tabla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CASYTO Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 s-o fi slabit vreo piulita/surub... poate de la scut sau din alta parte, sau carenele scartaie pe vreo bucata de tabla Am verificat, nu scartaie nici un accesoriu/atsament; ma gandesc la vreo perie, rulment de la alternator Nu e continu, adica e cu pauza; e constant, adica se repeta cam la acelasi interval de timp (jumatate de secunda sa zic asa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Din ce parte a motorului ? Sus... jos drepta/stanga ... Numa la rece sau si la cald? Frecventa sunetului e influentata de turatia motorului ... de faptul ca ambriajul e tras sau lasat liber ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CASYTO Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Din ce parte a motorului ? Sus... jos drepta/stanga ... Numa la rece sau si la cald? Frecventa sunetului e influentata de turatia motorului ... de faptul ca ambriajul e tras sau lasat liber ? Nu e influentat de turatie sau daca trag ambreiajul; maine dau scutul si carenele jos sa încerc sa-mi dau seama de unde vine.daca face si la rece tot maine o sa vad, azi nu l-am pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salutare, imi spune cineva care e diferenta intre Transalpul din '99 si cel din '00,in afara de cea estetica.Ma refer la motor/comportament/ciclistica/suspensii... Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Pai tu intrebi exact diferenta dintre TA650 si TA600... citeste topicul asta si o sa vezi. Pe scurt - motoarele ca aspect arata cam la fel si structural sunt la fel dar difera destul de mult la cote si chestii pe langa, nu cred ca au absolut nici o piesa in comun cele 2 motoare. Unul e de 600, unul e de 650... cel de 650 are caile de apa montate diferit. - Cutia de aer si filtrul de aer este plasata sub rezervor la TA650.. la cealalta in lateral. - Difera rezervorul, amortizorul spate e altfel, pro-link-ul e altfel, saua e altfel, carenajul e altfel. - TA 650 nu mai are robinet de rezervor dar are indicator de benzina, nu are bec de cric - TA600 are.. - TA 650 are Hiss - sistem de recunoastere a cheii de contact cu "cip" Sunt multe chestii de discutat, overall cele 2 tipuri sunt complet diferite dar se comporta cam la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Am inteles,merci.Vroiam sa vad daca se justifica modelul dupa 2000.Normal ca ar trebui sa ma dau cu ambele sa vad diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Am inteles,merci.Vroiam sa vad daca se justifica modelul dupa 2000.Normal ca ar trebui sa ma dau cu ambele sa vad diferenta... Dragule, nu conteaza diferentele, cu cat mai noua - cu atat mai bine! Si ia-l o data sa iesim pe dealuri, ca un an ai stat pe tusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Am inteles,merci.Vroiam sa vad daca se justifica modelul dupa 2000.Normal ca ar trebui sa ma dau cu ambele sa vad diferenta... Iti zic eu diferenta ca m-am dat pe al meu si pe a lui Mihai(fairplaybiker): nici una. Suspensile se simt la fel, pozitia pe motocicleta e la fel, motorul raspunde la fel, franeaza la fel. Poate ca daca esti un expert in motociclete o sa simti niste diferente. Cand stai in sa, singururele diferente notabile sunt ca modelul mai nou are rezervorul si carena mai late(cel putin impresia asta mi-a lasat-o mie) si bordul e mai rotunjit si are indicatorul de benzina. Eu am inclinat, la fel ca Dan, spre unul cat mai nou si in plus mi-au placut mai mult formele rotunjite ale modelului de dupa 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Iti zic eu diferenta ca m-am dat pe al meu si pe a lui Mihai(fairplaybiker): nici una. Fals La modelul 650 saua e mai lata si ghidonul mai inalt, pentru imbunatatirea pozitiei Fa si tu mii de km cu un PD06, dupa care pune-te pe PD10 (sau ce indicativ o avea asta de 650) si ai sa simti diferenta imediat Eu am simtit-o (sunt expert? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Treaba cu seaua mai lata si ghidonul inalt tine si de statura si preferintele fiecaruia. De exemplu pe mine nu ma deranjat seaua mai ingusta si nici ghidonul mai jos si de aceea recunosc ca am si uitat de ele. Dar de exemplu pozitia picioarelor ma deranjeaza pe TA 650 comparativ cu BMW R1200GS pe care picioarele imi stau mai relaxate(distanta e mai mare intre sa si scarite). Indicativul la 650 e RD10. Edit: transalpul de 600 era cel al lui Bucea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Iti zic eu diferenta ca m-am dat pe al meu si pe a lui Mihai(fairplaybiker): nici una. Suspensile se simt la fel, pozitia pe motocicleta e la fel, motorul raspunde la fel, franeaza la fel. Poate ca daca esti un expert in motociclete o sa simti niste diferente. Cand stai in sa, singururele diferente notabile sunt ca modelul mai nou are rezervorul si carena mai late(cel putin impresia asta mi-a lasat-o mie) si bordul e mai rotunjit si are indicatorul de benzina. Eu am inclinat, la fel ca Dan, spre unul cat mai nou si in plus mi-au placut mai mult formele rotunjite ale modelului de dupa 2000. Complet de acord cu tine. Korben e mai mare, de-aia... eu n-am sesizat nici o diferenta, doar ca TA650 are rezervorul mai lat, atat, si pare mai greoaie, exact cum zici. Amicul meu care are TA650 cand a mers cu a mea, mi-a zis ca cea veche ii pare mai usoara si mai manevrabila, dar asta cred ca e in capul lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Korben e mai mare, de-aia... eu n-am sesizat nici o diferenta, doar ca TA650 are rezervorul mai lat, atat, si pare mai greoaie, exact cum zici. mai mare? CEL mai mare Eu nu cred ca cele cateva kg in plus ale motorului nu inluenteaza manevrabilitatea, si oricat ati sustine voi ca nu sunt diferente, in acest moment ma declar expert si sustin ca aceste diferente exista si se simt, dar nu la flendureala de 2-3 km de acasa la serviciu si retur, si nu doar o proba "ca sa vedem cum merge" ci drumuri multe, lungi si grele Bogdan, aminteste-ti ca exista undeva o discutie exact pe tema kg in plus al PD10, care fiind de 650 => putere&cuplu mai mare => ambielaj&cutie de viteze mai solide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 da da d a da da da da da Asa e, Korben cel Mare! Oricum, daca as avea posibilitatea eu as schimba TA600 cu 650. Overall e mai faina decat cea veche, sau cel putin asa mi se pare mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Oricum, daca as avea posibilitatea eu as schimba TA600 cu 650. Overall e mai faina decat cea veche, sau cel putin asa mi se pare mie. Cele mai mari schimbari sunt estetice. In rest e cam acelasi lucru, intr`adevar difera putin pozitia... dar asta o simti daca te sui de pe una pe alta si atat. Daca ai facut 2 km deja e ca si cealalta. Mai fac si eu cate o tura cu a lu fratelo din 2001 si atata mi se pare Âşod pana am plecat din loc. Si da, si eu daca as avea banii si posibilitatea as schimba 92-u cu 2000 in sus. Nu ca nu as fi perfect multutmit de asta, dar sti cum ii, omu tot timpu tinde spre mai frumos, "mai bun" , mai nou , mai dracu, lacu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) omu tot timpu tinde spre mai frumos, "mai bun" , mai nou , mai dracu, lacu asa e,la fel si cu km;cati mai putini sa fie... ,oricum un TA bine intretinut am inteles ca ajunge la 200.000km sau mai mult;asa ca e doar o chestie cumva de orgoliu sa iei o motocicleta cu cati mai putini km.(ne gandindu-ne la uzura anumitor piese) Offtopic:am vazut Dacia Logan la taxi 300.000km+ si arata/mergea destul de bine,daca e sa iei un Logan la 100.000km strambi din nas... Editat Martie 18, 2011 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 asa e,la fel si cu km;cati mai putini sa fie... ,oricum un TA bine intretinut am inteles ca ajunge la 200.000km sau mai mult;asa ca e doar o chestie cumva de orgoliu sa iei o motocicleta cu cati mai putini km.(ne gandindu-ne la uzura anumitor piese) Faza cu cat mai putini km e o gandire ok, pentru ca-i faci cum vrei tu si nu cum au stiut altii. Sunt foarte multe persoane care habar n-au sa schimbe o viteza la turatie corecta, merg subturat , supraturat si asa mai departe. Si nu ii tot una aia 200.000 de km cine ii face, pe unde si cum. Poate fi motorul cat o vrea de fiabil daca este condusa de un idiot. PAREA MEA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 FalsLa modelul 650 saua e mai lata si ghidonul mai inalt, pentru imbunatatirea pozitiei Fa si tu mii de km cu un PD06, dupa care pune-te pe PD10 (sau ce indicativ o avea asta de 650) si ai sa simti diferenta imediat Eu am simtit-o (sunt expert? ) Korben stie ce zice, imi amintesc de intoarcerea noastra de la Rasnov via culoarul Rucar -Bran pana la Arad cand tocmai pozitia diferita ma ferit de dureri de spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 cand tocmai pozitia diferita ma ferit de dureri de spate. Toti ziceti ca 650 are ghidonul mai inalt decat 600. Mie mi se pare exact invers, am avut ambele modele si asta de 650 mi se pare ca are ghidonul mai jos si nu prea imi place, l-as inalta putin Diferenta se simte putin la drum intins cand tragi de ea la depasiri si la viteza de croaziera cam cu 10km/h in plus Mesaj completat Iata si POZE de la locatia de anul acesta a intalnirii transalpistilor este loc suficient, peisajele sunt de vis, pregatim trasee de neuitat Am mers azi pana acolo cativa km pe gheata de ne-a cam stat inima-n loc dar a fost traznet iesirea Mesaj completat la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Poate sa imi sugereze cineva un link unde sunt descrise operatiunile de service pt un Transalp din 98 (daca e cu poze e si mai bine). Merci Ai pe transalp.ro sectiunea "Download" unde gasesti atat manual Honda, cat si manualul Haynes, care explica pas cu pas tot ce vrei sa stii (primele doua manuale). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.