Lutzifer Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Stie cineva daca exista celebra rotita dintata de la melcul de kilometraj si aftemarket? In principiu, ma enerveaza ca trebuie sa dau la fiecare 2 ani cate 28 euro pe un "genuine honda" care e o bucata de plastic absolut normala, cu costuri de productie de 10 centi, cand probabil chinezul ar putea sa vanda aceeasi chestie cu 2-5 euro. La un moment dat nu o sa mai facă față acel melc de plastic cu toate că o să pui NOU, pentru că se uzează melcul metalic Âşi o să "distrugă" mult prea repede pe cel de plastic. ÂŞi de cât să dai câte 28 Euro pe plastic... mai bine dai 120 Euro si ai tot NOU. La mine ii schimbat de vreo 15.000 km. Editat Aprilie 23, 2011 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myta Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 buna seara tuturor! am achizitionat un transalp650,din2000,si am o problema:cand pun contactul pt a o pornii,nu se stinge martorul cheie(CITITORUL cip CHEIE),si...normal,NU PORNESTE. I-am dat wd40 la toate mufele,si tot degeaba. Trebuie sa pun contactul de mai multe ori pana se stinge. Aveti idee ce sa-i fac? Multumesc si PASTE FERUCIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) In legatura cu ghidonul aftermaerket, va recomand ghidoanele de la Renthal, am tras peste 20 de trante in offroad cu asta de il am acum si nu are absolut nimic, am strambat prinderile dar ghidonul nu a patit nimic (am tras niste trante serioase incercand sa ma tin dupa Alain Duclois ). Eu unul am varianta Renthal Dakar High care este mai lat ca cel original de pe PD06 si ar trebui sa fie si mai inalt putin dar nu cred ca e cu mai mult de 5mm. Din punctul meu de vedere este cea mai buna imbunatatire pe care am facut-o motocicletei (este mai flexibil deci amortizeaza mai bine la sarituri dar mult mai rezistent iar faptul ca este mai lat il face ca trecerea de pe 1310 la servodirectie ) Editat Aprilie 23, 2011 de dudaroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 am achizitionat un transalp650,din2000,si am o problema:cand pun contactul pt a o pornii,nu se stinge martorul cheie(CITITORUL cip CHEIE),si...normal,NU PORNESTE.I-am dat wd40 la toate mufele,si tot degeaba. Trebuie sa pun contactul de mai multe ori pana se stinge. Aveti idee ce sa-i fac? Cauta pe forumul de specialitate http://www.transalp.ro/forum/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 buna seara tuturor!am achizitionat un transalp650,din2000,si am o problema:cand pun contactul pt a o pornii,nu se stinge martorul cheie(CITITORUL cip CHEIE),si...normal,NU PORNESTE. I-am dat wd40 la toate mufele,si tot degeaba. Trebuie sa pun contactul de mai multe ori pana se stinge. Aveti idee ce sa-i fac? Multumesc si PASTE FERUCIT! Mai exact aici: http://www.transalp.ro/forum/comportament-...arter-t623.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) Stie cineva un magazin in Bucuresti de unde pot sa cumpar o camera de spate? Guma mea e 130/80/17, asta a avut cand a venit in Ro, asa scrie in acte, asta am cumparat si cand am inlocuit-o, normal era 120. Ma intereseaza sa fie pe stoc, nu comanda si sa vina "candva". Merci. Editat Aprilie 25, 2011 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Stie cineva un magazin in Bucuresti de unde pot sa cumpar o camera de spate? Guma mea e 130/80/17, asta a avut cand a venit in Ro, asa scrie in acte, asta am cumparat si cand am inlocuit-o, normal era 120. Ma intereseaza sa fie pe stoc, nu comanda si sa vina "candva". Merci. Incerca aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myta Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Mai exact aici: http://www.transalp.ro/forum/comportament-...arter-t623.html multumesc frumos pt ajutor,totusi nu am gasit inca cauza concreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Stie cineva daca exista celebra rotita dintata de la melcul de kilometraj si aftemarket? In principiu, ma enerveaza ca trebuie sa dau la fiecare 2 ani cate 28 euro pe un "genuine honda" care e o bucata de plastic absolut normala, cu costuri de productie de 10 centi, cand probabil chinezul ar putea sa vanda aceeasi chestie cu 2-5 euro. Daca ai face mentenanta asa cum trebuie la acel angrenaj nu ai avea probleme. La motocicleta mea, rotita de plastic rezista din 1995 de cand e motocicleta. Neamtul de la care am luat motocicleta mi-a spus ca sunt esentiale 2 lucruri: - cablul de km sa fie tot timpul curat si uns pe interior - angrenajul de la roata sa fie curatat si uns cu vaselina noua in mod periodic. Se pare ca reteta functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Stie cineva un magazin in Bucuresti de unde pot sa cumpar o camera de spate? Guma mea e 130/80/17, asta a avut cand a venit in Ro, asa scrie in acte, asta am cumparat si cand am inlocuit-o, normal era 120. Ma intereseaza sa fie pe stoc, nu comanda si sa vina "candva". Merci. camera pentru 120 este aceeasi cu cea pentru 130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Daca ai face mentenanta asa cum trebuie la acel angrenaj nu ai avea probleme. La motocicleta mea, rotita de plastic rezista din 1995 de cand e motocicleta. Neamtul de la care am luat motocicleta mi-a spus ca sunt esentiale 2 lucruri:- cablul de km sa fie tot timpul curat si uns pe interior - angrenajul de la roata sa fie curatat si uns cu vaselina noua in mod periodic. Se pare ca reteta functioneaza. La mine rotita e din 1991... si nici nu i-am facut vreun "maintenance" vreodata, de cate ori am demontat roata m-am uitat sa fie unsa, era, si asta e tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Filtru de aer "HOME MADE" pentru modelul de 600 si 650! De ceva timp aveam de gand sa fac "modificarea" filtrului de aer ca m-am cam saturat sa dau 70-80 de lei pe o bucata de carton. Avand filtru de aer vechi ce l-am schimbat si nu l-am aruncat, m-am pus sa-l modific, modificarea consta prin inlocuirea cartonului cu burete. Modelul de 600! Pasul 1: M-am pus si am taiat cu un "catăr" cartonul tot dearoata. Pasul 2: M-am pus cu o daltă de dimensiuni mici sa poponeataăț acel canal unde a fost prins cartonul cu ceva spumă/silicon. Pe ambele părți. Pasul 3: Am cumparat o bucata de burete special pentru motoare cu filtre de aer de acest gen, la care se poate taia forma dorita si inlocui buretele. In Arad am gasit cu 10 lei o bucata de aprox 40x50 cm. Pasul 4: Am taiat o bucata din burete, apoape 10 cm/30 cm. Am lasat cativa mm mai mare ca sa intre stans la locul lui. Pasul 5: Am cusut capetii buretelui, cu ață si ac normal. Pasul 6: Asa ca idee am dat cu putin silicon la capetii buretelui, cu toate ca nu este cazul... dar sa fiu eu mai linistit. Cam in asta consta confectionarea si modificarea filtrului de aer la modelul de 600. Ce mai trebui sa-i fac inainte sa-l pun pe motor, este sa-l dau cu ceva spray uleios pentru a se prinde praful de el... asa se procedeaza la filtrele din burete. Cu siguranta va scadea putin consumul pentru ca trece mult mai usor aerul prin burete de cat prin acel carton... si cu praful nu o sa fie probleme din moment ce o fi tratat cu ceva uleios. La modelul de 650! Pasul 1: Se taie/rupe afara cartonul. Pasul 2: Se taie buretele dupa dimensiuni, este indicat lasat cu cate 1 cm mai mare de cat locul sa intre inghesuit buretele. Este suficient loc cat sa intre 2 randuri de burete una peste alta pentru o protectie mai buna, aerul oricum trece prin el.... inca mult mai usor ca si prin carton. De asemenea si in cazul de față trebuie dat cu ceva uleios pe burete pentru a opri trecea prafului prin el. Am sa revin in viitorul apropiat cu detalii cum se comporta si daca scade consumul cu ceva sau nu. Maine o sa vad cu ce pot sa-l ung sa aibe protectie la praf si dupa o sa-l pun sus pe motor. Dupa cateva sute de km am sa-l desfac sa vad cum isi face treaba. Ne auzim! Si mult succes si voua daca vreti sa faceti asaceva. In cazul in care nu sunt multumit de cum se comporta motorul sau cum arata locaÂşul filtrului dupa cateva sute de km, revin cu informatii! Editat Aprilie 27, 2011 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am facut si eu asta pentru un AT. Pentru uns poti sa folosesti ulei de motor pe care il pui intr-un pulverizator. Exista la magazinele de profil si ulei pentru filtrele de burete (de ex. Putoline). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Am facut si eu asta pentru un AT. Pentru uns poti sa folosesti ulei de motor pe care il pui intr-un pulverizator. Exista la magazinele de profil si ulei pentru filtrele de burete (de ex. Putoline). Aham, si tu esti multumit de rezultat? Ca la bani e aproape de zero... cu o bucata de burete cu 10 lei ies 4 bucati pentru modelul asta rotund... si cum zici, il ungi cu orice ulei si asta basta! Eu nu vad ce ar putea fi rau... inca sper sa imi scada cu foarte putin si consumul. Ramane de vazut. Asta cu uleiu rezol eu maine, ca azi m-a prins seara si n-am mai avut chef. Maine il ung si-l pun sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Ma gandesc ca, din moment ce filtrul asta e mai permisiv, o trebui sa reglezi amestecul, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Ma gandesc ca, din moment ce filtrul asta e mai permisiv, o trebui sa reglezi amestecul, nu? Da, posibil... dar in cazu asta ar trebui si consumul sa se schimbe in bine. Si filtrele K&N tot asta fac, lasa aerul sa treaca mai lejer si la toti care au K&N a scazut consumul. De exemplu daca ai scoate filtru cu totul, scade undeva pana la 1 litru consumul... evident ca nu-i face bine motorului ca intra mizerie. Dar asa cu burete imbibat in ulei nu este nici o problema. Multe modele de motocicle au asa cu burete. Si varianta cu carton e facuta pentru a nu putea fi spalat, eventual il sufli odata de doua ori la compresor da dupa un timp degeaba ca se imbacseste si trebuie sa iei altu. Eu zic ca unde se poate inova ceva trebuie sa fim prosti sa nu o facem... macar unde se poate si unde nu afectezi cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Avand in vedere ca filtrul ce-l am acum are undeva pe la 4000-5000 km, probabil ca voi face si eu asta pe la inceputul verii. Oricum, sunt tare curios de cosum. Incearca maine sa faci o tura cat mai lunga, sa vedem daca se simte ceva. Iti trimit eu bani de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Avand in vedere ca filtrul ce-l am acum are undeva pe la 4000-5000 km, probabil ca voi face si eu asta pe la inceputul verii. Oricum, sunt tare curios de cosum. Incearca maine sa faci o tura cat mai lunga, sa vedem daca se simte ceva. Iti trimit eu bani de benzina Voi face in weekend o plimbare de vreo 300 km, si vad cat imi iese. Oricum o sa fiu impachetat cu lazi laterale, doua persoane, tot tacamu! in mod normal ar trebui sa imi iasa undeva la 5,4 - 5,5% asa. O sa vedem si anunt saptamana viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 salutare Sunt si eu mandru posesori al unui TA din 1991 Tanara fetita Are doar 44 000 Km . dar are o problema mai maricica . Cel de la care am luat-o a acrosat un stalp cu ea . in urma loviturii telescoapele fata par sa se fi indoit .Le-am demontat urmeaza ca maine sa le duc la cineva sa vada daca se poate face ceva cu ele . Are cineva din dezmembrari telescoape fata ?? As mai vrea sa ii fac un upgrade la sistemul de fraanre spate . Momentan este pe tambur si as vrea sa ii pun disc si pe spate . As avea nevoie de sistemul de franare , roata spate si bascula sunt in dubii ( aici cer ajutorul vostru ) este nevoie si de ea ?? Multumesc si astept lamuriri si oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 salutare Sunt si eu mandru posesori al unui TA din 1991 Tanara fetita Are cineva din dezmembrari telescoape fata ??As mai vrea sa ii fac un upgrade la sistemul de fraanre spate . Momentan este pe tambur si as vrea sa ii pun disc si pe spate . As avea nevoie de sistemul de franare , roata spate si bascula sunt in dubii ( aici cer ajutorul vostru ) este nevoie si de ea ?? Multumesc si astept lamuriri si oferte incearca si pe http://www.transalp.ro/forum/ gasesti mult mai multe informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 salutare Sunt si eu mandru posesori al unui TA din 1991 Tanara fetita Are doar 44 000 Km . dar are o problema mai maricica . Cel de la care am luat-o a acrosat un stalp cu ea . in urma loviturii telescoapele fata par sa se fi indoit .Le-am demontat urmeaza ca maine sa le duc la cineva sa vada daca se poate face ceva cu ele .Are cineva din dezmembrari telescoape fata ?? As mai vrea sa ii fac un upgrade la sistemul de fraanre spate . Momentan este pe tambur si as vrea sa ii pun disc si pe spate . As avea nevoie de sistemul de franare , roata spate si bascula sunt in dubii ( aici cer ajutorul vostru ) este nevoie si de ea ?? Multumesc si astept lamuriri si oferte Pune o furca de Africa Twin Pentru schimbarea sistemului de franare pe spate, ma tem ca ai nevoie si de roata si de bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nu stiu cum franeaza TA cu tambur pe spate, dar la modelul cu un singur disc pe fata (cum e si al meu) frana fata ar avea maaare nevoie de un upgrade! Cu camera am rezolvat, merci! Filtrul de aer din burete eu zic ca e cu dus si intors. In primul rand cel de hartie are suprafata desfasurata f mare si nu stiu daca nu devine pana la urma mai restrictiv buretele, trebuie spalat periodic ca se imbacseste (mai repede decat cel din hartie), iar dpdv al performantelor si consumului am oarecari dubii. Sa va explic si de ce: am vz teste facute cu filtre "spumoase" de la diversi producatori si rezultatele erau diferite, unele chiar mai slabe decat cu filtrul de serie (masurata puterea pe stand)! Mai stiu ca nu sunt prietene cu debitmetrele cu fir/film, se depune mizerie pe elementul in cauza si ii influenteaza functionarea + il deterioreaza in timp pt ca se supraincalzeste naclait fiind - nu cunosc daca TA pe injectie are sau nu asa ceva, e tot de la auto informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Da, posibil... dar in cazu asta ar trebui si consumul sa se schimbe in bine. Si filtrele K&N tot asta fac, lasa aerul sa treaca mai lejer si la toti care au K&N a scazut consumul.De exemplu daca ai scoate filtru cu totul, scade undeva pana la 1 litru consumul... evident ca nu-i face bine motorului ca intra mizerie. Dar asa cu burete imbibat in ulei nu este nici o problema. Multe modele de motocicle au asa cu burete. Si varianta cu carton e facuta pentru a nu putea fi spalat, eventual il sufli odata de doua ori la compresor da dupa un timp degeaba ca se imbacseste si trebuie sa iei altu. Eu zic ca unde se poate inova ceva trebuie sa fim prosti sa nu o facem... macar unde se poate si unde nu afectezi cu nimic. Pentru uns gasesti spray special pentru uns filtre de aer la magazinele de profil moto. La Suzuki freewind era exact asa filtru de aer, asta imi placea ca il scoteam, il spalam, il dadeam cu spray si era ready to go. Eu am dat pe un spray vreo 50 de ron dar cred ca te tine vreo 5 ani lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Ma gandesc ca, din moment ce filtrul asta e mai permisiv, o trebui sa reglezi amestecul, nu? Dicutia cu amestecul s-a purtat pe larg pe transalp.ro/forum si concluzia e ca amestecul e cam fix, Transalpul are jicloare pentru aer si benzina in relanti Surubul "de aer" regleaza doar debitul amestecului gata preparat de cele doua jicloare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Misto ideea Lutzifer, de mult ma gandeam sa fac si eu ceva filtrului de aer ca ma ususca de bani cand il schimb. Am incercat la unul vechi sa-l spal cu benzina, dar mori pana se usuca si nu stiu cat de bine se curata.. ma refer la cel de hartie. De unde ai cumparat burete si cum se cheama? Rezista la benzina, adica cand se imbacseste tare mere spalat cu benzina? Gata, imi fac si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.