Lutzifer Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Ma gandesc ca, din moment ce filtrul asta e mai permisiv, o trebui sa reglezi amestecul, nu? Da, posibil... dar in cazu asta ar trebui si consumul sa se schimbe in bine. Si filtrele K&N tot asta fac, lasa aerul sa treaca mai lejer si la toti care au K&N a scazut consumul. De exemplu daca ai scoate filtru cu totul, scade undeva pana la 1 litru consumul... evident ca nu-i face bine motorului ca intra mizerie. Dar asa cu burete imbibat in ulei nu este nici o problema. Multe modele de motocicle au asa cu burete. Si varianta cu carton e facuta pentru a nu putea fi spalat, eventual il sufli odata de doua ori la compresor da dupa un timp degeaba ca se imbacseste si trebuie sa iei altu. Eu zic ca unde se poate inova ceva trebuie sa fim prosti sa nu o facem... macar unde se poate si unde nu afectezi cu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Avand in vedere ca filtrul ce-l am acum are undeva pe la 4000-5000 km, probabil ca voi face si eu asta pe la inceputul verii. Oricum, sunt tare curios de cosum. Incearca maine sa faci o tura cat mai lunga, sa vedem daca se simte ceva. Iti trimit eu bani de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Avand in vedere ca filtrul ce-l am acum are undeva pe la 4000-5000 km, probabil ca voi face si eu asta pe la inceputul verii. Oricum, sunt tare curios de cosum. Incearca maine sa faci o tura cat mai lunga, sa vedem daca se simte ceva. Iti trimit eu bani de benzina Voi face in weekend o plimbare de vreo 300 km, si vad cat imi iese. Oricum o sa fiu impachetat cu lazi laterale, doua persoane, tot tacamu! in mod normal ar trebui sa imi iasa undeva la 5,4 - 5,5% asa. O sa vedem si anunt saptamana viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 salutare Sunt si eu mandru posesori al unui TA din 1991 Tanara fetita Are doar 44 000 Km . dar are o problema mai maricica . Cel de la care am luat-o a acrosat un stalp cu ea . in urma loviturii telescoapele fata par sa se fi indoit .Le-am demontat urmeaza ca maine sa le duc la cineva sa vada daca se poate face ceva cu ele . Are cineva din dezmembrari telescoape fata ?? As mai vrea sa ii fac un upgrade la sistemul de fraanre spate . Momentan este pe tambur si as vrea sa ii pun disc si pe spate . As avea nevoie de sistemul de franare , roata spate si bascula sunt in dubii ( aici cer ajutorul vostru ) este nevoie si de ea ?? Multumesc si astept lamuriri si oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 salutare Sunt si eu mandru posesori al unui TA din 1991 Tanara fetita Are cineva din dezmembrari telescoape fata ??As mai vrea sa ii fac un upgrade la sistemul de fraanre spate . Momentan este pe tambur si as vrea sa ii pun disc si pe spate . As avea nevoie de sistemul de franare , roata spate si bascula sunt in dubii ( aici cer ajutorul vostru ) este nevoie si de ea ?? Multumesc si astept lamuriri si oferte incearca si pe http://www.transalp.ro/forum/ gasesti mult mai multe informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 salutare Sunt si eu mandru posesori al unui TA din 1991 Tanara fetita Are doar 44 000 Km . dar are o problema mai maricica . Cel de la care am luat-o a acrosat un stalp cu ea . in urma loviturii telescoapele fata par sa se fi indoit .Le-am demontat urmeaza ca maine sa le duc la cineva sa vada daca se poate face ceva cu ele .Are cineva din dezmembrari telescoape fata ?? As mai vrea sa ii fac un upgrade la sistemul de fraanre spate . Momentan este pe tambur si as vrea sa ii pun disc si pe spate . As avea nevoie de sistemul de franare , roata spate si bascula sunt in dubii ( aici cer ajutorul vostru ) este nevoie si de ea ?? Multumesc si astept lamuriri si oferte Pune o furca de Africa Twin Pentru schimbarea sistemului de franare pe spate, ma tem ca ai nevoie si de roata si de bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Nu stiu cum franeaza TA cu tambur pe spate, dar la modelul cu un singur disc pe fata (cum e si al meu) frana fata ar avea maaare nevoie de un upgrade! Cu camera am rezolvat, merci! Filtrul de aer din burete eu zic ca e cu dus si intors. In primul rand cel de hartie are suprafata desfasurata f mare si nu stiu daca nu devine pana la urma mai restrictiv buretele, trebuie spalat periodic ca se imbacseste (mai repede decat cel din hartie), iar dpdv al performantelor si consumului am oarecari dubii. Sa va explic si de ce: am vz teste facute cu filtre "spumoase" de la diversi producatori si rezultatele erau diferite, unele chiar mai slabe decat cu filtrul de serie (masurata puterea pe stand)! Mai stiu ca nu sunt prietene cu debitmetrele cu fir/film, se depune mizerie pe elementul in cauza si ii influenteaza functionarea + il deterioreaza in timp pt ca se supraincalzeste naclait fiind - nu cunosc daca TA pe injectie are sau nu asa ceva, e tot de la auto informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Da, posibil... dar in cazu asta ar trebui si consumul sa se schimbe in bine. Si filtrele K&N tot asta fac, lasa aerul sa treaca mai lejer si la toti care au K&N a scazut consumul.De exemplu daca ai scoate filtru cu totul, scade undeva pana la 1 litru consumul... evident ca nu-i face bine motorului ca intra mizerie. Dar asa cu burete imbibat in ulei nu este nici o problema. Multe modele de motocicle au asa cu burete. Si varianta cu carton e facuta pentru a nu putea fi spalat, eventual il sufli odata de doua ori la compresor da dupa un timp degeaba ca se imbacseste si trebuie sa iei altu. Eu zic ca unde se poate inova ceva trebuie sa fim prosti sa nu o facem... macar unde se poate si unde nu afectezi cu nimic. Pentru uns gasesti spray special pentru uns filtre de aer la magazinele de profil moto. La Suzuki freewind era exact asa filtru de aer, asta imi placea ca il scoteam, il spalam, il dadeam cu spray si era ready to go. Eu am dat pe un spray vreo 50 de ron dar cred ca te tine vreo 5 ani lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Ma gandesc ca, din moment ce filtrul asta e mai permisiv, o trebui sa reglezi amestecul, nu? Dicutia cu amestecul s-a purtat pe larg pe transalp.ro/forum si concluzia e ca amestecul e cam fix, Transalpul are jicloare pentru aer si benzina in relanti Surubul "de aer" regleaza doar debitul amestecului gata preparat de cele doua jicloare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Misto ideea Lutzifer, de mult ma gandeam sa fac si eu ceva filtrului de aer ca ma ususca de bani cand il schimb. Am incercat la unul vechi sa-l spal cu benzina, dar mori pana se usuca si nu stiu cat de bine se curata.. ma refer la cel de hartie. De unde ai cumparat burete si cum se cheama? Rezista la benzina, adica cand se imbacseste tare mere spalat cu benzina? Gata, imi fac si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Misto ideea Lutzifer, de mult ma gandeam sa fac si eu ceva filtrului de aer ca ma ususca de bani cand il schimb. Am incercat la unul vechi sa-l spal cu benzina, dar mori pana se usuca si nu stiu cat de bine se curata.. ma refer la cel de hartie. De unde ai cumparat burete si cum se cheama? Rezista la benzina, adica cand se imbacseste tare mere spalat cu benzina? Gata, imi fac si eu Eu l-am cumparat din ARAD de la un magazin moto specializat mai mult pe scootere, dar au piese pentru tot felul de motoare. Acolo am cerut "burete pentru filtru de aer". Este o bucata de burete dreptuunghiulara vreo 40-50cm... nu l-am masurat exact, spun asa dupa ochi Eu acuma l-am uns cu ulei de motor, am frecat bine,bine buretele pana s-a uniformat peste tot. Si l-am pus sus. Eu zic ca nu or fi probleme cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Misto ideea Lutzifer, de mult ma gandeam sa fac si eu ceva filtrului de aer ca ma ususca de bani cand il schimb. Am incercat la unul vechi sa-l spal cu benzina, dar mori pana se usuca si nu stiu cat de bine se curata.. ma refer la cel de hartie. De unde ai cumparat burete si cum se cheama? Rezista la benzina, adica cand se imbacseste tare mere spalat cu benzina? Gata, imi fac si eu Eu l-am cumparat din ARAD de la un magazin moto specializat mai mult pe scootere, dar au piese pentru tot felul de motoare. Acolo am cerut "burete pentru filtru de aer". Este o bucata de burete dreptuunghiulara vreo 40-50cm... nu l-am masurat exact, spun asa dupa ochi Eu acuma l-am uns cu ulei de motor, am frecat bine,bine buretele pana s-a uniformat peste tot. Si l-am pus sus. Eu zic ca nu or fi probleme cu el. @john17: este posibil sa se intample ce spui tu legat de puterea motorului, adica sa nu mearga 170 km/h sa mearga 150 km/h... nu stiu, poate sa se intample asta. Dar pe mine nu ma intereseaza deloc, eu merg 100 afara, si maxim o depasire pana la un 120-130 si gata. O sa va dau mai multe detalii dupa ce incep sa umblu cu el... ca numa ce l-am pus sus. Mesaj completat Scuze ca am postat de doua ori, da forumu asta ii de groaza cum se misca PS: Am facut o tura de test cu motoru sa vad cum se comporta cu filtrul nou . Primele reactii ce le-am depistat is ca: percuteaza foarte bine din relantiu cand il turezi putin. Am iesit cu el la drum si i-am dat in fiecare viteza sa vad cum trage, mi s-a parut ok. Am fost asa scurt 140 km/h. Nu stiu cat se mai intindea de acolo ca nu am mai avut loc Si legat de reglaj, mi-a crescut relantiul de la 1200-1300 de ture la 1500. L-am facut mai mic pana la 1200 de ture acuma. De consum o sa zic saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Misto, cred ca o sa fac si eu manevra. De exemplu asa e la Suzuki DR, filtrul de aer e de burete imbibat cu ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 modificarea legata de filtru am ochito acu multa vreme pe advrider! atat la transalp cat si la afrikana utilizatorii de filtre tunate sunt super multumiti si nu au aparut nici un fel de probleme! cei mai sceptici au cautat un burete moto mai gros in rest nici o modificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 De spalat, filtrele de burete se spala cu apa cu detergent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 La cati km trebuie schimbat un filtru normal? Iar cel din burete la cati km trebuie spalat? Asa la un 20% offroad Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Din manual: Filtrul de aer OEM se curata la fiecare 6400km si se schimba odata la 19200km. (curatat inseamna suflat cu aer comprimat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Filtrele de burete se spala atunci cand sunt murdare . Te uiti si daca vezi mizerie pe el, il speli, usuci apoi il ungi si il pui la loc. Depinde si unde faci acel 20% offroad si depinde si unde faci 80% onroad, cad daca stai pe langa vreo fabrica de ciment sau statie de betoane, o sa speli filtrul si fara sa circuli. Chestia cu suflatul la nr. de km nu se prea aplica in Romania, tara noastra exceland la capitolul praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Gata si eu, FOCB - fabricat original cu burete. P.s. - vand burete, am cumparat o foaie de 2m x 1m ca n-am gasit mai mica In poza e gata uns cu ulei de motor. Ma duc sa-l pun pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Gata si eu, FOCB - fabricat original cu burete. In poza e gata uns cu ulei de motor. Ma duc sa-l pun pe moto. Sunteti dusi ... asa dau comerciantii faliment! Bravo! Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Sunteti dusi ... asa dau comerciantii faliment! Bravo! Numai bine, Paul deja mă oftic, că eu am dat banii pe unul nou anul trecut. huo. nu puteți să faceți de atunci?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 @Belbody: tu ai pus burete de baie? hai recunoaste! )) Mi se pare prea dens @Goodkat: de ce sa nu mearga? ar merge pe orice motor care are filtru de hartie. Desi am oarecare dubii la BMW-uri... poate au vreun senzor de grosime a hartiei sau mai stiu eu ce circuit imprimat in buretele filtrului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 deja mă oftic, că eu am dat banii pe unul nou anul trecut. huo. nu puteți să faceți de atunci?!? k: Daca urmareai topicul de AT ai fi vazut ca eu l-am facut de anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Bun poanta e urmatoarea, fiind la prima motoreta, nu stiu cum vine treaba asta, filtrul de aer vine cu tot cu ambalajul acela metalic cilindric? Nestiind cum arata filtrul de CB500 am cautat pe net si am gasit mai multe variante, si cilindrice cu hartia in interior, si cilindrice cu hartia in exterior, dar si plate. Filtrul vine cu tot cu partea cilindrica metalica atunci cand il cumperi. Eu cred ca o sa ai ceva de lucru la filtrul cu hartia pe interior, dar nu cred ca e imposibil de realizat. Tu zici sa pui 2 randuri de burete? Ideea nu e rea daca poti asigura prin ele un flux de aer suficient pentru motor. Si tinand cont ca nu suge ca un aspirator, ca doar nu are turbina (i-ai pus? ) nu stiu daca doua straturi de burete sunt mai bune decat unul. Burete: in Bucuresti gasesti in targ la Vitan la multe dintre tarabele de acolo care vand piese pentru TIR (am vazut eu acum ~1an), mai gasesti la magazinele de acvaristica (Belbody stie), sau poti sa incerci la magazinele de bricolaj unde sigur gasesti burete pentru filtru de hota (majoritatea nu-s bune pt moto, dar poate ai noroc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 mmm, nu stiu daca e chiar ok sa pui orice burete! acuma plecand de la premisa ca buretele pentru filtru de aer ar fi diferit(si tind sa cred asa, am vazut eu ceva emisiuni cu carpe dintre care alea cu microfibre desi aratau la fel erau net superioare, si parca si ceva bureti mai altfel pt nush ce filtre de apa/camera) mai bien luati burete de filtru aer de la un magazin moto(de ex. la f650 clasic filtrul e de burete) si acuma, aducandu-mi aminte de ultimu docu legat de praf....nici nu stiu ce sa mai zic...nu sunt filtre/masti pentru plamanii nostri daramite pt. motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.