tibiche Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Da domnilor,asa este,l-am luat de la Cosmin(profesorul) si trebuie sa spun ca e super "motorasul",merge excelent,se vede ca a fost intretinut cum trebuie.Cat despre top-case......deocamdata nu am de gand sa-l schimb,dar daca voi ajunge sa-l schimb am sa anunt pe forum....Mi-ar prinde bine ceva informatii,legate de intretinere si mod de folosire(cat si ce poate si ce nu poate),acest tip de transalp,nu vreau sa ma fac de rusine dar eu am fost un inpatimit al "rusoaicelor".Deci....,va multumesc anticipat! Editat Septembrie 23, 2013 de tibiche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Naspa cu rusoaicele O sa-ti fie foarte greu cu gheisa asta, ca nu trebuie sa-i faci aproape nimic Benzina, ulei si da-i gaz A, era sa uit, si sa-i ungi lantul conform specificatiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Precum spui....e si rau si bine cu rusoaicele,e rau ca trebuie sa surubaresti tora ziua la ele si chiar si asa,nu sti sigur daca ajungi la destinatie,dar e bine ca poti sa inveti meserie pe ele.......atit cit trebuie...,cat despre uns lantul.....am primit deja specificatii,de la un profesionist,de la Tony(daca-l cunosti).Dar sa revenim la rusoaice...asi vrea sa-i gasesc un stapin,la a mea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 pentru asta iti recomand topicul de vanzari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 nu cred sa fi fost problema de gresare ci de un plastic de rahat (are 20 k motorul ) , era totul foarte bine gresat inauntru, ma asteptam sa fie roasa dantura dar se pare ca erau rupti cei doi dinti care sunt angrenati de roata , cam despre asta era vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 nu cred sa fi fost problema de gresare ci de un plastic de rahat (are 20 k motorul ) , era totul foarte bine gresat inauntru, ma asteptam sa fie roasa dantura dar se pare ca erau rupti cei doi dinti care sunt angrenati de roata , cam despre asta era vorba Salut, La mine a fost la fel. S-a futut in prima iarna la 12k km. L-am inlocuit, uns cu vaselina siliconica apoi la mine a mers fara probleme 45 k km. In cazul meu am banuit ca de la uns prost si intzepenit cand a dat de frig. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 multumesc pentru recomandare "korben",stiam de topicul "vinzari",dar am pus o intrbare "nevinovata",la care,sincer,nici nu prea asteptam raspuns......precum e si "coltul comunistelor",inca o data merci pentru indrumare si mii de scuze,daca am "copto". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 salutare domnilor, am trecut si eu de la chopper la urmatoarea inca nu stiu multe despre ea, ca o am doar de 2 zile, dar la prima vedere probleme nu par sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci . Sa te bucuri de ea. Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 multam, de luni intra la plimbari, ca are itp-ul expirat de prin aprilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci . Sa te bucuri de ea. Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700? Mai cu most nu stiu dar ca fiabilitate se zice a 600-le este cel mai fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci . Sa te bucuri de ea. Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700? Parerea mea e ca ala de 600 si cel de 650 sunt "mai cu mot". Parerea mea e ca cel de 700 e urat si roata aia pe fata mica nu te ajuta la nimic. Ce e drept are ceva mai multa putere si are injectie cea ce e super dar eu nu dau vacuta mea pe un 700. Intre 600 si 650 eu as alege 650 pt ca o sa gasesti modele mai noi (2003-2004) pe cand la 600 ultimul produs e prin 2000, dar daca gasesti un 600 bine intretinut nu te uita la anul fabricatiei. Ca si fiabilitate eu la vacuta mea cumparata acum 2 ani de la ceva italian care si-a batut joc de ea nu am schimbat decat ulei, filtre, buji si acum kit de lant. Cand am luat-o avea 29000 km si acum are la vreo 42 000 km. Editat Septembrie 26, 2013 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Dpmdv 600 , urmat de 700 ( pentru drumuri lungi e mult peste răgălia mea ), iar la coadă 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Dpmdv 600 , urmat de 700 ( pentru drumuri lungi e mult peste răgălia mea ), iar la coadă 650. Am mers si cu 600 si cu 700 si cu 650. miezu' ramane aia de 650 - nu zic de ce ca se supara lumea cu 600 sau cu 700. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Machine Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Am mers pe cel de 700, dar nicidecum nu e conceput pt offroad !!! cel putin eu nu puteam sa ma ridic in picioare pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 si eu,de putin timp,am 650 si vreau sa spun ca sunt foarte multumit de el,am facut si ceva plimbari cu el(de proba),si pe asfalt si prin paduri s trbuie sa spun ca este foarte fiabil,usor de manevrat,nu se incinge.....toate calitatile unui of-road mediu.Ce am uitat sa spun e ca nu este greu,ceea ce este o calitate,pentru motoarele de of-road.Pe asfalt merge super-bine,adica eu am mers la 140 si a mers super,fara sa fie supraturat sau alte zgomote.....,deci,per-ansamblu,parerea mea despre 650 este deosebita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 si eu,de putin timp,am 650................ s trbuie sa spun ca este foarte fiabil, FIABILITÁTE s. f. 1. capacitate de funcționare a unui aparat, a unui sistem tehnic fără defecțiuni o perioadă îndelungată de timp. Poate ai vrut sa spui rezistent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Nu fi sarcatic,am vrut,doar,sa scot in evidenta,unele calitati,pe care le-am descoperit singur.....am speificat,ca am venit de la rusoaice........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Păi asta o să descoperi în timp, faptul că fiabilitate nu înseamnă două ture de 30km fără să se defecteze ceva ( exagerez acum ), ci zeci de mii de kilometri fără probleme. Drumuri lungi şi plăcute să ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 da,ase este...........si vreau sa fac cat mai multe drumuri....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 maine imi pun lant nou. Daca vrei duminica putem da o tura. Trimite nr tau de tel pe PM si te sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Tibiche, comentariul meu nu e in directia ta doar ca mi-ai adus aminte, daca un TA sau AT nu ajunge la 300.000 km cu mers normal + abuzuri ocazionale + intretinere neglijata, atunci e prastie de motocicleta. Pe alt topic cineva zicea ca un AT ajuns la 100.000 e fiabil. Pai 100.000 km ii face si un Renault Clio sau R GSA si astea numai fiabile nu-s Din experienta zic ca un TA cu 180.000 km nu merge diferit comparat cu unul de 70.000 km Am citit de un neamt cu RD04 cu 550.000 km, rupea la ulei, motorul arata ca o masina de gunoi dar omul isi continua plimbarea in jurul lumii, motocicleta mergea. Cateva saptamani prin desert fara filtru de aer, cateva zeci de km cu apa in motor, plm. Ale noastre mai au mult pana acolo si multi le vor vinde de plictiseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 cumpar robinet benzina ptr carburator honda transalp 600,an 1994.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Am fost la o tură cu avioanele. Nu se lasă mai prejos Transalpul, deşi ceva gardă la sol mai mare şi un scut de ale sunt binevenite. Consumul bestial.place la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Tibiche, comentariul meu nu e in directia ta doar ca mi-ai adus aminte, daca un TA sau AT nu ajunge la 300.000 km cu mers normal + abuzuri ocazionale + intretinere neglijata, atunci e prastie de motocicleta. Pe alt topic cineva zicea ca un AT ajuns la 100.000 e fiabil. Pai 100.000 km ii face si un Renault Clio sau R GSA si astea numai fiabile nu-s Din experienta zic ca un TA cu 180.000 km nu merge diferit comparat cu unul de 70.000 km Am citit de un neamt cu RD04 cu 550.000 km, rupea la ulei, motorul arata ca o masina de gunoi dar omul isi continua plimbarea in jurul lumii, motocicleta mergea. Cateva saptamani prin desert fara filtru de aer, cateva zeci de km cu apa in motor, plm. Ale noastre mai au mult pana acolo si multi le vor vinde de plictiseala. Scuza-ma te rog,nu am vrut sa fiu asa de "dur".........dar,vreau sa invat cat mai multe despre acest "utilaj",fara sa fiu luat in "balon",de catre cei mai "varstnici",in ale TA....... maine imi pun lant nou. Daca vrei duminica putem da o tura. Trimite nr tau de tel pe PM si te sun. Imi pare rau,dar chiar azi am vazut postarea.........si oricum,azi nu aveam cum,la ce vreme e afara..........cu toate ca pe mine nu ma sperie ploaia(am avut parte de ploi,garla,cu "Ivan",de ce nu asi avea si cu TA?....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.