dani_d Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) vezi ca userul mexycanu aduce melci pentru 600 si 650, originali, la pret bun. Melcul de plastic se strica in doua locuri: - dantura si atunci odata cu inlocuirea melcului trebuie inlocuita/reparata si carcasa de metal - cele doua picioruse si atunci se inlocuieste doar melcul Editat Septembrie 19, 2013 de dani_d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Trebuie inlocuita carcasa de metal? Detaliaza, te rog, e pentru prima data cand aud asa ceva. Si am schimbat 2 melci la viata mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Trebuie inlocuita carcasa de metal? Detaliaza, te rog, e pentru prima data cand aud asa ceva. Si am schimbat 2 melci la viata mea. lasa omul in pace ...ca o sa il incurcati pe LCA de zice ca a nimerit in alta parte! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 dantura de plastic se rade pentru ca melcul de metal nu se mai invarte liber in corpul de metal. Trebuie rectificat interiorul corpului metalic si pusa o saiba care compenseaza rectificarea si aduce melcul metalic in pozitia originala. Sau 400 de lei si carcasa noua. - se mai rade din cauza impuritatilor trecute de simeringul uzat excesiv sau lipsa seibilor distantiere Am tot citit de persoane care au pus melc nou si a tinut doar cateva sute de km - trebuie sa repare sau sa inlocuiasca carcasa. Daca unul nou te tine 30-40.000 km, cred ca e in regula. In conditii normale ar trebui sa tina peste 100.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 dantura de plastic se rade pentru ca melcul de metal nu se mai invarte liber in corpul de metal. Trebuie rectificat interiorul corpului metalic si pusa o saiba care compenseaza rectificarea si aduce melcul metalic in pozitia originala. Sau 400 de lei si carcasa noua. - se mai rade din cauza impuritatilor trecute de simeringul uzat excesiv sau lipsa seibilor distantiere Am tot citit de persoane care au pus melc nou si a tinut doar cateva sute de km - trebuie sa repare sau sa inlocuiasca carcasa. Daca unul nou te tine 30-40.000 km, cred ca e in regula. In conditii normale ar trebui sa tina peste 100.000 km. Salut, (Melcul) piesa alba e din plastic. Cand se blocheaza nu are cum sa rada dintii de pe cealalta piesa (limba aia care invarte cablul spre bord - este metalica). Si da - daca nu este curatat/uns dupa inlocuire melc - se va ajunge in aceeasi situatie. Nu stiu pe nimeni sa fi inlocuit toata carcasa in care sta melcul de plastic. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Paul, ai inteles putin altceva, Acolo sunt doi melci - unul de plastic si unul de metal. La cel de metal ma refeream. Nici eu nu stiu pe cineva sa fi inlocuit carcase fiindca sunt scumpe dar reparate am mai vazut pe TA-uri, le recunosti dupa urme de poxipol la exterior, in partea inferioara a melcului metalic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Paul, ai inteles putin altceva, Acolo sunt doi melci - unul de plastic si unul de metal. La cel de metal ma refeream. Nici eu nu stiu pe cineva sa fi inlocuit carcase fiindca sunt scumpe dar reparate am mai vazut pe TA-uri, le recunosti dupa urme de poxipol la exterior, in partea inferioara a melcului metalic. Bine, reformulez: nu stiu pe nimeni sa fi avut probleme cu partea metalica. Intotdeauna a fost suficienta inlocuirea melcului (ala de plastic) si cu curatzare/gresare corespunzatoare. Evident - asta nu exclude existenta cazurilor de care zici tu (poxipol in zona inferioara) dar sincer - aia e tziganie. Stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Dezmembrez pd 06 1989.Multe piese valabile.Piese si din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Eu am avut probleme cu 2 carcase metalice, până la urmă m-am lăsat păgubaş. Într-unul dintre cazuri era ros ŞI melcul metalic. Şi RomiC a avut probleme, dar le-a rezolvat prin bucşare, cum a precizat şi dani_d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Eu am avut probleme cu 2 carcase metalice, până la urmă m-am lăsat păgubaş. Într-unul dintre cazuri era ros ŞI melcul metalic. Şi RomiC a avut probleme, dar le-a rezolvat prin bucşare, cum a precizat şi dani_d. si la cel care era ros melcul metalic - avea melcul ala mare din plastic? sau tot din metal "aftermarket"? ciudat ca se duce si melcul ala metalic care antreneaza cablul dar daca ziceti ca s-a vazut - atunci asa e. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) Va salut domnilor,sunt nou aici pe topic,dar avind in vedere ca sunt proaspat posesor de xl 650v,mi-am permis sa va salut.......nu sunt novice in "ale motoarelor",dar pina acum am fost "abonat" la comuniste. aceasta este "juninca" mea......... Editat Septembrie 21, 2013 de tibiche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 (editat) sa o stapanesti sanatos, cred ca stiu transalpul, il vazusem pe la garajul Oldmotors din TM. ai facut afacere buna! Topcase-ul acela m-ar coafa pe mine, cand il schimbi sa-mi dai de veste Editat Septembrie 21, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Asta a fost al lui Cosmin Doamne ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Da domnilor,asa este,l-am luat de la Cosmin(profesorul) si trebuie sa spun ca e super "motorasul",merge excelent,se vede ca a fost intretinut cum trebuie.Cat despre top-case......deocamdata nu am de gand sa-l schimb,dar daca voi ajunge sa-l schimb am sa anunt pe forum....Mi-ar prinde bine ceva informatii,legate de intretinere si mod de folosire(cat si ce poate si ce nu poate),acest tip de transalp,nu vreau sa ma fac de rusine dar eu am fost un inpatimit al "rusoaicelor".Deci....,va multumesc anticipat! Editat Septembrie 23, 2013 de tibiche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Naspa cu rusoaicele O sa-ti fie foarte greu cu gheisa asta, ca nu trebuie sa-i faci aproape nimic Benzina, ulei si da-i gaz A, era sa uit, si sa-i ungi lantul conform specificatiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Precum spui....e si rau si bine cu rusoaicele,e rau ca trebuie sa surubaresti tora ziua la ele si chiar si asa,nu sti sigur daca ajungi la destinatie,dar e bine ca poti sa inveti meserie pe ele.......atit cit trebuie...,cat despre uns lantul.....am primit deja specificatii,de la un profesionist,de la Tony(daca-l cunosti).Dar sa revenim la rusoaice...asi vrea sa-i gasesc un stapin,la a mea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 pentru asta iti recomand topicul de vanzari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 nu cred sa fi fost problema de gresare ci de un plastic de rahat (are 20 k motorul ) , era totul foarte bine gresat inauntru, ma asteptam sa fie roasa dantura dar se pare ca erau rupti cei doi dinti care sunt angrenati de roata , cam despre asta era vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 nu cred sa fi fost problema de gresare ci de un plastic de rahat (are 20 k motorul ) , era totul foarte bine gresat inauntru, ma asteptam sa fie roasa dantura dar se pare ca erau rupti cei doi dinti care sunt angrenati de roata , cam despre asta era vorba Salut, La mine a fost la fel. S-a futut in prima iarna la 12k km. L-am inlocuit, uns cu vaselina siliconica apoi la mine a mers fara probleme 45 k km. In cazul meu am banuit ca de la uns prost si intzepenit cand a dat de frig. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 multumesc pentru recomandare "korben",stiam de topicul "vinzari",dar am pus o intrbare "nevinovata",la care,sincer,nici nu prea asteptam raspuns......precum e si "coltul comunistelor",inca o data merci pentru indrumare si mii de scuze,daca am "copto". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 salutare domnilor, am trecut si eu de la chopper la urmatoarea inca nu stiu multe despre ea, ca o am doar de 2 zile, dar la prima vedere probleme nu par sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci . Sa te bucuri de ea. Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 multam, de luni intra la plimbari, ca are itp-ul expirat de prin aprilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci . Sa te bucuri de ea. Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700? Mai cu most nu stiu dar ca fiabilitate se zice a 600-le este cel mai fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci . Sa te bucuri de ea. Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700? Parerea mea e ca ala de 600 si cel de 650 sunt "mai cu mot". Parerea mea e ca cel de 700 e urat si roata aia pe fata mica nu te ajuta la nimic. Ce e drept are ceva mai multa putere si are injectie cea ce e super dar eu nu dau vacuta mea pe un 700. Intre 600 si 650 eu as alege 650 pt ca o sa gasesti modele mai noi (2003-2004) pe cand la 600 ultimul produs e prin 2000, dar daca gasesti un 600 bine intretinut nu te uita la anul fabricatiei. Ca si fiabilitate eu la vacuta mea cumparata acum 2 ani de la ceva italian care si-a batut joc de ea nu am schimbat decat ulei, filtre, buji si acum kit de lant. Cand am luat-o avea 29000 km si acum are la vreo 42 000 km. Editat Septembrie 26, 2013 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.