andrei belcic Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 TA e putin peste datorita celor 2 cilindri care o fac mai prietenoasa pe asfalt. Altfel, era logic ca DL-ul e cu 7 clase peste TA, pe asfalt, bineinteles. Pe forestiere se inverseaza clasamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Va salut. In sfarsit, am si eu o honda transalp din 98. Merge f bine, imi place mult ciclistica, (am doar vreo 40 de km cu ea, dar am ramas foarte incantat) si tot, porneste f frumos la rece, nu bate nimic, motor silentios. DAR, de la 3500 de ture, intra o vibratie si stand pe loc, dar mai ales in mers, zici ca sunt la vibromasaj, se simte destul de puternic, mai ales pana la 4500, apoi scade dar doar putin. Vibratie e de la motor, nu din trenul de rulare sau alte chestii. Ce poate sa fie? Am avut si monocilindru, dar nici vorba sa vibreze asa. Totusi, nu tacane nimic, nu bate nimic, nu suna nimic la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Clasicele soluţii : sincronizează carburatoarele, unge lanţul, ridică cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salut, poti detalia un pic, te rog? In afara de a face din prima comanda de alt disc si alte placute? (Discul arata bine, e cel original, placutele nu mai stiu ce marca sunt). Instalatia am curatat-o anul trecut, dat jos lichidul, spalat, alt lichid, aerisit. Cat despre "blocatul rotii fata", era mai mult o figura de stil. Problema e ca, la o viteza peste 30-40km/h, daca incerci o franare de urgenta, pur si simplu nu reusesti sa opresti in timp util, apesi cu forta pe maneta iar motocicleta se tot duce.... E alta senzatie pe un TA cu 2 discuri pe fata, pe care apesi doar un pic pe frana, si simti ca te duci in cap. Sincer, nu am prieteni cu PD06, numai de la PD10 in sus, deci nu pot sa fac o comparatie. Verifica si pompa de frana, s-ar putea ca la presiune mare sa dea inapoi, de aici franarea de rahat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Clasicele soluţii : sincronizează carburatoarele, unge lanţul, ridică cricul lateral. De la cine am cumparat-o mi-a ca au fost curatate carburatoarele anul asta. Sa ung lantul? Dar si stand pe loc vibreaza. La ce te referi cu "ridica cricul lateral"? Nu pot face legatura. Banuiesc ca cea mai plauzibila varianta ar cea cu carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 De la cine am cumparat-o mi-a ca au fost curatate carburatoarele anul asta. Andry zicea de sincronizare - nu de curatare. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Va salut. In sfarsit, am si eu o honda transalp din 98. Merge f bine, imi place mult ciclistica, (am doar vreo 40 de km cu ea, dar am ramas foarte incantat) si tot, porneste f frumos la rece, nu bate nimic, motor silentios. DAR, de la 3500 de ture, intra o vibratie si stand pe loc, dar mai ales in mers, zici ca sunt la vibromasaj, se simte destul de puternic, mai ales pana la 4500, apoi scade dar doar putin. Vibratie e de la motor, nu din trenul de rulare sau alte chestii. Ce poate sa fie? Am avut si monocilindru, dar nici vorba sa vibreze asa. Totusi, nu tacane nimic, nu bate nimic, nu suna nimic la motor. Mai in cearca si vezi piulitele si suruburile de la motor care prine pe cadru sa fie stranse bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) am sa incerc si lucrul asta va multumesc salut din nou. acum ma apuc de lucru la motor, asa ca o sa va mai deranjez cu cateva intrebari: - cum ajung la becul de bord care lumineaza turometrul? banuiesc ca e ars, nu se aprinde - vreau sa schimb kitul de lant, trebuie scule speciale, sau pot acasa in curte, cu trusa de chei, ciocan si altele? - ca sa dau roata din spate jos, in manual scrie ca dai lantul jos de pe roata dintata. cum pot eu sa-l dau jos, trebuie sa imping roata cat mai un fata? (ma refer efectiv la procedura de a da roata spate jos de pe motocicleta, pasa cu pas). cam atat deocamdata. multumesc Editat Mai 22, 2014 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Primul link de aici este un manual care te poate ajuta la intrebarile 1 si 3: http://transalp.ro/download/category/2-manuale.html La 2 nu stiu sigur ca n-am schimbat kitul de lant pana acum, poate raspunde altcineva. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 am sa incerc si lucrul asta va multumesc salut din nou. acum ma apuc de lucru la motor, asa ca o sa va mai deranjez cu cateva intrebari: - cum ajung la becul de bord care lumineaza turometrul? banuiesc ca e ars, nu se aprinde - vreau sa schimb kitul de lant, trebuie scule speciale, sau pot acasa in curte, cu trusa de chei, ciocan si altele? - ca sa dau roata din spate jos, in manual scrie ca dai lantul jos de pe roata dintata. cum pot eu sa-l dau jos, trebuie sa imping roata cat mai un fata? (ma refer efectiv la procedura de a da roata spate jos de pe motocicleta, pasa cu pas). cam atat deocamdata. multumesc trebuie sa desfaci carena fata si sa dai bordul jos ,atentie ca nu vine jos usor, trebuie sa desuribezi si cablu de vitezometru desfaci roata ,si roata ramane libera o pui mai in fata si dai jos lantul ,nu trebiue scule speciale doar un set chei tubulate si ciocan ,apoi in partea din fata ai cate un capac pe fiecare parte unde se prinde bascula ,acolo desfaci piulita si scoti afara surubul cu ciocanul usor sa nu strici filetul .......bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 - vreau sa schimb kitul de lant, trebuie scule speciale, sau pot acasa in curte, cu trusa de chei, ciocan si altele? . Ridici mobra pe cricul central sau ceva identic ca roata spate sa fie in aer. Cu imbus si inelara destrangi piulitele ce fixeaza foaia de roata. Desurubezi intinzatoarele din capetele basculei. Impingi roata spate maxim in fata. Dai jos aparatoarea lantului, e mai usor asa trust me. Dai lantul de pe foaie si scoti roata. Demontezi foaia de pe roata, o schimbi si treci la urmatorea chestie. Desfaci cele 2 suruburi ce tin protectia/aparatoarea pinionului fata. Tubulara trebuie aici. Desfaci cele 2 suruburi cu cap de 10 de pe pinion si il dai jos. Sa inspectezi atent siguranta . Montezi pinionul nou dupa ce dai jos lantul. Lantul il poti taia cu flexul, daca e cu za de legatura tip clips cauti zaua si o desfaci, desfaci un nit si il dai jos sau.... dai jos bascula si numa bine ungi rulmentii de pe acolo. Montezi lantul nou. Daca e lant endloss.. va trebui sa demontezi bascula. Daca ai ajuns la momentul demontarii basculei sunt sigur ca te ai prins de smecherie si stii sa umbli cu o cheie. Dupa ce montezi totul la.loc nu uita sa strangi suruburile/piulitele ce fixeaza foaia spate E recomandat sa ai o trusa cat mai completa si tubularele de.rigoare La bord e munca de chinez batran. Cum zicea antevorbitorul, dat jos carenajul fata, uitata atent care suruburi trebe desfacute, etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) am trusa de scule si tot ce-mi trebuie. am reparat pana acum mai multe la celalalt motor, deci un pic de pricepere am. va multumesc pentru ajutor. o zi buna. mai am un dubiu: stiu ca standardul kitului lant e de 15 cu 47. daca eu pun 16 cu 47, imi ajunge lantul standard, se poate monta fara sa fac modificari? Editat Mai 27, 2014 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Vezi ce kit de lant ai. Daca este inchis, va trebui sa dai bascula jos. Daca este deschis, dar fara cheita, iti va trebui presa speciala pentru nituit lantul. Poti sa il nitui si cu ciocan si nicovala + un dorn mai mic, dar eu zic ca este mai ok cu o presa. Daca este deschis si cu cheita atunci este cel mai usor. Personal prefer lantul inchis din fabrica - odata desfacuta bascula mai si cureți si ungi totul pe acolo. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 mai am un dubiu: stiu ca standardul kitului lant e de 15 cu 47. daca eu pun 16 cu 47, imi ajunge lantul standard, se poate monta fara sa fac modificari? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 "mai am un dubiu: stiu ca standardul kitului lant e de 15 cu 47. daca eu pun 16 cu 47, imi ajunge lantul standard, se poate monta fara sa fac modificari?"DA. vezi, deja suntem doi care zicem asa, deci spor la treaba !Sa nu uiti sa lasi "sageata" lantului cum scrie in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 am inteles, intinderea lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Vezi ce kit de lant ai. Daca este inchis, va trebui sa dai bascula jos. Daca este deschis, dar fara cheita, iti va trebui presa speciala pentru nituit lantul. Poti sa il nitui si cu ciocan si nicovala + un dorn mai mic, dar eu zic ca este mai ok cu o presa. Daca este deschis si cu cheita atunci este cel mai usor. Personal prefer lantul inchis din fabrica - odata desfacuta bascula mai si cureți si ungi totul pe acolo. Spor! Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune? Evident ca nu. Bascula trebuie demontata doar pt LANT daca lantul este de tipul infinit / fara capat / endless. In oricare din celelalte situatii bascula nu trebuie demontata. Happy now? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune? Daca omul are kit de lant inchis gata cumparat, nu prea vad alta varianta. Nu mi se pare mai ok sa taie un nit si sa cumpere kit de montare (nit+zale). Plus ca ii trebuie presa pentru inchis. Cum am scris mai devreme, eu prefer kiturile de lant inchise. Imi ia cam 1h, 1h30 in plus sa dau bascula jos, sa curat si sa gresez totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 (editat) donez un filtru de aer hiflo de transalp 600 are aproximativ 8000km, l-am schimbat cu un k&n, predare personala in bucuresti daca foloseste cuiva Momentan este promis cuiva. Editat Mai 28, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Evident ca nu. Bascula trebuie demontata doar pt LANT daca lantul este de tipul infinit / fara capat / endless. In oricare din celelalte situatii bascula nu trebuie demontata. Happy now? Daca omul are kit de lant inchis gata cumparat, nu prea vad alta varianta. Nu mi se pare mai ok sa taie un nit si sa cumpere kit de montare (nit+zale). Plus ca ii trebuie presa pentru inchis. Cum am scris mai devreme, eu prefer kiturile de lant inchise. Imi ia cam 1h, 1h30 in plus sa dau bascula jos, sa curat si sa gresez totul. Ei las' ca eu raman fan la zaua mecanica, aia cu clips. Asa-l scot mai usor la curatat ca pe sarpe de cate ori se zmecleste prea tare-n namol, iar banii de za de legatura-i scot din nenumaratele spray-uri neachizitionate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Ei las' ca eu raman fan la zaua mecanica, aia cu clips. Asa-l scot mai usor la curatat ca pe sarpe de cate ori se zmecleste prea tare-n namol, iar banii de za de legatura-i scot din nenumaratele spray-uri neachizitionate... din ce stiu eu poate ma insel dar zaua aia mecanica care nu necesita nituire parca este recomandata doar pana la o anumita clasa de motor ( cc, si putere), eu sunt tare sceptic cand vine vorba de acel clips Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Max 50 CP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Eu n-am reusit sa rup vreuna pana acum. Clipsul ala asigura doar inchiderea(lateral) unei zale nornale in definitiv. Oricum neavand idei crete de dat cu transalpu' pe circuit nici nu cred ca ar putea fi o problema de luat in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.