Sari la conținut

Postări Recomandate

TA e putin peste datorita celor 2 cilindri care o fac mai prietenoasa pe asfalt. Altfel, era logic ca DL-ul e cu 7 clase peste TA, pe asfalt, bineinteles. Pe forestiere se inverseaza clasamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. In sfarsit, am si eu o honda transalp din 98.

Merge f bine, imi place mult ciclistica, (am doar vreo 40 de km cu ea, dar am ramas foarte incantat) si tot, porneste f frumos la rece, nu bate nimic, motor silentios.

DAR, de la 3500 de ture, intra o vibratie si stand pe loc, dar mai ales in mers, zici ca sunt la vibromasaj, se simte destul de puternic, mai ales pana la 4500, apoi scade dar doar putin. Vibratie e de la motor, nu din trenul de rulare sau alte chestii.

Ce poate sa fie? Am avut si monocilindru, dar nici vorba sa vibreze asa.

Totusi, nu tacane nimic, nu bate nimic, nu suna nimic la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, poti detalia un pic, te rog? In afara de a face din prima comanda de alt disc si alte placute? (Discul arata bine, e cel original, placutele nu mai stiu ce marca sunt).

Instalatia am curatat-o anul trecut, dat jos lichidul, spalat, alt lichid, aerisit.

Cat despre "blocatul rotii fata", era mai mult o figura de stil. Problema e ca, la o viteza peste 30-40km/h, daca incerci o franare de urgenta, pur si simplu nu reusesti sa opresti in timp util, apesi cu forta pe maneta iar motocicleta se tot duce.... E alta senzatie pe un TA cu 2 discuri pe fata, pe care apesi doar un pic pe frana, si simti ca te duci in cap.

Sincer, nu am prieteni cu PD06, numai de la PD10 in sus, deci nu pot sa fac o comparatie.

 

Verifica si pompa de frana, s-ar putea ca la presiune mare sa dea inapoi, de aici franarea de rahat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasicele soluţii : sincronizează carburatoarele, unge lanţul, ridică cricul lateral.

De la cine am cumparat-o mi-a ca au fost curatate carburatoarele anul asta.

Sa ung lantul? Dar si stand pe loc vibreaza.

La ce te referi cu "ridica cricul lateral"? Nu pot face legatura.

Banuiesc ca cea mai plauzibila varianta ar cea cu carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la cine am cumparat-o mi-a ca au fost curatate carburatoarele anul asta.

Andry zicea de sincronizare - nu de curatare.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. In sfarsit, am si eu o honda transalp din 98.

Merge f bine, imi place mult ciclistica, (am doar vreo 40 de km cu ea, dar am ramas foarte incantat) si tot, porneste f frumos la rece, nu bate nimic, motor silentios.

DAR, de la 3500 de ture, intra o vibratie si stand pe loc, dar mai ales in mers, zici ca sunt la vibromasaj, se simte destul de puternic, mai ales pana la 4500, apoi scade dar doar putin. Vibratie e de la motor, nu din trenul de rulare sau alte chestii.

Ce poate sa fie? Am avut si monocilindru, dar nici vorba sa vibreze asa.

Totusi, nu tacane nimic, nu bate nimic, nu suna nimic la motor.

Mai in cearca si vezi piulitele si suruburile de la motor care prine pe cadru sa fie stranse bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc si lucrul asta

va multumesc



salut din nou. acum ma apuc de lucru la motor, asa ca o sa va mai deranjez cu cateva intrebari:

- cum ajung la becul de bord care lumineaza turometrul? banuiesc ca e ars, nu se aprinde

- vreau sa schimb kitul de lant, trebuie scule speciale, sau pot acasa in curte, cu trusa de chei, ciocan si altele?

- ca sa dau roata din spate jos, in manual scrie ca dai lantul jos de pe roata dintata. cum pot eu sa-l dau jos, trebuie sa imping roata cat mai un fata? (ma refer efectiv la procedura de a da roata spate jos de pe motocicleta, pasa cu pas).

cam atat deocamdata. multumesc

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa incerc si lucrul asta

va multumesc

 

salut din nou. acum ma apuc de lucru la motor, asa ca o sa va mai deranjez cu cateva intrebari:

- cum ajung la becul de bord care lumineaza turometrul? banuiesc ca e ars, nu se aprinde

- vreau sa schimb kitul de lant, trebuie scule speciale, sau pot acasa in curte, cu trusa de chei, ciocan si altele?

- ca sa dau roata din spate jos, in manual scrie ca dai lantul jos de pe roata dintata. cum pot eu sa-l dau jos, trebuie sa imping roata cat mai un fata? (ma refer efectiv la procedura de a da roata spate jos de pe motocicleta, pasa cu pas).

cam atat deocamdata. multumesc

trebuie sa desfaci carena fata si sa dai bordul jos ,atentie ca nu vine jos usor, trebuie sa desuribezi si cablu de vitezometru

desfaci roata ,si roata ramane libera o pui mai in fata si dai jos lantul ,nu trebiue scule speciale doar un set chei tubulate si ciocan ,apoi in partea din fata ai cate un capac pe fiecare parte unde se prinde bascula ,acolo desfaci piulita si scoti afara surubul cu ciocanul usor sa nu strici filetul .......bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- vreau sa schimb kitul de lant, trebuie scule speciale, sau pot acasa in curte, cu trusa de chei, ciocan si altele?

 

. Ridici mobra pe cricul central sau ceva identic ca roata spate sa fie in aer. Cu imbus si inelara destrangi piulitele ce fixeaza foaia de roata. Desurubezi intinzatoarele din capetele basculei. Impingi roata spate maxim in fata. Dai jos aparatoarea lantului, e mai usor asa trust me. Dai lantul de pe foaie si scoti roata. Demontezi foaia de pe roata, o schimbi si treci la urmatorea chestie. Desfaci cele 2 suruburi ce tin protectia/aparatoarea pinionului fata. Tubulara trebuie aici. Desfaci cele 2 suruburi cu cap de 10 de pe pinion si il dai jos. Sa inspectezi atent siguranta . Montezi pinionul nou dupa ce dai jos lantul. Lantul il poti taia cu flexul, daca e cu za de legatura tip clips cauti zaua si o desfaci, desfaci un nit si il dai jos sau.... dai jos bascula si numa bine ungi rulmentii de pe acolo. Montezi lantul nou. Daca e lant endloss.. va trebui sa demontezi bascula. Daca ai ajuns la momentul demontarii basculei sunt sigur ca te ai prins de smecherie si stii sa umbli cu o cheie. Dupa ce montezi totul la.loc nu uita sa strangi suruburile/piulitele ce fixeaza foaia spate

 

E recomandat sa ai o trusa cat mai completa si tubularele de.rigoare

 

La bord e munca de chinez batran. Cum zicea antevorbitorul, dat jos carenajul fata, uitata atent care suruburi trebe desfacute, etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trusa de scule si tot ce-mi trebuie. am reparat pana acum mai multe la celalalt motor, deci un pic de pricepere am.

va multumesc pentru ajutor.

o zi buna.



mai am un dubiu: stiu ca standardul kitului lant e de 15 cu 47. daca eu pun 16 cu 47, imi ajunge lantul standard, se poate monta fara sa fac modificari?

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Vezi ce kit de lant ai. Daca este inchis, va trebui sa dai bascula jos. Daca este deschis, dar fara cheita, iti va trebui presa speciala pentru nituit lantul. Poti sa il nitui si cu ciocan si nicovala + un dorn mai mic, dar eu zic ca este mai ok cu o presa. Daca este deschis si cu cheita atunci este cel mai usor. Personal prefer lantul inchis din fabrica - odata desfacuta bascula mai si cureți si ungi totul pe acolo. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am un dubiu: stiu ca standardul kitului lant e de 15 cu 47. daca eu pun 16 cu 47, imi ajunge lantul standard, se poate monta fara sa fac modificari?

 

Da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mai am un dubiu: stiu ca standardul kitului lant e de 15 cu 47. daca eu pun 16 cu 47, imi ajunge lantul standard, se poate monta fara sa fac modificari?"

DA. vezi, deja suntem doi care zicem asa, deci spor la treaba !

Sa nu uiti sa lasi "sageata" lantului cum scrie in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ce kit de lant ai. Daca este inchis, va trebui sa dai bascula jos. Daca este deschis, dar fara cheita, iti va trebui presa speciala pentru nituit lantul. Poti sa il nitui si cu ciocan si nicovala + un dorn mai mic, dar eu zic ca este mai ok cu o presa. Daca este deschis si cu cheita atunci este cel mai usor. Personal prefer lantul inchis din fabrica - odata desfacuta bascula mai si cureți si ungi totul pe acolo. Spor!

Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune?

 

Evident ca nu. Bascula trebuie demontata doar pt LANT daca lantul este de tipul infinit / fara capat / endless. In oricare din celelalte situatii bascula nu trebuie demontata. Happy now?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Chiar trebuie demontata bascula pentru un kit de lant? Pe bune?

Daca omul are kit de lant inchis gata cumparat, nu prea vad alta varianta. Nu mi se pare mai ok sa taie un nit si sa cumpere kit de montare (nit+zale). Plus ca ii trebuie presa pentru inchis.

Cum am scris mai devreme, eu prefer kiturile de lant inchise.

Imi ia cam 1h, 1h30 in plus sa dau bascula jos, sa curat si sa gresez totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

donez un filtru de aer hiflo de transalp 600 are aproximativ 8000km, l-am schimbat cu un k&n, predare personala in bucuresti daca foloseste cuiva




Momentan este promis cuiva.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca nu. Bascula trebuie demontata doar pt LANT daca lantul este de tipul infinit / fara capat / endless. In oricare din celelalte situatii bascula nu trebuie demontata. Happy now?

 

Daca omul are kit de lant inchis gata cumparat, nu prea vad alta varianta. Nu mi se pare mai ok sa taie un nit si sa cumpere kit de montare (nit+zale). Plus ca ii trebuie presa pentru inchis.

Cum am scris mai devreme, eu prefer kiturile de lant inchise.

Imi ia cam 1h, 1h30 in plus sa dau bascula jos, sa curat si sa gresez totul.

Ei las' ca eu raman fan la zaua mecanica, aia cu clips. Asa-l scot mai usor la curatat ca pe sarpe de cate ori se zmecleste prea tare-n namol, iar banii de za de legatura-i scot din nenumaratele spray-uri neachizitionate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei las' ca eu raman fan la zaua mecanica, aia cu clips. Asa-l scot mai usor la curatat ca pe sarpe de cate ori se zmecleste prea tare-n namol, iar banii de za de legatura-i scot din nenumaratele spray-uri neachizitionate...

din ce stiu eu poate ma insel dar zaua aia mecanica care nu necesita nituire parca este recomandata doar pana la o anumita clasa de motor ( cc, si putere), eu sunt tare sceptic cand vine vorba de acel clips

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am reusit sa rup vreuna pana acum. Clipsul ala asigura doar inchiderea(lateral) unei zale nornale in definitiv. Oricum neavand idei crete de dat cu transalpu' pe circuit nici nu cred ca ar putea fi o problema de luat in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...