Sari la conținut

Postări Recomandate

Tensiunea de 12.4V, pentru o baterie deconectată de curând de la redresor, nu indică o baterie într-o stare foarte bună. Mai merge, dar aşteaptă-te şi la surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce poate sa aiba de face asa cand incerc s-o pornesc? Ce se aude este cutiuta aia (starter am impresia ca este).

 

 

Mentionez ca i-am pus de curand priza, sistem de avarii si proiectoare pe LED (nu stiu daca are vreo relevanta).

...ne-am inrudit, bacteria ta e sora geamana cu a mea ...si unde mai pui ca le trebe "facut de 7 saptamani/luni"...sau cum i-o mai zice :crack:

 

200 lei acum o luna si jumatate

La banii astia fac si eu 5 motorete pe zi...in doua luni imi iau si eu un 700 nou pe asa manopera ... :crack:

Te plimbai pana la mine ...60dus si 60 intors si iti mai ramaneau si bani....(poti deduce si "pretul meu" :cheers: )

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă știți că bacteria e descărcată, eu vă sugerez să o incărcați bine cu un redresor. Nu cred ca e varianta cea mai bună să o incarcați in mers cu motocicleta (doar in caz de stricta nevoie). Zic asta pentru a vă păstra releele de incărcare "nestresate" dacă nu vreți să aveți probleme cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă știți că bacteria e descărcată, eu vă sugerez să o incărcați bine cu un redresor. Nu cred ca e varianta cea mai bună să o incarcați in mers cu motocicleta (doar in caz de stricta nevoie). Zic asta pentru a vă păstra releele de incărcare "nestresate" dacă nu vreți să aveți probleme cu ele.

asta de unde ai scos-o cu releul ,,stresat" Dupa mine e perla zilei, scuza expresia. Explicatie tehnica vrem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta de unde ai scos-o cu releul ,,stresat" Dupa mine e perla zilei, scuza expresia. Explicatie tehnica vrem!

Oricine munceste este stressat ca o face, lafel si releul pentru ca... automobile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricine munceste este stressat ca o face, lafel si releul pentru ca... automobile.

Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare.

 

Eu nu am decat priza 12v pentru GPS sau telefon si chiar si asa mi-am montat voltmetru sa-mi dau seama din timp daca daca apar probleme. Da stiu e montat putin cam stramb si voltmetrul si comutatorul, eram deja dupa cateva beri cand am facut manopera.

post-67547-0-13237100-1394383679_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare.

 

Nu stiu cat de mult se va stresa releul dar, daca consumul e mai mare decat ce da generatorul, vei merge cu mobra panase termina bateria. Un fel de Mobra Pryus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare.

 

Rolul acelui releu este limitarea incarcarii, sa nu zborseasca bateria. Cum ar fi ca la o turatie constanta pe la 10k rot/min sa incarce pe la vreo 24V? Stresul de care vorbesti este presupun, defapt suprasolicitarea bateriei de acumulatori prin adaugarea consumatorilor artizanal in instalatia electrica.

PS. Ca idee mersul in relanti ar trebui sa asigure o incarcare suficienta pentru toti consumatorii (legali) ce se pot utiliza deodata, altfel ar trebui sa ramai fara curent noaptea in asteptare la semafor sau coborand o panta nesimtit de lina si de lunga. Totodata asta implica faptul ca stresatu ala de releu functioneaza de cum ai pornit motorul , el facandu-si datoria chiar si la relanti.

Editat de high_dive_eagle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putine incarcatoare sunt cu adevarat inteligente, sa fie capabile sa asigure curent constant, indiferent de nivelul de descarcare a bateriei. Prin urmare, cel mai sanatos e sa tii bateria la incarcat cel mult o ora, inainte sa o pui pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai marele "releu de încărcare" este "stresat" atunci când nu există consumatori.

 

:crack:

Asa mai invata omu' din umbra(guests) cate ceva, arunca unu o ineptie si apoi... se bucura ca-i mai incet la log in/reply si n-a comis-o el.

 

S'apoi inclin sa cred ca tu chiar ai dreptate Andry, se plictiseste el motociclisu' in extrasezon daramite marele releu stand 'geaba, il apuca oxidarea pe la conexiuni nu alta. :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat

motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani

bujii de 12.000 km, mecanicul stia, a zis ca arata bine ca nu trebuie schimbate

garnituri capac chiulasa vechi refolosite

rezultat?

a inceput sa piarda ulei pe la garnitura de la cilindrul spate si acum am dubii ca au fost reglat carbul bine cu bujii vechi

acum mobra sta despicata asteapta ziua de maine sa fie facuta cum trebuie, garnituri schimbate, probabil din nou reglat amestec cu bujii noi

 

am invatat ceva azi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat

motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani

bujii de 12.000 km, mecanicul stia, a zis ca arata bine ca nu trebuie schimbate

garnituri capac chiulasa vechi refolosite

rezultat?

a inceput sa piarda ulei pe la garnitura de la cilindrul spate si acum am dubii ca au fost reglat carbul bine cu bujii vechi

acum mobra sta despicata asteapta ziua de maine sa fie facuta cum trebuie, garnituri schimbate, probabil din nou reglat amestec cu bujii noi

 

am invatat ceva azi?

Pai nu trebuiau schimbate bujiile... nu ti-a spus rau..."cunoastem" cum e cu garnitura capaculului de culbutori a cilindrului spate...

 

 

Da. Ca trebuie sa-ti schimbi mecanicul.

 

Big LIKE .... :ok: :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de ce nu schimbati ma garniturile? a mea nu curgea inainte sa umble mecanicul vietii si e din '96 si avea motor neumblat, daca-mi zicea de garnituri din start crezi ca faceam rabat la 80 de lei cat fac alea de chiulasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu faceai rabat de la alte garnituri de chiulasa dar tot ti-ar fi curs ULEI pe la garnitura CAPACULUI de chiulasa. Si curgerile de ulei n-au treaba cu reglajele carburatoarelor. Nu le influenteaza nicicum.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai are legatura una cu cealalta, numitorul comun este mecanicul daca a facut o treaba proasta cu garniturile cat de bine e facuta aia cu carburatoarele de mi-a dat acum doua zile rateuri fluctua si relantiul si la inspectia bujiilor erau pline de calamina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai are legatura una cu cealalta, numitorul comun este mecanicul daca a facut o treaba proasta cu garniturile cat de bine e facuta aia cu carburatoarele de mi-a dat acum doua zile rateuri fluctua si relantiul si la inspectia bujiilor erau pline de calamina

Pai aici greseste bre' nenea, nu trebuia sa le scoti la inspectie, ca s-au rusinat si au rosit a calamina. Trebuiau scoase si cu un pic de pricepere sa intelegi(sau sa-ti explice cineva in masura) ce nu-i in regula in amestec de s-au "rusinat" asa. Cu garniturile alea ar mai fi o smecherie, ele nu se strang definitiv la montaj, mai ales cand se refolosesc si oricat ai incerca nu le nimeresti pe acelasi contur unde au fist presate prima data. Cascasele metalice prind intotdeauna minuscul alaturi de locul initial si de aceea cea mai uzitata metoda eficienta este restrangerea dupa o perioada de motor cald sau chiar zmecleu in pelicula subtire de pasta d'etansare potrivita temperaturilor(cu respectarea timpilor pt. montaj de pe tub). Din aceste motive zic eu ca esti subiectiv in a califica sau descalifica mecanicul care te-a servit pana acum. Te-ai intors la el sa-i spui ca scapa ulei p-acolo si asta nu te coafeaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt era vorba despre garniturile (de cauciuc)ale capacelor de culbutori...oricum nu au legatura cu culoarea bujiilor(calaminate), nici cu reglajul de culbutori , si nici macar cu "reglarea carburatoarelor"...garniturile de chiuloasa eu as zice ca trebe "lasate la locul lor"...oricum nu pot fi schimbate pe motoreta...si iarasi nu au legatura cu restul de surubareala de mentenanta. Nenea Voshod , din pacate, oricum nu prea stie ce vrea sa spuna....

Ar trebui probabi sa faca o revizie mecanicului curent ...sau cu curent :crack: care nu i-a facut ce trebuia...sau care a facut doar ce i s-a cerut/platit(asta e alta discutie)

Toate bune

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...