MihaiM Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) Nu dati bani pe CDI nou pana nu cititi asta,poate va scuteste de o cheltuiala aveam si eu o mica problema.....uneori se intrerupea functionarea unuia din cilindrii. Mai ales la vreo 10-15 minute dupa plecare,sau alteori pornea numai unul.,Desfa saua..nervi...transpiratie, miscam usor cdi-ul si incepea sa lucrezesi al doilea cilindru.montam saua la loc, porneam motorul,mai mergea sau nu..Oricum dupa vreo doua figuri din astea nu ma mai necajea toata ziua. la inceput am verificat firele care duc la CDI, sa nu fie intrerupte. Apoi…partea distractive: se ia una bucata CDI suspect,se taie dupa model si se verifica(chiar e bine sa refaceti complet lipiturile ) uite ica 2 poze mai detaliate la mine erau 2 lipituri care se slabisera chiar daca nu se rezolva problema, e o incercare ce merita facuta Editat Octombrie 1, 2008 de MihaiM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Exact aceeasi problema am avut si eu si am aplicat aceeasi rezolvare. Numai ca CDI-urile mele au mai fost desfacute de cel dinainte si a facut-o meserias tare, incat le pot deschide oricand si am acces la aproape orice in ele. Se desfac exact ca o cutie normala. Cand o sa am timp o sa le pozez si eu. Plimbari frumoase si sa va mearga TA-urile! A mea a implinit venerabila varsta de 17 ani si 79126km din care 12800 ai mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea001 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 sal am un ta din 1998 50000km cu niste probleme electrice cred. uneori porneste, alteori invarte electromotorul si nu porneste sau incepe sa caraie starterul. am schimbat bateria si atunci am masurat si incarca (14v la 3500ture cu faza scurta aprinsa). a mers cateva zile dupa care a venit frigul si au inceput iar problemele. electromotorul e bun (a fost verificat azi) am comparat-o la 48000km si inca ceva: ce antigel sa folosesc multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 uneori porneste, alteori invarte electromotorul si nu porneste sau incepe sa caraie starterul. si inca ceva: ce antigel sa folosesc Nu porneste din cauza CDI-ului care face fitze Caraie cand e slabita bateria si decupleaza releul Foloseste antigel de calitate, pentru bloc motor de aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Va salut. Ma bate gandul sa-mi iau un Transalp. Nu cer sfaturi deoarece am citit destul. Dar nu inseamna ca nu le primesc. Vreau sa rog insa, cine are posibilitatea sa ma lase si pe mine sa vad unul de aproape - model incepand din anul 2001, adica XL 650 (urcat pe el, eventual dat o tura scurta la schimb cu ce am acum, prin poligon .. sa nu fie probleme). Va multumesc anticipat. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Nu dati bani pe CDI nou pana nu cititi asta,poate va scuteste de o cheltuiala aveam si eu o mica problema.....uneori se intrerupea functionarea unuia din cilindrii. Mai ales la vreo 10-15 minute dupa plecare,sau alteori pornea numai unul.,Desfa saua..nervi...transpiratie, miscam usor cdi-ul si incepea sa lucrezesi al doilea cilindru.montam saua la loc, porneam motorul,mai mergea sau nu..Oricum dupa vreo doua figuri din astea nu ma mai necajea toata ziua. la inceput am verificat firele care duc la CDI, sa nu fie intrerupte. Apoi…partea distractive: se ia una bucata CDI suspect,se taie dupa model si se verifica(chiar e bine sa refaceti complet lipiturile ) uite ica 2 poze mai detaliate la mine erau 2 lipituri care se slabisera Credema ca am lipit si dezlipit de nu stiu cate ori CDI-urile pana cand din 4 am ramas cu 2 functionabile.un transalp lam pus la pastrare si am reusit dupa o luna sa rezolv problema.IEFTIN si BUN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 ce generatie de transalp are valente off road mai pronuntate? parca ma tenteaza unul din generatia 1997-1999(mi se par cele mai frumoase) sau unul de 650 din 2000 incoace dar mi se pare ca au mai pierdut din caracterul off road mi se pare mie sau e numai faptul ca sunt mai frumoase si mai noi decat cele din 90-93 si nu ti vine sa le bagi pe coclauri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) ce generatie de transalp are valente off road mai pronuntate?parca ma tenteaza unul din generatia 1997-1999(mi se par cele mai frumoase) sau unul de 650 din 2000 incoace dar mi se pare ca au mai pierdut din caracterul off road mi se pare mie sau e numai faptul ca sunt mai frumoase si mai noi decat cele din 90-93 si nu ti vine sa le bagi pe coclauri? Depinde fiecare ce intelege prin caracter off-road. Daca te-ai documenta in ceea ce priveste suspensiile, cursele amortizoarelor, si garda la sol, s-ar putea sa ai surpriza sa nu vezi mari diferente, poate chiar nici una. Aaa, uite ca uitam, cele de 650, au un reglaj al suspensiei spate, se numeste compression damping, si seteaza suspensia pentru un enduro soft, sau foarte soft, pentru ca de hard enduro nu cred ca putem vorbi. Eu am de 600, asa ca mai bine te sfatuieste un posesor de 650, in privinta asta. Parerea mea e sa-ti o iei pe cea pe care ti-o poti permite , si sa-ti si placa. Cele dupa '97 sunt mai frumoase, pt ca sunt asamblate prin Italia, atentie- doar asamblate-, dar au dezavantajul ca sunt mai ruginite, cel putin spitele vacutzei mele sunt destul de oxidate.. LE: uite ca m-ai facut curios si am mai citit cate ceva: Xl 600: are 195 mm garda la sol, modelele mai noi 91-99, 225mm ppt 87-88, 200 pt 89-90 xl 650 are 225 mm , garda la sol. Cursele suspensiilor sunt aceleasi : 200 mm Editat Octombrie 6, 2008 de cristi001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 mersi de raspuns pai eu vreau un motor comod(sunt satul de mersul aplecat si sprijinit pe maini),care sa suporte si pasager(sotia) pe trasee de maxim 2-300 km,ca nu fac mai mult odata si care sa poata iesi de pe asfalt pe un drum neasfaltat,asa..usurel,sau daca sunt singur sa ma pot duce un pic pe unde mi vrea sufletul(evident fara hard enduro) si evident,foarte fiabil ma gandeam si la dominator,pegaso sau bmw 650,dar transalpul ma atrage prin motor si aspect,am inteles ca pe sosea e mai ok datorita motorului v2 si stabilitatii,iar africa twin e veche la banii mei si ma tem ca e prea grea si prea extrema pentru ceea ce vreau eu iar de bani,disponibil pt asta sunt 3000 de coco(cred ca ma incadrez si la un 650 din 2000-2001) iar achizitia va fi la primavara,poate fug pana in austria sa vad daca au aia acolo ceva parcuri moto,e aproape de oradea(500 km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Salut baieti. As avea si eu nevoie de ceva carene: de exemplu fata(masca de far, lateral stanga fata, pentru Ta din 99, (PD10) pentru ca a avut grija o domnisoara sa dea cu mine de asfalt si le-am cam spart. Lipsesc bucati din ele si majoritatea sunt chiar pe prinderi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) la transalp se poate umbla la raportul pinion- foaie in asa fel incit sa fie mai putin turat motorul? Editat Octombrie 6, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Da, se pune pinion primar cu 1 dinte in plus. N-am incercat, dar asa am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 la transalp se poate umbla la raportul pinion- foaie in asa fel incit sa fie mai putin turat motorul? Da, acelasi lucru il obtii cu o guma de 140 pe spate, eu am avut Metzeler Sahara (semienduro) si am schimbat-o, nu mi-a placut tinuta de drum Dar referitor la turatie, uite: la 5000 rpm cu guma de 140 pe spate aveam cam 108 km/h iar cu Metzeler Tourance (pentru asfalt) de 130 la aceeasi turatie am cam 100 km/h Tinuta de drum este net in favoarea celei de 130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 adevarata vorba va zic, fratilor-''''transalp porneste si cu pamant in carburatoare'' UÂşurel, că nu e chiar aÂşa. Poate Uralul sau Niprul porneÂşte in astfel de condiții, dar TA e destul de sensibil la mizerii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 du-te ba de-aci cu uralu' si nipru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 adevarata vorba va zic, fratilor-''''transalp porneste si cu pamant in carburatoare''' pai nu e din fabrica acolo? eu am crezut ca-i un pamant special, japonez si nu l-am scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 mersi de raspunspai eu vreau un motor comod(sunt satul de mersul aplecat si sprijinit pe maini),care sa suporte si pasager(sotia) pe trasee de maxim 2-300 km,ca nu fac mai mult odata si care sa poata iesi de pe asfalt pe un drum neasfaltat,asa..usurel,sau daca sunt singur sa ma pot duce un pic pe unde mi vrea sufletul(evident fara hard enduro) si evident,foarte fiabil ma gandeam si la dominator,pegaso sau bmw 650,dar transalpul ma atrage prin motor si aspect,am inteles ca pe sosea e mai ok datorita motorului v2 si stabilitatii,iar africa twin e veche la banii mei si ma tem ca e prea grea si prea extrema pentru ceea ce vreau eu iar de bani,disponibil pt asta sunt 3000 de coco(cred ca ma incadrez si la un 650 din 2000-2001) iar achizitia va fi la primavara,poate fug pana in austria sa vad daca au aia acolo ceva parcuri moto,e aproape de oradea(500 km) Pentru ce vrei tu se potriveste perfect. O sa spui ca sunt subiectiv; ei bine sunt, dar daca te pornesti de habauc prin Europa cu bagaje si sotie, faci 3080 km prin muntii Serbiei, Muntenegru, urci coasta Adriatici prin Croatioa de la Dubrovnik pana aproape de Trieste si te-ntorci acasa odihnit si relaxat FARA ca motocicleta sa-ti faca nici cea mai mica problema, nu-ti pot recomanda alt motor. Iata si doua poze, cand am ajuns acasa - asa a aratat pe parcursul excursiei: Si una in lumina diminetii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 mersi de raspunspai eu vreau un motor comod(sunt satul de mersul aplecat si sprijinit pe maini),care sa suporte si pasager(sotia) pe trasee de maxim 2-300 km,ca nu fac mai mult odata si care sa poata iesi de pe asfalt pe un drum neasfaltat,asa..usurel,sau daca sunt singur sa ma pot duce un pic pe unde mi vrea sufletul(evident fara hard enduro) si evident,foarte fiabil ma gandeam si la dominator,pegaso sau bmw 650,dar transalpul ma atrage prin motor si aspect,am inteles ca pe sosea e mai ok datorita motorului v2 si stabilitatii,iar africa twin e veche la banii mei si ma tem ca e prea grea si prea extrema pentru ceea ce vreau eu iar de bani,disponibil pt asta sunt 3000 de coco(cred ca ma incadrez si la un 650 din 2000-2001) iar achizitia va fi la primavara,poate fug pana in austria sa vad daca au aia acolo ceva parcuri moto,e aproape de oradea(500 km) Pentru ce vrei tu se potriveste perfect. O sa spui ca sunt subiectiv; ei bine sunt, dar daca te pornesti de habauc prin Europa cu bagaje si sotie, faci 3080 km prin muntii Serbiei, Muntenegru, urci coasta Adriatici prin Croatia de la Dubrovnik pana aproape de Trieste si te-ntorci acasa odihnit si relaxat FARA ca motocicleta sa-ti faca nici cea mai mica problema, nu-ti pot recomanda alt motor. Iata si doua poze, cand am ajuns acasa - asa a aratat pe parcursul excursiei: Si una in lumina diminetii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 mai jos o "intrebare" de pe transalp.ro merci, paul de ivanp pe Mar Oct 14, 2008 11:08 am Salut, M-ar interesa daca se poate face o chestie de genul sa poti sa folosesti cele patru semnalizatoare pe post de lumina de pozitie si apoi cand semnalizezi sa se aprinda mai intens alea de pe partea pe care ai semnalizat. Consider ca ai fi muult mai bine vazut pe timp de noapte cu cele patru lumini de pozitie in plus ... da' tehnic n-am idee cum s-ar putea pune in practica fara prea multea adaosuri. N-as fi curios de ideea in care mai pui cate un bec in fiecare semnalizator cu circuit separat de pozitie. Ar fi interesant sa se poata folosi aceleasi bec existent si pentru pozitie si pentru semnalizare. Nu prea pot sa exprim mai clar la ora aceasta matinala insa sper sa intelegeti. Merci, Paulhttp://www.f-ms.de/ta/faq/ http://www.xrv.org.uk/forums/ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashoo Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Iata si doua poze, cand am ajuns acasa - asa a aratat pe parcursul excursiei: Si una in lumina diminetii: Acum cand am vazut pozele , mi-am adus aminte ca ne-am intalnit in jud Arad la Chisineu Cris. Eu am fost cu transalpul negru cu lazi de aluminiu, tocmai ne intorceam din turul Romaniei, 3200 km. Asa ca cine vrea motor de ture lungi, are aici 2 exemple clare. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 @nashoo Dap, i-mi amintesc, si te salut si pe aceasta cale Am vazut mai multe Transalp-uri pe drum si majoritatea erau cu bagaje de drum lung, insa n-am vazut nici unu cu probleme. Doamne Ajuta! Din punctul meu de vedere este cel mai bun compromis pentru Romania in acest moment. Honda Transalp nu exceleaza la nici un capitol in mod deosebit, dar i-si face treaba in mod decent, nu are chichite care sa cedeze aiurea (vorbesc de modelele dupa '97) si toate astea la un pret si o intretinere mai mult decat decenta. Pentru mine, in acest moment e motocicleta ideala la pret mic ! P.S: Si e si frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 M-ar interesa daca se poate face o chestie de genul sa poti sa folosesti cele patru semnalizatoare pe post de lumina de pozitie si apoi cand semnalizezi sa se aprinda mai intens alea de pe partea pe care ai semnalizat. se poate varianta 1 e sa introduci cate un led in fiecare semnalizator, dar pentru asta mai trebuie introdus un fir de alimentare, ceea ce nu stiu daca e chiar usor fara sa strici etanseitatea actuala a cablului a doua varianta e ca fiecare bec sa fie alimentat printr-o rezistenta de cativa ohmi si de cativa wati, rezistenta care sa sunteze cumva releul de semnalizare eu as opta pentru varianta 1, care e mai eleganta, ca silicon pt etansare este destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 se poatevarianta 1 e sa introduci cate un led in fiecare semnalizator, dar pentru asta mai trebuie introdus un fir de alimentare, ceea ce nu stiu daca e chiar usor fara sa strici etanseitatea actuala a cablului a doua varianta e ca fiecare bec sa fie alimentat printr-o rezistenta de cativa ohmi si de cativa wati, rezistenta care sa sunteze cumva releul de semnalizare eu as opta pentru varianta 1, care e mai eleganta, ca silicon pt etansare este destul La varianta 1 se mai poate pune un bec cu dublu filament, ca si cel de la frana+stop, si o faza merge pe semnalizare si una pe pozitie, e un pic de lucru dar merita, am facut la o dubita si arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 La varianta 1 se mai poate pune un bec cu dublu filament, ca si cel de la frana+stop, si o faza merge pe semnalizare si una pe pozitie, e un pic de lucru dar merita, am facut la o dubita si arata bine. imi place cum suna, e cam ca la americani asa. si apropo. stateam cu edisone, mioritic, si ne uitam la un ciob din carena laterala stanga de la mobra mea si am descoperit un fel de aerisire in stanga si in dreapta farului, la modelele pana in 2000... sunt obturate cu un fel de capacel care se poate rupe. stie cineva pentru ce sunt? am atasat poza cu aerisirile de la mobra lui edi. si pentru a-mi satisface nedumerirea, la lant, care-i diferenta dintre x ring si z ring, sau mai bine zis ce inseamna x si z (ero?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 si pentru a-mi satisface nedumerirea, la lant, care-i diferenta dintre x ring si z ring, sau mai bine zis ce inseamna x si z (ero?) Nu sunt convins ca ceea ce spun e corect, dar e posibil sa fie în concordanță cu forma secțiunii o-ringului (ca la cornier, profil T sau profil L sau profil U) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.