Sari la conținut

Postări Recomandate

La varianta 1 se mai poate pune un bec cu dublu filament, ca si cel de la frana+stop, si o faza merge pe semnalizare si una pe pozitie, e un pic de lucru dar merita, am facut la o dubita si arata bine.

 

 

imi place cum suna, e cam ca la americani asa.

 

si apropo. stateam cu edisone, mioritic, si ne uitam la un ciob din carena laterala stanga de la mobra mea si am descoperit un fel de aerisire in stanga si in dreapta farului, la modelele pana in 2000... sunt obturate cu un fel de capacel care se poate rupe. stie cineva pentru ce sunt?

 

am atasat poza cu aerisirile de la mobra lui edi.

 

 

si pentru a-mi satisface nedumerirea, la lant, care-i diferenta dintre x ring si z ring, sau mai bine zis ce inseamna x si z (ero?)

post-19735-1224078824_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pentru a-mi satisface nedumerirea, la lant, care-i diferenta dintre x ring si z ring, sau mai bine zis ce inseamna x si z (ero?)

Nu sunt convins ca ceea ce spun e corect, dar e posibil sa fie în concordanță cu forma secțiunii o-ringului (ca la cornier, profil T sau profil L sau profil U)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt convins ca ceea ce spun e corect, dar e posibil sa fie în concordanță cu forma secțiunii o-ringului (ca la cornier, profil T sau profil L sau profil U)

Exact asa e, nu gresesti. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot e in trend... imi dau si io cu parerea... S-or fi gandit japozenezii ca-ti faci tunning pe Transalp si ti-au lasat posibilitatea sa ai ventilatie ptr. cheastiile care ti le montezi si se incalzesc... Si oricum arata trendy cu aerisirile alea acolo. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, bine, si cu gaurile din poza cum ramane?

Găurile alea mi-au amintit de o motocicletă sport-touring, Suzuki GSXR SRAD, care are admisia de aer de forma asta

 

se vede clar tubulatura

 

Poate că la asta s-au gândit hondiÂştii când au facut acele găuri în carena, deÂşi eu încă nu am văzut pe TA sau în general la japoneze să fie făcut ceva fără rost

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un far pentru modelul 93-99?

am nevoie si mi-e frica ca e cam scump sa-l iau de nou. chiar daca are oglinda dusa sau geamul spart. la mine sunt rupte urechile de prindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TA-istilor,

 

imi scot vaca la targ.

 

Transalp 600 V

- 600 cmc

- an fabr 1997

- 45.000 km

- top case inclus

PRET 2.350 EUR neg. pana pe la 2.150.

 

Cine e interesat sau pt poze si alte informatii: 0722 190 243 sau horia.stefan@gmail.com

 

Spor!

 

PS. chiar m-am gandit si io ce e cu "elementul tunning" din carena de la TA pana in 2000. Functionalitate 0 dar la optica a castigat o bila roz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TA-istilor,

 

imi scot vaca la targ.

 

Transalp 600 V

- 600 cmc

- an fabr 1997

- 45.000 km

- top case inclus

PRET 2.350 EUR neg. pana pe la 2.150.

 

Cine e interesat sau pt poze si alte informatii: 0722 190 243 sau horia.stefan@gmail.com

 

Spor!

 

PS. chiar m-am gandit si io ce e cu "elementul tunning" din carena de la TA pana in 2000. Functionalitate 0 dar la optica a castigat o bila roz.

 

 

noi avem transalp, remember? :( :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva uleiul in telescoapele fata?

Toata lumea mia zis ca nu am amortizoare de loc pe fata si e cazul sa fac operatuinea.

 

Salut,

 

Eu am schimbat la 650v cu 10W... Motul. Standard are 5W. Pe mine ma Inerva cand franam fata si se infunda in telescoapele de pe fata... tot timpul trebuia sa fiu atent la franare de urgenta si sa apas si spatele pentru a evita bouncingul acela fata-spate. Acum se afunda mai greu insa pe denivelari micutze e mai rigida suspensia fata da' eu ma simt mai in siguranta asa atunci cand franez brusc.

Eu as recomanda trecere pe ulei mai dens.

 

Am mai modificat camera de aer de deasupra uleiului care ramane dupa ce pui ulei.

Haynes zice 542ml (asta ca sa poti sa trebuiasca sa cumperi 2 litri de ulei de furca!) si inaltimea coloanei de aer ramase 141 mm adica de la ulei pana la iesirea din tzeava telescopului cu telescopul full extins. Aici foarte important ca sa fie cele doua camere egale in cele doua telescoape. Eu am mers pe o camera de aer mai mica pentru a micsora cursa max telescopului 135 insa nu s-a simtit mare diferenta.

La mine ar mai fi fost fain sa stiu inainte sa fiu atent cand stranga surubul de inchidere ala din capatul de sus si sa nu ciup garnitura de acolo la intrarea pe cantul ei ... acuma stiu!

 

Eu am mai folosit o carpa intre cheie si acest "capac" surub de la telescop pentru ca e din aluminiu si se zgaraie usor. Am folosit si cheie dinamometrica pentru ca telescoapele se dau jos de pe jug si asa am evitat nesiguranta cuplului de strangere.

A mai fost interesanta alinierea celor doua telescoape cand le-am pus inapoi pe jug.

 

E o operatie pe care as recomanda-o la fiecare doi ani pentru ca acel ulei isi pierde proprietatile (densitatea!).

Nu dureaza prea mult, poate fi facuta acasa, cheltuiala mica 10-15 euro insa comporatamentul suspensiei fata vs fi mult imbunatatit.

 

O sa te distrezi.

:)

 

Spor,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva uleiul in telescoapele fata?

Toata lumea mia zis ca nu am amortizoare de loc pe fata si e cazul sa fac operatuinea.

 

Aceasta operatiune se face odata la 2 ani, asa spune teoria generala, dar si producatorul.

 

Eu am facut-o si s-a simtit evident. Recomand 10W daca mergi mai mult asfalt, si 5W cat spune producatorul daca mergi mult off.

La 5W pe asfalt, pe curbe simti fata mult prea usoara si putin nesigura. Asta e impresia mea ! Drept urmare abordez virajele mai putin sportiv :)

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dati bani pe CDI nou pana nu cititi asta,poate va scuteste de o cheltuiala

 

 

aveam si eu o mica problema.....uneori se intrerupea functionarea unuia din cilindrii. Mai ales la vreo 10-15 minute dupa plecare,sau alteori pornea numai unul.,Desfa saua..nervi...transpiratie, miscam usor cdi-ul si incepea sa lucrezesi al doilea cilindru.montam saua la loc, porneam motorul,mai mergea sau nu..Oricum dupa vreo doua figuri din astea nu ma mai necajea toata ziua.

 

la inceput am verificat firele care duc la CDI, sa nu fie intrerupte.

 

Apoi…partea distractive: se ia una bucata CDI suspect,se taie dupa model post-1638-1222871397_thumb.jpgsi se verifica(chiar e bine sa refaceti complet lipiturile )

 

uite ica 2 poze mai detaliatepost-1638-1222871741_thumb.jpgpost-1638-1222871756_thumb.jpg

 

 

 

 

la mine erau 2 lipituri care se slabisera

 

 

 

chiar daca nu se rezolva problema, e o incercare ce merita facuta

 

 

Multumesc mult pt sfat uite ca am reusit sa o scot si eu la capat in felul asta. Tocmai eram pe punctul de a ma da batut si de a face comanda la un CDI nou si ii al dracului de scump. :)

post-19308-1224530371_thumb.jpg

post-19308-1224530387_thumb.jpg

post-19308-1224530411_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de mult conteaza cele doua discuri de frana de la modelul >97,fata de modelul anterior cu un disc?

Forta de franare este evident mai mare la 2 discuri

Teoretic ar trebui si sa aiba viata mai lunga placutele, pentru ca la acelasi coeficient de franare ai nevoie doar de jumatate din forta aplicata discurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ROGUVA FRUMOS DE-MI SPUNETI SI MIE CT TREBUIE SA FIE PRESIUNEA IN ROTI. MERSI

 

am cautat si pe transalp.org si aici dar nu am aflat, dupa manual ar trebui sa fie 29 psi, undevape la 1,97 atm, corectatima daca gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ROGUVA FRUMOS DE-MI SPUNETI SI MIE CT TREBUIE SA FIE PRESIUNEA IN ROTI. MERSI

 

am cautat si pe transalp.org si aici dar nu am aflat, dupa manual ar trebui sa fie 29 psi, undevape la 1,97 atm, corectatima daca gresesc.

 

Daca nu gresesc, iti trebuie 2,25 atm / spate si 2 atm / fata... asta ptr. mers pe asfalt.

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gresesc, iti trebuie 2,25 atm / spate si 2 atm / fata... asta ptr. mers pe asfalt.

 

 

2.25 daca obisnuiesti cu pasager

post-19735-1224601829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ROGUVA FRUMOS DE-MI SPUNETI SI MIE CT TREBUIE SA FIE PRESIUNEA IN ROTI. MERSI

 

am cautat si pe transalp.org si aici dar nu am aflat, dupa manual ar trebui sa fie 29 psi, undevape la 1,97 atm, corectatima daca gresesc.

Nu ai cautat unde trebuie

E scris pe o eticheta in partea stanga a basculei, sub scarita pasagerului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vedeti problema cea mare la transalp, porneste la cheie :blink: merge fara probleme, la voschod stiu fiecare surub unde e, la transalp al naibi sa fiu daca am simtit nevoia sa-i fac ceva, un schimb de ulei filtru de ulei si am uns lantul, moment in care am vazut pe bascula eticheta respectiva, dar am uitat de ea :rusinica:

 

va multumesc tuturor pt promtitudine

 

am inceput sa simt nevoia sa verific presiunea in roti dupa ce am intrat intr-o frumusete de voblaj de ma mir si acum cum mama zmaului am iesit din el fara sa ma imprastiu pe asfalt,

:D Numai Bine va multumesc inca odata, sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare ptr. un raspuns rapid: unde gasesc un cablu de ambreiaj... maine sau cel mai tarziu poimaine?... ptr.Transalp XL650V (2001... daca are importanta). Ala de pe motocicleta e muribund si-a inceput sa se destrame... :D :blink: :blink:

 

Am ceva drumuri lungi de facut... si al draq de departe de casa... in urmatoarele 2 saptamani asa ca nu vreau sa ma risc la carpeala cu un kit de reparatie. Dau berea joi ptr.cei din Bucuresti sau la Obarsia Lotrului la intalnirea transalpistilor din 2009... ups :rusinica: , mi-a scapat propunerea ptr. la anu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput sa simt nevoia sa verific presiunea in roti dupa ce am intrat intr-o frumusete de voblaj de ma mir si acum cum mama zmaului am iesit din el fara sa ma imprastiu pe asfalt,

Cred ca in acest caz ar trebui sa mai strangi / verifici piulita de la jug (sub ghidon)

Te asigur ca vorbesc in cunostinta de cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cunostinta de cauza spun si eu ca era frig afara cauciucul rece dimineata la 5 in zona montana si am pus frana excesiva pe spate, am pierdut controlul pe spate iar mai apoi am pierdut si pe fata

a si sa nu uit eram torpila dupa o noapte de :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...