Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu dati bani pe CDI nou pana nu cititi asta,poate va scuteste de o cheltuiala

 

 

aveam si eu o mica problema.....uneori se intrerupea functionarea unuia din cilindrii. Mai ales la vreo 10-15 minute dupa plecare,sau alteori pornea numai unul.,Desfa saua..nervi...transpiratie, miscam usor cdi-ul si incepea sa lucrezesi al doilea cilindru.montam saua la loc, porneam motorul,mai mergea sau nu..Oricum dupa vreo doua figuri din astea nu ma mai necajea toata ziua.

 

la inceput am verificat firele care duc la CDI, sa nu fie intrerupte.

 

Apoi…partea distractive: se ia una bucata CDI suspect,se taie dupa model post-1638-1222871397_thumb.jpgsi se verifica(chiar e bine sa refaceti complet lipiturile )

 

uite ica 2 poze mai detaliatepost-1638-1222871741_thumb.jpgpost-1638-1222871756_thumb.jpg

 

 

 

 

la mine erau 2 lipituri care se slabisera

 

 

 

chiar daca nu se rezolva problema, e o incercare ce merita facuta

Editat de MihaiM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceeasi problema am avut si eu si am aplicat aceeasi rezolvare. Numai ca CDI-urile mele au mai fost desfacute de cel dinainte si a facut-o meserias tare, incat le pot deschide oricand si am acces la aproape orice in ele. Se desfac exact ca o cutie normala. Cand o sa am timp o sa le pozez si eu.

Plimbari frumoase si sa va mearga TA-urile! A mea a implinit venerabila varsta de 17 ani si 79126km din care 12800 ai mei.

:)

post-7046-1222883251_thumb.jpgpost-7046-1222883469_thumb.jpg

post-7046-1222883571_thumb.jpgpost-7046-1222883663_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am un ta din 1998 50000km cu niste probleme electrice cred.

uneori porneste, alteori invarte electromotorul si nu porneste sau incepe sa caraie starterul.

am schimbat bateria si atunci am masurat si incarca (14v la 3500ture cu faza scurta aprinsa).

a mers cateva zile dupa care a venit frigul si au inceput iar problemele.

electromotorul e bun (a fost verificat azi)

am comparat-o la 48000km

 

si inca ceva: ce antigel sa folosesc

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori porneste, alteori invarte electromotorul si nu porneste sau incepe sa caraie starterul.

 

si inca ceva: ce antigel sa folosesc

Nu porneste din cauza CDI-ului care face fitze

Caraie cand e slabita bateria si decupleaza releul

 

Foloseste antigel de calitate, pentru bloc motor de aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Ma bate gandul sa-mi iau un Transalp. Nu cer sfaturi deoarece am citit destul. Dar nu inseamna ca nu le primesc. :blbl: Vreau sa rog insa, cine are posibilitatea :rock: sa ma lase si pe mine sa vad unul de aproape - model incepand din anul 2001, adica XL 650 (urcat pe el, eventual dat o tura scurta la schimb cu ce am acum, prin poligon .. sa nu fie probleme).

 

Va multumesc anticipat. :rock:

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dati bani pe CDI nou pana nu cititi asta,poate va scuteste de o cheltuiala

 

 

aveam si eu o mica problema.....uneori se intrerupea functionarea unuia din cilindrii. Mai ales la vreo 10-15 minute dupa plecare,sau alteori pornea numai unul.,Desfa saua..nervi...transpiratie, miscam usor cdi-ul si incepea sa lucrezesi al doilea cilindru.montam saua la loc, porneam motorul,mai mergea sau nu..Oricum dupa vreo doua figuri din astea nu ma mai necajea toata ziua.

 

la inceput am verificat firele care duc la CDI, sa nu fie intrerupte.

 

Apoi…partea distractive: se ia una bucata CDI suspect,se taie dupa model post-1638-1222871397_thumb.jpgsi se verifica(chiar e bine sa refaceti complet lipiturile )

 

uite ica 2 poze mai detaliatepost-1638-1222871741_thumb.jpgpost-1638-1222871756_thumb.jpg

 

 

 

 

la mine erau 2 lipituri care se slabisera

 

Credema ca am lipit si dezlipit de nu stiu cate ori CDI-urile pana cand din 4 am ramas cu 2 functionabile.un transalp lam pus la pastrare si am reusit dupa o luna sa rezolv problema.IEFTIN si BUN.

post-30525-1223222008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce generatie de transalp are valente off road mai pronuntate?

parca ma tenteaza unul din generatia 1997-1999(mi se par cele mai frumoase) sau unul de 650 din 2000 incoace dar mi se pare ca au mai pierdut din caracterul off road

mi se pare mie sau e numai faptul ca sunt mai frumoase si mai noi decat cele din 90-93 si nu ti vine sa le bagi pe coclauri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce generatie de transalp are valente off road mai pronuntate?

parca ma tenteaza unul din generatia 1997-1999(mi se par cele mai frumoase) sau unul de 650 din 2000 incoace dar mi se pare ca au mai pierdut din caracterul off road

mi se pare mie sau e numai faptul ca sunt mai frumoase si mai noi decat cele din 90-93 si nu ti vine sa le bagi pe coclauri?

Depinde fiecare ce intelege prin caracter off-road.

Daca te-ai documenta in ceea ce priveste suspensiile, cursele amortizoarelor, si garda la sol, s-ar putea sa ai surpriza sa nu vezi mari diferente, poate chiar nici una.

Aaa, uite ca uitam, cele de 650, au un reglaj al suspensiei spate, se numeste compression damping, si seteaza suspensia pentru un enduro soft, sau foarte soft, pentru ca de hard enduro nu cred ca putem vorbi. Eu am de 600, asa ca mai bine te sfatuieste un posesor de 650, in privinta asta. Parerea mea e sa-ti o iei pe cea pe care ti-o poti permite , si sa-ti si placa.

Cele dupa '97 sunt mai frumoase, pt ca sunt asamblate prin Italia, atentie- doar asamblate-, dar au dezavantajul ca sunt mai ruginite, cel putin spitele vacutzei mele sunt destul de oxidate..

 

LE: uite ca m-ai facut curios si am mai citit cate ceva:

Xl 600: are 195 mm garda la sol, modelele mai noi 91-99, 225mm ppt 87-88, 200 pt 89-90

xl 650 are 225 mm , garda la sol.

Cursele suspensiilor sunt aceleasi : 200 mm

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns

pai eu vreau un motor comod(sunt satul de mersul aplecat si sprijinit pe maini),care sa suporte si pasager(sotia) pe trasee de maxim 2-300 km,ca nu fac mai mult odata si care sa poata iesi de pe asfalt pe un drum neasfaltat,asa..usurel,sau daca sunt singur sa ma pot duce un pic pe unde mi vrea sufletul(evident fara hard enduro)

si evident,foarte fiabil

ma gandeam si la dominator,pegaso sau bmw 650,dar transalpul ma atrage prin motor si aspect,am inteles ca pe sosea e mai ok datorita motorului v2 si stabilitatii,iar africa twin e veche la banii mei si ma tem ca e prea grea si prea extrema pentru ceea ce vreau eu

iar de bani,disponibil pt asta sunt 3000 de coco(cred ca ma incadrez si la un 650 din 2000-2001) iar achizitia va fi la primavara,poate fug pana in austria sa vad daca au aia acolo ceva parcuri moto,e aproape de oradea(500 km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

As avea si eu nevoie de ceva carene: de exemplu fata(masca de far, lateral stanga fata, pentru Ta din 99, (PD10) pentru ca a avut grija o domnisoara sa dea cu mine de asfalt si le-am cam spart. Lipsesc bucati din ele si majoritatea sunt chiar pe prinderi.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la transalp se poate umbla la raportul pinion- foaie in asa fel incit sa fie mai putin turat motorul?

Da, acelasi lucru il obtii cu o guma de 140 pe spate, eu am avut Metzeler Sahara (semienduro) si am schimbat-o, nu mi-a placut tinuta de drum

Dar referitor la turatie, uite: la 5000 rpm cu guma de 140 pe spate aveam cam 108 km/h iar cu Metzeler Tourance (pentru asfalt) de 130 la aceeasi turatie am cam 100 km/h

Tinuta de drum este net in favoarea celei de 130

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarata vorba va zic, fratilor-''''transalp porneste si cu pamant in carburatoare''

UÂşurel, că nu e chiar aÂşa. Poate Uralul sau Niprul porneÂşte in astfel de condiții, dar TA e destul de sensibil la mizerii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarata vorba va zic, fratilor-''''transalp porneste si cu pamant in carburatoare''' ;)

 

:) pai nu e din fabrica acolo? eu am crezut ca-i un pamant special, japonez si nu l-am scos ;) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns

pai eu vreau un motor comod(sunt satul de mersul aplecat si sprijinit pe maini),care sa suporte si pasager(sotia) pe trasee de maxim 2-300 km,ca nu fac mai mult odata si care sa poata iesi de pe asfalt pe un drum neasfaltat,asa..usurel,sau daca sunt singur sa ma pot duce un pic pe unde mi vrea sufletul(evident fara hard enduro)

si evident,foarte fiabil

ma gandeam si la dominator,pegaso sau bmw 650,dar transalpul ma atrage prin motor si aspect,am inteles ca pe sosea e mai ok datorita motorului v2 si stabilitatii,iar africa twin e veche la banii mei si ma tem ca e prea grea si prea extrema pentru ceea ce vreau eu

iar de bani,disponibil pt asta sunt 3000 de coco(cred ca ma incadrez si la un 650 din 2000-2001) iar achizitia va fi la primavara,poate fug pana in austria sa vad daca au aia acolo ceva parcuri moto,e aproape de oradea(500 km)

 

Pentru ce vrei tu se potriveste perfect.

O sa spui ca sunt subiectiv; ei bine sunt, dar daca te pornesti de habauc prin Europa cu bagaje si sotie, faci 3080 km prin muntii Serbiei, Muntenegru, urci coasta Adriatici prin Croatioa de la Dubrovnik pana aproape de Trieste si te-ntorci acasa odihnit si relaxat FARA ca motocicleta sa-ti faca nici cea mai mica problema, nu-ti pot recomanda alt motor.

 

Iata si doua poze, cand am ajuns acasa - asa a aratat pe parcursul excursiei:

post-17705-1224003642_thumb.jpg

 

Si una in lumina diminetii:

post-17705-1224003720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspuns

pai eu vreau un motor comod(sunt satul de mersul aplecat si sprijinit pe maini),care sa suporte si pasager(sotia) pe trasee de maxim 2-300 km,ca nu fac mai mult odata si care sa poata iesi de pe asfalt pe un drum neasfaltat,asa..usurel,sau daca sunt singur sa ma pot duce un pic pe unde mi vrea sufletul(evident fara hard enduro)

si evident,foarte fiabil

ma gandeam si la dominator,pegaso sau bmw 650,dar transalpul ma atrage prin motor si aspect,am inteles ca pe sosea e mai ok datorita motorului v2 si stabilitatii,iar africa twin e veche la banii mei si ma tem ca e prea grea si prea extrema pentru ceea ce vreau eu

iar de bani,disponibil pt asta sunt 3000 de coco(cred ca ma incadrez si la un 650 din 2000-2001) iar achizitia va fi la primavara,poate fug pana in austria sa vad daca au aia acolo ceva parcuri moto,e aproape de oradea(500 km)

 

Pentru ce vrei tu se potriveste perfect.

O sa spui ca sunt subiectiv; ei bine sunt, dar daca te pornesti de habauc prin Europa cu bagaje si sotie, faci 3080 km prin muntii Serbiei, Muntenegru, urci coasta Adriatici prin Croatia de la Dubrovnik pana aproape de Trieste si te-ntorci acasa odihnit si relaxat FARA ca motocicleta sa-ti faca nici cea mai mica problema, nu-ti pot recomanda alt motor.

 

Iata si doua poze, cand am ajuns acasa - asa a aratat pe parcursul excursiei:

post-17705-1224003642_thumb.jpg

 

Si una in lumina diminetii:

post-17705-1224003720_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai jos o "intrebare" de pe transalp.ro

merci,

paul

 

 

de ivanp pe Mar Oct 14, 2008 11:08 am

 

Salut,

 

M-ar interesa daca se poate face o chestie de genul sa poti sa folosesti cele patru semnalizatoare pe post de lumina de pozitie si apoi cand semnalizezi sa se aprinda mai intens alea de pe partea pe care ai semnalizat. Consider ca ai fi muult mai bine vazut pe timp de noapte cu cele patru lumini de pozitie in plus ... da' tehnic n-am idee cum s-ar putea pune in practica fara prea multea adaosuri. N-as fi curios de ideea in care mai pui cate un bec in fiecare semnalizator cu circuit separat de pozitie. Ar fi interesant sa se poata folosi aceleasi bec existent si pentru pozitie si pentru semnalizare. Nu prea pot sa exprim mai clar la ora aceasta matinala insa sper sa intelegeti.

 

Merci,

Paulhttp://www.f-ms.de/ta/faq/

http://www.xrv.org.uk/forums/ivanp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si doua poze, cand am ajuns acasa - asa a aratat pe parcursul excursiei:

post-17705-1224003642_thumb.jpg

 

Si una in lumina diminetii:

post-17705-1224003720_thumb.jpg

 

 

Acum cand am vazut pozele , mi-am adus aminte ca ne-am intalnit in jud Arad la Chisineu Cris. Eu am fost cu transalpul negru cu lazi de aluminiu, tocmai ne intorceam din turul Romaniei, 3200 km.

 

Asa ca cine vrea motor de ture lungi, are aici 2 exemple clare.

 

Bafta.

 

post-27382-1224054521_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nashoo

 

Dap, i-mi amintesc, si te salut si pe aceasta cale :disappointed:

 

Am vazut mai multe Transalp-uri pe drum si majoritatea erau cu bagaje de drum lung, insa n-am vazut nici unu cu probleme. Doamne Ajuta!

 

Din punctul meu de vedere este cel mai bun compromis pentru Romania in acest moment. Honda Transalp nu exceleaza la nici un capitol in mod deosebit, dar i-si face treaba in mod decent, nu are chichite care sa cedeze aiurea (vorbesc de modelele dupa '97) si toate astea la un pret si o intretinere mai mult decat decenta.

 

Pentru mine, in acest moment e motocicleta ideala la pret mic ! :(

 

P.S: Si e si frumoasa :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa daca se poate face o chestie de genul sa poti sa folosesti cele patru semnalizatoare pe post de lumina de pozitie si apoi cand semnalizezi sa se aprinda mai intens alea de pe partea pe care ai semnalizat.

se poate

varianta 1 e sa introduci cate un led in fiecare semnalizator, dar pentru asta mai trebuie introdus un fir de alimentare, ceea ce nu stiu daca e chiar usor fara sa strici etanseitatea actuala a cablului

a doua varianta e ca fiecare bec sa fie alimentat printr-o rezistenta de cativa ohmi si de cativa wati, rezistenta care sa sunteze cumva releul de semnalizare

eu as opta pentru varianta 1, care e mai eleganta, ca silicon pt etansare este destul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate

varianta 1 e sa introduci cate un led in fiecare semnalizator, dar pentru asta mai trebuie introdus un fir de alimentare, ceea ce nu stiu daca e chiar usor fara sa strici etanseitatea actuala a cablului

a doua varianta e ca fiecare bec sa fie alimentat printr-o rezistenta de cativa ohmi si de cativa wati, rezistenta care sa sunteze cumva releul de semnalizare

eu as opta pentru varianta 1, care e mai eleganta, ca silicon pt etansare este destul

La varianta 1 se mai poate pune un bec cu dublu filament, ca si cel de la frana+stop, si o faza merge pe semnalizare si una pe pozitie, e un pic de lucru dar merita, am facut la o dubita si arata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...