B.B. Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Nu face. Ieri si azi m-am plimbat si eu cu Transalpica mea, am incercat sa filmez si uite ce a iesit: 1 si 2 Filmarea a iesit nasoala pentru ca am avut camera agatata de tankbag si se balanganea in continuu. Da' merge. Apoi m-am bagat in padure si m-am noroit putin. Era sa nu mai ies din noroaie cu meseriasul meu de cauciuc pe spate, slick (pe mijloc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 (editat) Dar cu ce te-a suparat Bemeveul?, ca e tare frumos Face aceleasi lucruri ca Transalpul Sau nu? Bmw-ul e din 2000 iar TA e din 2005.Bmw 43000KM-TA 8000,Bmw 1 cilindru-TA 2,il da cu GPS,topcase,toba sport...e drept ca mai tre sa pun inca 2000 de iepuroi Ieri si azi m-am plimbat si eu cu Transalpica mea, am incercat sa filmez si uite ce a iesit: A fost frig? Editat Noiembrie 16, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 Erau vreo 5-6°C. Dar nu mi-a fost frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 ..e drept ca mai tre sa pun inca 2000 de iepuroi cu asta trebuia sa incepi nu vreau sa invii vechi dispute (si topicuri moarte) dar eu zic ca la dotari egale, sunt motociclete aproximativ egale de exemplu, sa fie amandoua din 2000, sa fie cam cu acelasi numar de km, sa fie echipate cu aceleasi gume etc si atunci se mai poate discuta in plus, la 3500-4000 de euro te cam poti apropia de un Varadero dar asta deja e alta motocicleta, alta discutie si exista alt topic oricum, Transalp ai ales, Transalp sa fie sunt sigur ca nu vei regreta alegerea facuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 oricum, Transalp ai ales, Transalp sa fiesunt sigur ca nu vei regreta alegerea facuta din pacate colegul meu a facut schimb cu cineva.A mai pus 1000 de iepuroi si si-a luat o Husaberg aproape noua,cu kitt suplimentar de supermoto.Deocamdata raman cu asta pana la vanzare...iar cu criza asta .....cine stie cand o vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 din pacate colegul meu a facut schimb cu cineva.A mai pus 1000 de iepuroi si si-a luat o Husaberg aproape noua,cu kitt suplimentar de supermoto.Deocamdata raman cu asta pana la vanzare...iar cu criza asta .....cine stie cand o vand. facem schimb? eu ma tot uit la BMW-ul tau si nu pricep ce nu-ti place la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 voi cu ce ungeti cablurile in special cel de la ambreiaj, ca am fost duminica pe la munte , pana pe ignis pt. cine stie , si era al naibi de frig 1-2 grade si tot ramanea ambreajul actionat, se stie ca vaselina isi schimba vascozitatea odata cu scaderea temperaturi, problema care am observat-o si la ghidon care se misca mai greu, deci cu ce curat cablul si cu ce-l ung, la ghidon nu vreu sa ma bag ca e prea multa munca. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) facem schimb?eu ma tot uit la BMW-ul tau si nu pricep ce nu-ti place la el... da-mi niste detalii ,poze etc la al meu trebuie reglate supapele,cauciuc pe spate,verificat lichidele. Editat Noiembrie 18, 2008 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 voi cu ce ungeti cablurile in special cel de la ambreiaj, ca am fost duminica pe la munte , pana pe ignis pt. cine stie , si era al naibi de frig 1-2 grade si tot ramanea ambreajul actionat, se stie ca vaselina isi schimba vascozitatea odata cu scaderea temperaturi, problema care am observat-o si la ghidon care se misca mai greu, deci cu ce curat cablul si cu ce-l ung, la ghidon nu vreu sa ma bag ca e prea multa munca. mersi S-ar putea sa nu fie de la solutia cu care este uns. Verifica-i capetele si vesi sa nu fie rupte fire din cablu. Ptr. uns cablurile este f. bun WD40-u'. facem schimb?eu ma tot uit la BMW-ul tau si nu pricep ce nu-ti place la el... Ce faci Nicule?!? "Dezertezi"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 voi cu ce ungeti cablurile in special cel de la ambreiaj, ulei, nu vaselina Ce faci Nicule?!? "Dezertezi"? N-am eu norocul asta... Pai vacutza mea e din '91, si oricat de bine intretinuta ar fi (si ESTE bine intretinuta), nu cred ca enduristul va fi de acord cu un schimb, chiar daca mai pun eu diferenta Si daca facem schimb pun sigla Transalp peste BMW, ca sa nu ma renegati voi ) da-mi niste detalii ,poze etc hai ca trecem pe PM, ca stricam topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 (editat) nu mi se potriveste farul. ce pana mea fac acum. dati-mi o idee. ca-mi tai venele... pe lung Editat Noiembrie 18, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 18, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2008 uite ce am gasit http://www.advrider.com/forums/showthread....ming+Adjustment scobind dupa bmw... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 voi cu ce ungeti cablurile in special cel de la ambreiaj, ca am fost duminica pe la munte , pana pe ignis pt. cine stie , si era al naibi de frig 1-2 grade si tot ramanea ambreajul actionat, se stie ca vaselina isi schimba vascozitatea odata cu scaderea temperaturi, problema care am observat-o si la ghidon care se misca mai greu, deci cu ce curat cablul si cu ce-l ung, la ghidon nu vreu sa ma bag ca e prea multa munca. mersi eu l-am uns cu ulei care mi-a ramas dupa ce am facut schimbul am recuperat uleiul intr-o seringa, am desfacut cablul de ambreaj si acceleratie si am bagat cu seringa cu ac ulei pana a inceput sa curga pe partea cealalta nu stiu daca e cea mai buna solutie, dar cablurile au inceput sa functioneze mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 (editat) ma dau cu capetele de pereti si nu mai inteleg nimic. am pus cele doua faruri unul langa altul. si intradevar e diferenta mare. eu stiam ca la design au umblat in 93 si in 99... dar se pare ca nu e asa. desi seamana, nu rasare. am pus trei poze de pe net, in ordine, 1991, 1994 si 1998... si ultima, care-i a mea, adica produsa 1995. si totusi farul nu se potriveste de nici un fel... pun si doua poze cu farurile, ala de sus e model mai nou Editat Noiembrie 19, 2008 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Din cate stiu eu s-a umblat la serii in felul urmator: 88 - 91, 91 - 95, 96-99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Din cate stiu eu s-a umblat la serii in felul urmator:88 - 91, 91 - 95, 96-99 in wikipedia zice ca s-a schimbat designul in 94 si in 2000 deci a mea este din 95 si are acelasi design cu cele din 99, dar farul, inauntru difera, carenele sunt identice la exterior!!! conform wikipedia: The look was altered in 1994, replacing the original square lights, and introducing a new fairing. asa ca in continuare sunt nedumerit in 96 s-a umblat la carburatie si la aprindere (s-a trecut de la doua cdi la unul singur) Model list * 1987 1988 XL600V-H and V-J Transalp * 1989 XL600V-K * 1991 XL600V-M Transalp o The rear wheel brake was replaced with a single piston disc system * 1994 1995 XL600V-R * 1996 XL600V-T * 1997 XL600V-V o The front wheel brake was replaced with a twin disc disc system * 2000 2002 XL650V-Y V-1 V-2 o The engine displacement is increased from 600cm³ to 650cm³ * 2007 XL700V o Completely redesigned 680cc engine with fuel injection/catalyser,ABS,new smaller front wheel ,new body styling but a smaller tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 ma dau cu capetele de pereti si nu mai inteleg nimic. am pus cele doua faruri unul langa altul. si intradevar e diferenta mare. eu stiam ca la design au umblat in 93 si in 99 Nu poti schimba doar oglinda farului? Nu merge linkul deloc....nici cu copy paste! Mai da-l inca o data. Ba merge Poate ai probleme cu firewall-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 ma intereseaza sa achizitionez parbrizul acela suplimentar care se vede in prima poza pus pe un transalp de 650 si sa il atasez la parbrizul de pe Ta meu de 600 care se vede in a doua poza stie cineva de unde si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Noiembrie 20, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2008 Nu merge linkul deloc....nici cu copy paste! Mai da-l inca o data. pai acolo e despre TA, tu esti cu BMW, deci nu merge.... ma intereseaza sa achizitionez parbrizul acela suplimentar care se vede in prima poza pus pe un transalp de 650 si sa il atasez la parbrizul de pe Ta meu de 600 care se vede in a doua poza stie cineva de unde si la ce pret? din cate stiu eu cand mi-am schimbat parbrizul la mine la TA vine cu tot cu geam. se numeste vario screen, poate gasesti ceva pe google ca o parere personala iti zic ca nu e mare branza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) ma intereseaza sa achizitionez parbrizul acela suplimentar care se vede in prima poza pus pe un transalp de 650 si sa il atasez la parbrizul de pe Ta meu de 600 care se vede in a doua poza stie cineva de unde si la ce pret? Salut Calin, Suna-l pe Romi de la Romimoto Cluj, 0723.564065 sau 0723 564065 sau ROMI3 aici pe forum. El este dealer MRA in Romania si stiu ca a adus doar aripioara pentru niste amici din Cluj cu TA-uri. Din pacate costa destul de mult, cca 60 euro daca imi amintesc corect. Oricum te lamureste Romi ce si cum. BTW, are cineva sau stie cineva unde gasesc un parbriz inaltat second-hand, gen Givi sau Five Stars pentru Transalp '97 ? De asemenea daca intereseaza pe cineva un schimb cu parbrizul original !? Eu mi-am cumparat de la MRA parbriz Vario Touring cu aripioara si este fix dimensiunea parbrizului original doar ca are adaugata aripioara ,care, genereaza turbulente fix in casca mea. Cand am descoperit care-i buba am lasat aripioara jos si e mult mai bine. Bafta Editat Noiembrie 20, 2008 de Clau_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) pai acolo e despre TA, tu esti cu BMW, deci nu merge.... Acuma merge. Nu aveam nimic la firewall...poate nu le mergea alora site-ul. Pai si tu ai BMW... si inca din ala mare...adica ditamai BMW ul... Mai citim si noi ce probleme are concurenta... glumesc. Noroc! Editat Noiembrie 20, 2008 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashoo Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 BTW, are cineva sau stie cineva unde gasesc un parbriz inaltat second-hand, gen Givi sau Five Stars pentru Transalp '97 ? Si parbrizul inalt de la givi trimite turbulentele direct in casca (macar nu le iei in piept ). Eu am 1.78 , daca esti un pic mai scunt cred ca vine numa bine. Pe mine personal nu ma deranjeaza , dar fiecare site cel mai bine ce vrea . Eu asa am cumparat Transalpul, decu nu stiu unde poti gasi sau cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 @nashoo Una peste alta nici pe mine nu ma deranjeaza la excursii scurte, mai ales ca-si face casca actuala treaba mai bine decat cea precedenta. Insa iata ce am observat eu: Dupa ce i-am pus parbrizul cu "aripioara deflectoare" am simtit cum a urcat curentul de aer de la piept spre casca, creand o serie de turbulente care ma deranjeaza la drum lung - de notat ca am 1.84 inaltime . Pe de alta parte Transalpisti cu parbriz inalt + aripioara deflectoare ridicata (are parca 6 pozitii de reglaj), spun ca pot merge pe la 100-110 km/h cu viziera ridicata (drept ca prietenul respectiv are cam 1.70) Am tras concoluzia logica, ca daca montez aripioara pe un parbriz mai inalt o sa creasca confortul la drum lung. Asadar daca stie cineva un parbriz inalt de TA '97 second sa anunte, rog frumos. Daca are cineva nevoie de un parbriz original de TA '97, iar il rog sa anunte (am eu unu in plus ) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Am si eu parbriz original de TA '91. Il dau mocca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 (editat) Nu vreau sa ma bag in fata dar as avea eu nevoie de parbrizul de '91, cred ca '97 e diferit la carena... Al meu (Givi inalt) a fost f bun insa a cedat la intalnirea cu un Kangoo! /index.php?...9&hl=kangoo Editat Noiembrie 21, 2008 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.