B.B. Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Am de dat asa: 1 parbriz stock de TA model 91. - neg. 1 pereche semnalizari spate stock... - neg - model 91, dar cred ca merg la toate. 1 prindere topcase metal, gen GIVI. (copie) gea GIVI e de plastic, asta e de metal. - neg 1 pinion fata (folosit dar in stare f. buna) - pt modele 87-90 - neg. mentionez ca pt doritori le trimit prin posta din Cehia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 SE VINDE HONDA TRANSALPUL XL600V 1997, inmatriculat, doar 2400 e! Din pacate sunt nevoit sa imi vand motorul... cate clipe minunate am trait impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Gasesti toate informatiile de care ai nevoie la sectiunea "download" a forumului Transalp.ro unde gasesti manualele:adica AICI si AICI. Ca idee, daca m-am uitat io unde trebuie prin manual, ai de schimbat: - bujii - DPR8EA-9 (daca-s de la NGK) - filtru ulei - F301 (daca-i Champion) - vezi Louis.de - ulei - SAE 10W40 - 2,4 l (iti recomand Motul 5100 semisintetic - raport bun pret/calitate - 4l=100RON) - vezi reprezentanta Motul - filtru aer (daca e imbacsit) - 17230-MM9-000 (daca-i DELO) - vezi Louis.de - lichid racire - 1,75 l (solutie 50% apa distilata - 50% antigel concentrat - Al friendly) - lichid frana (pe circuitul frana fata si circuitul frana spate) - DOT 4 - ulei furca - 5W, 549 cmc, 125 mm - verificare nivel electrolit in baterie si densitate (trebuie sa fie 1,28) - WD40 la contacte si intrerupatoare (care probabil au avut de suferit de atata stat) si cabluri (ambreiaj, acceleratie, soc). Consumabilele gen bujii, filtre, lichid de frana, ulei furca, electrolit, WD40 etc. gasesti pe la orice magazin cu profil moto. Lichid de racire - la orice benzinarie. Daca mi-a scapat ceva sunt sigur c-o sa ma completeze cineva. "Succesuri" nebanuite. Multumesc mult. Vreau sa-mi schimb si uleiul in furci. Am inteles ca am fi bine sa schimb si semerigurile (cate unul din cauciu si unul din metal la fiecare furca? Am inteles eu bine?) Astia de unde pot sa-i iau? Ca nu am gasit cat am cautat zilele astea. Si la Honda nu vreau sa ma duc, ca am dat deja de ceva vreme vreo 80-90 lei pe melcul de la roata (vitezometru) si nu am avut nevoie de el. Si mai e si din plastic... Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Am si eu o curiozitate "tipic scârțară".... de ce se schimba uleiul in furca? De dragul schimbatului? Cine il solicita asa mult acolo incat se uzeaza asa repede? Cum va dati seama ca trebuie schimbat? Cine are maini asa fine sa simta cum ar trebuie sa amortizeze? De cu riozitate. Mie unul mi se pare .... asa... daca nu curg telescoapele, de ce sa umbli... si oricum nu e treaba tocmai placuta si usoara.. din toate cate sunt pe o motocicleta mi se pare treaba cea mai scarboasa de facut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Eu vreau sa-l schimb pt ca am deja motorul de aproape 3 ani, nu a fost nou cand l-am luat si nu stiu cand si daca l-a schimbat cel de dinainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Ce daca e de 3 ani? Asta e motiv de schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 in interiorul telescoapelor este un fel de piston din aluminiu ce freaca peinteriorul jambelor. Dupa ceva vreme uleiul se "polueaza" cu pulbere foarte fina de aluminiu rezultata din frecarea aceasta si nu mai are proprietatile care trebuie sa le aibe. De aceea se schimba uleiul din telescoape. In plus acel piston ar trebui schimbat dupa ceva vreme pentru ca nu mai etanseaza pe interiorul jambelor asa cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 OK, Dar de unde pot lua semeringurile? Sa nu spuneti de la Honda, ca nu mai am o bani pt vilele lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 OK,Dar de unde pot lua semeringurile? Sa nu spuneti de la Honda, ca nu mai am o bani pt vilele lor... incearca la mymoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) Si pe louis gasesti semeringuri. Cod 10042187 - 9.95 euro cele pt ulei. Editat Ianuarie 18, 2009 de lucescuciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Pai pe astea le am deja . Ma intereseaza alea metalice (pt ulei). Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 nu ai decat un simering pentru fiecare telescop. Nu imi dau seama despre ce parti metalice vorbesti. Poaste le-ai confundat cu sigurantele care tin simeringurile la locul lor. Care nu ai de ce sa le schimbi decat daca le rupi. Succes. Oricum urmeaza si la mine operatiunea de schimb . Ceau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 in interiorul telescoapelor este un fel de piston din aluminiu ce freaca peinteriorul jambelor. Dupa ceva vreme uleiul se "polueaza" cu pulbere foarte fina de aluminiu rezultata din frecarea aceasta si nu mai are proprietatile care trebuie sa le aibe. De aceea se schimba uleiul din telescoape. In plus acel piston ar trebui schimbat dupa ceva vreme pentru ca nu mai etanseaza pe interiorul jambelor asa cum trebuie. Ok, multumesc de explicatie, acum inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irattila Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Salut. Am de vanzare urmatoarele: Oglinzi - 30 Ron Cauciucuri SH Pirelli MT 90 Scorpion S/T (fata 80%, spate 40%) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Salut. Am de vanzare urmatoarele: Oglinzi - 30 Ron Cauciucuri SH Pirelli MT 90 Scorpion S/T (fata 80%, spate 40%) Salut Poti trimite in Bucuresti prin posta, cu ramburs, oglinda de pe partea dreapta (daca are geamul original - cel care micsoreaza imaginea)? Si la ce pret? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irattila Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Salut. Am de vanzare urmatoarele: Oglinzi - 30 Ron Cauciucuri SH Pirelli MT 90 Scorpion S/T (fata 80%, spate 40%) Salut! Oglinda nu e original, si vand amandoua, nu separat, la pret de 30 RON. Eu am luat una de original SH la pret de 30 oiro. Salut Poti trimite in Bucuresti prin posta, cu ramburs, oglinda de pe partea dreapta (daca are geamul original - cel care micsoreaza imaginea)? Si la ce pret? Merci Daca vrei, trimit prin ramburs, pretu va fi 30 Ron + taxa de livrare. Sal, IRA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Salut, Hai ca eu tot nu m-am lamurit... Atasat se afla un desen cu interiorul telescoapelor. Eu am gasit ca ar fi 3 semeringuri: nr. 10 - SKU: 51412-KF0-003 RING, BACK-UP (Honda Motorcycle Code 1419332) nr. 16 - SKU: 51437-KF0-003 RING, PISTON (Honda Motorcycle Code 1419373) nr. 18 - SKU: 51447-KA4-711 RING, OIL SEAL STOPPER (Honda Motorcycle Code 1321868) Sau ma insel? E cineva ce le-a schimbat si ma poate ajuta cu aceasta informatie? Merci, Vice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 salut! am primit acum ceva timp doua carburatoare Keihin de pe un transalp de 400, avand intentia sa le pun pe niprul meu. De la carburatoare lipsesc doua piese (jiglere cred - am incercuit cu rosu in poze). puteti sa imi spuneti care sunt acele piese lipsa si unde pot gasi? problema a doua este ca am vazut in interior un cilindru negru de plastic, care se ridica pe masura ce suflam aer prin stutul marcat cu verde in poza. presupun ca este un reglaj de aer in functie de cantitatea necesara la o anumita turatie (deschis mai mult la turatii inalte - mai mult aer). unde as putea conecta acest stut, de unde sa ii vina aer cu presiune? ca daca ar fi fost vacuumatic, imi era mai usor, dar asa nu ma prind. la transalp de unde ii vine aerul? ma gandesc ca nu ar fi o problema sa elimin acest cilindru (sa-l blochez in pozitia cea mai de sus), ceea ce ar duce la reprize mai slabe, dar fara alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Salut,Hai ca eu tot nu m-am lamurit... nr. 18 - SKU: 51447-KA4-711 RING, OIL SEAL STOPPER (Honda Motorcycle Code 1321868) Sau ma insel? E cineva ce le-a schimbat si ma poate ajuta cu aceasta informatie? Merci, Vice. Ala e singurul simering (oil stopper) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 (editat) salut! am primit acum ceva timp doua carburatoare Keihin de pe un transalp de 400, avand intentia sa le pun pe niprul meu. De la carburatoare lipsesc doua piese (jiglere cred - am incercuit cu rosu in poze). puteti sa imi spuneti care sunt acele piese lipsa si unde pot gasi?problema a doua este ca am vazut in interior un cilindru negru de plastic, care se ridica pe masura ce suflam aer prin stutul marcat cu verde in poza. presupun ca este un reglaj de aer in functie de cantitatea necesara la o anumita turatie (deschis mai mult la turatii inalte - mai mult aer). unde as putea conecta acest stut, de unde sa ii vina aer cu presiune? ca daca ar fi fost vacuumatic, imi era mai usor, dar asa nu ma prind. la transalp de unde ii vine aerul? ma gandesc ca nu ar fi o problema sa elimin acest cilindru (sa-l blochez in pozitia cea mai de sus), ceea ce ar duce la reprize mai slabe, dar fara alte probleme. Chestia incercuita cu verde nu se conecteaza la nimic, trebuie sa aiba legatura cu un furtun lasat liber, este pentru echilibrarea presiunii cu cea atmosferica. Chestia cu rosu nu stiu, la mine este astupata. Carburatorul este VACUUMATIC, sertarasul se ridica singur pe masura ce accelerezi, are o membrana in cap care il ridica cand se formeaza depresiune. Nu bloca sertarasul, nu ai nici o treaba cu el. Oricum, carburile la TA functioneaza impreuna, au o singura parghie de acceleratie care trece prin ele, ele in mod normal sunt unite si sincronizate. Nu stiu cum ai putea sa le folosesti pe Nipra... La transalp aerul vine cand se deschid clapetele de acceleratie si se creaza depresiune. Editat Ianuarie 19, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 De la carburatoare lipsesc doua piese (jiglere cred - am incercuit cu rosu in poze). puteti sa imi spuneti care sunt acele piese lipsa si unde pot gasi?..... problema a doua este ca am vazut in interior un cilindru negru de plastic, care se ridica pe masura ce suflam aer prin stutul marcat cu verde in poza. Acolo intra pistonasele de la cablul de soc, imbogateste amestecul prin aport de benzina, ca la ETZ .......... Aceste carburatoare (de Transalp) au atat clapeta de acceleratie (ca la Dacie) cat si pistonas cu ac, ca la motorete Pistonasul respectiv nu e de plastic, e de zamac, dar probabil e atat de afumat incat ti se pare ca e plastic Acel pistonas este actionat vacuumatic de depresiunea dinspre cilindru, nu trebuie sa-l conectezi la nimic, doar sa te asiguri ca membrana care il actioneaza nu e fisurata Pistonasul in cauza ridica acul din jiclorul principal, exact acel ac care se ridica la carburatoarele "normale" de la comuniste in momentul in care accelerezi Spor la curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 salut! am primit acum ceva timp doua carburatoare Keihin de pe un transalp de 400, avand intentia sa le pun pe niprul meu. Asta a fost Dnepr-ul meu. nu stiu de la ce motor erau carburatoarele. Primeau aer normal. Erau actionate doar de cablul de acceleratie. Socul era o tija ce se tragea in lateral la fiecare pornire. A trebuit sa ii obturez admisia cu aer ca sa mearga cat de cat. Mai imi dadea rateuri din cand in cand, daca primea mult aer. Oricum am ajuns la consum de 4,5 la drum intins. Motorul tragea de rupea. E dificil sa sincronizezi carburatoarele. la mine era obturat cu banda izolatoare la carcasa filtrului de aer. nu era tocmai o improvizatie fericita ca in timp se mai dezlipe banda izolatoare si iar primea aer si iar se dereglau. nu am apucat sa definitivez problema ca am dat motorul. Oricum arunca dracului carburatoarele originale si pune de japonez ca merita. Nu curg, nu se inneaca, nu mananca mult, nu iti umple garajul cu miros de benzina etc. La inceput cand le montezi lasa carburatoarele fara filtru si incearca sa le obturezi aerul cu palma pana pornesti. Apoi iti dai tu seama ce si cum trebuie sa mai faci sa adaptezi filtrul de aer. Nu prea ma pricep la carburatoarele astea japoneze. Nu stiu sa fac diferenta intre ele. La mine experimentul e mama invatarii, teoria ma omoara. Am vrut sa bag mai multe poze dar sunt mai mari de 1 MB si nu se pot baga.Nu am Photoshop momentan sa fac pozele mai mici. eventual daca te intereseaza ti le trimit pe messenger. ID-ul meu e florin_cacuci Acel pistonas este actionat vacuumatic de depresiunea dinspre cilindru, nu trebuie sa-l conectezi la nimic, doar sa te asiguri ca membrana care il actioneaza nu e fisurata Imi amintesc si eu ca la mine acele pistonase intradevar sunt vacumatice. Le impingeam cu degetul in sus si cand le dadeam drumul coborau usor in jos si se auzea un sasait. sigur sunt pe baza de ceva vacum. Aveau si clapeta la aer ca la Dacia. Claperta era actionata de acceleratie. Nu tot studia pe ele si nu tot dezmonta. Pune-le sus daca poti si da-i pedala si porneste. Mai tragi socurile mai astupi aerul cu palma, mai impingi pistonasul cu degetul in sus etc. tot porneste el cumva. Rogi pe cineva sa te ajute sa manevreze carburatorul dreapta si tu cand dai la pedala te joci cu cel stanga. Dupa ce il pornest iti dai tu seama ce si cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 ok, multumesc de informatii! e mai dificil putin cu montatul pentur ca trebuie sa le fac galerii cu un anumit unghi sa vina in pozitia normala. cu sertarasele am inteles, eu doar observasem ca atunci cand am suflat prin acel stut s-a ridicat sertarasul. acum am inteles cum functioneaza. Unde pot gasi pistonasele pentru cablul de soc? sau e vreo problema daca astup gaura cu un surub, ca la Belbody? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 stai, eu cred ca le-am confundat (gaurile), la mine socul exista, deci m-am uitat la altceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BH 83 FOC Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 ok, multumesc de informatii! e mai dificil putin cu montatul pentur ca trebuie sa le fac galerii cu un anumit unghi sa vina in pozitia normala. cu sertarasele am inteles, eu doar observasem ca atunci cand am suflat prin acel stut s-a ridicat sertarasul. acum am inteles cum functioneaza. Unde pot gasi pistonasele pentru cablul de soc? sau e vreo problema daca astup gaura cu un surub, ca la Belbody? La mine socul era o tija de vreo max 4 mm grosime si vreo 2 cm lungime din cupru. era in lateral. Problema era ca nu aveam sistem de blocare al tijei in pozitia deschis. Tija aia nu iese mai mult de 1 cm. Am un suzuki DR de 350 la ala tot asa e socul in lateral. Sincer la transalp nu m-am uitat.Poate ca e actionat in partea de sus printr-un cablu nu cu tija, ca daca ma gandesc bine la DR il trag direct de la carburator, iar la Transalp e actionat prin cablu de la ghidon. In cazul asta iei 2 cabluri si 2 manete de schimbator de viteze de la bicicleta ca asa iesi cel mai ieftin. Pui socul separat pe fiecare carburator ca nu prea ai ce face. La carburatoarele japoneze fara soc esti mort nu pornesti pana la pulivara. La mine carburatoarele proveneau de la un motor cu 4 carburatoare, si am nimerit unul din mijloc. Ele isi transmit benzina de la unu la celalalt, deci avea gaura de trecere a benzinei in ambele parti, asa ca am fost nevoit sa infund una. La tine nu e cazul. Aia era singura gaura infundata de catre mine in rest toate isi aveau rostul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.